| | |
14.04.2015 11:44 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2809908
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
D2S a D1S jsou jiné, nedají se vzájemně nahradit. Pouij Google . Pokud by někdo chtěl v D1S vyměnit jen výbojku, tak to je dobrej bastl. Navíc, ivotnost elektroniky u D1S je počítaná jen na ivotnost samotné výbojky - jsou tam levnějí komponenty ne u zapalovače pro D2S.
D2S a D1S jsou jiné, nedají se vzájemně nahradit. Pouij Google ;-). Pokud by někdo chtěl v D1S vyměnit jen výbojku, tak to je dobrej bastl. Navíc, ivotnost elektroniky u D1S je počítaná jen na ivotnost samotné výbojky - jsou tam levnějí komponenty ne u zapalovače pro D2S.
|
|
14.04.2015 14:39 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2809959
|
|
jumep
|
|
|
D1S je ziarovka s elektronikou - kompletne sucast ziarovky
D2S je len ziarovka, elektronika je vo svetle
preto je D1S drahsia, obe su NEZAMENITELNE, vzdy musis kupit D1S, pri tom kolko vydrzia to neni az taka polozka
D1S je ziarovka s elektronikou - kompletne sucast ziarovky
D2S je len ziarovka, elektronika je vo svetle
preto je D1S drahsia, obe su NEZAMENITELNE, vzdy musis kupit D1S, pri tom kolko vydrzia to neni az taka polozka
|
|
02.06.2015 13:19 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827438
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Tak mi během tří měsíců odela asi dalí řídící jednotka xenonu C5 II. na druhém světle. Mám takovou smůlu???
Kadopádně nevidno zatečení. Tu předchozí nefunkční jsem si doma schoval - nevítě někdo o někom, kdo by to dokázal případně opravit? Co na nich vlastně odchází? Vím, e můu koupit z vrakáče jinou, tak jako před tím, ale co kdy mi zas za pár měsíců odejde? Toto mě u přestává bavit....
Tak mi během tří měsíců odela asi dalí řídící jednotka xenonu C5 II. na druhém světle. Mám takovou smůlu??? :-(
Kadopádně nevidno zatečení. Tu předchozí nefunkční jsem si doma schoval - nevítě někdo o někom, kdo by to dokázal případně opravit? Co na nich vlastně odchází? Vím, e můu koupit z vrakáče jinou, tak jako před tím, ale co kdy mi zas za pár měsíců odejde? Toto mě u přestává bavit....:-)
|
|
02.06.2015 21:28 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827600
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Přestává tě to bavit? Jednotky jsou v páru a je logické e obě odejdou téměř stejně...
Přestává tě to bavit? Jednotky jsou v páru a je logické e obě odejdou téměř stejně...
|
|
02.06.2015 22:27 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827620
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Logické by to bylo v tom případě, kdyby opravdu byla zakomponovaná ona součástka X která by měla mít za následek omezení ivotnosti toho komponentu na určitou dobu. Jinou logiku bych tom opravdu neviděl. doposud jsem těmto teoriím moc nevěřil, ale u si říkám, e moné je vechno. ovem v tom případě by nemělo smysl kupovat nic pouitého z vrakovitě, jeloko je téměř jisté e to odejde do několika měsíců.
Tak doufám e to tak není, protoe jestli je to moje auto staré zhruba 8 let, tak na startér xenonu výrazně mladí na vrakáči asi těko narazím....
Logické by to bylo v tom případě, kdyby opravdu byla zakomponovaná ona součástka X která by měla mít za následek omezení ivotnosti toho komponentu na určitou dobu. Jinou logiku bych tom opravdu neviděl. doposud jsem těmto teoriím moc nevěřil, ale u si říkám, e moné je vechno. ovem v tom případě by nemělo smysl kupovat nic pouitého z vrakovitě, jeloko je téměř jisté e to odejde do několika měsíců.:-(
Tak doufám e to tak není, protoe jestli je to moje auto staré zhruba 8 let, tak na startér xenonu výrazně mladí na vrakáči asi těko narazím....
|
|
02.06.2015 23:02 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827635
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Součástka X ne - ale pokud byly obě jednotky originální, tak byly nejspí vyrobeny ve stejné ari, take mají stejné komponenty. Stejná kvalita = stejná výdr. Obě světla navíc svítí stejnou dobu, take i časově to sedí. Tak to prostě je.
Součástka X ne - ale pokud byly obě jednotky originální, tak byly nejspí vyrobeny ve stejné ari, take mají stejné komponenty. Stejná kvalita = stejná výdr. Obě světla navíc svítí stejnou dobu, take i časově to sedí. Tak to prostě je.
|
|
02.06.2015 23:17 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827652
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jestli to tak je, pak je to prostě mejd. Nevidím jediný důvod proč by takový elektronický titák měl po osmi letech odejít do důchodu. Samozřejmě pokud je kvalitně udělaný - ale není na něm nápis made in China ani Taiwan...
ani nevím o tom, e by tyhle krabičky hromadně odcházely na xenonech v autech, a to jich musí jezdit miliony.
Jestli to tak je, pak je to prostě mejd. Nevidím jediný důvod proč by takový elektronický titák měl po osmi letech odejít do důchodu. Samozřejmě pokud je kvalitně udělaný - ale není na něm nápis made in China ani Taiwan...
ani nevím o tom, e by tyhle krabičky hromadně odcházely na xenonech v autech, a to jich musí jezdit miliony.
|
|
02.06.2015 23:22 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827656
|
|
jumep
|
|
|
pretoze sa pouziva bezolovnaty cin a podobne
a co sa tyka odchodu krabiciek, castokrat mozu za to fejkove vybojky (ako philips sa tvariaca cinska kopia)
pretoze sa pouziva bezolovnaty cin a podobne
a co sa tyka odchodu krabiciek, castokrat mozu za to fejkove vybojky (ako philips sa tvariaca cinska kopia)
|
|
02.06.2015 23:26 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827667
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jaj - AAha... e by? Asi před půl rokem jsem nechal měnit výbojky. Opravdu by to mohlo zničit tu elektroniku?
Jaj - AAha... e by? Asi před půl rokem jsem nechal měnit výbojky. Opravdu by to mohlo zničit tu elektroniku?
|
|
02.06.2015 23:32 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827680
|
|
jumep
|
|
|
.link.
a je toho popisaneho kade tade dost
https://www.youtube.com/watch?v=vhaTJ3XQ--I
a je toho popisaneho kade tade dost
|
|
03.06.2015 06:51 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827705
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Bohuel bezolovnatý cín se pouívá u vude a je to větina příčin poruch na tiákách. Proto ani počítače od roku 2012 větinou nevydrí více jak 8 let.... A ijí ekologové
Bohuel bezolovnatý cín se pouívá u vude a je to větina příčin poruch na tiákách. Proto ani počítače od roku 2012 větinou nevydrí více jak 8 let.... A ijí ekologové
|
|
03.06.2015 09:16 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827710
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
jumep napsal(a): .link.
a je toho popisaneho kade tade dost
Toto video u jsem vlastně kdysi viděl. Vypadá to hrůzostraně. V servisu mi ovem tvrdili, e mi dali určitě originály (co ale neznamená nic...) Kadopádně nic takhle shořeného v té elektronice určitě nebylo.
Toto video u jsem vlastně kdysi viděl. Vypadá to hrůzostraně. V servisu mi ovem tvrdili, e mi dali určitě originály (co ale neznamená nic...) Kadopádně nic takhle shořeného v té elektronice určitě nebylo.
|
|
03.06.2015 09:59 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827712
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
A ten měnič (nebo řj) je stejný pro jedničkovou řadu a i pro facelift? Mám tam napsáno Valeo LAD5GL
A ten měnič (nebo řj) je stejný pro jedničkovou řadu a i pro facelift? Mám tam napsáno Valeo LAD5GL
|
|
03.06.2015 14:22 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2827750
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Tak jsem nael v jednom e-shopu novou elektroniku za 2000,-
.link.
Tam je uvedeno sice pro rok 2001-2004, ale vizuálně i podle fotografií je to ta samá, co potřebuju. Volal jsem tam a pán mi potvrdil, e si to lidi kupují i na facelifty.
jen mi důrazně připoměl, e abych si k tomu koupil i obě značkové výbojky, e mi na ně dá radi slevu skoro za nákupku.... Prý to co se mi stalo podle jeho zkueností svědčí o tom, e za to mohou ty výbojky, které tam mám. i kdy je na nich nápis phillips - prý pravděpodobné e budou fake, kdy se to projevilo u obou do půl roku.... říkal, e to prý odejde z jejich zkueností maximálně do 3/4 roku s těma čínskýma.
Tak jsem nael v jednom e-shopu novou elektroniku za 2000,-
http://www.fm-autodily.com/ridici-jednotka-xenon-svetla-xp-0014-valeo-lad5gl-citroen-c4-c5-p-3544.html
Tam je uvedeno sice pro rok 2001-2004, ale vizuálně i podle fotografií je to ta samá, co potřebuju. Volal jsem tam a pán mi potvrdil, e si to lidi kupují i na facelifty.
jen mi důrazně připoměl, e abych si k tomu koupil i obě značkové výbojky, e mi na ně dá radi slevu skoro za nákupku.... Prý to co se mi stalo podle jeho zkueností svědčí o tom, e za to mohou ty výbojky, které tam mám. i kdy je na nich nápis phillips - prý pravděpodobné e budou fake, kdy se to projevilo u obou do půl roku.... říkal, e to prý odejde z jejich zkueností maximálně do 3/4 roku s těma čínskýma. :-(
|
|
04.06.2015 14:49 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2828102
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Nevím přesně jaký je rozdíl mezi výbojkami D1s, D2s a D2r ale řídící jednotka je pod světlem u c5 I i u c5 II. Je to řídící jednotka s trafem. Mám ji tam a měl jsem ji rozebranou, take vím o čem mluvím.
Kadopádně dobrá zpráva pro mě je, e ta druhá jednotka mi neodela a je v pořádku - problém byl v konektoru. Výbojky ve světlech mám skutečně originály, tak snad to vydrí.
Nevím přesně jaký je rozdíl mezi výbojkami D1s, D2s a D2r ale řídící jednotka je pod světlem u c5 I i u c5 II. Je to řídící jednotka s trafem. Mám ji tam a měl jsem ji rozebranou, take vím o čem mluvím.
Kadopádně dobrá zpráva pro mě je, e ta druhá jednotka mi neodela a je v pořádku - problém byl v konektoru. Výbojky ve světlech mám skutečně originály, tak snad to vydrí.:-d
|
|
21.12.2015 09:41 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2899469
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Chci se předvánočně podělit o zkuenost s výměnou D1S na mé C5 II (facelift) 12/2004.
Ve středu jsem zjistil, e pravé oko svítí při startu a při jízdě ani nemrkne. Ve Čt jsem vyndal baterii a dekl nad HBI a po asi půldruhahodinové námaze a stejně dlouhém sakrování na aborouty se mi povedlo výbojky prohodit. Raději nebud psát o tom, co to bylo za nervy a piplačku usaditt zpět na své místo zajiovací perko, které jsem si při "ikovné" manipulaci vyhákl z úchytů. Po tomto mikrochyrurgickém výkonu jsem zjistil, e ta pravá, co jsem dal do leva, svítí - nesvítí stejně blbě jako před záměnou a ta původně levá, co jsem dal do prava, u nesvítí vůbec. Z uvedeného jsem vydedukoval, e tak jako tak musím objednat obě výbojky a pak se uvidí, zda není v pytli i ta pravá elektronika.
Internet je mocný násatroj, který s oblibou vyuívám, ale nyní jsem si naběhl. Prozkoumal jsem cenové relace zboí, ceny dopravy a dodací lhůty a vypadlo mi z toho, e teď před vánoci jsem natolik finančně vyčerpán, e Philipsku kus za 2.700 si prostě dovolit nemůu. Nakonec ani Osramku za 1.170. I kdy mne hóódně lákala, tak po pohledu do kasy jsem nerad odolal. No a co zůstalo? Nounejmy za 360, nějaké číny za 490 a 650 a pak jsem narazil na firmu EUROLANP, která inzerovala prodej značek Philips, Osram, Narva a dalí renomované firmy + firmu Autolamp. Tak si říkám, e někdo koupil výrobní linku od Tesly a spustil výrobu. Po přečtení recenze, e výbojka je k patici připevněna kovovými úchyty na rozdíl od levných náhraek zvítězil můj český patriotizmus a já jetě ve Čt objednal u nich. K mému velkému a příjemnému překvapení doručila PPL balíček ji v So navečer. Nedočkavě jsem jej otevřel a árovky na mne tajemně jukly a se mi srdce zatetelilo. Opatrně otevírám pevnou, černou, lesklou krbičku s potiskem AUTOLAMP výbojka D1S. Je tak dobře udělána, e dostat se do ní bez potrhání mi zabírá dobré 2 minuty. Vyjímám vloený karton s vlastní výbojkou, kterou v ruce otáčím a se zalíbením prohlíím. Ale ouha!! Otočil jsem ji dnem proti očím a nestačím zírat. ádný potisk AUTOLAMP, ale velmi nevýrazné gravírování s nápisem MIKROUNA - tedy Čína. No to tedy .... - nevěřícně zírám. Po překonání prvního oku jsem zase u kompu a proháním internet. A nyní jsem zjistil, e Autolamp je firma s 10ti zaměstnanci, která provozuje sklad o ploe cca 200 m2 bez výrobního zázemí. Tedy prodejci a přebalovači, kteří si za přebalení účtují cca 150 Kč. To byl 2. ok. Nael jsem si i info k výrobci a jeho prodejním cenám na trhu a to byl ok č. 3.
Zbytek So večera jsem se z toho oku zotavoval a v Ne v 10 (po ranní kávě) je s těkým mindrákem el vyměnit. Díky čtvrtečnímu přípravnému nácviku u to byla akce se vím vudy na 20 minut. Tak tohle se povedlo. Výbojky svítí a doufám, e to takhle vydrí jetě mnoho vánočních svátků.
O konkrétní ceně a mari prodejce se nemá cenu bavit. Nyní jsem jen v obavě, jak budu (v případě nutnosti) zboí reklamovat? Krabička a účet je na výbojku D1S Autolamp, co v reálu je jen vnějí pozlátko. Není tohle náhodou podvodné jednání prodejce? Je to tipické matení spotřebitele, ale co s tím?? Kdy budou v pohodě déle ne 2 roky, tak není o čem hovořit. ALE!! Co kdy mi za 3 měsíce 1 klekne?? Budu muset opět měnit dvě, ale reklamaci mi nemusí uznat ani na jednu. Tomu se říká kvadratura kruhu a zapeklitá otázka.
Má-li v tento čas předvánoční k tomuto problému kdokoli co doplnit (mimo jízlivého "dobře Ti tak vole"), tak sem s tím.
Jinak přeji vem klubákům proít klid a pohodu Vánoc a v přítím roce tisíce bezporuchových km, ádné podobně poouchlé zkuenosti a hlavně: Zdraví a tak, .... jak si sami přejete.
Chci se předvánočně podělit o zkuenost s výměnou D1S na mé C5 II (facelift) 12/2004.
Ve středu jsem zjistil, e pravé oko svítí při startu a při jízdě ani nemrkne. Ve Čt jsem vyndal baterii a dekl nad HBI a po asi půldruhahodinové námaze a stejně dlouhém sakrování na aborouty se mi povedlo výbojky prohodit. Raději nebud psát o tom, co to bylo za nervy a piplačku usaditt zpět na své místo zajiovací perko, které jsem si při "ikovné" manipulaci vyhákl z úchytů. Po tomto mikrochyrurgickém výkonu jsem zjistil, e ta pravá, co jsem dal do leva, svítí - nesvítí stejně blbě jako před záměnou a ta původně levá, co jsem dal do prava, u nesvítí vůbec. Z uvedeného jsem vydedukoval, e tak jako tak musím objednat obě výbojky a pak se uvidí, zda není v pytli i ta pravá elektronika.
Internet je mocný násatroj, který s oblibou vyuívám, ale nyní jsem si naběhl. Prozkoumal jsem cenové relace zboí, ceny dopravy a dodací lhůty a vypadlo mi z toho, e teď před vánoci jsem natolik finančně vyčerpán, e Philipsku kus za 2.700 si prostě dovolit nemůu. Nakonec ani Osramku za 1.170. I kdy mne hóódně lákala, tak po pohledu do kasy jsem nerad odolal. No a co zůstalo? Nounejmy za 360, nějaké číny za 490 a 650 a pak jsem narazil na firmu EUROLANP, která inzerovala prodej značek Philips, Osram, Narva a dalí renomované firmy + firmu Autolamp. Tak si říkám, e někdo koupil výrobní linku od Tesly a spustil výrobu. Po přečtení recenze, e výbojka je k patici připevněna kovovými úchyty na rozdíl od levných náhraek zvítězil můj český patriotizmus a já jetě ve Čt objednal u nich. K mému velkému a příjemnému překvapení doručila PPL balíček ji v So navečer. Nedočkavě jsem jej otevřel a árovky na mne tajemně jukly a se mi srdce zatetelilo. Opatrně otevírám pevnou, černou, lesklou krbičku s potiskem AUTOLAMP výbojka D1S. Je tak dobře udělána, e dostat se do ní bez potrhání mi zabírá dobré 2 minuty. Vyjímám vloený karton s vlastní výbojkou, kterou v ruce otáčím a se zalíbením prohlíím. Ale ouha!! Otočil jsem ji dnem proti očím a nestačím zírat. ádný potisk AUTOLAMP, ale velmi nevýrazné gravírování s nápisem MIKROUNA - tedy Čína. No to tedy .... - nevěřícně zírám. Po překonání prvního oku jsem zase u kompu a proháním internet. A nyní jsem zjistil, e Autolamp je firma s 10ti zaměstnanci, která provozuje sklad o ploe cca 200 m2 bez výrobního zázemí. Tedy prodejci a přebalovači, kteří si za přebalení účtují cca 150 Kč. To byl 2. ok. Nael jsem si i info k výrobci a jeho prodejním cenám na trhu a to byl ok č. 3.
Zbytek So večera jsem se z toho oku zotavoval a v Ne v 10 (po ranní kávě) je s těkým mindrákem el vyměnit. Díky čtvrtečnímu přípravnému nácviku u to byla akce se vím vudy na 20 minut. Tak tohle se povedlo. Výbojky svítí a doufám, e to takhle vydrí jetě mnoho vánočních svátků.
O konkrétní ceně a mari prodejce se nemá cenu bavit. Nyní jsem jen v obavě, jak budu (v případě nutnosti) zboí reklamovat? Krabička a účet je na výbojku D1S Autolamp, co v reálu je jen vnějí pozlátko. Není tohle náhodou podvodné jednání prodejce? Je to tipické matení spotřebitele, ale co s tím?? Kdy budou v pohodě déle ne 2 roky, tak není o čem hovořit. ALE!! Co kdy mi za 3 měsíce 1 klekne?? Budu muset opět měnit dvě, ale reklamaci mi nemusí uznat ani na jednu. Tomu se říká kvadratura kruhu a zapeklitá otázka.:nevim
Má-li v tento čas předvánoční k tomuto problému kdokoli co doplnit (mimo jízlivého "dobře Ti tak vole"), tak sem s tím.
Jinak přeji vem klubákům proít klid a pohodu Vánoc a v přítím roce tisíce bezporuchových km, ádné podobně poouchlé zkuenosti a hlavně: Zdraví a tak, .... jak si sami přejete.:palec:palec
|
|
21.12.2015 10:01 -
Re: Xenony - výbojka nebo startér?
|
2899498
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nic si z toho nedělej. Nejsi první. Prvenství má jen v tom, e jsi to popsal. Je tady spousta lidí, kteří se s podobným "podvodem" nepochlubili a jetě větí spousta lidí, kteří o tom nemají ani tuení, e koupili přebalenou věc. A co? Auta se dnes skládají jako lego z dílů vyrobených po celým světě. Ne to auto dostane zákazník, jeho součástky u mají několikrát objetou zeměkouli.
Tak mě napadá, jestli tohle nepatří spí do vlákna o stáčení kilometrů.
Kdy jsem pracoval v TRW na výrobě brzd, (Mercedes, BMW, Audi, i ostatní neluxusní značky) tak na spoustě odliků třmenů byly dva znaky - TRW i BMW, ale stejně tak jsme dělali i odlitky jen s jedním znakem - BMW. Jinak byly shodný. A tak to bylo u vech značek. Odlitky přily třeba z Ománu, u nás se obráběly, do Francie se vezly nalakovat, pak se vrátily k nám a tady jsme je smontovali a pak se vezly k výrobci aut. A to taky do různých zemí v rámci jedný značky. Dohledat dnes původ výrobku je nemoný.
Na C5 ti můe jruze potvrdit, jak je to se startérama Starline z AutoKelly. Myslím e je to Valeo. Take v podstatě taky jen přebal a to dokonce opačně - od značkovýho výrobce do krabic shitózní značky.
Nic si z toho nedělej. Nejsi první. Prvenství má jen v tom, e jsi to popsal. Je tady spousta lidí, kteří se s podobným "podvodem" nepochlubili a jetě větí spousta lidí, kteří o tom nemají ani tuení, e koupili přebalenou věc. A co? Auta se dnes skládají jako lego z dílů vyrobených po celým světě. Ne to auto dostane zákazník, jeho součástky u mají několikrát objetou zeměkouli.
Tak mě napadá, jestli tohle nepatří spí do vlákna o stáčení kilometrů. :-))))
Kdy jsem pracoval v TRW na výrobě brzd, (Mercedes, BMW, Audi, i ostatní neluxusní značky) tak na spoustě odliků třmenů byly dva znaky - TRW i BMW, ale stejně tak jsme dělali i odlitky jen s jedním znakem - BMW. Jinak byly shodný. A tak to bylo u vech značek. Odlitky přily třeba z Ománu, u nás se obráběly, do Francie se vezly nalakovat, pak se vrátily k nám a tady jsme je smontovali a pak se vezly k výrobci aut. A to taky do různých zemí v rámci jedný značky. Dohledat dnes původ výrobku je nemoný.
Na C5 ti můe jruze potvrdit, jak je to se startérama Starline z AutoKelly. Myslím e je to Valeo. Take v podstatě taky jen přebal a to dokonce opačně - od značkovýho výrobce do krabic shitózní značky. ;-)
|
|
| |
|
|