| | |
05.04.2014 13:42 -
Subwoofer
|
2683862
|
|
Sekáč
|
|
|
Dobrý den jsem laik který se spíe hrabe v autě kde pouiju jen kladívko a roubovák, a proto bych potřeboval poradit,pomoct. Mám autorádio RD4 a chtěl bych vyuít subwoofer co mam doma. Otázka je zda to původní autorádio má vstupy na zesilovač, či budu muset vyměnit autorádio. Dalí otázka jestli jste měnili původní reproduktory a jste spokojeni s tím co tam máte tak nějaký link a se můu inspirovat. A poslední otázka kdy bych potřeboval nové autorádio tak jaké ( bude potřeba redukce? má cenu kupovat i s ovládáním na volant nebo je to zbytečný přepych? Děkuji vem za rady !!!
Dobrý den jsem laik který se spíe hrabe v autě kde pouiju jen kladívko a roubovák, a proto bych potřeboval poradit,pomoct. Mám autorádio RD4 a chtěl bych vyuít subwoofer co mam doma. Otázka je zda to původní autorádio má vstupy na zesilovač, či budu muset vyměnit autorádio. Dalí otázka jestli jste měnili původní reproduktory a jste spokojeni s tím co tam máte tak nějaký link a se můu inspirovat. A poslední otázka kdy bych potřeboval nové autorádio tak jaké ( bude potřeba redukce? má cenu kupovat i s ovládáním na volant nebo je to zbytečný přepych? Děkuji vem za rady !!!
|
|
09.04.2014 14:37 -
Jde na RD4 zesilovač?
|
2685900
|
|
Sekáč
|
|
|
Ahoj mám C5 s autorádiem RD4 a ovládání na volantu a kdy jsem viděl cenu adaptéru hledám jinou monost jak připojit zesilovač k autorádiu je to moné? Děkuji
Ahoj mám C5 s autorádiem RD4 a ovládání na volantu a kdy jsem viděl cenu adaptéru hledám jinou monost jak připojit zesilovač k autorádiu je to moné? Děkuji
|
|
21.06.2014 14:53 -
Re: Ozvučení, reproduktory apod.
|
2707499
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|