| | |
21.01.2017 13:48 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3030254
|
|
jumep
|
|
|
je lepsie dat to svetlo von a pohodlne si to tam nadpojit, ako to lepit v aute, ale da sa to nejako aj v aute ked to je, myslim ze sa daju tie kabliky kolko tolko vytiahnut
kazdopadne vzdy davam dole svetlo (je to rychlejsie a lepsie ako to robit na aute)
je lepsie dat to svetlo von a pohodlne si to tam nadpojit, ako to lepit v aute, ale da sa to nejako aj v aute ked to je, myslim ze sa daju tie kabliky kolko tolko vytiahnut
kazdopadne vzdy davam dole svetlo (je to rychlejsie a lepsie ako to robit na aute)
|
|
21.01.2017 15:37 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3030261
|
|
brixtr
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 191 |
|
|
tak cín pouívám pokud mono vdycky jen sem právě nevěděl zda to půjde udělat v autě či budu muset laborovat jak vyndat světla.no musím to udělat protoe takhle jak to ted mam je dost o ....
díky
tak cín pouívám pokud mono vdycky jen sem právě nevěděl zda to půjde udělat v autě či budu muset laborovat jak vyndat světla.no musím to udělat protoe takhle jak to ted mam je dost o ....
díky :palec
|
|
27.05.2017 17:08 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3069925
|
|
koblih9
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Snad nic nepokazím,kdy připomenu jednu zajímavost,která se pojí s opakovaně spálenými árovkami a která se zde také u řeila.Čím větí kapacita baterie,tím mení četnost spálených árovek.Velká baterie snáze kompenzuje výkyvy napětí v síti a to árovky nemají rády.Měl jsem baterii cca 55-tku a měnil árovky po 1-2měsících.Pak jsem vzal metr,změřil kaslík na baterku a koupil tu největí, co se tam vela.Je to 2,5 roku a árovku jsem měnil jedinou.
Snad nic nepokazím,kdy připomenu jednu zajímavost,která se pojí s opakovaně spálenými árovkami a která se zde také u řeila.Čím větí kapacita baterie,tím mení četnost spálených árovek.Velká baterie snáze kompenzuje výkyvy napětí v síti a to árovky nemají rády.Měl jsem baterii cca 55-tku a měnil árovky po 1-2měsících.Pak jsem vzal metr,změřil kaslík na baterku a koupil tu největí, co se tam vela.Je to 2,5 roku a árovku jsem měnil jedinou.:palec
|
|
28.06.2017 12:07 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3078804
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Zaujimalo by ma aku zivotnost dosahujete so ziarovkami (H7) na vasich autach? Aj aku zivotnost mate na Osram Night braker ked ich niekto z Vas pouziva...
tak isto rozmyslam nad toutou srandou.
.link.
radsej by som ale chcel s farbou 4500K... popripade zltou ako je klasicky halogen, nejake skusenosti?
Zaujimalo by ma aku zivotnost dosahujete so ziarovkami (H7) na vasich autach? Aj aku zivotnost mate na Osram Night braker ked ich niekto z Vas pouziva...
tak isto rozmyslam nad toutou srandou.
http://www.dx.com/p/mz-h7-cob-72w-auto-car-led-conversion-headlight-bulbs-kit-2-pcs-469453#.WVN_QITyjiw
radsej by som ale chcel s farbou 4500K... popripade zltou ako je klasicky halogen, nejake skusenosti?
|
|
18.07.2017 10:37 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3083372
|
|
vrato
|
Město: Preov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Zdravím vechny
I kdy na toto téma u bylo ve řečeno , neodpustím si svojí minulou skuenost. Výména H7 na pr. strane 95 minut. Byla to moje chyba ale konstruktér mi v dosaení tak hanebného času hodne pomohl. Včera jsem poprvé skusil i metodu sundání perka co lo rychle ,ale protoe při vybírání mi árovka spadla do svétlometu dohnal jsem strátu lovením árovky. Zrcátko drátek s očkem a plynoucí čas. Vzpoměl jsem si na sprosá slova které jsem u dlouho nepouíval. Proč lidstvo vlastne vymyslelo bajonet kdy na aute vybavené počítači drí árovku drátek v otvoru do kterého já osobne dostanu jen 2 prsty a to pičky.
Mám přeletované keramické konektory , pouívám dobré H7 ale často jezdím po nerovnostech a tak měním cca kadé 3 mesíce +/- . Na schazování nárazníku nejsem jete mentálne připraven take momentálne zvauju e to nechám na servis.
S pozdravem
vrato
Zdravím vechny
I kdy na toto téma u bylo ve řečeno , neodpustím si svojí minulou skuenost. Výména H7 na pr. strane 95 minut. Byla to moje chyba ale konstruktér mi v dosaení tak hanebného času hodne pomohl. Včera jsem poprvé skusil i metodu sundání perka co lo rychle ,ale protoe při vybírání mi árovka spadla do svétlometu dohnal jsem strátu lovením árovky. Zrcátko drátek s očkem a plynoucí čas. Vzpoměl jsem si na sprosá slova které jsem u dlouho nepouíval. Proč lidstvo vlastne vymyslelo bajonet kdy na aute vybavené počítači drí árovku drátek v otvoru do kterého já osobne dostanu jen 2 prsty a to pičky.
Mám přeletované keramické konektory , pouívám dobré H7 ale často jezdím po nerovnostech a tak měním cca kadé 3 mesíce +/- . Na schazování nárazníku nejsem jete mentálne připraven take momentálne zvauju e to nechám na servis.
S pozdravem
vrato
|
|
18.07.2017 11:22 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3083377
|
|
Brzda
|
|
|
Já jsem árovky taky měnil dřív dost často (za tři měsíce je to ale extrém). Po tom, co se mi vypálila pravá patice, tak jsem tam dal konektory s odporovým drátem a mám od árovek pokoj - je to víc jak dva roky a měnil jsem jen jednu, přičem nemám dobastlené denní svícení a tudí svítím stále potkávačkama.....
Tak to zkus je to něco takového: .link.
Já jsem árovky taky měnil dřív dost často (za tři měsíce je to ale extrém). Po tom, co se mi vypálila pravá patice, tak jsem tam dal konektory s odporovým drátem a mám od árovek pokoj - je to víc jak dva roky a měnil jsem jen jednu, přičem nemám dobastlené denní svícení a tudí svítím stále potkávačkama.....
Tak to zkus je to něco takového: https://www.aci.cz/9901e11q-patice-pro-zarovku-h7-s-odporovymi-vodici-skoda-vhodne-proti-praskani-zarovek-_d128251.html
|
|
02.02.2018 11:11 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3128576
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ahoj, přestala mi svítit pravá potkávačka. árovka byla spálená, dal jsem novou, ale nesvítí. árovka je ok, na patici nejde napětí. Bez árovky je tam 3,5V, árovka to srazí na nulu. V manuálu jsem nael, e by to měla být pojistka F17, tu kdy vytáhnu tak zhasne levé světlo... Tak jsem radi proel vechny pojistky a vechny jsou ok. Nenalo by se schéma zapojení, e bych el po konektorech? Nebo můe to být v BSI? Počítač nic nehlásí, přitom jsem myslel, e u X7 árovky kontroluje...
edit:
Ruím poplach, vyměnil jsem patnou árovku Boční místo potkávací, ta byla taky spálená. Take u vechno svítí. Akorát jsem ale vytvořil dalí problém Engine fault repair needed Take story pokračuje...
Ahoj, přestala mi svítit pravá potkávačka. árovka byla spálená, dal jsem novou, ale nesvítí. árovka je ok, na patici nejde napětí. Bez árovky je tam 3,5V, árovka to srazí na nulu. V manuálu jsem nael, e by to měla být pojistka F17, tu kdy vytáhnu tak zhasne levé světlo:)... Tak jsem radi proel vechny pojistky a vechny jsou ok. Nenalo by se schéma zapojení, e bych el po konektorech? Nebo můe to být v BSI? Počítač nic nehlásí, přitom jsem myslel, e u X7 árovky kontroluje...
edit:
Ruím poplach, vyměnil jsem patnou árovku:-)))) Boční místo potkávací, ta byla taky spálená. Take u vechno svítí. Akorát jsem ale vytvořil dalí problém Engine fault repair needed:nevim Take story pokračuje...
|
|
02.02.2018 12:01 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3128585
|
|
jumep
|
|
|
ziarovka odisla skratom a jednotka to vypla - parkovacky su bez poistky, predne priamo do BSI
odpojenie baterky dane riesi
ziarovka odisla skratom a jednotka to vypla - parkovacky su bez poistky, predne priamo do BSI
odpojenie baterky dane riesi
|
|
02.02.2018 13:04 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3128586
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Díky, u ok. 2h výměna árovky
Nakonec jsem změřil napětí na levé potkávačce, taky nula a přitom svítila. wtf Tak u bylo jasné, e jsem debil a měřím a měním boční árovku místo potkávací...
Pak ty chyby jsem vytvořil tím, jak jsem povytahoval pojistky a konektory v BSI, kdy asi jetě nebyla uspaná. Po smazání u znovu ádná nenaběhla.
Jinak ty přední potkávačky jsou přes pojistku F17 a vedlejí - kdy jsem ji vytáhl, tak árovka zhasla...
Díky, u ok. 2h výměna árovky:-))))
Nakonec jsem změřil napětí na levé potkávačce, taky nula a přitom svítila. wtf:) Tak u bylo jasné, e jsem debil a měřím a měním boční árovku místo potkávací...
Pak ty chyby jsem vytvořil tím, jak jsem povytahoval pojistky a konektory v BSI, kdy asi jetě nebyla uspaná. Po smazání u znovu ádná nenaběhla.
Jinak ty přední potkávačky jsou přes pojistku F17 a vedlejí - kdy jsem ji vytáhl, tak árovka zhasla...
|
|
02.02.2018 20:17 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3128651
|
|
jumep
|
|
|
jaj, potkavacky, ja som to pochopil ako obrysovky
ano tieto maju poisku a idu cez relatko
jaj, potkavacky, ja som to pochopil ako obrysovky
ano tieto maju poisku a idu cez relatko
|
|
03.07.2018 07:59 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3168666
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Tak moje skúsenosti Osram Night Braker Unlimited- svietili o dos lepie oproti starline H7. Vydrzali bud 14 000 alebo 17 000km, co je celkom dost vela. Tuím som prekročil vyrobcom deklarovanú ivotnos o par desiatok hodín.
Aktuálne som skúsil LED z Číny: .link.
Musel som ale dos brúsi do chladiča pretoe som ich tam inak nezavrel-nepootočil.
Zatial ich mám niečo okolo 4-5 tisíc km a vpohode.
Poznatok: svietia lepie do bokov ako Osram NBU. Diažka tie ale oslňovali.
Mám vožnú cestu rovnú na skúanie bola absolútna tma, nahodil som Starline H7 a naspä tieto LED - rozdiel neskutočný.
Ďiažkové mám 100W H4 - lté (3000K pičkové za ďaďa) a svieti takmer tak ďaleko - musel som zníi svetlá aby som neoslňoval o jeden a pol otáčky.
Uvidíme kožko km dajú ale asi naspä prejdem na OSRAM NBU kdeto za 19 15-17tisíc km je dobrý výkon a nemúsim svetla zotežováva ako pri LED... Plus majú nae homologizácie
Tak moje skúsenosti Osram Night Braker Unlimited- svietili o dos lepie oproti starline H7. Vydrzali bud 14 000 alebo 17 000km, co je celkom dost vela. Tuím som prekročil vyrobcom deklarovanú ivotnos o par desiatok hodín. :-d
Aktuálne som skúsil LED z Číny: https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.57ea4c4ditBgx7&orderId=90415425733791&productId=32841692042
Musel som ale dos brúsi do chladiča pretoe som ich tam inak nezavrel-nepootočil.
Zatial ich mám niečo okolo 4-5 tisíc km a vpohode.
Poznatok: svietia lepie do bokov ako Osram NBU. Diažka tie ale oslňovali.
Mám vožnú cestu rovnú na skúanie bola absolútna tma, nahodil som Starline H7 a naspä tieto LED - rozdiel neskutočný.
Ďiažkové mám 100W H4 - lté (3000K pičkové za ďaďa) a svieti takmer tak ďaleko - musel som zníi svetlá aby som neoslňoval o jeden a pol otáčky.
Uvidíme kožko km dajú ale asi naspä prejdem na OSRAM NBU kdeto za 19 15-17tisíc km je dobrý výkon a nemúsim svetla zotežováva ako pri LED... Plus majú nae homologizácie
|
|
09.08.2018 08:20 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3174914
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak i já měl po letech to "těstí" a nevyhnul se výměně H7 na tlumených světlech.Tedy u C5 I. Vdy jsem jsem v minulosti nael někoho,kdo mi H7 vyměnil. Ovem tentokrát odely obě v rozmezí dvou dnů.Jedna tam vydrela půl roku (hella) a druhá (osram) rok. Nyní jsem koupil Philips - Vision.Tak uvidím jak dlouho vydrí.Nájezd cca 15tisíc/rok.No a nyní k samotné výměně. Pozorně jsem si přečetl tuto diskuzi a v mnohém mi pomohla. Bez ní bych to dělal hodiny , takto obě strany cca 20 min.Rozhodl jsem se jít cestou bez sundavání nárazníku.Tzn. baterka ven na levé straně a na té pravé jediným pomocníkem v uvolnění prostoru bylo vyndání konektoru od BHI.U té baterky to byla fakt brnkačka.Tam to jde potrénovat.Ale i přesto,e to jde celkem snadno, tak jsem si pro jistotu pérovou sponu přivázal pevnou nití.Co kdyby mi vypadla z ruky....Tu nit jsem tam i nechal.Tzn pro přítě ji opět pouiju.Co se týká postupu tak jsem zvolil tento.Nejdříve sundat plast. víčko(to je jasné) pak jsem sundal dvěma prsty konektor ze árovky a pak sundal pérovou sponu(ta má ve své dolní části takové zobáčky,které se zasunují do takových dírek a na té horní je pouze rovná část , která patří do takové dráky - tzn.nejdřív sponu v dolní části zmačknout a vysunout zobáček.Pak sponu uvolnit z té horní dráky a nakonec vysunout druhý zobáček.)Sponu jsem vyndal ven celou úmyslně,abych na ni mohl připevnit zmíněnou nit.Pak se lehce vyndá árovka a vloí nová. Plochou a zobáčkem nahoru.Následuje zácvak spony v obráceném pořadí.Tzn. nejdřív uchytit na jeden zobáček pak nahoře do té dráky a na závěr druhý zobáček.Pak natlačit konektor. Chce to předevím trpělivost zejména na pravé straně , kde to člověk musí dělat po paměti bez vizuálu.Nejhorí mi přilo trefit se do té dráky nahoře.Ty zobáčky mi přily snaí.U té baterky to bylo fakt za pár minut. Nerozumím kdy zde někteří psali o nějaké pruině. Nevím jak u C5 II ale u C5I ádná pruina není.Je tam jen ta pérová spona, tak jak je u ve vlákně vyfoceno. Díky za dobré rady.
Tak i já měl po letech to "těstí" a nevyhnul se výměně H7 na tlumených světlech.Tedy u C5 I. Vdy jsem jsem v minulosti nael někoho,kdo mi H7 vyměnil. Ovem tentokrát odely obě v rozmezí dvou dnů.Jedna tam vydrela půl roku (hella) a druhá (osram) rok. Nyní jsem koupil Philips - Vision.Tak uvidím jak dlouho vydrí.Nájezd cca 15tisíc/rok.No a nyní k samotné výměně. Pozorně jsem si přečetl tuto diskuzi a v mnohém mi pomohla. Bez ní bych to dělal hodiny , takto obě strany cca 20 min.Rozhodl jsem se jít cestou bez sundavání nárazníku.Tzn. baterka ven na levé straně a na té pravé jediným pomocníkem v uvolnění prostoru bylo vyndání konektoru od BHI.U té baterky to byla fakt brnkačka.Tam to jde potrénovat.Ale i přesto,e to jde celkem snadno, tak jsem si pro jistotu pérovou sponu přivázal pevnou nití.Co kdyby mi vypadla z ruky....Tu nit jsem tam i nechal.Tzn pro přítě ji opět pouiju.Co se týká postupu tak jsem zvolil tento.Nejdříve sundat plast. víčko(to je jasné) pak jsem sundal dvěma prsty konektor ze árovky a pak sundal pérovou sponu(ta má ve své dolní části takové zobáčky,které se zasunují do takových dírek a na té horní je pouze rovná část , která patří do takové dráky - tzn.nejdřív sponu v dolní části zmačknout a vysunout zobáček.Pak sponu uvolnit z té horní dráky a nakonec vysunout druhý zobáček.)Sponu jsem vyndal ven celou úmyslně,abych na ni mohl připevnit zmíněnou nit.Pak se lehce vyndá árovka a vloí nová. Plochou a zobáčkem nahoru.Následuje zácvak spony v obráceném pořadí.Tzn. nejdřív uchytit na jeden zobáček pak nahoře do té dráky a na závěr druhý zobáček.Pak natlačit konektor. Chce to předevím trpělivost zejména na pravé straně , kde to člověk musí dělat po paměti bez vizuálu.Nejhorí mi přilo trefit se do té dráky nahoře.Ty zobáčky mi přily snaí.U té baterky to bylo fakt za pár minut. Nerozumím kdy zde někteří psali o nějaké pruině. Nevím jak u C5 II ale u C5I ádná pruina není.Je tam jen ta pérová spona, tak jak je u ve vlákně vyfoceno.:nevim Díky za dobré rady.:palec
|
|
09.08.2018 09:11 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3174916
|
|
miskod
|
|
|
Bud rad, ze si neskoncil na zaciatku pri odpojovani konektoru...
Bud rad, ze si neskoncil na zaciatku pri odpojovani konektoru...;-)
|
|
09.08.2018 10:32 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3174931
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Na začátku při odpojování konektoru? Co tím myslí? Upozorni mě prosím na rizika , která má na mysli.Díky
Na začátku při odpojování konektoru? :nevim Co tím myslí? Upozorni mě prosím na rizika , která má na mysli.Díky:-)
|
|
09.08.2018 12:13 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3174954
|
|
miskod
|
|
|
On sa tam totiz celkom ochotne zapecie a vzhladom na nedostatok miesta pekne debilne vytahuje
On sa tam totiz celkom ochotne zapecie a vzhladom na nedostatok miesta pekne debilne vytahuje
|
|
09.08.2018 17:09 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3174993
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Já u si árovky dávno sám neměním, maximálně vzadu a to bylo jen jednou. Kdy jsem to zkouel poprvé vepředu na levé straně, tak mi vyskočil ten drátek co tu árovku drí. Mýma sloníma rukama jsem jej nemohl vylovit. Natěstí to bylo večer a tak jsem se druhý den ráno zastavil v mém servise. Jejich mechanik mi ji vyměnil za 5 minut včetně doby, kdy mi "vynadal", e musí lovit ten drátek. Platil jsem jenom árovku, protoe tu moji novou hodil rovnou do koe. Ta od nich byla sice draí, ale po asi 5 letech je tam pořád. A doufám e jetě nějakou dobu vydrí.
Já u si árovky dávno sám neměním, maximálně vzadu a to bylo jen jednou. Kdy jsem to zkouel poprvé vepředu na levé straně, tak mi vyskočil ten drátek co tu árovku drí. Mýma sloníma rukama jsem jej nemohl vylovit. Natěstí to bylo večer a tak jsem se druhý den ráno zastavil v mém servise. Jejich mechanik mi ji vyměnil za 5 minut včetně doby, kdy mi "vynadal", e musí lovit ten drátek. Platil jsem jenom árovku, protoe tu moji novou hodil rovnou do koe. Ta od nich byla sice draí, ale po asi 5 letech je tam pořád. A doufám e jetě nějakou dobu vydrí.
|
|
10.08.2018 10:23 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3175088
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
5 let má árovku v autě? Kolik najezdí ročně? A ví jaká je to značka té árovky? Mimochodem má světla na denní svícení? Samé otázky co.... Dík.
5 let má árovku v autě?:-o Kolik najezdí ročně? A ví jaká je to značka té árovky? Mimochodem má světla na denní svícení? Samé otázky co....:-d Dík.:-p
|
|
12.08.2018 18:32 -
Re: Výměna árovek - přední halogenová světla
|
3175459
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Značku árovky fakt nevím a ano, mám ji tam asi 5 let. To je levá strana. Na pravé straně jsem ji jetě neměnil a to mám auto více ne 9 let. Mám zapnuté automatické svícení po nastartování a ročně najedu 15-20t.
A vůbec, kdy tak o tom přemýlím, tak za celou tu dobu jsem jednou měnil tu levou přední a pak vzadu jednu směrovku a jedno brzdový. Jinak jsem árovky původní jak jsem to koupil.
Značku árovky fakt nevím a ano, mám ji tam asi 5 let. To je levá strana. Na pravé straně jsem ji jetě neměnil a to mám auto více ne 9 let. Mám zapnuté automatické svícení po nastartování a ročně najedu 15-20t.
A vůbec, kdy tak o tom přemýlím, tak za celou tu dobu jsem jednou měnil tu levou přední a pak vzadu jednu směrovku a jedno brzdový. Jinak jsem árovky původní jak jsem to koupil.
|
|
| |
|
|