| | |
02.03.2012 00:36 -
Re: problémy s parkovacím asistentem
|
2455433
|
|
DrMarvin
|
|
|
Zdravicko....taky mi blbne park. asistent...pri zarazeni zpatecky asistent kratce pipne aale vubec nic nesnima....zadny senzor Tazne vubec na aute nemam ani nikdy nebylo... nevite kde muze byt chyba?
Zdravicko....taky mi blbne park. asistent...pri zarazeni zpatecky asistent kratce pipne aale vubec nic nesnima....zadny senzor:-( Tazne vubec na aute nemam ani nikdy nebylo... nevite kde muze byt chyba?
|
|
02.03.2012 01:03 -
|
2455436
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
diagnostika ti řekne, který čidlo zemřelo ....
diagnostika ti řekne, který čidlo zemřelo ....
|
|
02.03.2012 08:55 -
|
2455454
|
|
DrMarvin
|
|
|
Jsem laik , ale kdybych dal ruku pred kazdy zvlast tak by melo zacit pipat ne?
Jsem laik , ale kdybych dal ruku pred kazdy zvlast tak by melo zacit pipat ne?
|
|
02.03.2012 09:05 -
|
2455459
|
|
jruze
|
|
|
Teoreticky ano pokud je parkovací asistent funkční - pokud je závada na kterémkoli čidle vyřadí se z činnosti celej systém.Buď jen pípne nebo pípne a potom souvislej tón.Diagnostika ti ukáe kterej je KO a popř. co je patně - můe být závada i na kabelái.(né vdy jsou to čidla - u jsem několikrát řeil závadu na přívodním svazku)
Teoreticky ano pokud je parkovací asistent funkční - pokud je závada na kterémkoli čidle vyřadí se z činnosti celej systém.Buď jen pípne nebo pípne a potom souvislej tón.Diagnostika ti ukáe kterej je KO a popř. co je patně - můe být závada i na kabelái.(né vdy jsou to čidla - u jsem několikrát řeil závadu na přívodním svazku);-)
|
|
02.03.2012 11:28 -
|
2455484
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
je teplotní čidlo za 1000kč za dobře??? Myslím jeté čidlo. Koupili jste ho a nebo spíe nové? jo a musím koupit přímo to co odelo nebo stačí jakékoli z těch 8mi?