| | |
12.10.2017 22:24 -
Re: Anténa - autorádio
|
3101399
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no v jeho pripade evidentne nenapaji nebo alespon nereika nic zeby meril ,to je pravda...nechame se prekvapit
no v jeho pripade evidentne nenapaji ;) nebo alespon nereika nic zeby meril ,to je pravda...nechame se prekvapit
|
|
14.10.2017 18:07 -
|
3101645
|
|
brixtr
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 191 |
|
|
Nejsem elektrikář a rozumím jak velbloud francouztině
Udělal sem pár fotek tak jestli to napoví
Nejsem elektrikář a rozumím jak velbloud francouztině :D
Udělal sem pár fotek tak jestli to napoví
Přílohy: 20171014_175703.jpg ( 3694942b ) - 20171014_175636.jpg ( 3833845b ) - 20171014_175616.jpg ( 3921223b ) - 20171014_175512.jpg ( 4397062b ) - 20171014_175423.jpg ( 4764799b ) - |
|
14.10.2017 23:37 -
|
3101770
|
|
jumep
|
|
|
ono z takychto obrazkov sa da tak velke to ...
konektor na prvom obrazku je predpokladam ten spravny a na nom je pin 5 a ten by ti malo napajat radio (je to napajanie anteny)
ono z takychto obrazkov sa da tak velke to ...
konektor na prvom obrazku je predpokladam ten spravny a na nom je pin 5 a ten by ti malo napajat radio (je to napajanie anteny)
|
|
20.10.2017 07:10 -
|
3102691
|
|
brixtr
|
|
|
tak ne jsem se k tomu dostal tak radio nechytá vubec nic... stejně budu pořizovat nový tak sem zvědav zda se pořádně chytnou i fm
tak ne jsem se k tomu dostal tak radio nechytá vubec nic... stejně budu pořizovat nový tak sem zvědav zda se pořádně chytnou i fm
|
|
20.10.2017 09:24 -
|
3102719
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to dopadne kdyz se do neceho pusti nekdo kdo tomu nerozumi