| | |
15.11.2012 10:27 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2522336
|
|
DrMarvin
|
|
|
njn..nejak se s tim poperu ale od zapalovace to bude asi jednodussi:=)
njn..nejak se s tim poperu:D ale od zapalovace to bude asi jednodussi:=)
|
|
22.11.2012 22:30 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2524496
|
|
DrMarvin
|
|
|
Pablik1 napsal(a): Roozena napsal(a): Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, co tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky ádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce litu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na přísluný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí jetě i nějaké CAN moduly, ale to je příli sloité a zbytečn drahé. A jetě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříi. Jso daleko techničtějí řeení... já bych měl jětě takový nápad,ale za ten od Roozeny bych dostal po hydrokoulích:jeden plus si vzít ze zásuvky mezi sedadly-tam je stálý 12V,druhý plus si vzít ze zapalovače-tam je ecomode a někde cucnout kostru,eventuálně prodávají za pár korunek pojistky i s krabičkou tak na ty plusáky to připojistit slabí pojistkou-myslím e radio má na panelu 15A.a ta mezi sedadly je snad 30A-to nevím ale je to ve schátech pojistek.nevím pokecej si o tom s odborníkem...ale říkám origo jsem vytáhl,napojil neorigo naladil a za celou dobu jsem musel naladit radio 2x.baterka na nabíječce.
radio tak funguje..a mezi sedackama je zasuvna v 15A:=)
radio tak funguje..a mezi sedackama je zasuvna v 15A:=)
|
|
08.02.2013 19:28 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2545730
|
|
Hallus88
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Čus Citrusáci, chci se zeptat, kdy vyměnim rádio za neorigo, zda to bude mít vliv na pípání park. asistentu?
Čus Citrusáci, chci se zeptat, kdy vyměnim rádio za neorigo, zda to bude mít vliv na pípání park. asistentu?
|
|
08.02.2013 19:35 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2545737
|
|
jumep
|
|
|
v c5 1 nie, tam ma asistent svoj pipak
v c5 1 nie, tam ma asistent svoj pipak
|
|
20.02.2014 17:10 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2670518
|
|
ltob
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Tak dnes provedena výměna orig. rádia Clarion PU-2472B za Pioneer DEH-P6000UB (z předchozího auta). Zprovozněno ovládání z volantu (adapter+kablík pro Pioneer+krycí rámeček), ve funkční, je funkční i automatické sníení podsvícení displeje rádia při zapnutí osvětlení auta a myslím, e i vypnutí rádia při přechodu do ECONOMY módu...). Take na místo originálního rádia, které jednou pro vdy odmítalo vydat vloené CD mám teď kvalitnějí rádio s USB vstupem, podporou MP3 na CD i USB. Podle první akustické zkouky je i kvalita zvuku přes původní repra v autě s neoriginálním rádiem mnohem lepí. Jediné co samozřejmě není funkční, je zobrazování info z rádia na palubním displeji, ale to je ten nejmení problém, protoe informace je na displeji rádia o kousek ní... Cca hodinka práce, největí problém byl najít místo, kudy protáhnout USB kablík z rádia do kastlíku spolujezdce. Nakonec vyloupnutá lampička osvětlení kastlíku a protaení tudy.
Tak dnes provedena výměna orig. rádia Clarion PU-2472B za Pioneer DEH-P6000UB (z předchozího auta). Zprovozněno ovládání z volantu (adapter+kablík pro Pioneer+krycí rámeček), ve funkční, je funkční i automatické sníení podsvícení displeje rádia při zapnutí osvětlení auta a myslím, e i vypnutí rádia při přechodu do ECONOMY módu...). Take na místo originálního rádia, které jednou pro vdy odmítalo vydat vloené CD mám teď kvalitnějí rádio s USB vstupem, podporou MP3 na CD i USB. Podle první akustické zkouky je i kvalita zvuku přes původní repra v autě s neoriginálním rádiem mnohem lepí. Jediné co samozřejmě není funkční, je zobrazování info z rádia na palubním displeji, ale to je ten nejmení problém, protoe informace je na displeji rádia o kousek ní... Cca hodinka práce, největí problém byl najít místo, kudy protáhnout USB kablík z rádia do kastlíku spolujezdce. Nakonec vyloupnutá lampička osvětlení kastlíku a protaení tudy.:palec
|
|
02.08.2014 22:56 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2721050
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Tak som vymenil aj ja Vye roka som zháňal JVC AVX44, hlavne kvoli 1din rozmeru a moznostou prepojit s orig obrazovkou, ovladanie pod volantom este nemam, je k tomu dialkove a dost pohodlne,
čo sa mi páči je e to má bluetooth, prehráva DivX a DVD filmy, USB v kastlíku, kopa výstupov a vstupov, zvuk EXAD 5.1 domáce kino v aute
čo sa mi hlavne nepáči je e mu chýba reim LOUD..zvýraznenie basov pri nízkej hlasitosti,,
Asi to budem riei malým aktívnym podsedačkovým subwooferom
Počul u niekto niečo takéto? Hrá to dobre ?
.link.
alebo toto
.link.
Nechcem bednu do kufra, ani výkon nemusí by závratný, počúvam hudbu normálne, nepotrebujem aby to počula celá ulica. Len mám rád Hi-Fi. Prevane to bude na power metal, rock, klasiku a dance letné hitofky
Tak som vymenil aj ja :-) Vye roka som zháňal JVC AVX44, hlavne kvoli 1din rozmeru a moznostou prepojit s orig obrazovkou, ovladanie pod volantom este nemam, je k tomu dialkove a dost pohodlne,
čo sa mi páči je e to má bluetooth, prehráva DivX a DVD filmy, USB v kastlíku, kopa výstupov a vstupov, zvuk EXAD 5.1 domáce kino v aute :)
čo sa mi hlavne nepáči je e mu chýba reim LOUD..zvýraznenie basov pri nízkej hlasitosti,,
Asi to budem riei malým aktívnym podsedačkovým subwooferom
Počul u niekto niečo takéto? Hrá to dobre ?
http://www.autoradiahifi.cz/aktivni-subwoofer-pioneer-tswx110a-p-1484.html
alebo toto
http://www.autoradiahifi.cz/aktivni-subwoofer-hifonics-tr200a-sada-kabelu-zdarma-p-1971.html
Nechcem bednu do kufra, ani výkon nemusí by závratný, počúvam hudbu normálne, nepotrebujem aby to počula celá ulica. Len mám rád Hi-Fi. Prevane to bude na power metal, rock, klasiku a dance letné hitofky
Přílohy: WP_20140802_005.jpg ( 101899b ) - JVC KD-AVX44 Citroen C5 |
|
07.10.2014 17:36 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2739842
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Lepie fotky JVC AVX44 uz aj s modulom ovladania
Lepie fotky JVC AVX44 uz aj s modulom ovladania
Přílohy: DSCN5956.JPG ( 215052b ) - Citroen C5 JVC AVX44 DSCN5955.JPG ( 192777b ) - JVC AVX44 Detail DivX |
|
23.01.2015 19:23 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778213
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Zdravím ve spolek
Chlapi, nevím, jestli to tu u bylo ale četl jsem na tomto vlákně dost. Potřebuji rychle zjistit JESTLI:
-to napětí, co se objevuje (i bez klíčku v ISO konektoru- napájejícím )je pouitelné pro zálohování paměti rádia, protoe, kdy jsem to dnes zkouel (odcviknul jsem jeden drát, co se mi nehodil(rádio po tom pinu má napájení antény(blbost ale raději jsem nechtěl toto spojit). jiný piny moje nové rádio nemá osazeno.SENCOR 5044MR- USB, SD,CD,radio 4x40W bohatě vybudí původní repro. Radio za 1200 a vechno umí. ALE stalo se , e původní napájecí konektor (napájení)se po chvíli vypíná. Asi bezpečnostní nějaká funkce origo rádia - nebo co- tuím aborouty.
ALE NA TOTO SE PTÁM: jestli je kromě -pólu něco z původního napájecího konektoru pouitelný.
Anebo to raději nadrátovat znovu-od někud. Díky moc za INFO ale spěchá to. To auto je fakt divný.
Zdravím ve spolek:-((((
Chlapi, nevím, jestli to tu u bylo ale četl jsem na tomto vlákně dost. Potřebuji rychle zjistit JESTLI:
-to napětí, co se objevuje (i bez klíčku v ISO konektoru- napájejícím )je pouitelné pro zálohování paměti rádia, protoe, kdy jsem to dnes zkouel (odcviknul jsem jeden drát, co se mi nehodil(rádio po tom pinu má napájení antény(blbost ale raději jsem nechtěl toto spojit). jiný piny moje nové rádio nemá osazeno.SENCOR 5044MR- USB, SD,CD,radio 4x40W bohatě vybudí původní repro. Radio za 1200 a vechno umí. ALE stalo se , e původní napájecí konektor (napájení)se po chvíli vypíná. Asi bezpečnostní nějaká funkce origo rádia - nebo co- tuím aborouty.
ALE NA TOTO SE PTÁM: jestli je kromě -pólu něco z původního napájecího konektoru pouitelný.
Anebo to raději nadrátovat znovu-od někud. Díky moc za INFO ale spěchá to. To auto je fakt divný.:-(;-):-)
|
|
23.01.2015 20:22 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778301
|
|
NMC
|
|
|
jubileus napsal(a): Zdravím ve spolek
Chlapi, nevím, jestli to tu u bylo ale četl jsem na tomto vlákně dost. Potřebuji rychle zjistit JESTLI:
-to napětí, co se objevuje (i bez klíčku v ISO konektoru- napájejícím )je pouitelné pro zálohování paměti rádia, protoe, kdy jsem to dnes zkouel (odcviknul jsem jeden drát, co se mi nehodil(rádio po tom pinu má napájení antény(blbost ale raději jsem nechtěl toto spojit). jiný piny moje nové rádio nemá osazeno.SENCOR 5044MR- USB, SD,CD,radio 4x40W bohatě vybudí původní repro. Radio za 1200 a vechno umí. ALE stalo se , e původní napájecí konektor (napájení)se po chvíli vypíná. Asi bezpečnostní nějaká funkce origo rádia - nebo co- tuím aborouty.
ALE NA TOTO SE PTÁM: jestli je kromě -pólu něco z původního napájecího konektoru pouitelný.
Anebo to raději nadrátovat znovu-od někud. Díky moc za INFO ale spěchá to. To auto je fakt divný.
Take jsi odloil origo a pořídil (jako mnoho jiných) neorigo...
To co hledá, se řeilo zde:
.link.
Ve stručnosti - neoriginální rádio nelze přímo napojit na ISO konektory C5 I. Potřebuje alespoň drátěnou redukci - viz uvedený link. Vzhledem k tomu, e Tebou uvedené rádio nemá vstup ovládání od volantu, asi nebude pořizovat adaptér typu Connects2 (ten by ti v Tvém případě zajistil pouze vypnutí rádia s vypnutím zapalování). V případě potřeby napi SZ a nafotím Ti funkční drátovou propojku.
Take jsi odloil origo a pořídil (jako mnoho jiných) neorigo...
To co hledá, se řeilo zde:
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/2349722-bateria-alebo-elektronika/2/#.VMKdESwqfcs
Ve stručnosti - neoriginální rádio nelze přímo napojit na ISO konektory C5 I. Potřebuje alespoň drátěnou redukci - viz uvedený link. Vzhledem k tomu, e Tebou uvedené rádio nemá vstup ovládání od volantu, asi nebude pořizovat adaptér typu Connects2 (ten by ti v Tvém případě zajistil pouze vypnutí rádia s vypnutím zapalování). V případě potřeby napi SZ a nafotím Ti funkční drátovou propojku.
|
|
23.01.2015 21:24 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778447
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Nějak se ve spoustě informací ztrácím a nestačím do zítra ve pozorně pročíst a najít tam, co právě hledám. Ale poslední věc je-, e se nic nedovím a natáhnu jeden drát trvale od baterky(od jinud,ne z původního konektoru -pro pamě ) a druhý , někde za klíčkem (dost silný , pro provoz rádia) .
Ale chlapi NEURATE se to jsem chtěl vědět-ve dvou větách od Vás- co jste to ji zapojovali. Ale víte , jak to je.
Spíchá to a tak na jeitnosti o přečtených elaborátech není čas. Nechci nikoho nasrat.Ale ,kdy se na něco takovýho zeptáte chlapů na probeclubu, tak vám odpoví přímo hned, na co se ptáte. A nebudou Vám nutit, e je to někde tady -nebo co. Díky za pomoc, ale to, jestli je nějaký napětí 12V pouitelný z původního ISO konektoru jsem se nedočkal, tak to zase vyřeím origo. Diskuze nepouitelná. Tedy C5. Toto není zase tak hrozný problém , ne jaký auta C5 jsou jinak. Rádio je brnkačka. Ale je blbost ho pořád vyndávat a přepojovat, kvůli blbostem,který jsou pro zabezpečení proti jeho původnímu ukradení a tak otravují při výměně-za ne origo .
Díky za odpověď ale potřebuji VĚDĚT ,jestli ano , nebo ne nějaké napětí 12Vz původního ISO se HODÍ nebo NEHODÍ.
tak nebuďte natvaní-ale spěchá to
Nějak se ve spoustě informací ztrácím a nestačím do zítra ve pozorně pročíst a najít tam, co právě hledám. Ale poslední věc je-, e se nic nedovím a natáhnu jeden drát trvale od baterky(od jinud,ne z původního konektoru -pro pamě ) a druhý , někde za klíčkem (dost silný , pro provoz rádia) .
Ale chlapi NEURATE se to jsem chtěl vědět-ve dvou větách od Vás- co jste to ji zapojovali. Ale víte , jak to je.
Spíchá to a tak na jeitnosti o přečtených elaborátech není čas. Nechci nikoho nasrat.Ale ,kdy se na něco takovýho zeptáte chlapů na probeclubu, tak vám odpoví přímo hned, na co se ptáte. A nebudou Vám nutit, e je to někde tady -nebo co. Díky za pomoc, ale to, jestli je nějaký napětí 12V pouitelný z původního ISO konektoru jsem se nedočkal, tak to zase vyřeím origo. Diskuze nepouitelná. Tedy C5. Toto není zase tak hrozný problém , ne jaký auta C5 jsou jinak. Rádio je brnkačka. Ale je blbost ho pořád vyndávat a přepojovat, kvůli blbostem,který jsou pro zabezpečení proti jeho původnímu ukradení a tak otravují při výměně-za ne origo .
Díky za odpověď ale potřebuji VĚDĚT ,jestli ano , nebo ne nějaké napětí 12Vz původního ISO se HODÍ nebo NEHODÍ.
tak nebuďte natvaní-ale spěchá to:nevim:-(:-((((
|
|
23.01.2015 21:51 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778489
|
|
NMC
|
|
|
Ve, co potřebuje na připojení neoriginálního rádia, je v originálním ISO konektoru (kromě antény) - jen je potřeba dráty lehce přepojit. Propojku jsem nafotil a dal do svého profilu. V tomto zapojení se autorádio po vypnutí zapalování samo nevypne, ale je to nutné udělat ručně. Pokud by toto bylo poadováno, muselo by se přivést do konektoru spínané napájení třeba od předního zapalovače.
Ve, co potřebuje na připojení neoriginálního rádia, je v originálním ISO konektoru (kromě antény) - jen je potřeba dráty lehce přepojit. Propojku jsem nafotil a dal do svého profilu. V tomto zapojení se autorádio po vypnutí zapalování samo nevypne, ale je to nutné udělat ručně. Pokud by toto bylo poadováno, muselo by se přivést do konektoru spínané napájení třeba od předního zapalovače.
|
|
23.01.2015 22:12 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778521
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Díky moc,váím si pomoci
Díky moc,váím si pomoci:-))
|
|
24.01.2015 18:43 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2778903
|
|
DrMarvin
|
|
|
Tak k větině solidnějím radiím se u přebaluje redukce,pokud ne...přepojení na 5 minut....
dva silný draty - + ,treti ovladaci od klicku...staci ti jen zkousecka....zbytek jsou repraky + jestli mas cd changer nebo podobne cajky....je to vec jednoducha:=) nafocene veci nepotrebujes, jen v manualu zakreslene co kde ma jit do tveho radia:=)
Tak k větině solidnějím radiím se u přebaluje redukce,pokud ne...přepojení na 5 minut....
dva silný draty - + ,treti ovladaci od klicku...staci ti jen zkousecka....zbytek jsou repraky + jestli mas cd changer nebo podobne cajky....je to vec jednoducha:=) nafocene veci nepotrebujes, jen v manualu zakreslene co kde ma jit do tveho radia:=)
|
|
16.02.2015 11:47 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787536
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Prosím o pomoc. C5I Break 2001 2,2 HDi Exclusive
Pro napájení neoriginálního autorádia SENCOR 5044MR jsem pouil za klíčkem přívod k zapalovači a přidal do cesty pojistku 10A.
A jako záloního 12Vpro pamě pouil to , co tam bylo v původním konektoru. Chvíli, kdy to zkouím drí nastavení a po přítím zapnutí (po čase) je to bez nastavení(parametrů i stanic).Asi EKOmód nebo co.Kdy se auto zamknulo, na rádiu bez panelu blikala LED.Po dalím příchodu u neblikala-po EKO módu??nebo co???. Zapojil jsem podle popisu k rádiu. Teď budu muset vytáhnout rádio, na stole zapojit, změřit odběr atd...jestli si vůbec umí pamatovat a popis pinů, jestli sedí. Inteligence na elektriku uC5 je v zimě k nezaplacení. (Analogový rádio a odpojovač napětí bez centrálu a alarmu by z této bedny na elektřinu udělalo "něco" pro pouití kdykoliv a ne jen, ne "vyčuchne " nová VARTA baterka.
Prosím, jestli někdo víte, kde je v tomto autě trvalé +plus od baterky(ádné EKO módy atd.) PROZRAĎTE
Protoe u tohoto auta nejde tento drát ani jednodue provléci od baterky"prsama" do auta tak jako to u normálních aut samozřejmě jde.
Zapojení rádia trvá běně pár chvil, kdy má člověk , co potřebuje ale teď mě čeká asi jetě vytáhnout znovu rádio z "rámečku" vyhazovákama, kterým zavazí osazený plast.rámeček autorádia(rámečkem neprochází).Asi na jedno zacvaknutí-nebo snad ochrana proti krádei.
No nic, jestli někdo chce prozradit, kde je trvalé +12V (bez vlivu "elektroniky" tak velmi děkuji).
Protoe pak u zbývá jedině podlahou a nebo střechounebo to na "čarodějnice" podpálím
Prosím o pomoc. C5I Break 2001 2,2 HDi Exclusive
Pro napájení neoriginálního autorádia SENCOR 5044MR jsem pouil za klíčkem přívod k zapalovači a přidal do cesty pojistku 10A.
A jako záloního 12Vpro pamě pouil to , co tam bylo v původním konektoru. Chvíli, kdy to zkouím drí nastavení a po přítím zapnutí (po čase) je to bez nastavení(parametrů i stanic).Asi EKOmód nebo co.Kdy se auto zamknulo, na rádiu bez panelu blikala LED.Po dalím příchodu u neblikala-po EKO módu??nebo co???. Zapojil jsem podle popisu k rádiu. Teď budu muset vytáhnout rádio, na stole zapojit, změřit odběr atd...jestli si vůbec umí pamatovat a popis pinů, jestli sedí. Inteligence na elektriku uC5 je v zimě k nezaplacení. (Analogový rádio a odpojovač napětí bez centrálu a alarmu by z této bedny na elektřinu udělalo "něco" pro pouití kdykoliv a ne jen, ne "vyčuchne " nová VARTA baterka.:-((((
Prosím, jestli někdo víte, kde je v tomto autě trvalé +plus od baterky(ádné EKO módy atd.) PROZRAĎTE:-((((
:-)):-((((:-((((
Protoe u tohoto auta nejde tento drát ani jednodue provléci od baterky"prsama" do auta tak jako to u normálních aut samozřejmě jde.
Zapojení rádia trvá běně pár chvil, kdy má člověk , co potřebuje ale teď mě čeká asi jetě vytáhnout znovu rádio z "rámečku" vyhazovákama, kterým zavazí osazený plast.rámeček autorádia(rámečkem neprochází).Asi na jedno zacvaknutí-nebo snad ochrana proti krádei.
No nic, jestli někdo chce prozradit, kde je trvalé +12V (bez vlivu "elektroniky" tak velmi děkuji).
Protoe pak u zbývá jedině podlahou a nebo střechou:-))))nebo to na "čarodějnice" podpálím:-))))
|
|
16.02.2015 14:04 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787586
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ja som natiahol +12V pamat od zapalovača..priamo na rádio, ziadne strihanie origo kabelaze..
Ja som natiahol +12V pamat od zapalovača..priamo na rádio, ziadne strihanie origo kabelaze..
|
|
16.02.2015 14:12 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787591
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Měl jsem do předloni stejné auto jako jubileus. Hned první týden po koupi jsem originál rádio vyhodil a dal tam normálně koupené. ádné dráty jsem netahal ani od klíčku ani od zapalovače. Součástí koupeného rádia byla redukce, kterou jsem prostě strčil do kabelů v autě a ve fungovalo. Take v normálních konektorech v autě od původního rádia určitě je i +12V stále napájených. Jen hledat. Celkem je taqm tuím 3x drát +12V. Jeden napájí normálně rádio a vypadne při ekomodu jako celá sí auta nebo po natsavené době. Druhý je napojen na osvětlení a podsvěcuje tlačítka rádia kdy jsou putěná světla (pokud to rádio umí) a třetí je ten trvalý a ten vypadne s s vyndáním baterky.
Měl jsem do předloni stejné auto jako jubileus. Hned první týden po koupi jsem originál rádio vyhodil a dal tam normálně koupené. ádné dráty jsem netahal ani od klíčku ani od zapalovače. Součástí koupeného rádia byla redukce, kterou jsem prostě strčil do kabelů v autě a ve fungovalo. Take v normálních konektorech v autě od původního rádia určitě je i +12V stále napájených. Jen hledat. Celkem je taqm tuím 3x drát +12V. Jeden napájí normálně rádio a vypadne při ekomodu jako celá sí auta nebo po natsavené době. Druhý je napojen na osvětlení a podsvěcuje tlačítka rádia kdy jsou putěná světla (pokud to rádio umí) a třetí je ten trvalý a ten vypadne s s vyndáním baterky.
|
|
16.02.2015 14:45 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787595
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Ahoj!
na radiu je naprosto bezne zapojeny iso konektor, popis napriklad zde:
.link.
jedinym problemem byva zamena pin 4 a 7 (tj. trvale x spinane 12V), ted uz nevim ktery je trvaly, ale poznas to jednoduse merakem nebo zarovkou. Sedni do auta, pockej az "usne" a zmer to. ZAdne draty pro zalohovani pameti tahat nemusis, mam takhle povesne HF jiz mnoho let.
Ahoj!
na radiu je naprosto bezne zapojeny iso konektor, popis napriklad zde:
http://www.scritub.com/limba/ceha-slovaca/Zapojen-ISO-konektoru-autordia2241822185.php
jedinym problemem byva zamena pin 4 a 7 (tj. trvale x spinane 12V), ted uz nevim ktery je trvaly, ale poznas to jednoduse merakem nebo zarovkou. Sedni do auta, pockej az "usne" a zmer to. ZAdne draty pro zalohovani pameti tahat nemusis, mam takhle povesne HF jiz mnoho let.
|
|
16.02.2015 14:51 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787596
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
No právě o to zjiování právě jde. U si připadám, jako bych byl porodníkem autorádií.
Ruce dodrápaný jako od elmy a dráty skoro ukroucený od toho ustavičnýho znovuvyndávání.
Myslel jsem,e někdo ví, který drát je trvale pod proudem a ne abych na ně dával LEDKY a skrze zalarmovaný auto se díval, jestli svítí.
U C5 I 2001 je zapalovač pod napětím pouze s klíčkem a jiný trvalý napětí se nenabízí. Tedy přímo(anebo to vysledovaný v konektoru). Tento typ asi nikdo nemá a nezapojoval, protoe by někdo určitě poradil. A taky jak probíhá napájení autoantény-je stále napájeno anebo kdy a skrze co???
Nakonec to pojede ale ty nervy s tím
No právě o to zjiování právě jde. U si připadám, jako bych byl porodníkem autorádií.
Ruce dodrápaný jako od elmy a dráty skoro ukroucený od toho ustavičnýho znovuvyndávání.
Myslel jsem,e někdo ví, který drát je trvale pod proudem a ne abych na ně dával LEDKY a skrze zalarmovaný auto se díval, jestli svítí.:-o
U C5 I 2001 je zapalovač pod napětím pouze s klíčkem a jiný trvalý napětí se nenabízí. Tedy přímo(anebo to vysledovaný v konektoru). Tento typ asi nikdo nemá a nezapojoval, protoe by někdo určitě poradil. A taky jak probíhá napájení autoantény-je stále napájeno anebo kdy a skrze co???
Nakonec to pojede ale ty nervy s tím:-((((:-((((
|
|
16.02.2015 14:59 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787598
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
nejde o zadne drama, normalne to pripoj a kdyz radio bude zapominat, prohodis piny 4 a 7 v konektoru. Nemusis pak nic merit ani zjistovat.
nejde o zadne drama, normalne to pripoj a kdyz radio bude zapominat, prohodis piny 4 a 7 v konektoru. Nemusis pak nic merit ani zjistovat.
|
|
16.02.2015 18:20 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2787677
|
|
tief
|
|
|
no ja sem u C5 ( 2001, v6 ) na trvalem dratu nemel nic, jenom spinany drat od klice mel +12V, takze sem privedl trvalych 12V od zapalovace a fungovalo.
m.
no ja sem u C5 ( 2001, v6 ) na trvalem dratu nemel nic, jenom spinany drat od klice mel +12V, takze sem privedl trvalych 12V od zapalovace a fungovalo.
m.
|
|
| |
|
|