Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Neoriginální autorádio do C5 I
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 > >|
15.11.2012 10:27 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2522336
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
njn..nejak se s tim poperu ale od zapalovace to bude asi jednodussi:=)

22.11.2012 22:30 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2524496
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Pablik1 napsal(a):
Roozena napsal(a):
Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, což tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky žádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce lištu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na příslušný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí ještě i nějaké CAN moduly, ale to je příliš složité a zbytečn drahé. A ještě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříži. Jso daleko techničtější řešení...
já bych měl jěště takový nápad,ale za ten od Roozeny bych dostal po hydrokoulích:jeden plus si vzít ze zásuvky mezi sedadly-tam je stálý 12V,druhý plus si vzít ze zapalovače-tam je ecomode a někde cucnout kostru,eventuálně prodávají za pár korunek pojistky i s krabičkou tak na ty plusáky to připojistit slabší pojistkou-myslím že radio má na panelu 15A.a ta mezi sedadly je snad 30A-to nevím ale je to ve schátech pojistek.nevím pokecej si o tom s odborníkem...ale říkám origo jsem vytáhl,napojil neorigo naladil a za celou dobu jsem musel naladit radio 2x.baterka na nabíječce.


radio tak funguje..a mezi sedackama je zasuvna v 15A:=)

08.02.2013 19:28 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2545730
Hallus88
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Čus Citrusáci, chci se zeptat, když vyměnim rádio za neorigo, zda to bude mít vliv na pípání park. asistentu?

08.02.2013 19:35 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2545737
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v c5 1 nie, tam ma asistent svoj pipak

20.02.2014 17:10 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2670518
ltob
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 15

99 Poslat soukromou zprávu
Tak dnes provedena výměna orig. rádia Clarion PU-2472B za Pioneer DEH-P6000UB (z předchozího auta). Zprovozněno ovládání z volantu (adapter+kablík pro Pioneer+krycí rámeček), vše funkční, je funkční i automatické snížení podsvícení displeje rádia při zapnutí osvětlení auta a myslím, že i vypnutí rádia při přechodu do ECONOMY módu...). Takže na místo originálního rádia, které jednou pro vždy odmítalo vydat vložené CD mám teď kvalitnější rádio s USB vstupem, podporou MP3 na CD i USB. Podle první akustické zkoušky je i kvalita zvuku přes původní repra v autě s neoriginálním rádiem mnohem lepší. Jediné co samozřejmě není funkční, je zobrazování info z rádia na palubním displeji, ale to je ten nejmenší problém, protože informace je na displeji rádia o kousek níž... Cca hodinka práce, největší problém byl najít místo, kudy protáhnout USB kablík z rádia do kastlíku spolujezdce. Nakonec vyloupnutá lampička osvětlení kastlíku a protažení tudy.

02.08.2014 22:56 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2721050
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Tak som vymenil aj ja Vyše roka som zháňal JVC AVX44, hlavne kvoli 1din rozmeru a moznostou prepojit s orig obrazovkou, ovladanie pod volantom este nemam, je k tomu dialkove a dost pohodlne,

čo sa mi páči je že to má bluetooth, prehráva DivX a DVD filmy, USB v kastlíku, kopa výstupov a vstupov, zvuk EXAD 5.1 domáce kino v aute
čo sa mi hlavne nepáči je že mu chýba režim LOUD..zvýraznenie basov pri nízkej hlasitosti,,

Asi to budem rieši malým aktívnym podsedačkovým subwooferom

Počul už niekto niečo takéto? Hrá to dobre ?

.link.

alebo toto
.link.

Nechcem bednu do kufra, ani výkon nemusí by závratný, počúvam hudbu normálne, nepotrebujem aby to počula celá ulica. Len mám rád Hi-Fi. Prevažne to bude na power metal, rock, klasiku a dance letné hitofky

Přílohy:
WP_20140802_005.jpg ( 101899b ) - JVC KD-AVX44 Citroen C5

07.10.2014 17:36 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2739842
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Lepšie fotky JVC AVX44 uz aj s modulom ovladania

Přílohy:
DSCN5956.JPG ( 215052b ) - Citroen C5 JVC AVX44
DSCN5955.JPG ( 192777b ) - JVC AVX44 Detail DivX

23.01.2015 19:23 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778213
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím ve spolek
Chlapi, nevím, jestli to tu už bylo ale četl jsem na tomto vlákně dost. Potřebuji rychle zjistit JESTLI:
-to napětí, co se objevuje (i bez klíčku v ISO konektoru- napájejícím )je použitelné pro zálohování paměti rádia, protože, když jsem to dnes zkoušel (odcviknul jsem jeden drát, co se mi nehodil(rádio po tom pinu má napájení antény(blbost ale raději jsem nechtěl toto spojit). jiný piny moje nové rádio nemá osazeno.SENCOR 5044MR- USB, SD,CD,radio 4x40W bohatě vybudí původní repro. Radio za 1200 a všechno umí. ALE stalo se , že původní napájecí konektor (napájení)se po chvíli vypíná. Asi bezpečnostní nějaká funkce origo rádia - nebo co- tuším žabožrouty.

ALE NA TOTO SE PTÁM: jestli je kromě -pólu něco z původního napájecího konektoru použitelný.
Anebo to raději nadrátovat znovu-od někud. Díky moc za INFO ale spěchá to. To auto je fakt divný.

23.01.2015 20:22 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778301
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jubileus napsal(a):
Zdravím ve spolek
Chlapi, nevím, jestli to tu už bylo ale četl jsem na tomto vlákně dost. Potřebuji rychle zjistit JESTLI:
-to napětí, co se objevuje (i bez klíčku v ISO konektoru- napájejícím )je použitelné pro zálohování paměti rádia, protože, když jsem to dnes zkoušel (odcviknul jsem jeden drát, co se mi nehodil(rádio po tom pinu má napájení antény(blbost ale raději jsem nechtěl toto spojit). jiný piny moje nové rádio nemá osazeno.SENCOR 5044MR- USB, SD,CD,radio 4x40W bohatě vybudí původní repro. Radio za 1200 a všechno umí. ALE stalo se , že původní napájecí konektor (napájení)se po chvíli vypíná. Asi bezpečnostní nějaká funkce origo rádia - nebo co- tuším žabožrouty.

ALE NA TOTO SE PTÁM: jestli je kromě -pólu něco z původního napájecího konektoru použitelný.
Anebo to raději nadrátovat znovu-od někud. Díky moc za INFO ale spěchá to. To auto je fakt divný.


Takže jsi odložil origoš a pořídil (jako mnoho jiných) neorigo...

To co hledáš, se řešilo zde:
.link.

Ve stručnosti - neoriginální rádio nelze přímo napojit na ISO konektory C5 I. Potřebuješ alespoň drátěnou redukci - viz uvedený link. Vzhledem k tomu, že Tebou uvedené rádio nemá vstup ovládání od volantu, asi nebudeš pořizovat adaptér typu Connects2 (ten by ti v Tvém případě zajistil pouze vypnutí rádia s vypnutím zapalování). V případě potřeby napiš SZ a nafotím Ti funkční drátovou propojku.

23.01.2015 21:24 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778447
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Nějak se ve spoustě informací ztrácím a nestačím do zítra vše pozorně pročíst a najít tam, co právě hledám. Ale poslední věc je-, že se nic nedovím a natáhnu jeden drát trvale od baterky(od jinud,než z původního konektoru -pro pamě ) a druhý , někde za klíčkem (dost silný , pro provoz rádia) .
Ale chlapi NEURAŽTE se to jsem chtěl vědět-ve dvou větách od Vás- co jste to již zapojovali. Ale víte , jak to je.
Spíchá to a tak na ješitnosti o přečtených elaborátech není čas. Nechci nikoho nasrat.Ale ,když se na něco takovýho zeptáte chlapů na probeclubu, tak vám odpoví přímo hned, na co se ptáte. A nebudou Vám nutit, že je to někde tady -nebo co. Díky za pomoc, ale to, jestli je nějaký napětí 12V použitelný z původního ISO konektoru jsem se nedočkal, tak to zase vyřeším origo. Diskuze nepoužitelná. Tedy C5. Toto není zase tak hrozný problém , než jaký auta C5 jsou jinak. Rádio je brnkačka. Ale je blbost ho pořád vyndávat a přepojovat, kvůli blbostem,který jsou pro zabezpečení proti jeho původnímu ukradení a tak otravují při výměně-za ne origo .

Díky za odpověď ale potřebuji VĚDĚT ,jestli ano , nebo ne nějaké napětí 12Vz původního ISO se HODÍ nebo NEHODÍ.

tak nebuďte naštvaní-ale spěchá to

23.01.2015 21:51 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778489
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vše, co potřebuješ na připojení neoriginálního rádia, je v originálním ISO konektoru (kromě antény) - jen je potřeba dráty lehce přepojit. Propojku jsem nafotil a dal do svého profilu. V tomto zapojení se autorádio po vypnutí zapalování samo nevypne, ale je to nutné udělat ručně. Pokud by toto bylo požadováno, muselo by se přivést do konektoru spínané napájení třeba od předního zapalovače.

23.01.2015 22:12 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778521
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Díky moc,vážím si pomoci

24.01.2015 18:43 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2778903
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Tak k většině solidnějším radiím se už přebaluje redukce,pokud ne...přepojení na 5 minut....

dva silný draty - + ,treti ovladaci od klicku...staci ti jen zkousecka....zbytek jsou repraky + jestli mas cd changer nebo podobne cajky....je to vec jednoducha:=) nafocene veci nepotrebujes, jen v manualu zakreslene co kde ma jit do tveho radia:=)

16.02.2015 11:47 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787536
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Prosím o pomoc. C5I Break 2001 2,2 HDi Exclusive
Pro napájení neoriginálního autorádia SENCOR 5044MR jsem použil za klíčkem přívod k zapalovači a přidal do cesty pojistku 10A.
A jako záložního 12Vpro pamě použil to , co tam bylo v původním konektoru. Chvíli, když to zkouším drží nastavení a po příštím zapnutí (po čase) je to bez nastavení(parametrů i stanic).Asi EKOmód nebo co.Když se auto zamknulo, na rádiu bez panelu blikala LED.Po dalším příchodu už neblikala-po EKO módu??nebo co???. Zapojil jsem podle popisu k rádiu. Teď budu muset vytáhnout rádio, na stole zapojit, změřit odběr atd...jestli si vůbec umí pamatovat a popis pinů, jestli sedí. Inteligence na elektriku uC5 je v zimě k nezaplacení. (Analogový rádio a odpojovač napětí bez centrálu a alarmu by z této bedny na elektřinu udělalo "něco" pro použití kdykoliv a ne jen, než "vyčuchne " nová VARTA baterka.


Prosím, jestli někdo víte, kde je v tomto autě trvalé +plus od baterky(žádné EKO módy atd.) PROZRAĎTE


Protože u tohoto auta nejde tento drát ani jednoduše provléci od baterky"prsama" do auta tak jako to u normálních aut samozřejmě jde.
Zapojení rádia trvá běžně pár chvil, když má člověk , co potřebuje ale teď mě čeká asi ještě vytáhnout znovu rádio z "rámečku" vyhazovákama, kterým zavazí osazený plast.rámeček autorádia(rámečkem neprochází).Asi na jedno zacvaknutí-nebo snad ochrana proti krádeži.

No nic, jestli někdo chce prozradit, kde je trvalé +12V (bez vlivu "elektroniky" tak velmi děkuji).
Protože pak už zbývá jedině podlahou a nebo střechounebo to na "čarodějnice" podpálím

16.02.2015 14:04 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787586
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Ja som natiahol +12V pamat od zapalovača..priamo na rádio, ziadne strihanie origo kabelaze..

16.02.2015 14:12 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787591
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem do předloni stejné auto jako jubileus. Hned první týden po koupi jsem originál rádio vyhodil a dal tam normálně koupené. Žádné dráty jsem netahal ani od klíčku ani od zapalovače. Součástí koupeného rádia byla redukce, kterou jsem prostě strčil do kabelů v autě a vše fungovalo. Takže v normálních konektorech v autě od původního rádia určitě je i +12V stále napájených. Jen hledat. Celkem je taqm tuším 3x drát +12V. Jeden napájí normálně rádio a vypadne při ekomodu jako celá sí auta nebo po natsavené době. Druhý je napojen na osvětlení a podsvěcuje tlačítka rádia když jsou puštěná světla (pokud to rádio umí) a třetí je ten trvalý a ten vypadne sž s vyndáním baterky.

16.02.2015 14:45 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787595
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj!
na radiu je naprosto bezne zapojeny iso konektor, popis napriklad zde:
.link.
jedinym problemem byva zamena pin 4 a 7 (tj. trvale x spinane 12V), ted uz nevim ktery je trvaly, ale poznas to jednoduse merakem nebo zarovkou. Sedni do auta, pockej az "usne" a zmer to. ZAdne draty pro zalohovani pameti tahat nemusis, mam takhle povesne HF jiz mnoho let.

16.02.2015 14:51 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787596
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
No právě o to zjišování právě jde. Už si připadám, jako bych byl porodníkem autorádií.
Ruce dodrápaný jako od šelmy a dráty skoro ukroucený od toho ustavičnýho znovuvyndávání.

Myslel jsem,že někdo ví, který drát je trvale pod proudem a ne abych na ně dával LEDKY a skrze zalarmovaný auto se díval, jestli svítí.
U C5 I 2001 je zapalovač pod napětím pouze s klíčkem a jiný trvalý napětí se nenabízí. Tedy přímo(anebo to vysledovaný v konektoru). Tento typ asi nikdo nemá a nezapojoval, protože by někdo určitě poradil. A taky jak probíhá napájení autoantény-je stále napájeno anebo kdy a skrze co???
Nakonec to pojede ale ty nervy s tím

16.02.2015 14:59 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787598
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
99 Poslat soukromou zprávu
nejde o zadne drama, normalne to pripoj a kdyz radio bude zapominat, prohodis piny 4 a 7 v konektoru. Nemusis pak nic merit ani zjistovat.

16.02.2015 18:20 - Re: Neoriginální autorádio do C5 I 2787677
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
no ja sem u C5 ( 2001, v6 ) na trvalem dratu nemel nic, jenom spinany drat od klice mel +12V, takze sem privedl trvalych 12V od zapalovace a fungovalo.

m.

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator