| | |
21.02.2012 13:55 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2452860
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Nekoho kdo umi francouzsky a mrknul by na forum ke kolegum, treba to umi vyresit....
Nekoho kdo umi francouzsky a mrknul by na forum ke kolegum, treba to umi vyresit....
|
|
28.02.2012 11:44 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2454574
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Docela pokoukávám po LG LDF 900 UR / .link. / - co na to rikate ? Je vubec LG propojitelny s ovladanim pod volant + velkou navi ?
Docela pokoukávám po LG LDF 900 UR / http://www.youtube.com/watch?v=-XuIPagRsas / - co na to rikate ? Je vubec LG propojitelny s ovladanim pod volant + velkou navi ?
|
|
28.02.2012 15:54 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2454625
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Dutch napsal(a): Docela pokoukávám po LG LDF 900 UR / .link. / - co na to rikate ? Je vubec LG propojitelny s ovladanim pod volant + velkou navi ?
musis se jednak podivat jestli ma to LG nejakou moznost ovladani na dalku, tzn neco na volant, packu apod. Potom se musis na internetu podivat, jestli existuje interface tak jako je to k SOny, JVC, Kenwood, apod.
musis se jednak podivat jestli ma to LG nejakou moznost ovladani na dalku, tzn neco na volant, packu apod. Potom se musis na internetu podivat, jestli existuje interface tak jako je to k SOny, JVC, Kenwood, apod.
|
|
29.03.2012 16:16 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2463299
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak uz mam taky po vymene radia, jedine co mi vadi je, ze na LCD nyni nevidim info o radiu - nejde to nejak doresit ?
Tak uz mam taky po vymene radia, jedine co mi vadi je, ze na LCD nyni nevidim info o radiu - nejde to nejak doresit ?
|
|
29.03.2012 16:47 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2463315
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spis ne nez ano
spis ne nez ano
|
|
29.03.2012 21:50 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2463439
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Obecne Sony, Pincek, Alpine, Kenwood - z tech znamejsich. Pochpitelne pouze modely vybaveny AI netem ci nejakou obdobou. Otazka je, jak moc se to vyplati, kdyz ta sama informace je o kousek vedle... navic, spis to bude pro CAN...
Obecne Sony, Pincek, Alpine, Kenwood - z tech znamejsich. Pochpitelne pouze modely vybaveny AI netem ci nejakou obdobou. Otazka je, jak moc se to vyplati, kdyz ta sama informace je o kousek vedle... navic, spis to bude pro CAN...
|
|
29.03.2012 22:15 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2463446
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Koupil jsem Alpine CDE-133BT a info na velkym displayi je proste lepsi nez na mrnavym panylku.
Koupil jsem Alpine CDE-133BT a info na velkym displayi je proste lepsi nez na mrnavym panylku.
|
|
03.07.2012 11:49 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2489730
|
|
Jinec
|
|
|
Citronek napsal(a): ja konkretne na ebay za cca 180 kc ...
jinak staci pouzit google je toho plny net:
napr. .link.
Prosím Vás nemá někdo ten rámeček koupen rád bych si to vyrobil z nerez plechu . Stačilo by mi kdyby mi mohl někdo poslat okotovaný rámeček. V případě zájmu Vám mohu udělat taky.
Prosím Vás nemá někdo ten rámeček koupen rád bych si to vyrobil z nerez plechu . Stačilo by mi kdyby mi mohl někdo poslat okotovaný rámeček. V případě zájmu Vám mohu udělat ;-) taky.
|
|
23.09.2012 21:53 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2507293
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Tak jsem při brouzdání netem narazil na docela zajímavou monost ovládat neoriginální rádio ovladačem pod volante. .link.
Tak jsem při brouzdání netem narazil na docela zajímavou monost ovládat neoriginální rádio ovladačem pod volante. http://www.cybertronic-labs.cz/ovladani-z-volantu-urc-kit-i74c55
|
|
29.10.2012 21:52 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2516339
|
|
jardas
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 30.10.12 07:23 Důvod: jses v diskuzi o autoradiu do C5 I, najdi si podobnou k C5 II | | |
|
13.11.2012 22:43 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521705
|
|
DrMarvin
|
|
|
Ahojte...vymenil jsem origo radio za pioneer...konecne normalni radio...ale, radio funguje i po zapnuti eco modu a kdyz vytahnu klidek tak se nekdy za 5, nekdy za 10 min vypne na treba 3-8 min a pak zase zapne a je vynulovany...jako bych ho tam zrovna hodil..a tak to bezi furet..nevite nekdo jak na to?
Ahojte...vymenil jsem origo radio za pioneer...konecne normalni radio...ale, radio funguje i po zapnuti eco modu a kdyz vytahnu klidek tak se nekdy za 5, nekdy za 10 min vypne na treba 3-8 min a pak zase zapne a je vynulovany...jako bych ho tam zrovna hodil..a tak to bezi furet..nevite nekdo jak na to?
|
|
14.11.2012 06:38 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521753
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
DrMarvin napsal(a): Ahojte...vymenil jsem origo radio za pioneer...konecne normalni radio...ale, radio funguje i po zapnuti eco modu a kdyz vytahnu klidek tak se nekdy za 5, nekdy za 10 min vypne na treba 3-8 min a pak zase zapne a je vynulovany...jako bych ho tam zrovna hodil..a tak to bezi furet..nevite nekdo jak na to? nemám pijonýra ale paňas a dle mého laického názoru patně zapojeno.je tam +,-,adrát pro pamě rádia-písni sz.Roozena snad ti poradí,takhle na dálku nevím ale je to jen o propojení konektorů auta s konektory rádia
Ahojte...vymenil jsem origo radio za pioneer...konecne normalni radio...ale, radio funguje i po zapnuti eco modu a kdyz vytahnu klidek tak se nekdy za 5, nekdy za 10 min vypne na treba 3-8 min a pak zase zapne a je vynulovany...jako bych ho tam zrovna hodil..a tak to bezi furet..nevite nekdo jak na to? nemám pijonýra ale paňas a dle mého laického názoru patně zapojeno.je tam +,-,adrát pro pamě rádia-písni sz.Roozena snad ti poradí,takhle na dálku nevím ale je to jen o propojení konektorů auta s konektory rádia
|
|
14.11.2012 07:22 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521761
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý souhlas s Pablik1. Origo rádio jsem vyhodil týden po koupi auta. Je dobré koupit rádio, které má shodné konektory ke kabelům v autě, pak je ve OK automaticky. Pokud to má tvoje rádio přehozeno nebo jsi přepojoval ručně nebo má blbé redukce, tak je potřeba vlézt do dokumentace rádia a v auté najít správné fousy. Do rádia toti nevede jen kostra a +12V. To plusové napětí je tam minimálně dvoje. Take vzít voltmetr a najít v kabelech u auta +12V, které se pár minut po vypnutí klíčku vypne. No a pak je tam jetě +12V, které se nevypíná nikdy (jen při vyndání baterie) a udruje nastavenou pamě rádia.
No a ty dva fousy má asi prohozené, protoe ti rádio ztrácí uloené stanice.
Naprostý souhlas s Pablik1. Origo rádio jsem vyhodil týden po koupi auta. Je dobré koupit rádio, které má shodné konektory ke kabelům v autě, pak je ve OK automaticky. Pokud to má tvoje rádio přehozeno nebo jsi přepojoval ručně nebo má blbé redukce, tak je potřeba vlézt do dokumentace rádia a v auté najít správné fousy. Do rádia toti nevede jen kostra a +12V. To plusové napětí je tam minimálně dvoje. Take vzít voltmetr a najít v kabelech u auta +12V, které se pár minut po vypnutí klíčku vypne. No a pak je tam jetě +12V, které se nevypíná nikdy (jen při vyndání baterie) a udruje nastavenou pamě rádia.
No a ty dva fousy má asi prohozené, protoe ti rádio ztrácí uloené stanice.
|
|
14.11.2012 07:29 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521762
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
vilous napsal(a): Naprostý souhlas s Pablik1. Origo rádio jsem vyhodil týden po koupi auta. Je dobré koupit rádio, které má shodné konektory ke kabelům v autě, pak je ve OK automaticky. Pokud to má tvoje rádio přehozeno nebo jsi přepojoval ručně nebo má blbé redukce, tak je potřeba vlézt do dokumentace rádia a v auté najít správné fousy. Do rádia toti nevede jen kostra a +12V. To plusové napětí je tam minimálně dvoje. Take vzít voltmetr a najít v kabelech u auta +12V, které se pár minut po vypnutí klíčku vypne. No a pak je tam jetě +12V, které se nevypíná nikdy (jen při vyndání baterie) a udruje nastavenou pamě rádia. No a ty dva fousy má asi prohozené, protoe ti rádio ztrácí uloené stanice. jětě jedna taková blbínka:nepíe jestli je vymazáno ve...bass,treble,fader pokud ti zůstává nadstavení basů,výek atd.a zmizí jen stanice nemá je uloené.ale spí je problém v tom zapojení chybí ti druhý plusák
Naprostý souhlas s Pablik1. Origo rádio jsem vyhodil týden po koupi auta. Je dobré koupit rádio, které má shodné konektory ke kabelům v autě, pak je ve OK automaticky. Pokud to má tvoje rádio přehozeno nebo jsi přepojoval ručně nebo má blbé redukce, tak je potřeba vlézt do dokumentace rádia a v auté najít správné fousy. Do rádia toti nevede jen kostra a +12V. To plusové napětí je tam minimálně dvoje. Take vzít voltmetr a najít v kabelech u auta +12V, které se pár minut po vypnutí klíčku vypne. No a pak je tam jetě +12V, které se nevypíná nikdy (jen při vyndání baterie) a udruje nastavenou pamě rádia. No a ty dva fousy má asi prohozené, protoe ti rádio ztrácí uloené stanice. jětě jedna taková blbínka:nepíe jestli je vymazáno ve...bass,treble,fader pokud ti zůstává nadstavení basů,výek atd.a zmizí jen stanice nemá je uloené.ale spí je problém v tom zapojení chybí ti druhý plusák
|
|
14.11.2012 08:10 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521768
|
|
DrMarvin
|
|
|
pevny plus tam bude chybet..s tim nejak pocitam..ale spis mne trapi jak to ze se nevypne radio pri vstupu do eco modu a naopak.....je ti divny nejaky cely
pevny plus tam bude chybet..s tim nejak pocitam..ale spis mne trapi jak to ze se nevypne radio pri vstupu do eco modu a naopak.....je ti divny nejaky cely:D
|
|
14.11.2012 10:03 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521777
|
|
tief
|
|
|
Ak si dobre spominam u c5 1 chyba v konektore spinanie zapalovania a musi sa pritiahnut - napriklad od zapalovaca ...
Ak si dobre spominam u c5 1 chyba v konektore spinanie zapalovania a musi sa pritiahnut - napriklad od zapalovaca ...
|
|
14.11.2012 10:18 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521778
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, co tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky ádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce litu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na přísluný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí jetě i nějaké CAN moduly, ale to je příli sloité a zbytečn drahé. A jetě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříi. Jso daleko techničtějí řeení...
Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, co tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky ádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce litu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na přísluný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí jetě i nějaké CAN moduly, ale to je příli sloité a zbytečn drahé. A jetě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříi. Jso daleko techničtějí řeení...
|
|
14.11.2012 13:51 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
2521824
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Roozena napsal(a): Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, co tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky ádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce litu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na přísluný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí jetě i nějaké CAN moduly, ale to je příli sloité a zbytečn drahé. A jetě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříi. Jso daleko techničtějí řeení... já bych měl jětě takový nápad,ale za ten od Roozeny bych dostal po hydrokoulích:jeden plus si vzít ze zásuvky mezi sedadly-tam je stálý 12V,druhý plus si vzít ze zapalovače-tam je ecomode a někde cucnout kostru,eventuálně prodávají za pár korunek pojistky i s krabičkou tak na ty plusáky to připojistit slabí pojistkou-myslím e radio má na panelu 15A.a ta mezi sedadly je snad 30A-to nevím ale je to ve schátech pojistek.nevím pokecej si o tom s odborníkem...ale říkám origo jsem vytáhl,napojil neorigo naladil a za celou dobu jsem musel naladit radio 2x.baterka na nabíječce.
Origo rádio se vypíná respektive přepíná do ECO prostřednictvím CANu, co tvoje uber radio samozřejmě neumí a není zde důvod k slzám - neumí to prakticky ádný non OEM radio. Pomoc jest následná. Najdi si na pojistkovce litu s trvalými 12V a měřením si najdi pojistku, kde je klíčkové plus (bude jich několik) Trvalý plus připoj na radio na přísluný naájecí kabel a klíčkovým plusem z pojistky spíněj přez RELÉ!!! plus z napájecí větve trvalého plusu. Pojistky na napájecích větvích nutnodt!!! na stabil 12V stačí 1A, na spínaný okruh 10A. Btw - klíčkové plus umí jetě i nějaké CAN moduly, ale to je příli sloité a zbytečn drahé. A jetě jedně věc - onen zde inzerovaný IR interface mezi volantovým ovládáním a rádiem -*********!... tomu bych se vyhnul, jak čert kříi. Jso daleko techničtějí řeení... já bych měl jětě takový nápad,ale za ten od Roozeny bych dostal po hydrokoulích:jeden plus si vzít ze zásuvky mezi sedadly-tam je stálý 12V,druhý plus si vzít ze zapalovače-tam je ecomode a někde cucnout kostru,eventuálně prodávají za pár korunek pojistky i s krabičkou tak na ty plusáky to připojistit slabí pojistkou-myslím e radio má na panelu 15A.a ta mezi sedadly je snad 30A-to nevím ale je to ve schátech pojistek.nevím pokecej si o tom s odborníkem...ale říkám origo jsem vytáhl,napojil neorigo naladil a za celou dobu jsem musel naladit radio 2x.baterka na nabíječce.
|
|
| |
|
|