| | |
11.12.2021 08:59 -
Re: Akumulátor
|
3329195
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
kupil som tu exide AGM, EK700. je to najdrahsia technologia, stala 102eur. po 9 rokoch to sa da
nemam sice ani start stop /chvalabohu/ . ci mam inteligentne dobijanie = asi ano ide tam taky konektorik.
kazdopadne preto, lebo dalsich 9 rokov uz c5 sa rozpadne a nechce sa mi nic riesit.
kapacita je kapacita, a henta AGM znese vsetko.hlavne vybitie, a inteligentne dobijania ,hehe mimochodom, ta original baterka nikdy nebola na nabijacke. Asi tam mala byt EFB, ale lepsou baterkou nic nepokazim.
kupil som tu exide AGM, EK700. je to najdrahsia technologia, stala 102eur. po 9 rokoch to sa da :palec
nemam sice ani start stop /chvalabohu/ . ci mam inteligentne dobijanie = asi ano ide tam taky konektorik.
kazdopadne preto, lebo dalsich 9 rokov uz c5 sa rozpadne a nechce sa mi nic riesit.
kapacita je kapacita, a henta AGM znese vsetko.hlavne vybitie, a inteligentne dobijania ,hehe mimochodom, ta original baterka nikdy nebola na nabijacke. Asi tam mala byt EFB, ale lepsou baterkou nic nepokazim.
|
|
12.12.2021 10:54 -
Re: Akumulátor
|
3329263
|
|
cajdex
|
Město: Kraluv dvur, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
c5 I 2.0 benzin mam 74ah vartu
c5 I 2.0 benzin mam 74ah vartu
|
|
12.12.2021 11:26 -
Re: Akumulátor
|
3329264
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
AGM ma rada vyssi dobijeci napeti, proto byva na chytrych nabijeckach rezim AGM ma vyssi konecne napeti 14.7V, ktery je odlisny od kapaliny.
Myslim, ze se to nastavuje v BECB jednotce co je na akumulatoru, v BSI jsem nikdy volbu akumulatoru u X7 nevidel, ale mozna jsem jen slepy.
AGM ma rada vyssi dobijeci napeti, proto byva na chytrych nabijeckach rezim AGM ma vyssi konecne napeti 14.7V, ktery je odlisny od kapaliny.
Myslim, ze se to nastavuje v BECB jednotce co je na akumulatoru, v BSI jsem nikdy volbu akumulatoru u X7 nevidel, ale mozna jsem jen slepy. :nevim
|
|
13.12.2021 21:06 -
Re: Akumulátor
|
3329328
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
BEC je v podstate jen snimac nic jineho,jako takovy je podrizeny BSI (spojeni LIN),jeho zvlastnost je ta ze dokaze probudit BSI ze spanku i hibernace
volba aku se provadi v BSI,viz priloha
BEC je v podstate jen snimac nic jineho,jako takovy je podrizeny BSI (spojeni LIN),jeho zvlastnost je ta ze dokaze probudit BSI ze spanku i hibernace
volba aku se provadi v BSI,viz priloha
Přílohy: BSI.png ( 63373b ) - |
|
14.12.2021 13:47 -
Re: Akumulátor
|
3329402
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Takze, kdyz menis v konfiguraci BECB jednotky typ, kapacitu akumulatoru, nastavujes to v podstate v BSI? Neco jako u nekterych ECU a PC aditivace nafty?
Pac primo v konfiguraci BSI u X7 jsem to opravdu nikdy nevidel, jen v konfiguraci te BECB jednotky.
Takze, kdyz menis v konfiguraci BECB jednotky typ, kapacitu akumulatoru, nastavujes to v podstate v BSI? Neco jako u nekterych ECU a PC aditivace nafty?
Pac primo v konfiguraci BSI u X7 jsem to opravdu nikdy nevidel, jen v konfiguraci te BECB jednotky.:nevim
|
|
14.12.2021 18:42 -
Re: Akumulátor
|
3329412
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ononic neni tak jednoznacne,postavis dve auta ve stejnem roce vedle sebe a kazde to ma uplne jinak...zalezi na typu BSI (i kdyz X7 uz by mela mit vsechny transfame) zalezi na tom jakej FW v BSI je ,jaka kalibrace a jakou mas verzi diagnostiky a jakej rok rok to auto je,s tim je spojenej ten FW atd ..
ononic neni tak jednoznacne,postavis dve auta ve stejnem roce vedle sebe a kazde to ma uplne jinak...zalezi na typu BSI (i kdyz X7 uz by mela mit vsechny transfame) zalezi na tom jakej FW v BSI je ,jaka kalibrace a jakou mas verzi diagnostiky a jakej rok rok to auto je,s tim je spojenej ten FW atd ;) ..
|
|
07.05.2022 08:30 -
Re: Akumulátor
|
3339707
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Tak z jiného soudku, včera jsem se rozhodl vyměnit baterii. Vyndal jsem takový plast z přední části a myslel jsem, e mám vyhráno ale i kdy na díl, kterí u baterky zůstal zatlačím, tak trochu nadzvednu stranu baterky ale ta část co je u pojistek se ani nehne, jakoby tam drela na fest. Máte s tím někdo zkuenost jak to vyndat?
.link.
Tak z jiného soudku, včera jsem se rozhodl vyměnit baterii. Vyndal jsem takový plast z přední části a myslel jsem, e mám vyhráno ale i kdy na díl, kterí u baterky zůstal zatlačím, tak trochu nadzvednu stranu baterky ale ta část co je u pojistek se ani nehne, jakoby tam drela na fest. Máte s tím někdo zkuenost jak to vyndat?
https://www.youtube.com/watch?v=H5WS2dAEWRc&t=4s
Přílohy: IMG_20220507_081739.jpg ( 753013b ) - |
|
07.05.2022 09:06 -
Re: Akumulátor
|
3339709
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Tak se mi to podařilo ale je to porod, fakt jsem musel pouít vechnu svojí sílu a trhnout s ní různě dopředu, vlevo a vytáhnout. Doufám e mě to čeká a za 6 let zase.
Tak se mi to podařilo ale je to porod, fakt jsem musel pouít vechnu svojí sílu a trhnout s ní různě dopředu, vlevo a vytáhnout. Doufám e mě to čeká a za 6 let zase.
|
|
07.05.2022 09:17 -
Re: Akumulátor
|
3339710
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Tak jsem nastartoval a svítí service, bliká mi sportovní a zimní reim a systém hlásí: Gearbox fault: Repair needed. (Porucha převodovky: Nutná oprava.)
Nevíte co s tím?
Tak jsem nastartoval a svítí service, bliká mi sportovní a zimní reim a systém hlásí: Gearbox fault: Repair needed. (Porucha převodovky: Nutná oprava.)
Nevíte co s tím?
|
|
07.05.2022 09:30 -
Re: Akumulátor
|
3339712
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Pěkně si se mnou autíčko vyhrálo, po několika nastartováních u to zmizelo, jestli potřebovalo nějaký čas, musel jsem nastavit jen datum a čas, stanice v rádiu zůstali.
Pěkně si se mnou autíčko vyhrálo, po několika nastartováních u to zmizelo, jestli potřebovalo nějaký čas, musel jsem nastavit jen datum a čas, stanice v rádiu zůstali.
|
|
07.05.2022 09:42 -
Re: Akumulátor
|
3339724
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Pri vymene baterie se ma auto nechat v klidu aby si jednotka baterie novou baterku osahala. V diag jsem videl psane 2 hodiny, ale nekde jsem tu cetl ze snad i 30 minut staci.
A taky pri odpojeni baterie naskacou nekdy chyby nekomunikace jednotek.
Pri vymene baterie se ma auto nechat v klidu aby si jednotka baterie novou baterku osahala. V diag jsem videl psane 2 hodiny, ale nekde jsem tu cetl ze snad i 30 minut staci.
A taky pri odpojeni baterie naskacou nekdy chyby nekomunikace jednotek.
|
|
07.05.2022 12:34 -
Re: Akumulátor
|
3339770
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
2h je opravdu minimum,spis malo..uvadi se cca 3-4,nejlepe pres noc..cim dele tim lepe (vice dat)
funguje to tak ze po vymene baterie , zamknutim auta a naslednem usnuti,prejde BSi s CBEC do zvlastniho rezimu ktery analyzuje baterii,ktery ukonci odemceni auta kdy nasbira zakladni data ktera doplneuje behem jizdy
spis nez chyby se muze ABS pozadovat kalibraci uhlu rizeni (je to i predepsane v procedure vymeny baterie dle PSA)
2h je opravdu minimum,spis malo..uvadi se cca 3-4,nejlepe pres noc..cim dele tim lepe (vice dat)
funguje to tak ze po vymene baterie , zamknutim auta a naslednem usnuti,prejde BSi s CBEC do zvlastniho rezimu ktery analyzuje baterii,ktery ukonci odemceni auta kdy nasbira zakladni data ktera doplneuje behem jizdy
spis nez chyby se muze ABS pozadovat kalibraci uhlu rizeni (je to i predepsane v procedure vymeny baterie dle PSA)
|
|
14.12.2022 10:10 -
Re: Akumulátor
|
3352301
|
|
Cassie007
|
Město: Načeradec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Je pro mě vhodná tato baterie :
.link.
Děkuji za pomoc
Je pro mě vhodná tato baterie :
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-premium-12v-77ah-760a-ea770?gclid=CjwKCAiAheacBhB8EiwAItVO2_s1y8Qj0T5V_e3-2ky2IhbNOEDq5rWRMy3u5bC5bW-FOj40p0HSnBoCEAEQAvD_BwE
Děkuji za pomoc
|
|
15.12.2022 21:13 -
Re: Akumulátor
|
3352396
|
|
jumep
|
|
|
Zalezi co tam bolo original (myslim 75/800), malo by byt aj toto pouzitelne
Zalezi co tam bolo original (myslim 75/800), malo by byt aj toto pouzitelne
|
|
17.12.2022 12:57 -
Re: Akumulátor
|
3352447
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
autodiag napsal(a): 2h je opravdu minimum,spis malo..uvadi se cca 3-4,nejlepe pres noc..cim dele tim lepe (vice dat)
funguje to tak ze po vymene baterie , zamknutim auta a naslednem usnuti,prejde BSi s CBEC do zvlastniho rezimu ktery analyzuje baterii,ktery ukonci odemceni auta kdy nasbira zakladni data ktera doplneuje behem jizdy
spis nez chyby se muze ABS pozadovat kalibraci uhlu rizeni (je to i predepsane v procedure vymeny baterie dle PSA)
To je zajímavý. Nemůe to být zdrojem těch problémů, kdy někomu (i mně skákalo auto do Eco během 5 minut i s novou baterkou? e to vyměnili, ale místo takové kalibrace auto rovnou jelo?
(Mezitím baterka zestárla, take budu měnit, a rád bych, aby to tentokrát tak neskákalo..)
To je zajímavý. Nemůe to být zdrojem těch problémů, kdy někomu (i mně:) skákalo auto do Eco během 5 minut i s novou baterkou? e to vyměnili, ale místo takové kalibrace auto rovnou jelo?
(Mezitím baterka zestárla, take budu měnit, a rád bych, aby to tentokrát tak neskákalo..)
|
|
17.12.2022 21:13 -
Re: Akumulátor
|
3352478
|
|
Dolaf
|
Město: Lhotice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Cassie007 napsal(a): Je pro mě vhodná tato baterie :
.link.
Děkuji za pomoc
Za ivot auta nultá original 5.5 roku, a 1 co jsem kupoval taky original citroen 75Ah/800A za slunou cenu pod 2t vydrela skoro necelych 6 let, poslední Varta viz odkaz níe má 4 roky a končí čekám kdy nenatočim má někdo zkuenosti s tou Exide? Díky za kadou radu. Není moc moností v tomto rozměru s takto vysokým startovacim proudem asi jen tyto 3. Mám nezávislé topení.
.link.
Za ivot auta nultá original 5.5 roku, a 1 co jsem kupoval taky original citroen 75Ah/800A za slunou cenu pod 2t vydrela skoro necelych 6 let, poslední Varta viz odkaz níe má 4 roky a končí čekám kdy nenatočim má někdo zkuenosti s tou Exide? Díky za kadou radu. Není moc moností v tomto rozměru s takto vysokým startovacim proudem asi jen tyto 3. Mám nezávislé topení.
https://www.kupoleje.cz/autobaterie-varta-12v-77ah-780a-silver-dynamic-e44-577400/
|
|
18.12.2022 20:39 -
Re: Akumulátor
|
3352537
|
|
jumep
|
|
|
ja som naposledy kupil eurorepar v citroene, po tom co povodna to vzdavala po 10r
ja som naposledy kupil eurorepar v citroene, po tom co povodna to vzdavala po 10r
|
|
19.12.2022 15:23 -
Re: Akumulátor
|
3352552
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Eurorepar z Citroenu nebo Exide
Eurorepar z Citroenu nebo Exide
|
|
| |
|
|