| | |
07.01.2020 21:40 -
Re: Akumulátor
|
3253769
|
|
VB.
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Díky,ale po zadání vin mi to píe neplatné vin
Díky,ale po zadání vin mi to píe neplatné vin:nevim
|
|
08.01.2020 14:47 -
Re: Akumulátor
|
3253798
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Jestli jsi zadával ten VIN z tvýho předchozího příspěvku ... VF7RDRHH8AL538076... tak je platnej
Jestli jsi zadával ten VIN z tvýho předchozího příspěvku ... VF7RDRHH8AL538076... tak je platnej
Přílohy: cdfg.png ( 33365b ) - VF7RDRHH8AL538076 |
|
08.01.2020 16:51 -
Re: Akumulátor
|
3253852
|
|
VB.
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Jo zadával a nic. Nevím, jestli to není tím, e jsem tam registrovaný jako nezávislí provozovatelé
Jo zadával a nic. Nevím, jestli to není tím, e jsem tam registrovaný jako nezávislí provozovatelé:nevim
Přílohy: Screenshot_2020-01-08-16-46-15-566.jpeg ( 433158b ) - |
|
08.01.2020 17:06 -
Re: Akumulátor
|
3253860
|
|
VB.
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 37 |
|
|
U to jde,děkuji vem
U to jde,děkuji vem:palec
|
|
29.01.2020 11:37 -
Re: Akumulátor
|
3256727
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Zdravím vechny. C5 I benzín 2.0. V poslední době je ručička stavu napětí na palubce ve 3/4 napravo. A to jak před startem tak i během jízdy. Předpokládám, e napětí na baterce je vyí ne má být.Musím ověřit voltmetrem. Chci se ovem zeptat , zda-li toto řekněme přepětí , můe být způsobené vadnou baterii. A pokud ano vyměním ji.Mám vybranou VARTU silver ,ale nejsem si jistý kapacitou. Předpokládám ale, e se mi tam rozměrově stejně větí jak 63 Ah nevejde (175/278/190).Ale na benzín asi stačí. A jetě bych se chtěl zeptat , kde má být kladný pól pro C5 I. Vpravo či vlevo? Resp. z jakého pohledu na baterii se to určuje. Pokud po výměně baterie se situace nezmění , tak potom asi alternátor či regulátor,nevím.
Zdravím vechny. C5 I benzín 2.0. V poslední době je ručička stavu napětí na palubce ve 3/4 napravo. A to jak před startem tak i během jízdy. Předpokládám, e napětí na baterce je vyí ne má být.Musím ověřit voltmetrem. Chci se ovem zeptat , zda-li toto řekněme přepětí , můe být způsobené vadnou baterii. A pokud ano vyměním ji.Mám vybranou VARTU silver ,ale nejsem si jistý kapacitou. Předpokládám ale, e se mi tam rozměrově stejně větí jak 63 Ah nevejde (175/278/190).Ale na benzín asi stačí. A jetě bych se chtěl zeptat , kde má být kladný pól pro C5 I. Vpravo či vlevo? Resp. z jakého pohledu na baterii se to určuje. Pokud po výměně baterie se situace nezmění , tak potom asi alternátor či regulátor,nevím.:nevim
|
|
29.01.2020 12:30 -
Re: Akumulátor
|
3256730
|
|
lake
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Pavle, pokud sis vybral baterii VARTA, pouij prostě jejich firemní vyhledávač baterií na adrese .link. . Pro tvůj konkrétní vůz nabízejí tři modely baterií, a ty určitě budou mít plus pól na správné straně - to jest vpravo. Určuje se to při pohledu na baterii zepředu (pozorovatel vidí oba póly).
Pokud jde o dobíjení, napětí které "leze" z regulátoru zjistí jedině voltmetrem. Tomu ukazateli na palubce bych nevěřil. A přeměřil bych to dřív, ne tam půjde nová baterka. Nesprávné napětí ji dovede zničit docela rychle.
Kontrola výstupního napětí z regulátoru se provádí na autě se zahřátým motorem a s plně nabitým akumulátorem. Vypnout vechny elektrické spotřebiče. Pokud při 5000 ot/min překročí napětí alternátoru 14.7 V, pak je regulátor vadný.
Pavle, pokud sis vybral baterii VARTA, pouij prostě jejich firemní vyhledávač baterií na adrese https://www.varta-automotive.cz/cs-cz . Pro tvůj konkrétní vůz nabízejí tři modely baterií, a ty určitě budou mít plus pól na správné straně - to jest vpravo. Určuje se to při pohledu na baterii zepředu (pozorovatel vidí oba póly).
Pokud jde o dobíjení, napětí které "leze" z regulátoru zjistí jedině voltmetrem. Tomu ukazateli na palubce bych nevěřil. A přeměřil bych to dřív, ne tam půjde nová baterka. Nesprávné napětí ji dovede zničit docela rychle.
Kontrola výstupního napětí z regulátoru se provádí na autě se zahřátým motorem a s plně nabitým akumulátorem. Vypnout vechny elektrické spotřebiče. Pokud při 5000 ot/min překročí napětí alternátoru 14.7 V, pak je regulátor vadný.
|
|
29.01.2020 12:45 -
Re: Akumulátor
|
3256731
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Velice děkuji za jasnou odpověď. Udělám tak ,jak je uvedeno. Děkuji.
Velice děkuji za jasnou odpověď. Udělám tak ,jak je uvedeno. Děkuji.:palec
|
|
29.01.2020 19:42 -
Re: Akumulátor
|
3256789
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
lake napsal(a): Kontrola výstupního napětí z regulátoru se provádí na autě se zahřátým motorem a s plně nabitým akumulátorem. Vypnout vechny elektrické spotřebiče. Pokud při 5000 ot/min překročí napětí alternátoru 14.7 V, pak je regulátor vadný.
tohle je prave uplne spatne...
dobijeni na volnoveh a zapnout vse co jde (svetla,vyhrivani ,mlhovky,ventilator na plno atd)
napeti (u tveho typu dobijeni) se musi stale udrzet v rozmezi cca 13.8 - 14.2v
pri otackach musi zustat take v tomto rozmezi
tohle je prave uplne spatne...
dobijeni na volnoveh a zapnout vse co jde (svetla,vyhrivani ,mlhovky,ventilator na plno atd)
napeti (u tveho typu dobijeni) se musi stale udrzet v rozmezi cca 13.8 - 14.2v
pri otackach musi zustat take v tomto rozmezi
|
|
29.01.2020 20:55 -
Re: Akumulátor
|
3256798
|
|
lake
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 11 |
|
|
autodiag napsal(a): tohle je prave uplne spatne...
Nemyslím si, e bych Pavlovi napsal něco patně. Co jsem mu uvedl je doslovná citace z originální příručky "Citroen C5 - Evasion, Méthodes techniques documentation". V roce 2002 ji vydal Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220. Řekl bych, e výrobce auta nejlíp ví co a jak kontrolovat.
Pavel se přece neptal na kontrolu maximálního výkonu alternátoru pod zatíením. Ptal se na moné přepětí v palubní síti. Napsal "Předpokládám, e napětí na baterce je vyí ne má být." Na to jsem mu odpověděl jak si má zkontrolovat zda mu správně funguje regulátor napětí.
Tvá odpověď je taky správná, ale je o něčem jiném. Popsal jsi kontrolu výkonu alternátoru pod zatíením. Za těch podmínek ovem regulátor vůbec nepřijde ke slovu: odběr proudu je tak velký, e napětí na alternátoru nikdy nedosáhne maxima. Pavel by se podle tvé rady určitě měl zařídit kdyby měl opačný problém - nízké napětí baterie, co by znamenalo, e alternátor za provozu "nestíhá" a baterka se nedobíjí.
Nemyslím si, e bych Pavlovi napsal něco patně. Co jsem mu uvedl je doslovná citace z originální příručky "Citroen C5 - Evasion, Méthodes techniques documentation". V roce 2002 ji vydal Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220. Řekl bych, e výrobce auta nejlíp ví co a jak kontrolovat.
Pavel se přece neptal na kontrolu maximálního výkonu alternátoru pod zatíením. Ptal se na moné přepětí v palubní síti. Napsal "Předpokládám, e napětí na baterce je vyí ne má být." Na to jsem mu odpověděl jak si má zkontrolovat zda mu správně funguje regulátor napětí.
Tvá odpověď je taky správná, ale je o něčem jiném. Popsal jsi kontrolu výkonu alternátoru pod zatíením. Za těch podmínek ovem regulátor vůbec nepřijde ke slovu: odběr proudu je tak velký, e napětí na alternátoru nikdy nedosáhne maxima. Pavel by se podle tvé rady určitě měl zařídit kdyby měl opačný problém - nízké napětí baterie, co by znamenalo, e alternátor za provozu "nestíhá" a baterka se nedobíjí.
|
|
30.01.2020 07:26 -
Re: Akumulátor
|
3256803
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@lake
tak jo,uz 20 let delam vse spatne..ja blbec sem si mel precist Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220
@lake
tak jo,uz 20 let delam vse spatne..ja blbec sem si mel precist Automobiles CITROEN, QCAV/MTD C/o PCI 9, avenue du Maréchal Juin, 92 366 MEUDON-LA-FORT. Viz strana 220:palec :D
|
|
20.06.2021 14:47 -
Re: Akumulátor
|
3314073
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Ahojte, včera sa mi vyskytol problém s akumulátorom (aspoň teda myslím). Skúsim to popísa troka obírnejie. Včera ráno som tartoval - potreboval som preparkova o 5 metrov ďalej - a u som počul, e auto pri tarte zakoktalo. O 2 hodiny neskôr som sa chystal na cestu a po otočení kžúča do druhej polohy auto u ani nekrtlo, iba sa rozsvietili kontrolky po prepnutí do 1 polohy kžúča. Následne som skúsil tartova ete 2 razy, po tom poslednom u naskočili na palubovke veci ako engine fault - repair, suspension deactivated, parking break fault a podobne, hotová symfónia. Nasledovalo vytiahnutie akumulátora, 2 hodiny nabíjania, nahodenie akumulátora naspä, preistotu aj pripojenie tartovacích káblov z druhého auta. Auto naskočilo, engine fault - repair hláka ale zostala. Preiel som cca 40 km a domov. Dnes ráno som iel znova na cestu a udialo sa to isté - auto ani nekrtlo. Nahodil som teda druhú plne nabitú baterku - auto naskočilo na prvý krát a vetko sa javí v pohode. Urobil som preistotu nejaké merania a zistil nasledovné - 1. po vypnutí a zamknutí auta si auto stále niekadiaž ahá cca 2,3A (nemôe to by tým, e som vymenil baterku auto sa s ňou zoznamuje? ak nie, potom mi niečo cucá akumulátor a to mohlo spôsobi aj vybitie tej pôvodnej), alternátor dobíja na 14,7 - 14,8V. Nie je to veža? Z hore uvedeného popisu, podobá sa to niečomu, čo ste u zaili resp. to rieili niekde tu vo vlákne? Za posledné hodinky prechádzania vlákien som k ničomu nedospel Nechcem dôjs do bodu, kedy vyrácham aj druhú batériu, resp. sa stane niečo horie..
Preistotu som baterku odpojil a ráno pred cestou do práce ju zapojím, aby mi ju dovtedy nevyráchalo.
PS: jumep, to auto si u samo pýta tvoju starostlivos
Ahojte, včera sa mi vyskytol problém s akumulátorom (aspoň teda myslím). Skúsim to popísa troka obírnejie. Včera ráno som tartoval - potreboval som preparkova o 5 metrov ďalej - a u som počul, e auto pri tarte zakoktalo. O 2 hodiny neskôr som sa chystal na cestu a po otočení kžúča do druhej polohy auto u ani nekrtlo, iba sa rozsvietili kontrolky po prepnutí do 1 polohy kžúča. Následne som skúsil tartova ete 2 razy, po tom poslednom u naskočili na palubovke veci ako engine fault - repair, suspension deactivated, parking break fault a podobne, hotová symfónia. Nasledovalo vytiahnutie akumulátora, 2 hodiny nabíjania, nahodenie akumulátora naspä, preistotu aj pripojenie tartovacích káblov z druhého auta. Auto naskočilo, engine fault - repair hláka ale zostala. Preiel som cca 40 km a domov. Dnes ráno som iel znova na cestu a udialo sa to isté - auto ani nekrtlo. Nahodil som teda druhú plne nabitú baterku - auto naskočilo na prvý krát a vetko sa javí v pohode. Urobil som preistotu nejaké merania a zistil nasledovné - 1. po vypnutí a zamknutí auta si auto stále niekadiaž ahá cca 2,3A (nemôe to by tým, e som vymenil baterku auto sa s ňou zoznamuje? ak nie, potom mi niečo cucá akumulátor a to mohlo spôsobi aj vybitie tej pôvodnej), alternátor dobíja na 14,7 - 14,8V. Nie je to veža? Z hore uvedeného popisu, podobá sa to niečomu, čo ste u zaili resp. to rieili niekde tu vo vlákne? Za posledné hodinky prechádzania vlákien som k ničomu nedospel:nevim Nechcem dôjs do bodu, kedy vyrácham aj druhú batériu, resp. sa stane niečo horie..
Preistotu som baterku odpojil a ráno pred cestou do práce ju zapojím, aby mi ju dovtedy nevyráchalo.
PS: jumep, to auto si u samo pýta tvoju starostlivos:-d
|
|
22.06.2021 21:52 -
Re: Akumulátor
|
3314479
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
A meril jsi to az auto usne po par minutach nebo hned po zamceni? Po zamceni jeste treva nejakou dobu, nez usnou jednotky.
14.7-14.8 by odpovidalo nastaveni pro AGM baterii, pokud mas kapalinu tak uz je to moc a plynuje. Zkus si dat voltmetr do zapalovace a vysledovat, jak se to chova za jizdy. Jestli je napeti stabilni nebo lita.
A meril jsi to az auto usne po par minutach nebo hned po zamceni? Po zamceni jeste treva nejakou dobu, nez usnou jednotky.
14.7-14.8 by odpovidalo nastaveni pro AGM baterii, pokud mas kapalinu tak uz je to moc a plynuje. Zkus si dat voltmetr do zapalovace a vysledovat, jak se to chova za jizdy. Jestli je napeti stabilni nebo lita.
|
|
29.11.2021 21:38 -
Re: Akumulátor
|
3328595
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Ahojte, vie mi prosím niekto overi akáý akumulátor ide do X7 : VF7RDRHHAFL502618?
Nejako sa neviem dopátra toho. Aktuálne tam mám túto ako rezervnú, ale má kapacitu iba okolo 460Ah take v zime môe robi problémy : .link. . Preto radej zháňam novú.
Kupovaná bola v 01/2017. Vydrala do leta s tým, e skoro 2 roky bola nahodená v aute, potom búračka (bateriu som vybral a nechal ako zálonú) a kúpa ďalej C5 s tým, e tá mala samozrejme svoju vlastnú. Túto rezervnú som potom kadé 3-4 mesiace nechal nabi. No očividne to vežmi nepomohlo. Premýlam, e ju kúpim znova, len teda neviem, či je vhodná k autu.
Ahojte, vie mi prosím niekto overi akáý akumulátor ide do X7 : VF7RDRHHAFL502618?
Nejako sa neviem dopátra toho. Aktuálne tam mám túto ako rezervnú, ale má kapacitu iba okolo 460Ah take v zime môe robi problémy : https://www.battery-import.sk/premium/autobaterie-exide-premium-72ah--12v--ea722/ . Preto radej zháňam novú.
Kupovaná bola v 01/2017. Vydrala do leta s tým, e skoro 2 roky bola nahodená v aute, potom búračka (bateriu som vybral a nechal ako zálonú) a kúpa ďalej C5 s tým, e tá mala samozrejme svoju vlastnú. Túto rezervnú som potom kadé 3-4 mesiace nechal nabi. No očividne to vežmi nepomohlo. Premýlam, e ju kúpim znova, len teda neviem, či je vhodná k autu.
|
|
29.11.2021 21:44 -
Re: Akumulátor
|
3328596
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Mam zkusenost s temito 2 a obe perfektni.
.link.
.link.
Mam zkusenost s temito 2 a obe perfektni.
https://www.battery-import.sk/premium/autobaterie-exide-premium-77ah--12v--ea770/
https://www.battery-import.sk/power-bull-pro/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40/
:palec
|
|
01.12.2021 08:34 -
Re: Akumulátor
|
3328672
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Majo77 napsal(a): Ahojte, vie mi prosím niekto overi akáý akumulátor ide do X7 : VF7RDRHHAFL502618?
Nejako sa neviem dopátra toho. Aktuálne tam mám túto ako rezervnú, ale má kapacitu iba okolo 460Ah take v zime môe robi problémy : .link. . Preto radej zháňam novú.
Kupovaná bola v 01/2017. Vydrala do leta s tým, e skoro 2 roky bola nahodená v aute, potom búračka (bateriu som vybral a nechal ako zálonú) a kúpa ďalej C5 s tým, e tá mala samozrejme svoju vlastnú. Túto rezervnú som potom kadé 3-4 mesiace nechal nabi. No očividne to vežmi nepomohlo. Premýlam, e ju kúpim znova, len teda neviem, či je vhodná k autu.
Dle VIN OE aku 5600VG, je to typu EFB, od Exide EL700
Dle VIN OE aku 5600VG, je to typu EFB, od Exide EL700 ;-)
|
|
03.12.2021 20:04 -
Re: Akumulátor
|
3328784
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Tipnul bych protoe řízené dobíjení , se start-stop pak bývá AGM baterka.
Tipnul bych protoe řízené dobíjení ;-), se start-stop pak bývá AGM baterka.
|
|
| |
|
|