| | |
11.12.2010 17:54 -
Re: Akumulátor
|
2365692
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Kdy jsem měnil baterku , tak abych nemusel řeit nějakej problém z toho e bude chvíli auto bez ávy , jsem vzal třetí baterku a tu jsem připojil přes zásuvku k autu . Pak jsem odpojil starou , připojil novou a pak a vytáhl ze zásuvky tu třetí ...
Kdy jsem měnil baterku , tak abych nemusel řeit nějakej problém z toho e bude chvíli auto bez ávy , jsem vzal třetí baterku a tu jsem připojil přes zásuvku k autu . Pak jsem odpojil starou , připojil novou a pak a vytáhl ze zásuvky tu třetí ...
|
|
11.12.2010 18:01 -
Re: Akumulátor
|
2365693
|
|
tief
|
|
|
Docela odvazne ked ti to zapol nestabilizovane na rozvod primo v aute ... spis bych nastavoval hodiny a radio + imobilizer ( iny problem nehrozi ) ako potom menil nejaky odpaleny pocitac ...
Docela odvazne ked ti to zapol nestabilizovane na rozvod primo v aute ... spis bych nastavoval hodiny a radio + imobilizer ( iny problem nehrozi ) ako potom menil nejaky odpaleny pocitac ...
|
|
11.12.2010 18:23 -
Re: Akumulátor
|
2365695
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No takové opičárny jako píe M.P., se dělaly u mého minulého auta - Opel Vectra B, protoe tam bylo firemní rádio Blaupunkt na 4 místný PIN a ten větinou druzí a dalí majitelé auta neznali. Ale VDY se to dělalo na úrovni baterie - na její přívodní kabely se pomocí startovacích kabelů napojila třetí baterie třeba i malé kapacity. Připojovat třetí baterii někde jinde je o ústa jak psáno výe. Nastavit znovu jazyk a hodiny na počítači a pár kmitočtů na rádiu se můe udělat právě v těch 3 minutách čekání na první start.
No takové opičárny jako píe M.P., se dělaly u mého minulého auta - Opel Vectra B, protoe tam bylo firemní rádio Blaupunkt na 4 místný PIN a ten větinou druzí a dalí majitelé auta neznali. Ale VDY se to dělalo na úrovni baterie - na její přívodní kabely se pomocí startovacích kabelů napojila třetí baterie třeba i malé kapacity. Připojovat třetí baterii někde jinde je o ústa jak psáno výe. Nastavit znovu jazyk a hodiny na počítači a pár kmitočtů na rádiu se můe udělat právě v těch 3 minutách čekání na první start.
|
|
11.12.2010 21:18 -
Re: Akumulátor
|
2365715
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Taky jsem měnil baterii za novou. Po výměně jsem naladil rádio, nastavil datum a čas, aktivoval imobiliser.
Zjistil jsem e mě přestalo fungovat otvírání oken přes klíček. Otvírají se pouze zadní okna, přední nedělají nic. Z kabiny ve funguje normálně.
Taky jsem měnil baterii za novou. Po výměně jsem naladil rádio, nastavil datum a čas, aktivoval imobiliser.
Zjistil jsem e mě přestalo fungovat otvírání oken přes klíček. Otvírají se pouze zadní okna, přední nedělají nic. Z kabiny ve funguje normálně.
|
|
11.12.2010 21:26 -
Re: Akumulátor
|
2365722
|
|
jumep
|
|
|
nauc ich znova dorazi a budu fungovat
(tj. dole a podrzat, hore a podrzat gombik 10s)
nauc ich znova dorazi a budu fungovat
(tj. dole a podrzat, hore a podrzat gombik 10s)
|
|
11.12.2010 21:33 -
Re: Akumulátor
|
2365725
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
vyzkouím to a uvidím, zas tak moc mě to nevadí. Pouívám to na vyvětrání vlhkosti při parkování v garái.
Baterie mě vydrela 8 let původní Varta a byl na ní datum výroby 5/2002.
vyzkouím to a uvidím, zas tak moc mě to nevadí. Pouívám to na vyvětrání vlhkosti při parkování v garái.
Baterie mě vydrela 8 let původní Varta a byl na ní datum výroby 5/2002. :-)
|
|
11.12.2010 23:01 -
Re: Akumulátor
|
2365734
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Psalo se tady o tom ve více vláknech - shrnu tedy na jednom místě:
Toto auto (tedy znám jen provedení C5 I) je extrémně citlivé na kvalitu baterie. U vech mých minulých jsem dospěl k tomu, e palubka pohasla a startér netočil, ale jinak klid. Tady startér sluně točí, auto chytne na první pokus, ale kdy při startu klesne napětí pod nějakou mez, tak počítače zmagoří. Minulý týden mi to přehrálo při studeném startu takové hláky, e chyběl u jen údaj o patné barvě karoseie
Navíc při slabé baterii měřiče jakýchkoli kapalin ukazují méně. U oleje mi to psalo i doplnit, podle měrky jsem v půlce mezi ryskami. Po výměně baterky to ukazuje správně 3 buřtíky. U chladicí kapaliny pokud je na pomezí, tak po výměně hláky té zmizí, ale lepí je doplnit. I aditivum hlásilo minimum, po výměně baterie klid.
Voltmetr je pro parádu. Rozdíl mezi novou a starou baterkou je pár milimetrů a u neocejchované stupnice vcelku k výměně baterie nic nenabádá.
Psalo se tady o tom ve více vláknech - shrnu tedy na jednom místě:
Toto auto (tedy znám jen provedení C5 I) je extrémně citlivé na kvalitu baterie. U vech mých minulých jsem dospěl k tomu, e palubka pohasla a startér netočil, ale jinak klid. Tady startér sluně točí, auto chytne na první pokus, ale kdy při startu klesne napětí pod nějakou mez, tak počítače zmagoří. Minulý týden mi to přehrálo při studeném startu takové hláky, e chyběl u jen údaj o patné barvě karoseie :-)
Navíc při slabé baterii měřiče jakýchkoli kapalin ukazují méně. U oleje mi to psalo i doplnit, podle měrky jsem v půlce mezi ryskami. Po výměně baterky to ukazuje správně 3 buřtíky. U chladicí kapaliny pokud je na pomezí, tak po výměně hláky té zmizí, ale lepí je doplnit. I aditivum hlásilo minimum, po výměně baterie klid.
Voltmetr je pro parádu. Rozdíl mezi novou a starou baterkou je pár milimetrů a u neocejchované stupnice vcelku k výměně baterie nic nenabádá.
|
|
12.12.2010 11:34 -
Re: Akumulátor
|
2365754
|
|
tief
|
|
|
Voltmetr nepomuze, tady jde o startovaci kapacitu baterie aby pri startovani nekleslo napeti pod hodnotu pri ktere kolabujou palubni pocitace ... Baterie by se alespon jednou rocne mela nechat otestovat prave na narazovy/startovaci proud napeti ... vecsinou se bohuzel meri jenom proud ale u C5 je i napeti velice dulezite.
Voltmetr nepomuze, tady jde o startovaci kapacitu baterie aby pri startovani nekleslo napeti pod hodnotu pri ktere kolabujou palubni pocitace ... Baterie by se alespon jednou rocne mela nechat otestovat prave na narazovy/startovaci proud napeti ... vecsinou se bohuzel meri jenom proud ale u C5 je i napeti velice dulezite.
|
|
12.12.2010 21:02 -
Re: Akumulátor
|
2365819
|
|
jumep
|
|
|
toto je dobre riesene u C5 2, kde je startovanie cez relatko, ked poklesne napatie pod unosnu hodnotu relatko sa rozopne - sice nenastartujes, ale nezblbnes pocitace
toto je dobre riesene u C5 2, kde je startovanie cez relatko, ked poklesne napatie pod unosnu hodnotu relatko sa rozopne - sice nenastartujes, ale nezblbnes pocitace
|
|
13.12.2010 07:28 -
Re: Akumulátor
|
2365830
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No to u se mi zdá lepí to řeení u C5 I. Hláky počítače mohu ignorovat s tím, e znám jejich příčinu - ale ODJEDU. Navíc po pár minutách zahřívání mohu motor vypnout, nastartovat znovu a ve OK včetně elektroniky.
No to u se mi zdá lepí to řeení u C5 I. Hláky počítače mohu ignorovat s tím, e znám jejich příčinu - ale ODJEDU. Navíc po pár minutách zahřívání mohu motor vypnout, nastartovat znovu a ve OK včetně elektroniky.
|
|
24.12.2010 14:41 -
Re: Akumulátor
|
2366828
|
|
Zmata
|
|
|
Jak poznám, e se nenačetl klíč?tím e mi nejde nastartovat?Provedl jsem výměnu baterie a teď se mi nedaří nastartovat, baterie je nová, 74ah, motor se vůbec ani neotočí,jen svítí kontrolky a potom to pískne a zůstane rozvícená kontrolka servis.....
Jak poznám, e se nenačetl klíč?tím e mi nejde nastartovat?Provedl jsem výměnu baterie a teď se mi nedaří nastartovat, baterie je nová, 74ah, motor se vůbec ani neotočí,jen svítí kontrolky a potom to pískne a zůstane rozvícená kontrolka servis.....
|
|
24.12.2010 14:45 -
Re: Akumulátor
|
2366829
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj si poistky v BSM (v motorovom priestore) - myslim zeby to mala byt F8
btw: na displayi nic?
skontroluj si poistky v BSM (v motorovom priestore) - myslim zeby to mala byt F8
btw: na displayi nic?
|
|
24.12.2010 14:48 -
Re: Akumulátor
|
2366831
|
|
Zmata
|
|
|
Na displayi se objeví hláka passenger airbag or seatbelt faulty
Na displayi se objeví hláka passenger airbag or seatbelt faulty
|
|
24.12.2010 14:48 -
Re: Akumulátor
|
2366832
|
|
Zmata
|
|
|
ok zkusím ty pojistky....
ok zkusím ty pojistky....
|
|
24.12.2010 15:21 -
Re: Akumulátor
|
2366834
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Nejsnazsi reseni je pripojit jinou baterku ke kabelum aku nebo "CL zasuvce" (pozor musi byt pod napetim i pri vypnutem zapalovani) dle navodu od MP, jen to pripojeni vzdy!!! provedte napr pres nejakou zarovku pro predni svetlomety (55W). Pri primem spojeni a velkem rozdilu napeti puvodniho a zalohovaciho zkumulatoru by tekl pres prislusne pojistky a vedeni prilis velky proud - akumulator je hooodne tvrdy zdroj...
Nejsnazsi reseni je pripojit jinou baterku ke kabelum aku nebo "CL zasuvce" (pozor musi byt pod napetim i pri vypnutem zapalovani) dle navodu od MP, jen to pripojeni vzdy!!! provedte napr pres nejakou zarovku pro predni svetlomety (55W). Pri primem spojeni a velkem rozdilu napeti puvodniho a zalohovaciho zkumulatoru by tekl pres prislusne pojistky a vedeni prilis velky proud - akumulator je hooodne tvrdy zdroj... :-))
|
|
24.12.2010 15:49 -
Re: Akumulátor
|
2366836
|
|
Zmata
|
|
|
no tak pojistky to nebyly.....smůla,holt budu muset k odborníkům do servisu.kadopádně díky za snahu.
no tak pojistky to nebyly.....smůla,holt budu muset k odborníkům do servisu.kadopádně díky za snahu.
|
|
24.12.2010 23:19 -
Re: Akumulátor
|
2366841
|
|
tief
|
|
|
jeste jednou a pomali - vymena baterie u C5 I i u C5 II neni transplantace srdce.
Baterie se proste odpoji, pripoji druha, nastavi se hodiny a na 3 minuty se necha klicek v poloze dva.
Pripadne jeste dojezdy oken.
Metoda "CL zasuvky" pripadne jine bastlive metody jsou zbytecne a nekdy i nebezpecne.
Kdyz po vymene baterii a nacteni klice auto nenastartuje vubec - dokonce ani netoci starterem tak je problem nejde uplne jinde - i ze zablokovanym imobilizerem auto toci starterem ale nenastartuje.
jeste jednou a pomali - vymena baterie u C5 I i u C5 II neni transplantace srdce.
Baterie se proste odpoji, pripoji druha, nastavi se hodiny a na 3 minuty se necha klicek v poloze dva.
Pripadne jeste dojezdy oken.
Metoda "CL zasuvky" pripadne jine bastlive metody jsou zbytecne a nekdy i nebezpecne.
Kdyz po vymene baterii a nacteni klice auto nenastartuje vubec - dokonce ani netoci starterem tak je problem nejde uplne jinde - i ze zablokovanym imobilizerem auto toci starterem ale nenastartuje.
|
|
24.12.2010 23:57 -
Re: Akumulátor
|
2366842
|
|
jumep
|
|
|
pri c5 2 spina starter relatko a to je ovladane cez tu poistku
neprepoloval si to omylom?
ale ak ti to pise aj chybu airbagu, nema ta nova baterka nizke napatie?
pri c5 2 spina starter relatko a to je ovladane cez tu poistku
neprepoloval si to omylom?
ale ak ti to pise aj chybu airbagu, nema ta nova baterka nizke napatie?
|
|
25.12.2010 00:02 -
Re: Akumulátor
|
2366843
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Zmata: a proč jsi baterku měnil? není ta závada po výměně baterky náhodou stejná jako před výměnou? Tady to vypadá na startér nebo patnou kostru či nějakou oxidaci na silovém proudu
Zmata: a proč jsi baterku měnil? není ta závada po výměně baterky náhodou stejná jako před výměnou? Tady to vypadá na startér nebo patnou kostru či nějakou oxidaci na silovém proudu
|
|
| |
|
|