| | |
22.01.2017 21:07 -
Re: Akumulátor
|
3030741
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
autodiag napsal(a): jo takhle to myslis...jedna 0 navic..jo uz ti rozumim..to byl jen priklad co me zrovna napadlo ...ale jo melo tam byt 60Ah aby z toho nebyl trakcni akumulator
Ok, jsem rad ze se to vysvetlilo, ja samozrejme nepochybuju o tvych znalostech, proto jsem to prisuzoval preklepu.
Navic je to hodnota prave toho startovaciho proudu, o kterem se mluvilo v prispevcich nad tim, takze jsem to chtel uvest na pravou miru aby nedoslo k nedorozumeni a nepochopeni
Ok, jsem rad ze se to vysvetlilo, ja samozrejme nepochybuju o tvych znalostech, proto jsem to prisuzoval preklepu.
Navic je to hodnota prave toho startovaciho proudu, o kterem se mluvilo v prispevcich nad tim, takze jsem to chtel uvest na pravou miru aby nedoslo k nedorozumeni a nepochopeni :palec
|
|
22.01.2017 21:25 -
Re: Akumulátor
|
3030743
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Akumulátor L3/800 je 75Ah 800A pro vozidla s větím odběrem proudu.
Akumulátor L3/800 je 75Ah 800A pro vozidla s větím odběrem proudu.:palec
|
|
22.01.2017 22:13 -
Re: Akumulátor
|
3030775
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
L3/450 by měla být 45ah 720A
L3/450 by měla být 45ah 720A:palec
|
|
22.01.2017 22:27 -
Re: Akumulátor
|
3030790
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Právě e mám v charakteristice uvedeno L3/450, doporučenou podle výbavy exkluzive nejmíň 74Ah 680A a zde se dovídám, e 45Ah 720A by stačila, hezkej gulá, kalu na to, u jsem si dnes objednal, ale díky vem za snahu mi to marně vysvětlit.
Právě e mám v charakteristice uvedeno L3/450, doporučenou podle výbavy exkluzive nejmíň 74Ah 680A a zde se dovídám, e 45Ah 720A by stačila, hezkej gulá, kalu na to, u jsem si dnes objednal, ale díky vem za snahu mi to marně vysvětlit. ;-)
|
|
22.01.2017 22:33 -
Re: Akumulátor
|
3030795
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to jednoduchy...vetsinou to zalezi jaky mas alternator,podle toho je i dana baterka
je to jednoduchy...vetsinou to zalezi jaky mas alternator,podle toho je i dana baterka
|
|
22.01.2017 22:46 -
Re: Akumulátor
|
3030818
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
V charakteristice je alternátor třídy 18, z toho já nic nepoznám, jezdil jsem na dva akumulátory, 74Ah 680A a 77Ah 780A, nikdy se nic nehřálo ani nehořelo, v provozu ho mám 5 let, podle čeho teda poznám ten altík, je tam nějakej títek, kde je to uvedeno, jak jsem psal, výbava exlusive, tam by měla bít silnějí aku a teda i silnějí altík.
V charakteristice je alternátor třídy 18, z toho já nic nepoznám, jezdil jsem na dva akumulátory, 74Ah 680A a 77Ah 780A, nikdy se nic nehřálo ani nehořelo, v provozu ho mám 5 let, podle čeho teda poznám ten altík, je tam nějakej títek, kde je to uvedeno, jak jsem psal, výbava exlusive, tam by měla bít silnějí aku a teda i silnějí altík. :nevim
|
|
22.01.2017 22:50 -
Re: Akumulátor
|
3030821
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jo je na nem stitek s proudovou hodnotou
pri techto dvou uvedenych baterkach je to rekl bych bezpredmetne 3Ah zadna mira
jen baterky s vyssi kapacitou maji tensi desky a jinou technologii vyroby ktera je nachylna na kvalitu materialu
jo je na nem stitek s proudovou hodnotou
pri techto dvou uvedenych baterkach je to rekl bych bezpredmetne 3Ah zadna mira ;)
jen baterky s vyssi kapacitou maji tensi desky a jinou technologii vyroby ktera je nachylna na kvalitu materialu
|
|
22.01.2017 22:55 -
Re: Akumulátor
|
3030824
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jinak se divam a pro C5 II je
25x VALEO
3x Bosch
2x Mitsubishi
jinak se divam a pro C5 II je
25x VALEO
3x Bosch
2x Mitsubishi
:-o
|
|
22.01.2017 23:02 -
Re: Akumulátor
|
3030832
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem na to koukal, je tam větinou 14V a 150-180A, ale pro jistotu zítra kouknu, co tam mám já.
Také jsem na to koukal, je tam větinou 14V a 150-180A, ale pro jistotu zítra kouknu, co tam mám já. ;-)
|
|
22.01.2017 23:39 -
Re: Akumulátor
|
3030859
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Já pouil kofigurátor od EXIDE, Varta Silver Dynamic 74Ah mě hluboce zklamala.
.link.
Já pouil kofigurátor od EXIDE, Varta Silver Dynamic 74Ah mě hluboce zklamala. :nevim
http://ows.tecdoc.net/exide
|
|
25.01.2017 22:02 -
Re: Akumulátor
|
3032087
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Tak skúsim túto. .link. Cena nie najhoria + baterka je o ničeo niia ako Varta od výroby, take by sa mali žahie pripája kontakty.
Tak skúsim túto. https://www.battery-import.sk/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-72ah--12v--ea722/ Cena nie najhoria + baterka je o ničeo niia ako Varta od výroby, take by sa mali žahie pripája kontakty.
|
|
27.01.2017 01:24 -
Re: Akumulátor
|
3032554
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
No já koupil před rokem Exide Premium 77Ah 760A, zatím dobré, sem tam dobiji jezdím krátké trasy a po městě. Někde jsem četl, e se také ji pohorily. Černá Varta dala jen jeden a půl roku.Tak uvidíme.
No já koupil před rokem Exide Premium 77Ah 760A, zatím dobré, sem tam dobiji jezdím krátké trasy a po městě. Někde jsem četl, e se také ji pohorily. Černá Varta dala jen jeden a půl roku.Tak uvidíme.
|
|
27.01.2017 11:57 -
Re: Akumulátor
|
3032694
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Měl jsem Vartu v Ducatu, vydrela dva roky a dva měsíce, totálně kaput, nepomohla ani svěcená voda. U ne. Dal jsem EXIDE a u maká tři roky. Zajímavé bylo e váila asi tak o 20% víc. Asi v ní bylo víc olova. J.C.
Měl jsem Vartu v Ducatu, vydrela dva roky a dva měsíce, totálně kaput, nepomohla ani svěcená voda. U ne. Dal jsem EXIDE a u maká tři roky. Zajímavé bylo e váila asi tak o 20% víc. Asi v ní bylo víc olova. J.C.
|
|
04.02.2017 14:40 -
Re: Akumulátor
|
3035836
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Zdravím..chtěl bych radu,co mám jetě v autíčku vypnout,abych ho po třech dnech natočil..mám tam Vartu 60 Ah a pokud nejezdím kadý den,tak je po třech dnech stání totálně vybitá..jako by tam něco bylo zapnuté (malé jako např.světýlko v kufru a pod.) Baterka je nová,zátěovým měřákem kontrolovaná,v autě není nic viditelně zapnuté a přesto stačí cca 3 dny a je v háji. Prosím prosím o radu..co mi uírá napětí v baterce.Při připojování baterky po nabíjení zajiskří kontakty..právě jako by byl zapnutý nějaký spotřebič..auto zamknuté,zhasnuté..zkrátka ve vypnuté. Neporadí někdo co je stále zapnuté ? Díky předem za kadou radu nebo nápad.
Zdravím..chtěl bych radu,co mám jetě v autíčku vypnout,abych ho po třech dnech natočil..mám tam Vartu 60 Ah a pokud nejezdím kadý den,tak je po třech dnech stání totálně vybitá..jako by tam něco bylo zapnuté (malé jako např.světýlko v kufru a pod.) Baterka je nová,zátěovým měřákem kontrolovaná,v autě není nic viditelně zapnuté a přesto stačí cca 3 dny a je v háji. Prosím prosím o radu..co mi uírá napětí v baterce.Při připojování baterky po nabíjení zajiskří kontakty..právě jako by byl zapnutý nějaký spotřebič..auto zamknuté,zhasnuté..zkrátka ve vypnuté. Neporadí někdo co je stále zapnuté ? Díky předem za kadou radu nebo nápad.
|
|
04.02.2017 15:02 -
Re: Akumulátor
|
3035841
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Casta byva zamena napajeni radia - trvale x spinane. Dej si mezi aku a auto ampermetr a zmer si odber po "usnuti" auta. Pokud bude vetsi (mas alarm?), nasimuluj zavrene auto, postupne vyndavej (a zase vracej zpet) jednotlive pojistky a az odber klesne a opet se vrati, vis kde hledat dal...
Casta byva zamena napajeni radia - trvale x spinane. Dej si mezi aku a auto ampermetr a zmer si odber po "usnuti" auta. Pokud bude vetsi (mas alarm?), nasimuluj zavrene auto, postupne vyndavej (a zase vracej zpet) jednotlive pojistky a az odber klesne a opet se vrati, vis kde hledat dal...
|
|
| |
|
|