| | |
10.02.2016 20:21 -
Re: Akumulátor
|
2917848
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
Například Varta start stop plus 105ah\12v je systém AGM, to je právě rouno. Systém AGM znamená zvýení kapacity a zvýení ivotnosti pomocí rouna.
Například Varta start stop plus 105ah\12v je systém AGM, to je právě rouno. Systém AGM znamená zvýení kapacity a zvýení ivotnosti pomocí rouna.
|
|
10.02.2016 20:26 -
Re: Akumulátor
|
2917851
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
TomasT napsal(a): Jaký je rozdíl mezi baterií s "elektrolytem ve formě gelu" (viz popis Exide) a gelovou (viz tvé hodnocení PowerCell)?
Třeba na FgForte mají gelovky v popisu: "...Akumulátory Gelové série mají gelový elektrolyt a nedochází tak ke vzniku sulfátů a vrstvení elektrolytu..." .link.
v samotne konstrukci baterie a pouzitych materialu
gelova baterie pokud klesne nekde tusim pod 10.5V je po ni
olovena snese klesnout i na 0 a pokud na ni nespechad a umis ji nabit dokazes ji dostat zase do kondice
v samotne konstrukci baterie a pouzitych materialu
gelova baterie pokud klesne nekde tusim pod 10.5V je po ni
olovena snese klesnout i na 0 a pokud na ni nespechad a umis ji nabit dokazes ji dostat zase do kondice
|
|
10.02.2016 21:56 -
Re: Akumulátor
|
2917907
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
autodiag napsal(a): v samotne konstrukci baterie a pouzitych materialu
gelova baterie pokud klesne nekde tusim pod 10.5V je po ni
olovena snese klesnout i na 0 a pokud na ni nespechad a umis ji nabit dokazes ji dostat zase do kondice
Doposud jsem v klidu odpovídal a vysvětloval rozdíly třeba v domnění e se někomu hodí znát druhy baterií. Ale tohle je u na klid přes čáru. To co si napsal myslí váně? Ty Nevis o gelovkach vůbec nic. Proč diskutuje bludy a li? Co si asi lidí díky tobě budou myslet??
Nebudu tě hodnotit. Tvoje věc.
Gelové baterie byly vyvinuty ze tři důvodů. Dlouhá ivotnost oproti klasikam. Ve stejné velikosti o 30% větí kapacita. A předevím odolnost a výdr hlubokého vybití, znovunabiti po mnoha letech v nulovému stavu. Gelová baterie byla předevím na provoz chat, chalup letních domů kde je potřeba proud dlouhodobě, co nejdéle a hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. Třeba několik let nejede nikdo na chatu a baterie to musí zvládnout. Gelové baterie vynikají hlubokým vybitím lépe ne klasické a co je podstatné kdy se gelovka vybije pak mnoho let stojí vybitá a stačí klasicky nabít a funguje na 100%.
Pro laiky, dejte si na stůl klasickou baterií, dejte na ní árovku aby se vybila a pak ji nechte 5 roku stát. A přijdete bude sucha, rozpadlé články a nepouitelná. Gelovou nabijete a jede dal. Nevadí ji hloubkové vybití naopak je to to co ji dělá mnohem lepí, e to zvládne.
Pokud bych nemusel reagovat a psát pravdu na tyto bludy, nemusí se nic mazat a stačilo si přečíst kolik druhů baterií máme ve strojích. Díky bludum o gelovkach a pulzních nabijeckach se mezi lidma síru takové nesmysly, e se nestačim divit.
Reagují protoe to lidí neznají a pokud to znám sdělim, ale pokud to neznám, mlčím. Omluvám se vem pokud vadí delí vysvětlení, ale mě to tak nějak vadí, kdy si čtu ne zrovna fer informace. Je jednoduché napadat a uráet druhé s mazáním a dělat si legraci z druhých, ale pokud je čím se povysovat tak to beru, ale pokud z neznalosti dělám hlupáka z druhých pak to nebývá vtipné vůbec.
Doposud jsem v klidu odpovídal a vysvětloval rozdíly třeba v domnění e se někomu hodí znát druhy baterií. Ale tohle je u na klid přes čáru. To co si napsal myslí váně? Ty Nevis o gelovkach vůbec nic. Proč diskutuje bludy a li? Co si asi lidí díky tobě budou myslet??
Nebudu tě hodnotit. Tvoje věc.
Gelové baterie byly vyvinuty ze tři důvodů. Dlouhá ivotnost oproti klasikam. Ve stejné velikosti o 30% větí kapacita. A předevím odolnost a výdr hlubokého vybití, znovunabiti po mnoha letech v nulovému stavu. Gelová baterie byla předevím na provoz chat, chalup letních domů kde je potřeba proud dlouhodobě, co nejdéle a hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. Třeba několik let nejede nikdo na chatu a baterie to musí zvládnout. Gelové baterie vynikají hlubokým vybitím lépe ne klasické a co je podstatné kdy se gelovka vybije pak mnoho let stojí vybitá a stačí klasicky nabít a funguje na 100%.
Pro laiky, dejte si na stůl klasickou baterií, dejte na ní árovku aby se vybila a pak ji nechte 5 roku stát. A přijdete bude sucha, rozpadlé články a nepouitelná. Gelovou nabijete a jede dal. Nevadí ji hloubkové vybití naopak je to to co ji dělá mnohem lepí, e to zvládne.
Pokud bych nemusel reagovat a psát pravdu na tyto bludy, nemusí se nic mazat a stačilo si přečíst kolik druhů baterií máme ve strojích. Díky bludum o gelovkach a pulzních nabijeckach se mezi lidma síru takové nesmysly, e se nestačim divit.
Reagují protoe to lidí neznají a pokud to znám sdělim, ale pokud to neznám, mlčím. Omluvám se vem pokud vadí delí vysvětlení, ale mě to tak nějak vadí, kdy si čtu ne zrovna fer informace. Je jednoduché napadat a uráet druhé s mazáním a dělat si legraci z druhých, ale pokud je čím se povysovat tak to beru, ale pokud z neznalosti dělám hlupáka z druhých pak to nebývá vtipné vůbec.
|
|
11.02.2016 09:58 -
Re: Akumulátor
|
2918004
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Tridac napsal(a): Doposud jsem v klidu odpovídal a vysvětloval rozdíly třeba v domnění e se někomu hodí znát druhy baterií. Ale tohle je u na klid přes čáru. To co si napsal myslí váně? Ty Nevis o gelovkach vůbec nic. Proč diskutuje bludy a li? Co si asi lidí díky tobě budou myslet??
Nebudu tě hodnotit. Tvoje věc.
Gelové baterie byly vyvinuty ze tři důvodů. Dlouhá ivotnost oproti klasikam. Ve stejné velikosti o 30% větí kapacita. A předevím odolnost a výdr hlubokého vybití, znovunabiti po mnoha letech v nulovému stavu. Gelová baterie byla předevím na provoz chat, chalup letních domů kde je potřeba proud dlouhodobě, co nejdéle a hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. Třeba několik let nejede nikdo na chatu a baterie to musí zvládnout. Gelové baterie vynikají hlubokým vybitím lépe ne klasické a co je podstatné kdy se gelovka vybije pak mnoho let stojí vybitá a stačí klasicky nabít a funguje na 100%.
proc gelove baterie v ustrednach ,UPS nebo motorkach,skutrech nevydrzi vetsinou vice jak dva roky kdyz cituji : Dlouhá ivotnost oproti klasikam?
proc gelove baterie v ustrednach ,UPS ktere nemaji BEC a jijich napeti kledne pod 10V jsou ve vetsina pripadu na vymenu kdyz cituji : hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. ?
dekuji za odpoved odbornika nam laikum
proc gelove baterie v ustrednach ,UPS nebo motorkach,skutrech nevydrzi vetsinou vice jak dva roky kdyz cituji : Dlouhá ivotnost oproti klasikam?
proc gelove baterie v ustrednach ,UPS ktere nemaji BEC a jijich napeti kledne pod 10V jsou ve vetsina pripadu na vymenu kdyz cituji : hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. ?
dekuji za odpoved odbornika nam laikum
|
|
11.02.2016 10:45 -
Re: Akumulátor
|
2918008
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
autodiag napsal(a): proc gelove baterie v ustrednach ,UPS nebo motorkach,skutrech nevydrzi vetsinou vice jak dva roky kdyz cituji : Dlouhá ivotnost oproti klasikam?
proc gelove baterie v ustrednach ,UPS ktere nemaji BEC a jijich napeti kledne pod 10V jsou ve vetsina pripadu na vymenu kdyz cituji : hlavně musí vydret baterie hluboké a dlouhodobě vybití. ?
dekuji za odpoved odbornika nam laikum
Neznám ústředny, proto křen k motocyklu, kde je má parketa.
V roce 2006 jsem zakoupil v ceně 2198 korun gelovou baterií 12V\19Ah a v roce loòském, tedy 2015 jsem ji s motorkou prodal. Pred prodejem se zkouela, 100% kapacity, 93% výkon startovací. Na motorce se najelo cca 70 tisíc kilometrů převáně několik startu denně, jezdí se po památkách a podobně. Baterie jsem ve stejných a vyích kapacitách doporučil i osobně prodal cca 30 kolegům, vichni jezdí a pochválil.
Druhá otázka, motorky v zimě nejezdi a jen stojí. Běí ale hodiny, ALARM a podobné věci. Take první dva roky jsem automaticky dal baterií nabíjet ne se vyjelo. Ale potok jsem zjistil, e na jaře má baterie cca7-8 voltů, ale zkusil jsem, cvrnknul na startér a ejhle motorka běela. To bylo poprvé v roce 2009 od té doby byla na nabíjecce 3x, protoe jsem zapomněl vypnout světla a vynikl baterií celkem třikrát a do nuly. Asi byla mrtvá několikrát, ale je dobrá e o tom nevěděla.
Take to bylo pro laiky. A nyní profi. Ústředny pouívají olověné akumulátory? Moná ano, ale kadopádně co znám já centrály, ústředny, vysílače, kde jsem nael gelové pak jsem nikdy nenael olověné. Tam nemohu pro srovnání napsat nic jen to, e pouívají gelové, jiné konstrukce, mnohem mnohem lehčí a jsou koncipovány na velmi vysoký výkon výdre ale nemají proudovou kapacitu, tedy jakoby startovací. Mají třeba 30ah ale jen pár ampér síly. Motocyklová gelovka má třeba 300-360A startovací proud, gelovka v zařízeních má tuím kolem 14A ale jde o to e to nepotřebuje. Joa co jsem měl monost vidět ústředny, vysílače tak jsou skoro pořad napojené na nabíjení a mají hlídání podpeti a systém je odpojí aby se dále nevybíjely, ale to se bavime o jiných taky gelovych ale jiné konstrukce.
Gel se pouívá na dlouhodobe uchování kapacity, ochranu článků, pouití vude i vzhůru nohama, ale uvnitř existuje spousta jiných konstrukci ne olovo. Viděl jsem například gelovou baterií v hodinkách, v kameře, ve fotaku, byly gelové ale určitě ne olovo. Ono jich existuje spousty druhů, vem se jim dá říci gelové ale je to jen forma v čem konkrétní druh je uchován. Gelové jsou vcelku nové a lidí si je dost pletou a hlavně není mnoho informací.
Neznám ústředny, proto křen k motocyklu, kde je má parketa.
V roce 2006 jsem zakoupil v ceně 2198 korun gelovou baterií 12V\19Ah a v roce loòském, tedy 2015 jsem ji s motorkou prodal. Pred prodejem se zkouela, 100% kapacity, 93% výkon startovací. Na motorce se najelo cca 70 tisíc kilometrů převáně několik startu denně, jezdí se po památkách a podobně. Baterie jsem ve stejných a vyích kapacitách doporučil i osobně prodal cca 30 kolegům, vichni jezdí a pochválil.
Druhá otázka, motorky v zimě nejezdi a jen stojí. Běí ale hodiny, ALARM a podobné věci. Take první dva roky jsem automaticky dal baterií nabíjet ne se vyjelo. Ale potok jsem zjistil, e na jaře má baterie cca7-8 voltů, ale zkusil jsem, cvrnknul na startér a ejhle motorka běela. To bylo poprvé v roce 2009 od té doby byla na nabíjecce 3x, protoe jsem zapomněl vypnout světla a vynikl baterií celkem třikrát a do nuly. Asi byla mrtvá několikrát, ale je dobrá e o tom nevěděla.
Take to bylo pro laiky. A nyní profi. Ústředny pouívají olověné akumulátory? Moná ano, ale kadopádně co znám já centrály, ústředny, vysílače, kde jsem nael gelové pak jsem nikdy nenael olověné. Tam nemohu pro srovnání napsat nic jen to, e pouívají gelové, jiné konstrukce, mnohem mnohem lehčí a jsou koncipovány na velmi vysoký výkon výdre ale nemají proudovou kapacitu, tedy jakoby startovací. Mají třeba 30ah ale jen pár ampér síly. Motocyklová gelovka má třeba 300-360A startovací proud, gelovka v zařízeních má tuím kolem 14A ale jde o to e to nepotřebuje. Joa co jsem měl monost vidět ústředny, vysílače tak jsou skoro pořad napojené na nabíjení a mají hlídání podpeti a systém je odpojí aby se dále nevybíjely, ale to se bavime o jiných taky gelovych ale jiné konstrukce.
Gel se pouívá na dlouhodobe uchování kapacity, ochranu článků, pouití vude i vzhůru nohama, ale uvnitř existuje spousta jiných konstrukci ne olovo. Viděl jsem například gelovou baterií v hodinkách, v kameře, ve fotaku, byly gelové ale určitě ne olovo. Ono jich existuje spousty druhů, vem se jim dá říci gelové ale je to jen forma v čem konkrétní druh je uchován. Gelové jsou vcelku nové a lidí si je dost pletou a hlavně není mnoho informací.
|
|
27.10.2016 20:32 -
Re: Akumulátor
|
3006627
|
|
DOUFAK
|
|
|
V roce 2010 koupena Nová moto Honda CBF. moto má najeto k dneku 21000 km.Baterie je originál (gelová) a po 6 letech a TÍSÍCÍCH startů je NAPROSTO bez problémů a jako Nová....
V roce 2010 koupena Nová moto Honda CBF. moto má najeto k dneku 21000 km.Baterie je originál (gelová) a po 6 letech a TÍSÍCÍCH startů je NAPROSTO bez problémů a jako Nová....:palec:-d:-))
|
|
29.11.2016 19:18 -
Re: Akumulátor
|
3016409
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Zdravím-jsem tady novej a potřebuji radu.Ted jak je po ránu trochu mrazejk tak jsem si viml e po nastartování a otočení volantem mi pohasínají světla.Dnes najeto asi 120km auto jsem nechal zchladnout asi 4hod.(nemám gará jen přístřeek) a zkusil nastartovat a světla u tolik nepohasínaj,ale je to stále vidět můe u být patná baterie?Je na ni vyraeno 281008 s tím okýnkem je teda jetě stále zelené,e by byla původní-c5kombi 2.0hdi r.v.2009Mám jen strach aby nebylo něco s motorkem na čerpadle.
Zdravím-jsem tady novej a potřebuji radu.Ted jak je po ránu trochu mrazejk tak jsem si viml e po nastartování a otočení volantem mi pohasínají světla.Dnes najeto asi 120km auto jsem nechal zchladnout asi 4hod.(nemám gará jen přístřeek) a zkusil nastartovat a světla u tolik nepohasínaj,ale je to stále vidět můe u být patná baterie?Je na ni vyraeno 281008 s tím okýnkem je teda jetě stále zelené,e by byla původní-c5kombi 2.0hdi r.v.2009Mám jen strach aby nebylo něco s motorkem na čerpadle.
|
|
29.11.2016 20:38 -
Re: Akumulátor
|
3016420
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
ivanivan napsal(a): ... mohl bych Ti poradit automatickou nabíječku z Lídlu za 500,- . Pouívám ji u dlouho .
Ma iba jednu chybu
Vybitu (KO) bateriu nenabije
Teda ano, ale je potrebny figel, ze sa na chvilu pripoji paralelne iny zdroj (akumulator a pod), co nie kazdemu moze vyhovovat.
Ma iba jednu chybu
Vybitu (KO) bateriu nenabije
Teda ano, ale je potrebny figel, ze sa na chvilu pripoji paralelne iny zdroj (akumulator a pod), co nie kazdemu moze vyhovovat.
|
|
30.11.2016 06:27 -
Re: Akumulátor
|
3016466
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nie, myslim to tak, ze napriklad ak by ten akumulator nieco (svetla atd.) vymlatilo, hoc jeho stav predtym bol OK, tak sa ho nabijacka z toho Lidlu nechyti, nezacne nabijat
Nie, myslim to tak, ze napriklad ak by ten akumulator nieco (svetla atd.) vymlatilo, hoc jeho stav predtym bol OK, tak sa ho nabijacka z toho Lidlu nechyti, nezacne nabijat
|
|
06.01.2017 21:30 -
Re: Nestartuje / C5 III 2.0 HDi
|
3026389
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
alx napsal(a):
Thank you! Ale tam toho je
Uvidim co budu mat v obchode zajtra, myslim ze aj 77 zvladne v pohode.
Inak som kukal do service boxu podla VIN tam mam mat EF-L3 720A-70AH a to je presne to co je v aute teraz, je to exide. Teda 5 rocna...
Thank you! Ale tam toho je :)
Uvidim co budu mat v obchode zajtra, myslim ze aj 77 zvladne v pohode.
Inak som kukal do service boxu podla VIN tam mam mat EF-L3 720A-70AH a to je presne to co je v aute teraz, je to exide. Teda 5 rocna... :D
|
|
08.01.2017 10:12 -
Re: Akumulátor
|
3026621
|
|
dockie
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Dobry den, muzu se zeptat? aka matica drzi baterku ? Po pripojeni novej baterky je lepsie auto zamknut odomknut k reinicializaci kluca ?, alebo nechat v 2hej polohe kluc cca 3minuty aby se to nacetlo ?
Dobry den, muzu se zeptat? aka matica drzi baterku ? Po pripojeni novej baterky je lepsie auto zamknut odomknut k reinicializaci kluca ?, alebo nechat v 2hej polohe kluc cca 3minuty aby se to nacetlo ?
|
|
| |
|
|