| | |
10.02.2016 17:58 -
Re: Akumulátor
|
2917739
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
autodiag napsal(a): psano bylo o pulznim nabijeni (nabijecka) a ne o pulznim nabijeni v aute (alternator) to je potreba si uvedomit,potom se stava tahle tva otazky bezpredmetna
piulzni nabijecka mam tri dved v dilne,jednu doma..pokud neznas neni to uplne problem muj ale tvuj
pokud se bavime o autobateriich nechapu pros se ohanis gelovou baterie..v aute je oloveny akumulator elektrolytem..gelove baterie vzhledem k povaze konstrukce a vydrzi do auta vhodne nejsou
Proč se veobecné věci otáčejí někam kam nepatří? Pak je zbytečně zle.
Napsal jsem tři druhy olověných akumulátoru, které se pouívají v automobilech. Bohuel nebo bohudik gelové do toho patří také.
Pak jsem napsal, e vechny nabíječky pouívat kdy je baterie venku neví odpojena kromě těch kondičních.
A ve vztahu pulzniho nabíjení jsem psal z důvodu pokud někdo tvrdí jak se musí některé baterie nabíjet pulzním proudem, tak e to je nesmysl protoe autq větinou pulzní nabíjení nemají.
Jinak dvě věci. Desítky nabíječek znám a v popisu mají pulzní a ani náhodou nejsou, ale dobře se to prodává a druhá věc, četl jsem o nabíjení pulzem několik studií od čVUT a je celkem otevřené téma zda je ti dobré nabíjení, zda MS či nemá opodstatnění a zda je reálné levné nabíjení vzhledem k vysoké ceně pulzní nabíječky. Ale vývoj běí uvidíme. Kadopádně platí pro zcela vybítý AKUMULATOR pulzní nabíječka není. Musí se nejprve regenerovat velmi malým proudem několik dnů a pote pouít pulzní nabíjení.
Proč se veobecné věci otáčejí někam kam nepatří? Pak je zbytečně zle.
Napsal jsem tři druhy olověných akumulátoru, které se pouívají v automobilech. Bohuel nebo bohudik gelové do toho patří také.
Pak jsem napsal, e vechny nabíječky pouívat kdy je baterie venku neví odpojena kromě těch kondičních.
A ve vztahu pulzniho nabíjení jsem psal z důvodu pokud někdo tvrdí jak se musí některé baterie nabíjet pulzním proudem, tak e to je nesmysl protoe autq větinou pulzní nabíjení nemají.
Jinak dvě věci. Desítky nabíječek znám a v popisu mají pulzní a ani náhodou nejsou, ale dobře se to prodává a druhá věc, četl jsem o nabíjení pulzem několik studií od čVUT a je celkem otevřené téma zda je ti dobré nabíjení, zda MS či nemá opodstatnění a zda je reálné levné nabíjení vzhledem k vysoké ceně pulzní nabíječky. Ale vývoj běí uvidíme. Kadopádně platí pro zcela vybítý AKUMULATOR pulzní nabíječka není. Musí se nejprve regenerovat velmi malým proudem několik dnů a pote pouít pulzní nabíjení.
|
|
10.02.2016 18:58 -
Re: Akumulátor
|
2917797
|
|
jumep
|
|
|
jo, dokonca P 508 v jednotke baterky ma na vyber urcenie typu baterky, ci je to gelova, klasicka alebo este jedna tam je (uz si nepamatam, je to pol roka co som to pozeral)
jo, dokonca P 508 v jednotke baterky ma na vyber urcenie typu baterky, ci je to gelova, klasicka alebo este jedna tam je (uz si nepamatam, je to pol roka co som to pozeral)
|
|
10.02.2016 19:05 -
Re: Akumulátor
|
2917802
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dobre zeptam se jinak..kdo z vas..realne ,mysleno opravdu realne ze ze franta od naproti rikal ze slysel ze nekdo cetl ,u nas v evrope videl gelovou autobaterii ??
dobre zeptam se jinak..kdo z vas..realne ,mysleno opravdu realne ze ze franta od naproti rikal ze slysel ze nekdo cetl ,u nas v evrope videl gelovou autobaterii ??
|
|
10.02.2016 19:06 -
Re: Akumulátor
|
2917804
|
|
jumep
|
|
|
v tej P508 co pisem bola tato gelovka, nejaka EXIDE, nepamatam si to uz - nevenoval som tomu pozornost, je mozne ze to nebude gelovka ako gelovku pozname ale neni kvapalinova - skusim to pohladat - bola odovzdana
.link.
v tej P508 co pisem bola tato gelovka, nejaka EXIDE, nepamatam si to uz - nevenoval som tomu pozornost, je mozne ze to nebude gelovka ako gelovku pozname ale neni kvapalinova - skusim to pohladat - bola odovzdana
http://www.exide.com/us/en/product-solutions/transportation/product/exide-edge-automotive-agm.aspx
|
|
10.02.2016 19:12 -
Re: Akumulátor
|
2917808
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja jsem v predprodejnim servisu delal nekolik 508,508,308,208 ale ani jedna gelovku fajt nemela..netvrdim ze neexistuji ale nazivo v aute jsem ji nevidel a pochybuju ze si nekdo koupi gelovku ktera je docela draha misto olovene ,i kdyz s "pevnym elektrolytem" uvadene jako bezudrzbova..tim i lehce narazim na prispevek o plynech kterre rozervou autobaterii ..ano to se mohlo stat u starych baterii ktere se dolevali a meli sroubovaci clanky (stejne kdyby ty plyny byli tak pod tlakem sly by cestou nejmensiho odporu a to jsou prave ty zatky
ja jsem v predprodejnim servisu delal nekolik 508,508,308,208 ale ani jedna gelovku fajt nemela..netvrdim ze neexistuji ale nazivo v aute jsem ji nevidel a pochybuju ze si nekdo koupi gelovku ktera je docela draha misto olovene ,i kdyz s "pevnym elektrolytem" uvadene jako bezudrzbova..tim i lehce narazim na prispevek o plynech kterre rozervou autobaterii ..ano to se mohlo stat u starych baterii ktere se dolevali a meli sroubovaci clanky (stejne kdyby ty plyny byli tak pod tlakem sly by cestou nejmensiho odporu a to jsou prave ty zatky
|
|
10.02.2016 19:32 -
Re: Akumulátor
|
2917818
|
|
jruze
|
|
|
Řekl bych pokud je to origo e auto má start-stop tam jsou jiné Aku , ale né gelovky - gelovky jsem viděl jen v pár amerikách - v evropském ani v jednom(jen v závodních speciálech - mi ho měli toiotě) Modrou značí do start-stop
Řekl bych pokud je to origo e auto má start-stop tam jsou jiné Aku , ale né gelovky - gelovky jsem viděl jen v pár amerikách - v evropském ani v jednom(jen v závodních speciálech - mi ho měli toiotě) Modrou značí do start-stop
|
|
10.02.2016 19:32 -
Re: Akumulátor
|
2917819
|
|
jumep
|
|
|
nepamatam si to fakt, viem len co tam bolo nastavene v jednotke a ze to bola ina ako klasicka ktoru bezne kupis
kedze je to pase, lebo je to prec, viac k tomu neviem - okrem toho ze odisla tak ze nedavala startovaci prud (keyless starting len cvakotal s celym autom) a ze som to v jednotke potom pozeral po vymene
bola to nejaka 70AH
nepamatam si to fakt, viem len co tam bolo nastavene v jednotke a ze to bola ina ako klasicka ktoru bezne kupis
kedze je to pase, lebo je to prec, viac k tomu neviem - okrem toho ze odisla tak ze nedavala startovaci prud (keyless starting len cvakotal s celym autom) a ze som to v jednotke potom pozeral po vymene
bola to nejaka 70AH
|
|
10.02.2016 19:38 -
Re: Akumulátor
|
2917826
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jasne problem je ze pojem gelova baterie pro nekoho muze byt ta ktera nema zatky na dolevani (tim nemyslim tebe)
to uz je jednodussi dat do auta trakcni baterii ja jich v aute take par mam
jasne problem je ze pojem gelova baterie pro nekoho muze byt ta ktera nema zatky na dolevani (tim nemyslim tebe)
to uz je jednodussi dat do auta trakcni baterii :) ja jich v aute take par mam
|
|
10.02.2016 19:40 -
Re: Akumulátor
|
2917829
|
|
jumep
|
|
|
aj v tej jednotke myslim to nie je pomenovane ako gelova, ale nieco z coho by sa to dalo povedat ze gelova, ked to auto tu budem mat a bude to aktualne este tak to pozrem, pripadne vies asi pozret aj ty v niecom
aj v tej jednotke myslim to nie je pomenovane ako gelova, ale nieco z coho by sa to dalo povedat ze gelova, ked to auto tu budem mat a bude to aktualne este tak to pozrem, pripadne vies asi pozret aj ty v niecom
|
|
10.02.2016 19:50 -
Re: Akumulátor
|
2917831
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja se podivam jak pojedu zase do Pugeotu nebo kdyz mi pristane neco na dilne..ale jak pises volba gelove baterie tam neni podle me..spis vyber kapacity
ja se podivam jak pojedu zase do Pugeotu nebo kdyz mi pristane neco na dilne..ale jak pises volba gelove baterie tam neni podle me..spis vyber kapacity
|
|
10.02.2016 20:00 -
Re: Akumulátor
|
2917839
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tady máte Exide gelovou .link.
Tady PowerCell .link.
Tady máte Exide gelovou http://autobaterie.heureka.cz/exide-equipment-gel-12v-56ah-es650/
Tady PowerCell http://www.revilohifi.cz/autobaterie/autobaterie-power-cell-2500.html
|
|
10.02.2016 20:03 -
Re: Akumulátor
|
2917841
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
u te Power Cell 2500 bych tomu ze je gelova i mozna veril ale Exite je obycejna olovena s pevnym elektorlytem
u te Power Cell 2500 bych tomu ze je gelova i mozna veril ale Exite je obycejna olovena s pevnym elektorlytem
|
|
10.02.2016 20:07 -
Re: Akumulátor
|
2917843
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
Na dotaz kdo viděl gelovou baterie snad jen připojim poddotaz kdo ví jak vypadá gelová baterie a v čem je jiná vzhledově ne klasická baterie?
Pročetl jsem si své příspěvky a hobitům veobecně o strojích. Ale v současnosti se pouívají čtyři druhy baterií podle konstrukce. Gelové jsou nejmladí tedy nejméně zastoupené. Ale jako laik je nikdo nepozná a spousty těch co to vědí ani neví e se na něj dívá. Není v nich rozdíl. Velikost, vzhled, váha, pouití, vechno je skoro stejně. Gelová baterie nemusí být uzavřena, tedy při koupi. Osobně jsem naléval elektrolyt, ten se smíchá s obsahem v baterií a přemění se v gel a pote se uzavře
, stejně jako rounové, mohou být otevřené nebo uzavřené.
Podstatný rozdíl u gelovek je ten, e se nesmí nabíjet vyím proudem ne je 1\10 kapacity. To je jediné omezení a rozdíl. Proto vztah pulzní nabíjení a gelová baterie nejde dohromady. Jinak je to klasický olověný akumulátor jako kadý jiný a moná jste jich viděli desítky a ani to nevíte. Není to jak poznat pokud to nestudujete.
Můete vedle sebe dat pět baterií. Dvě budou mít víčka a tři ne. To je jediné co na první pohled rozeznáme. A přitom je to pět druhů rozdílných toho ci je uvnitř. čtyři ale rounova můe být obojí. Klasika, tekutý elektrolyt, klasika bezudrbová, Rounova s víčky na dolití nebo Rounova bezudrbová a nebo gelová. Pokud tam nebude na te které nápis co to je, pak nerozeznate rozdíl ani náhodou. A pokud tam je nápis gelové mají větinou stejně označení jako klasické.
Neléčené v tom nic světového. Jen na závěr některé gelové baterie jsou levnějí ne klasické, některé stejně a některé draí. Je to výrobcem, reklamou a obchodem jako ve.
Na dotaz kdo viděl gelovou baterie snad jen připojim poddotaz kdo ví jak vypadá gelová baterie a v čem je jiná vzhledově ne klasická baterie?
Pročetl jsem si své příspěvky a hobitům veobecně o strojích. Ale v současnosti se pouívají čtyři druhy baterií podle konstrukce. Gelové jsou nejmladí tedy nejméně zastoupené. Ale jako laik je nikdo nepozná a spousty těch co to vědí ani neví e se na něj dívá. Není v nich rozdíl. Velikost, vzhled, váha, pouití, vechno je skoro stejně. Gelová baterie nemusí být uzavřena, tedy při koupi. Osobně jsem naléval elektrolyt, ten se smíchá s obsahem v baterií a přemění se v gel a pote se uzavře
, stejně jako rounové, mohou být otevřené nebo uzavřené.
Podstatný rozdíl u gelovek je ten, e se nesmí nabíjet vyím proudem ne je 1\10 kapacity. To je jediné omezení a rozdíl. Proto vztah pulzní nabíjení a gelová baterie nejde dohromady. Jinak je to klasický olověný akumulátor jako kadý jiný a moná jste jich viděli desítky a ani to nevíte. Není to jak poznat pokud to nestudujete.
Můete vedle sebe dat pět baterií. Dvě budou mít víčka a tři ne. To je jediné co na první pohled rozeznáme. A přitom je to pět druhů rozdílných toho ci je uvnitř. čtyři ale rounova můe být obojí. Klasika, tekutý elektrolyt, klasika bezudrbová, Rounova s víčky na dolití nebo Rounova bezudrbová a nebo gelová. Pokud tam nebude na te které nápis co to je, pak nerozeznate rozdíl ani náhodou. A pokud tam je nápis gelové mají větinou stejně označení jako klasické.
Neléčené v tom nic světového. Jen na závěr některé gelové baterie jsou levnějí ne klasické, některé stejně a některé draí. Je to výrobcem, reklamou a obchodem jako ve.
|
|
10.02.2016 20:13 -
Re: Akumulátor
|
2917847
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
autodiag napsal(a): u te Power Cell 2500 bych tomu ze je gelova i mozna veril ale Exite je obycejna olovena s pevnym elektorlytem
Jaký je rozdíl mezi baterií s "elektrolytem ve formě gelu" (viz popis Exide) a gelovou (viz tvé hodnocení PowerCell)?
Třeba na FgForte mají gelovky v popisu: "...Akumulátory Gelové série mají gelový elektrolyt a nedochází tak ke vzniku sulfátů a vrstvení elektrolytu..." .link.
Jaký je rozdíl mezi baterií s "elektrolytem ve formě gelu" (viz popis Exide) a gelovou (viz tvé hodnocení PowerCell)?
Třeba na FgForte mají gelovky v popisu: "...Akumulátory Gelové série mají gelový elektrolyt a nedochází tak ke vzniku sulfátů a vrstvení elektrolytu..." http://www.fg-forte.cz/cz/kategorie/gelove-akumulatory.aspx
|
|
| |
|
|