Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 36 > >|
27.01.2015 18:40 - Re: Akumulátor 2779755
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Ahoj netušíte někdo na jakej proud jsou stavěný kabely k zalaovači ? Unesou v pohodě ty max. 4 A co dává nabíječka ?

Děkuji


Řekl bych že ano ,ale já bych si udělal extra zásuvku.Jinak já jsem si koupil nové AKU do aut a tuhle potřebu nemám.

27.01.2015 20:30 - Re: Akumulátor 2779766
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nemyslim si ze je to dobry napad, podla schemy je cast z to ide z megapoisky na bsi v ktorej okrem zasuvok je cast aj na ine veci na bsi pripojena

predpokladam ze je to trvale napajanie bsi a ovladania relatok v bsi

27.01.2015 20:40 - Re: Akumulátor 2779768
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nemyslim si ze je to dobry napad, podla schemy je cast z to ide z megapoisky na bsi v ktorej okrem zasuvok je cast aj na ine veci na bsi pripojena

predpokladam ze je to trvale napajanie bsi a ovladania relatok v bsi


Takže dát radši dobíječku přímo na baterii ? Já mám jednu starou dobíječku, řešil jsem to s ní celou dobu co auto mam - zapojenou do CL, ale určitě bude mít menší proudy než tato nová.

27.01.2015 20:46 - Re: Akumulátor 2779769
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak ti na tom zalezi si sprav na konektory baterky zasuvku
kazdopadne to dobijas kazdy den?

27.01.2015 20:48 - Re: Akumulátor 2779770
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ak ti na tom zalezi si sprav na konektory baterky zasuvku
kazdopadne to dobijas kazdy den?

Nene, ale jezdím naprosto minimálně - cca 1x za měsíc a to ještě abych auto jen projel, od té doby co mam služební, tak C5 spinká v garáži

27.01.2015 20:51 - Re: Akumulátor 2779771
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v takom pripade nechapem preco to pchat na zasuvku ked sa to da dat na baterku, pri tej frekvencii je to aj lepsie, bude otvorena kapota ....
(vetrana miestnost je tam preto ze pri dobijani moze vzniknut vodik a ten buchnut .... prevdepodobnost minimalna, ale ...)

05.02.2015 12:26 - Re: Akumulátor 2782125
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
BlueSeven napsal(a):
Tak baterie nakonec překlepala léto, ale jak uhodila chladná rána a noci, tak už se jí zase neche, ráno má jen 11,9V. Takže nastal čas na výměnu a koupil jsem tohle:
.link.
Tak uvídíme co holka vydrží


Tak mi došla trpělivost s ani ne tříletou Vartou Silver Dynamic 780A, která se málokdy dostane přes 12V, uniká jí elektrolyt kolem minus pólu a tvoří neustále nános usazenin, což považuji za výrobní vadu. Objednal jsem totéž co Blueseven a snad to bude fungovat.

05.02.2015 16:46 - Re: Akumulátor 2782217
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pořád nevím co si mám myslet o své originál VARTĚ. Má za sebou 5 let, nikdy jsem ji neměl na nabíječce, když si chvíli "odpočine" po jízdě, má jen 11,7 V, při jízdě (dobíjení) ustálených 14,9 V. Čili jasná indikace, že něco není v pořádku a přitom předevčírem v Alpách po několika dnech stání a při -12 stupních motor chytil na první převalení a se starty nikdy žádný problém.

05.02.2015 19:13 - Re: Akumulátor 2782265
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
U tvého auta už to výrobce asi vychytal. U mně však dochází k bezdůvodným anomáliím typu neustálého gongu za jízdy nebo nesvítících zpětných světel při výjezdu po několikadenní přestávce. Podle dokumentu - viz příloha - se akumulátor v mé C5 I pohybuje téměř pořád v režimu maximálního šetření, ačkoli starty jsou bez problémů. Bohužel, verzi dokumentu v jiném než francouzském jazyce nemám, takže jsem jiné podrobnosti zatím nezjistil.


.link.

Přílohy:
Akumulator_stav.pdf ( 72814b ) -

05.02.2015 22:15 - Re: Akumulátor 2782358
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
S francouštinou ti bohužel nepomůžu, nebo mi není dána, ale myslím že tu je pár lidí, kteří umějí a třeba se někdo ozve, pokud by v tom dokumentu byl nějaký záchytný bod (i když intuitivně o tom pochybuju). Zvláštní je, že se v tom úsporném režimu nachází při chodu motoru. Podle pravidel z něj má za chodu okamžitě vypadnout, takže to bude nějaká neběžná závada.

06.02.2015 00:03 - Re: Akumulátor 2782372
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak mas auto v uspornom rezime tak je v diagnostike zapnuty factory mode, treba vypnut

06.02.2015 09:52 - Re: Akumulátor 2782398
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jen upřesním, Economy mode není aktivní. Jen je v nenastartovaném autě napětí baterie téměř pořád 11,4-11,9V. To je podle uvedeného dokumentu v pásmu A, což tam uvádějí jako oblast maximálních úspor energie.

06.02.2015 13:01 - Re: Akumulátor 2782432
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zdravím, nevite někdo náhodou, jak doplnit destilovanou vodu do baterie Varta Blue dynamic. Stáří tři roky a přestává držet proud. Po nabidí, během dvou dnů spadne na 12,2 V a podle mého názoru není v pořádku elektrolyt. Děkuji předem za radu.

06.02.2015 13:23 - Re: Akumulátor 2782437
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Sloupni ty nálepky na vrchu a pod nima jsou normální špunty na závit. Ale nemaj drážku na šroubovák, ale takovou jakoby rohatku. Tak to chce spíš široký dláto, aby se to zařízlo do okraje a pak to jde normálně povolit. Ale nejspíš si nepomůžeš. Pokud už takhle nedrží, tak je asi suchá víc než je zdrávo a vršky desek budou zoxidovaný a elektrolit zakalený. Možná se to vylepší, ale moc velkou naději si nedělej.

06.02.2015 15:24 - Re: Akumulátor 2782459
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Díky za radu, ale po sloupnutí nálepky se objevilá jednolitá plocha bez jakekoliv možnosti něco povolit. Pokud se nedá nějak zdvihnout celá ta horní plocha, tak mám smůlu. Musel bych se tam jedině dlátem prosekat.

06.02.2015 16:59 - Re: Akumulátor 2782478
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hmm, tak to mᚠsmolíka. Je to ten typ baterky, kde je na víc navařený vrchní víko a tím je to neotvíratelný. Ale jak už jsem psal, stejně bys dolitím asi nic nezískal a tak budeš muset koupit novou.

06.02.2015 19:44 - Re: Akumulátor 2782510
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
taky jsem přesvědčen o smolíkovi.... aku je bezúdržbová po celou dobu životnosti, kdyby tam chyběl elektrolyt, tak by nedržela již od novoty (výrobní vada). Jinak pořád lidi dělají následující chyby, které značnou mírou zkracují životnost, neboli kapacitu. Aku má být vždy nabita! aku trpí i samovybíjením (nepoužívaná), aku nesmí klesnout pod 10,8 V, To, že ti nedrží proud je jasný příznak tzv. sulfatace - nevratné poškození desek, nabiješ, vypadá jak nabitá, ale....... prd. Při sulfataci se rozpadají nejdříve vrchní plochy, šrot padá dolu, zkratuje i ty dobré části a můžeš kupovat novou. Ja jezdím každý den velice krátkou trasu a i vícekrát startuji to nemůže stihnout nabít aku na max. V pátek, když vím, že o víkendu nikam nejedu, tak zvednu kapotu a nahodím na celý víkend nabíječku s Lídlu - po nabití přechází na udržovací proud. Prostě ta část desek, která není nabita odumíra a pořád to pokračuje dále....

06.02.2015 20:38 - Re: Akumulátor 2782531
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ja myslím, že pokud se mi sráží kolem ventilačního otvoru bila látka(sůl kyseliny), tak tam evidentně zchází voda. Baterie nejde ani na plný výkon nejde nabít, po sundání nabiječky okamžitě padají V dolů a za dva dny je na 50 procentech a potom drží. Po krátkých jízdach je tak na 25 procentech. Kolik měla jako nová to jsem bohužel neměřil. Až odejde bude nová, ale určitě ne Varta.

06.02.2015 20:41 - Re: Akumulátor 2782532
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo, mᚠpravdu, asi je z části suchá. Ale už ji nezachráníš. Ty části desky na suchu rychle opadávají a jak píše najk, na dně to opadaný zkratuje desky.

06.02.2015 21:08 - Re: Akumulátor 2782538
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
to není VARTOU!!! to je jenom prostě kusem... ja měl Vartu původní 8 let a pořád slouží v karavanu

|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 36 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator