| | |
27.01.2015 20:30 -
Re: Akumulátor
|
2779766
|
|
jumep
|
|
|
nemyslim si ze je to dobry napad, podla schemy je cast z to ide z megapoisky na bsi v ktorej okrem zasuvok je cast aj na ine veci na bsi pripojena
predpokladam ze je to trvale napajanie bsi a ovladania relatok v bsi
nemyslim si ze je to dobry napad, podla schemy je cast z to ide z megapoisky na bsi v ktorej okrem zasuvok je cast aj na ine veci na bsi pripojena
predpokladam ze je to trvale napajanie bsi a ovladania relatok v bsi
|
|
27.01.2015 20:46 -
Re: Akumulátor
|
2779769
|
|
jumep
|
|
|
ak ti na tom zalezi si sprav na konektory baterky zasuvku
kazdopadne to dobijas kazdy den?
ak ti na tom zalezi si sprav na konektory baterky zasuvku
kazdopadne to dobijas kazdy den?
|
|
27.01.2015 20:51 -
Re: Akumulátor
|
2779771
|
|
jumep
|
|
|
v takom pripade nechapem preco to pchat na zasuvku ked sa to da dat na baterku, pri tej frekvencii je to aj lepsie, bude otvorena kapota ....
(vetrana miestnost je tam preto ze pri dobijani moze vzniknut vodik a ten buchnut .... prevdepodobnost minimalna, ale ...)
v takom pripade nechapem preco to pchat na zasuvku ked sa to da dat na baterku, pri tej frekvencii je to aj lepsie, bude otvorena kapota ....
(vetrana miestnost je tam preto ze pri dobijani moze vzniknut vodik a ten buchnut .... prevdepodobnost minimalna, ale ...)
|
|
05.02.2015 12:26 -
Re: Akumulátor
|
2782125
|
|
NMC
|
|
|
BlueSeven napsal(a): Tak baterie nakonec překlepala léto, ale jak uhodila chladná rána a noci, tak u se jí zase neche, ráno má jen 11,9V. Take nastal čas na výměnu a koupil jsem tohle:
.link.
Tak uvídíme co holka vydrí
Tak mi dola trpělivost s ani ne tříletou Vartou Silver Dynamic 780A, která se málokdy dostane přes 12V, uniká jí elektrolyt kolem minus pólu a tvoří neustále nános usazenin, co povauji za výrobní vadu. Objednal jsem toté co Blueseven a snad to bude fungovat.
Tak mi dola trpělivost s ani ne tříletou Vartou Silver Dynamic 780A, která se málokdy dostane přes 12V, uniká jí elektrolyt kolem minus pólu a tvoří neustále nános usazenin, co povauji za výrobní vadu. Objednal jsem toté co Blueseven a snad to bude fungovat.
|
|
05.02.2015 16:46 -
Re: Akumulátor
|
2782217
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Pořád nevím co si mám myslet o své originál VARTĚ. Má za sebou 5 let, nikdy jsem ji neměl na nabíječce, kdy si chvíli "odpočine" po jízdě, má jen 11,7 V, při jízdě (dobíjení) ustálených 14,9 V. Čili jasná indikace, e něco není v pořádku a přitom předevčírem v Alpách po několika dnech stání a při -12 stupních motor chytil na první převalení a se starty nikdy ádný problém.
Pořád nevím co si mám myslet o své originál VARTĚ. Má za sebou 5 let, nikdy jsem ji neměl na nabíječce, kdy si chvíli "odpočine" po jízdě, má jen 11,7 V, při jízdě (dobíjení) ustálených 14,9 V. Čili jasná indikace, e něco není v pořádku a přitom předevčírem v Alpách po několika dnech stání a při -12 stupních motor chytil na první převalení a se starty nikdy ádný problém.
|
|
05.02.2015 19:13 -
Re: Akumulátor
|
2782265
|
|
NMC
|
|
|
U tvého auta u to výrobce asi vychytal. U mně vak dochází k bezdůvodným anomáliím typu neustálého gongu za jízdy nebo nesvítících zpětných světel při výjezdu po několikadenní přestávce. Podle dokumentu - viz příloha - se akumulátor v mé C5 I pohybuje téměř pořád v reimu maximálního etření, ačkoli starty jsou bez problémů. Bohuel, verzi dokumentu v jiném ne francouzském jazyce nemám, take jsem jiné podrobnosti zatím nezjistil.
.link.
U tvého auta u to výrobce asi vychytal. U mně vak dochází k bezdůvodným anomáliím typu neustálého gongu za jízdy nebo nesvítících zpětných světel při výjezdu po několikadenní přestávce. Podle dokumentu - viz příloha - se akumulátor v mé C5 I pohybuje téměř pořád v reimu maximálního etření, ačkoli starty jsou bez problémů. Bohuel, verzi dokumentu v jiném ne francouzském jazyce nemám, take jsem jiné podrobnosti zatím nezjistil.
https://onedrive.live.com/redir.aspx?cid=d01e8d01a72c3d7e&page=browse&resid=D01E8D01A72C3D7E!1059&parId=D01E8D01A72C3D7E!125&authkey=!Al6KFmdtwd74LuU&Bpub=SDX.SkyDrive&Bsrc=Share&sc=Documents
Přílohy: Akumulator_stav.pdf ( 72814b ) - |
|
05.02.2015 22:15 -
Re: Akumulátor
|
2782358
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
S francoutinou ti bohuel nepomůu, nebo mi není dána, ale myslím e tu je pár lidí, kteří umějí a třeba se někdo ozve, pokud by v tom dokumentu byl nějaký záchytný bod (i kdy intuitivně o tom pochybuju). Zvlátní je, e se v tom úsporném reimu nachází při chodu motoru. Podle pravidel z něj má za chodu okamitě vypadnout, take to bude nějaká neběná závada.
S francoutinou ti bohuel nepomůu, nebo mi není dána, ale myslím e tu je pár lidí, kteří umějí a třeba se někdo ozve, pokud by v tom dokumentu byl nějaký záchytný bod (i kdy intuitivně o tom pochybuju). Zvlátní je, e se v tom úsporném reimu nachází při chodu motoru. Podle pravidel z něj má za chodu okamitě vypadnout, take to bude nějaká neběná závada.
|
|
06.02.2015 00:03 -
Re: Akumulátor
|
2782372
|
|
jumep
|
|
|
ak mas auto v uspornom rezime tak je v diagnostike zapnuty factory mode, treba vypnut
ak mas auto v uspornom rezime tak je v diagnostike zapnuty factory mode, treba vypnut
|
|
06.02.2015 09:52 -
Re: Akumulátor
|
2782398
|
|
NMC
|
|
|
Jen upřesním, Economy mode není aktivní. Jen je v nenastartovaném autě napětí baterie téměř pořád 11,4-11,9V. To je podle uvedeného dokumentu v pásmu A, co tam uvádějí jako oblast maximálních úspor energie.
Jen upřesním, Economy mode není aktivní. Jen je v nenastartovaném autě napětí baterie téměř pořád 11,4-11,9V. To je podle uvedeného dokumentu v pásmu A, co tam uvádějí jako oblast maximálních úspor energie.
|
|
06.02.2015 13:01 -
Re: Akumulátor
|
2782432
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Zdravím, nevite někdo náhodou, jak doplnit destilovanou vodu do baterie Varta Blue dynamic. Stáří tři roky a přestává dret proud. Po nabidí, během dvou dnů spadne na 12,2 V a podle mého názoru není v pořádku elektrolyt. Děkuji předem za radu.
Zdravím, nevite někdo náhodou, jak doplnit destilovanou vodu do baterie Varta Blue dynamic. Stáří tři roky a přestává dret proud. Po nabidí, během dvou dnů spadne na 12,2 V a podle mého názoru není v pořádku elektrolyt. Děkuji předem za radu.
|
|
06.02.2015 13:23 -
Re: Akumulátor
|
2782437
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Sloupni ty nálepky na vrchu a pod nima jsou normální punty na závit. Ale nemaj dráku na roubovák, ale takovou jakoby rohatku. Tak to chce spí iroký dláto, aby se to zařízlo do okraje a pak to jde normálně povolit. Ale nejspí si nepomůe. Pokud u takhle nedrí, tak je asi suchá víc ne je zdrávo a vrky desek budou zoxidovaný a elektrolit zakalený. Moná se to vylepí, ale moc velkou naději si nedělej.
Sloupni ty nálepky na vrchu a pod nima jsou normální punty na závit. Ale nemaj dráku na roubovák, ale takovou jakoby rohatku. Tak to chce spí iroký dláto, aby se to zařízlo do okraje a pak to jde normálně povolit. Ale nejspí si nepomůe. Pokud u takhle nedrí, tak je asi suchá víc ne je zdrávo a vrky desek budou zoxidovaný a elektrolit zakalený. Moná se to vylepí, ale moc velkou naději si nedělej.
|
|
06.02.2015 15:24 -
Re: Akumulátor
|
2782459
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Díky za radu, ale po sloupnutí nálepky se objevilá jednolitá plocha bez jakekoliv monosti něco povolit. Pokud se nedá nějak zdvihnout celá ta horní plocha, tak mám smůlu. Musel bych se tam jedině dlátem prosekat.
Díky za radu, ale po sloupnutí nálepky se objevilá jednolitá plocha bez jakekoliv monosti něco povolit. Pokud se nedá nějak zdvihnout celá ta horní plocha, tak mám smůlu. Musel bych se tam jedině dlátem prosekat.
|
|
06.02.2015 16:59 -
Re: Akumulátor
|
2782478
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hmm, tak to má smolíka. Je to ten typ baterky, kde je na víc navařený vrchní víko a tím je to neotvíratelný. Ale jak u jsem psal, stejně bys dolitím asi nic nezískal a tak bude muset koupit novou.
Hmm, tak to má smolíka. Je to ten typ baterky, kde je na víc navařený vrchní víko a tím je to neotvíratelný. Ale jak u jsem psal, stejně bys dolitím asi nic nezískal a tak bude muset koupit novou.
|
|
06.02.2015 19:44 -
Re: Akumulátor
|
2782510
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
taky jsem přesvědčen o smolíkovi.... aku je bezúdrbová po celou dobu ivotnosti, kdyby tam chyběl elektrolyt, tak by nedrela ji od novoty (výrobní vada). Jinak pořád lidi dělají následující chyby, které značnou mírou zkracují ivotnost, neboli kapacitu. Aku má být vdy nabita! aku trpí i samovybíjením (nepouívaná), aku nesmí klesnout pod 10,8 V, To, e ti nedrí proud je jasný příznak tzv. sulfatace - nevratné pokození desek, nabije, vypadá jak nabitá, ale....... prd. Při sulfataci se rozpadají nejdříve vrchní plochy, rot padá dolu, zkratuje i ty dobré části a můe kupovat novou. Ja jezdím kadý den velice krátkou trasu a i vícekrát startuji to nemůe stihnout nabít aku na max. V pátek, kdy vím, e o víkendu nikam nejedu, tak zvednu kapotu a nahodím na celý víkend nabíječku s Lídlu - po nabití přechází na udrovací proud. Prostě ta část desek, která není nabita odumíra a pořád to pokračuje dále....
taky jsem přesvědčen o smolíkovi.... aku je bezúdrbová po celou dobu ivotnosti, kdyby tam chyběl elektrolyt, tak by nedrela ji od novoty (výrobní vada). Jinak pořád lidi dělají následující chyby, které značnou mírou zkracují ivotnost, neboli kapacitu. Aku má být vdy nabita! aku trpí i samovybíjením (nepouívaná), aku nesmí klesnout pod 10,8 V, To, e ti nedrí proud je jasný příznak tzv. sulfatace - nevratné pokození desek, nabije, vypadá jak nabitá, ale....... prd. Při sulfataci se rozpadají nejdříve vrchní plochy, rot padá dolu, zkratuje i ty dobré části a můe kupovat novou. Ja jezdím kadý den velice krátkou trasu a i vícekrát startuji to nemůe stihnout nabít aku na max. V pátek, kdy vím, e o víkendu nikam nejedu, tak zvednu kapotu a nahodím na celý víkend nabíječku s Lídlu - po nabití přechází na udrovací proud. Prostě ta část desek, která není nabita odumíra a pořád to pokračuje dále....
|
|
06.02.2015 20:38 -
Re: Akumulátor
|
2782531
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Ja myslím, e pokud se mi sráí kolem ventilačního otvoru bila látka(sůl kyseliny), tak tam evidentně zchází voda. Baterie nejde ani na plný výkon nejde nabít, po sundání nabiječky okamitě padají V dolů a za dva dny je na 50 procentech a potom drí. Po krátkých jízdach je tak na 25 procentech. Kolik měla jako nová to jsem bohuel neměřil. A odejde bude nová, ale určitě ne Varta.
Ja myslím, e pokud se mi sráí kolem ventilačního otvoru bila látka(sůl kyseliny), tak tam evidentně zchází voda. Baterie nejde ani na plný výkon nejde nabít, po sundání nabiječky okamitě padají V dolů a za dva dny je na 50 procentech a potom drí. Po krátkých jízdach je tak na 25 procentech. Kolik měla jako nová to jsem bohuel neměřil. A odejde bude nová, ale určitě ne Varta.
|
|
06.02.2015 20:41 -
Re: Akumulátor
|
2782532
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, má pravdu, asi je z části suchá. Ale u ji nezachrání. Ty části desky na suchu rychle opadávají a jak píe najk, na dně to opadaný zkratuje desky.
Jo, má pravdu, asi je z části suchá. Ale u ji nezachrání. Ty části desky na suchu rychle opadávají a jak píe najk, na dně to opadaný zkratuje desky.
|
|
06.02.2015 21:08 -
Re: Akumulátor
|
2782538
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
to není VARTOU!!! to je jenom prostě kusem... ja měl Vartu původní 8 let a pořád slouí v karavanu
to není VARTOU!!! to je jenom prostě kusem... ja měl Vartu původní 8 let a pořád slouí v karavanu :-D
|
|
| |
|
|