| | |
12.12.2014 21:38 -
Re: Akumulátor
|
2764021
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To má dobrý, e Ti dávala vědět dopředu, já a měl jakékoli auto, zdechla mi někde u obchoďáku najednou, ale zase jsem to měl vdy u nosu, tak jsem tam musel, ač nerad koupit novou.
To má dobrý, e Ti dávala vědět dopředu, já a měl jakékoli auto, zdechla mi někde u obchoďáku najednou, ale zase jsem to měl vdy u nosu, tak jsem tam musel, ač nerad koupit novou. ;-)
|
|
13.12.2014 19:07 -
Re: Akumulátor
|
2764188
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zajímal by mne Vá názor na tabulku o stavu aku v příloze, po pár dnech stání, bylo i -4, dnes naměřeno venku +7, akumulátor při měření vykazoval krásných 11,9V a start krásně na jedno cvrnknutí. podle tabulky bych neměl snad otočit ani startérem, nato nastartovat.
Jinak akumulátor v dobrém stavu, pouze tam několikrát denně lezu, tak rozsvícení při otevírání dveří a vrčení hydro. čerpadla.
Zajímal by mne Vá názor na tabulku o stavu aku v příloze, po pár dnech stání, bylo i -4, dnes naměřeno venku +7, akumulátor při měření vykazoval krásných 11,9V a start krásně na jedno cvrnknutí. podle tabulky bych neměl snad otočit ani startérem, nato nastartovat.
Jinak akumulátor v dobrém stavu, pouze tam několikrát denně lezu, tak rozsvícení při otevírání dveří a vrčení hydro. čerpadla.
Přílohy: stav aku.jpg ( 38557b ) - |
|
13.12.2014 20:15 -
Re: Akumulátor
|
2764227
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Nevím jak tabulka , ale já mám jinou zkuenost. Měl jsem v autě starou baterii ,která měla 12,9 V a patně startovala. Ne jsem jí vyměnil ,tak jsem změřil novou a ta měla 12,1 V a startovala jedna báseň.
Podle mě není rozhodující napětí v klidu ,ale v zátěi.
Nevím jak tabulka , ale já mám jinou zkuenost. Měl jsem v autě starou baterii ,která měla 12,9 V a patně startovala. Ne jsem jí vyměnil ,tak jsem změřil novou a ta měla 12,1 V a startovala jedna báseň.
Podle mě není rozhodující napětí v klidu ,ale v zátěi.;-)
|
|
13.12.2014 20:35 -
Re: Akumulátor
|
2764234
|
|
jruze
|
|
|
Já nic neměřil - limuzku máme asi 5.let a aku co tam byla(kdy nechtěla - nebo něco vytlouklo aku dal jsem nějakou co leela v dílně na nabíječce) no biturbo (mám dva roky také s nějakou co tam byla) mi jednou po startu schodilo el. posilovač - ten se odpojí jako první při poklesu napětí pod minimum.Tak jsem koupil dvě nové a mám klid.Mám čekat a budu pospíchat a achovat s AKU ?
Já nic neměřil - limuzku máme asi 5.let a aku co tam byla(kdy nechtěla - nebo něco vytlouklo aku dal jsem nějakou co leela v dílně na nabíječce) no biturbo (mám dva roky také s nějakou co tam byla) mi jednou po startu schodilo el. posilovač - ten se odpojí jako první při poklesu napětí pod minimum.Tak jsem koupil dvě nové a mám klid.Mám čekat a budu pospíchat a achovat s AKU ?;-)
|
|
13.12.2014 20:49 -
Re: Akumulátor
|
2764245
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Samozřejmě kdy je patná aku, výměna, tuto tabulku jsem nael, tak říkám proč si to nezměřit, výsledek jsem psal.
Otázka zněla, Vá názor na tuto tabulku, ne jak kdo měnil.
Samozřejmě kdy je patná aku, výměna, tuto tabulku jsem nael, tak říkám proč si to nezměřit, výsledek jsem psal.
Otázka zněla, Vá názor na tuto tabulku, ne jak kdo měnil.
|
|
13.12.2014 21:54 -
Re: Akumulátor
|
2764286
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tím jsem si proel kdy někde blbla elektrika, při startu 8,2V, nenastartoval, při druhém pokusu kolem 10,5 - 11,5V, start v pohodě. Myslel jsem, jestli se jí dá orientačně věřit, jinak se dá zkontrolovat i kvalitní nabíječkou, 100% stav ukáe samozřejmě zátěák, to u jsme ale hooodně daleko od původní otázky, nejsem profík, tak jsem jednodue chtěl vědět názor někoho znalého na tabulku, víc nic.
Tím jsem si proel kdy někde blbla elektrika, při startu 8,2V, nenastartoval, při druhém pokusu kolem 10,5 - 11,5V, start v pohodě. Myslel jsem, jestli se jí dá orientačně věřit, jinak se dá zkontrolovat i kvalitní nabíječkou, 100% stav ukáe samozřejmě zátěák, to u jsme ale hooodně daleko od původní otázky, nejsem profík, tak jsem jednodue chtěl vědět názor někoho znalého na tabulku, víc nic.;-)
|
|
13.12.2014 22:16 -
Re: Akumulátor
|
2764288
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
63zdenda napsal(a): Tím jsem si proel kdy někde blbla elektrika, při startu 8,2V, nenastartoval, při druhém pokusu kolem 10,5 - 11,5V, start v pohodě. Myslel jsem, jestli se jí dá orientačně věřit, jinak se dá zkontrolovat i kvalitní nabíječkou, 100% stav ukáe samozřejmě zátěák, to u jsme ale hooodně daleko od původní otázky, nejsem profík, tak jsem jednodue chtěl vědět názor někoho znalého na tabulku, víc nic.
můj táta říkal a byl to fachman, e aku se musí hlavně v mrazu tzv. probudit, třeba rozsvícením světel - na chvilku a pak teprve startovat, ono ta chemická reakce musí nastat
můj táta říkal a byl to fachman, e aku se musí hlavně v mrazu tzv. probudit, třeba rozsvícením světel - na chvilku a pak teprve startovat, ono ta chemická reakce musí nastat ;-)
|
|
13.12.2014 22:30 -
Re: Akumulátor
|
2764290
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tvůj táta měl svatou pravdu, kdy je aku nabitá a v dobrém stavu, jde hned, ale kdy auto pár dní stojí, nějaký úbytek je tam vdy, já do auto několikrát denně lezu, pár lidí to v jiném vlákně také píí, 2x zapnout zapalování, není to o havení, ale kdy je aku starí, pravděpodobně jí to opravdu trochu nabudí, u mne kdy změřím voltmetrem při prvním zapnutí zapalování, tak ukáe míň Voltů jak při druhém, zkusil jsem to párkrát jenom ze zvědavosti, dost se tu o tom psalo. Ale pokud je baterie v dobrém stavu a denně v provozu, je to o něčem jiném.
Tvůj táta měl svatou pravdu, kdy je aku nabitá a v dobrém stavu, jde hned, ale kdy auto pár dní stojí, nějaký úbytek je tam vdy, já do auto několikrát denně lezu, pár lidí to v jiném vlákně také píí, 2x zapnout zapalování, není to o havení, ale kdy je aku starí, pravděpodobně jí to opravdu trochu nabudí, u mne kdy změřím voltmetrem při prvním zapnutí zapalování, tak ukáe míň Voltů jak při druhém, zkusil jsem to párkrát jenom ze zvědavosti, dost se tu o tom psalo. Ale pokud je baterie v dobrém stavu a denně v provozu, je to o něčem jiném. ;-)
|
|
21.01.2015 21:25 -
Re: Akumulátor
|
2777424
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Dnes jsem neodolal a koupil nabíječku-udrovačku v Lidlu za 499,- a mám dotaz : pohodlnějí ne pokadé zvedat haupnu a připínat svorky na baterku, by bylo předělat to místo svorek na CL konektor a ten jenom zastrčit do CL.
Není to něčemu na závadu ?
Děkuji
Dutch
Dnes jsem neodolal a koupil nabíječku-udrovačku v Lidlu za 499,- a mám dotaz : pohodlnějí ne pokadé zvedat haupnu a připínat svorky na baterku, by bylo předělat to místo svorek na CL konektor a ten jenom zastrčit do CL.
Není to něčemu na závadu ?
Děkuji
Dutch
|
|
21.01.2015 22:58 -
Re: Akumulátor
|
2777437
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
najk - to má pravdu....
Pokud to budu dávat tedy přímo na baterku, tak v návodu je, e se musí odpojit.....co se mi jako nechce...
najk - to má pravdu....
Pokud to budu dávat tedy přímo na baterku, tak v návodu je, e se musí odpojit.....co se mi jako nechce...
|
|
21.01.2015 23:00 -
Re: Akumulátor
|
2777439
|
|
jumep
|
|
|
nikdy som to neodpajal, len neni zdrave zapinat kluc pre tu nabijacku
nikdy som to neodpajal, len neni zdrave zapinat kluc pre tu nabijacku
|
|
21.01.2015 23:02 -
Re: Akumulátor
|
2777440
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
nemusí nic odpojovat, mám taky tu nabíječku - tu předelou bez displeje, normál nahodím na kontakty, zapno zásuvky, namačknu start a nechám být, po nabití přechází na udrovací cyklus, jsem s ní velice spokojený a ted v zimě ji dávám třeba na celý víkend, v týdnu 100x starty a nic najeto, nedobitá aku trpí sulfataci, co je vlastně rozpad desek a úbytek kapacity
nemusí nic odpojovat, mám taky tu nabíječku - tu předelou bez displeje, normál nahodím na kontakty, zapno zásuvky, namačknu start a nechám být, po nabití přechází na udrovací cyklus, jsem s ní velice spokojený a ted v zimě ji dávám třeba na celý víkend, v týdnu 100x starty a nic najeto, nedobitá aku trpí sulfataci, co je vlastně rozpad desek a úbytek kapacity ;-)
|
|
22.01.2015 00:25 -
Re: Akumulátor
|
2777444
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Mám nabíječku z Lídlu u pět let a pořád slouí. Za ty peníze a na to co u odkroutila je zlatá. J.C.
Mám nabíječku z Lídlu u pět let a pořád slouí. Za ty peníze a na to co u odkroutila je zlatá. J.C.
|
|
22.01.2015 07:26 -
Re: Akumulátor
|
2777445
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak super, díky za rady.
Tak super, díky za rady.
|
|
22.01.2015 18:57 -
Re: Akumulátor
|
2777650
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Jediné co mi napadá je kdyby ta nabíječka dávala větí proud ne by snesly kabely ....ale netuim jak je to dimenzované, ikdy zapalovač musí mít taky docela odběr....
Ale ten přechod nabíječka - CL je ideální - udělam z druhý strany taky krokosvorky aby se do sebe zakousávaly...
Jediné co mi napadá je kdyby ta nabíječka dávala větí proud ne by snesly kabely ....ale netuim jak je to dimenzované, ikdy zapalovač musí mít taky docela odběr....
Ale ten přechod nabíječka - CL je ideální - udělam z druhý strany taky krokosvorky aby se do sebe zakousávaly...
|
|
| |
|
|