Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 36 > >|
12.12.2014 21:38 - Re: Akumulátor 2764021
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To mᚠdobrý, že Ti dávala vědět dopředu, já a měl jakékoli auto, zdechla mi někde u obchoďáku najednou, ale zase jsem to měl vždy u nosu, tak jsem tam musel, ač nerad koupit novou.

12.12.2014 21:44 - Re: Akumulátor 2764031
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Petr72 napsal(a):
Ta moje odcházela postupně od léta a teď když se ochladilo ,se prodloužilo startování. Jednou mi to dokonce vyhodilo STOP SERVICE.
S novou baterkou je to něco jiného, start na první kompresi.


Jako první odpadne servo(to mi dělala limuzka už rok občas,biturbo mi to udělalo jednou při -3.) jinak nebyl problém - no nechtělo se mi čekat a potom narychlo shánět

13.12.2014 19:07 - Re: Akumulátor 2764188
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zajímal by mne Vᚠnázor na tabulku o stavu aku v příloze, po pár dnech stání, bylo i -4, dnes naměřeno venku +7, akumulátor při měření vykazoval krásných 11,9V a start krásně na jedno cvrnknutí. podle tabulky bych neměl snad otočit ani startérem, natož nastartovat.
Jinak akumulátor v dobrém stavu, pouze tam několikrát denně lezu, tak rozsvícení při otevírání dveří a vrčení hydro. čerpadla.

Přílohy:
stav aku.jpg ( 38557b ) -

13.12.2014 20:15 - Re: Akumulátor 2764227
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nevím jak tabulka , ale já mám jinou zkušenost. Měl jsem v autě starou baterii ,která měla 12,9 V a špatně startovala. Než jsem jí vyměnil ,tak jsem změřil novou a ta měla 12,1 V a startovala jedna báseň.
Podle mě není rozhodující napětí v klidu ,ale v zátěži.

13.12.2014 20:35 - Re: Akumulátor 2764234
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já nic neměřil - limuzku máme asi 5.let a aku co tam byla(když nechtěla - nebo něco vytlouklo aku dal jsem nějakou co ležela v dílně na nabíječce) no biturbo (mám dva roky také s nějakou co tam byla) mi jednou po startu schodilo el. posilovač - ten se odpojí jako první při poklesu napětí pod minimum.Tak jsem koupil dvě nové a mám klid.Mám čekat až budu pospíchat a šachovat s AKU ?

13.12.2014 20:49 - Re: Akumulátor 2764245
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Samozřejmě když je špatná aku, výměna, tuto tabulku jsem našel, tak říkám proč si to nezměřit, výsledek jsem psal.
Otázka zněla, Vᚠnázor na tuto tabulku, ne jak kdo měnil.

13.12.2014 21:16 - Re: Akumulátor 2764277
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Samozřejmě když je špatná aku, výměna, tuto tabulku jsem našel, tak říkám proč si to nezměřit, výsledek jsem psal.
Otázka zněla, Vᚠnázor na tuto tabulku, ne jak kdo měnil.


Změř starou zátěžákem a volty při startu a porovnej výsledky s novou.Mně šla limuzka na 8,5V při startu.

13.12.2014 21:54 - Re: Akumulátor 2764286
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tím jsem si prošel když někde blbla elektrika, při startu 8,2V, nenastartoval, při druhém pokusu kolem 10,5 - 11,5V, start v pohodě. Myslel jsem, jestli se jí dá orientačně věřit, jinak se dá zkontrolovat i kvalitní nabíječkou, 100% stav ukáže samozřejmě zátěžák, to už jsme ale hooodně daleko od původní otázky, nejsem profík, tak jsem jednoduše chtěl vědět názor někoho znalého na tabulku, víc nic.

13.12.2014 22:16 - Re: Akumulátor 2764288
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Tím jsem si prošel když někde blbla elektrika, při startu 8,2V, nenastartoval, při druhém pokusu kolem 10,5 - 11,5V, start v pohodě. Myslel jsem, jestli se jí dá orientačně věřit, jinak se dá zkontrolovat i kvalitní nabíječkou, 100% stav ukáže samozřejmě zátěžák, to už jsme ale hooodně daleko od původní otázky, nejsem profík, tak jsem jednoduše chtěl vědět názor někoho znalého na tabulku, víc nic.


můj táta říkal a byl to fachman, že aku se musí hlavně v mrazu tzv. probudit, třeba rozsvícením světel - na chvilku a pak teprve startovat, ono ta chemická reakce musí nastat

13.12.2014 22:30 - Re: Akumulátor 2764290
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tvůj táta měl svatou pravdu, když je aku nabitá a v dobrém stavu, jde hned, ale když auto pár dní stojí, nějaký úbytek je tam vždy, já do auto několikrát denně lezu, pár lidí to v jiném vlákně také píší, 2x zapnout zapalování, není to o žhavení, ale když je aku starší, pravděpodobně jí to opravdu trochu nabudí, u mne když změřím voltmetrem při prvním zapnutí zapalování, tak ukáže míň Voltů jak při druhém, zkusil jsem to párkrát jenom ze zvědavosti, dost se tu o tom psalo. Ale pokud je baterie v dobrém stavu a denně v provozu, je to o něčem jiném.

21.01.2015 21:25 - Re: Akumulátor 2777424
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem neodolal a koupil nabíječku-udržovačku v Lidlu za 499,- a mám dotaz : pohodlnější než pokaždé zvedat haupnu a připínat svorky na baterku, by bylo předělat to místo svorek na CL konektor a ten jenom zastrčit do CL.

Není to něčemu na závadu ?
Děkuji
Dutch

21.01.2015 22:28 - Re: Akumulátor 2777426
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Dnes jsem neodolal a koupil nabíječku-udržovačku v Lidlu za 499,- a mám dotaz : pohodlnější než pokaždé zvedat haupnu a připínat svorky na baterku, by bylo předělat to místo svorek na CL konektor a ten jenom zastrčit do CL.

Není to něčemu na závadu ?
Děkuji
Dutch


mᚠna to 3 roky záruku, tak na to nešahej

21.01.2015 22:58 - Re: Akumulátor 2777437
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
najk - to mᚠpravdu....

Pokud to budu dávat tedy přímo na baterku, tak v návodu je, že se musí odpojit.....což se mi jako nechce...

21.01.2015 23:00 - Re: Akumulátor 2777439
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nikdy som to neodpajal, len neni zdrave zapinat kluc pre tu nabijacku

21.01.2015 23:02 - Re: Akumulátor 2777440
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
nemusíš nic odpojovat, mám taky tu nabíječku - tu předešlou bez displeje, normál nahodím na kontakty, zapno zásuvky, namačknu start a nechám být, po nabití přechází na udržovací cyklus, jsem s ní velice spokojený a ted v zimě ji dávám třeba na celý víkend, v týdnu 100x starty a nic najeto, nedobitá aku trpí sulfataci, což je vlastně rozpad desek a úbytek kapacity

22.01.2015 00:25 - Re: Akumulátor 2777444
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Mám nabíječku z Lídlu už pět let a pořád slouží. Za ty peníze a na to co už odkroutila je zlatá. J.C.

22.01.2015 07:26 - Re: Akumulátor 2777445
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Tak super, díky za rady.

22.01.2015 12:04 - Re: Akumulátor 2777510
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Dnes jsem neodolal a koupil nabíječku-udržovačku v Lidlu za 499,- a mám dotaz : pohodlnější než pokaždé zvedat haupnu a připínat svorky na baterku, by bylo předělat to místo svorek na CL konektor a ten jenom zastrčit do CL. Není to něčemu na závadu ? Děkuji Dutch


Svorky tam nech a pokud to chceš nabíjet přes CL , tak stačí viz. foto . udržuju takhle baterky v motorkách , tam je k nim přístup horší než u káry . ( pokud ovšem není problém v něčem jiným proč třeba u C5 nepouštět šávu do baterky přes CL )

Přílohy:
MP0703.jpg ( 623996b ) -

22.01.2015 18:57 - Re: Akumulátor 2777650
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Jediné co mi napadá je kdyby ta nabíječka dávala větší proud než by snesly kabely ....ale netušim jak je to dimenzované, ikdyž zapalovač musí mít taky docela odběr....

Ale ten přechod nabíječka - CL je ideální - udělam z druhý strany taky krokosvorky aby se do sebe zakousávaly...

27.01.2015 18:03 - Re: Akumulátor 2779749
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Jediné co mi napadá je kdyby ta nabíječka dávala větší proud než by snesly kabely ....ale netušim jak je to dimenzované, ikdyž zapalovač musí mít taky docela odběr....

Ale ten přechod nabíječka - CL je ideální - udělam z druhý strany taky krokosvorky aby se do sebe zakousávaly...


Ahoj netušíte někdo na jakej proud jsou stavěný kabely k zalaovači ? Unesou v pohodě ty max. 4 A co dává nabíječka ?

Děkuji

|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 36 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator