| | |
25.01.2014 11:59 -
Re: Akumulátor
|
2661951
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je tam pouze tytulni strana kelly,je lepí koupit nabiječku k ah baterky,pokud bude nabiječka slabí,musí nějakou hoďku přidat,jinak to je jedno,můe koupit kdekoli. U se my to zobrazilo,asi bludný proudy,stačí v pohodě,je a do 120tky,Ty tam bude mít asi 74ah.
Je tam pouze tytulni strana kelly,je lepí koupit nabiječku k ah baterky,pokud bude nabiječka slabí,musí nějakou hoďku přidat,jinak to je jedno,můe koupit kdekoli.;-) U se my to zobrazilo,asi bludný proudy,stačí v pohodě,je a do 120tky,Ty tam bude mít asi 74ah.
|
|
25.01.2014 12:19 -
Re: Akumulátor
|
2661956
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ta nabiječka je na 230v,teda do sítě,aku asi nebude mít,jinak souhlas,seene dostatečnou do 500kč,klidně lídl,kauflant a podobné obchoďáky.
Ta nabiječka je na 230v,teda do sítě,aku asi nebude mít,jinak souhlas,seene dostatečnou do 500kč,klidně lídl,kauflant a podobné obchoďáky.;-)
|
|
25.01.2014 13:06 -
Re: Akumulátor
|
2661966
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Tuhle jsem koupil v Lidlu, je i na gelovky a za ty prachy super: .link.
Tuhle jsem koupil v Lidlu, je i na gelovky a za ty prachy super: https://www.youtube.com/watch?v=PxkCLlG1nQw
|
|
25.01.2014 13:47 -
Re: Akumulátor
|
2661975
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já ji koupil tento týden v Lidlu a má navíc display. .link.
Já ji koupil tento týden v Lidlu a má navíc display. http://letaky.najdislevu.cz/hledej/nab%EDje%E8ka/56/1/
|
|
26.01.2014 15:47 -
Re: Akumulátor
|
2662239
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
tu z Lidlu můu připojit přímo do auta na baterku bez teho abych musel odpojit aspoň jeden pól baterky? jsem zatím nikdy neměl potřebu nabíjet baterku tak stím nejsou zkuenosti proto se ptám a něco neodpálim v autě. Dík
tu z Lidlu můu připojit přímo do auta na baterku bez teho abych musel odpojit aspoň jeden pól baterky? jsem zatím nikdy neměl potřebu nabíjet baterku tak stím nejsou zkuenosti proto se ptám a něco neodpálim v autě. Dík
|
|
29.01.2014 18:40 -
Re: Akumulátor
|
2663071
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Zkuenost s aku Varta Silver Dynamic 77Ah 780A bezúdrbová.
V těchto mrazech mi to začalo hůře startovat, točí to jak lemra. Věčer po nabití to ukazuje 12,4V, ale ráno je tam u sotva 12V. Mrzí mě, e je aku zapouzdřená a nedá se proměřit elektrolyt. Aku mám od 5/2011, tedy necelé 3 roky a dle naměřeného napětí je zralá na výměnu To jsem jí přitom věnoval maximální péči.
Moje nová aku u asi nebude zapouzdřená, ale nějaká s moností dolití. Jesli to bude Varta, tak to se budu muset móc rozmýlet.
Zkuenost s aku Varta Silver Dynamic 77Ah 780A bezúdrbová.
V těchto mrazech mi to začalo hůře startovat, točí to jak lemra. Věčer po nabití to ukazuje 12,4V, ale ráno je tam u sotva 12V. Mrzí mě, e je aku zapouzdřená a nedá se proměřit elektrolyt. Aku mám od 5/2011, tedy necelé 3 roky a dle naměřeného napětí je zralá na výměnu :-(((( To jsem jí přitom věnoval maximální péči.
Moje nová aku u asi nebude zapouzdřená, ale nějaká s moností dolití. Jesli to bude Varta, tak to se budu muset móc rozmýlet.
Přílohy: stav aku.jpg ( 38557b ) - |
|
29.01.2014 18:50 -
Re: Akumulátor
|
2663077
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Taky mi odela baterie, měnil jsem ji minulou neděli, auto v provozu od r. 2010 a bat je fuč. Byla to bezúdrbová Varta.
Taky mi odela baterie, měnil jsem ji minulou neděli, auto v provozu od r. 2010 a bat je fuč. Byla to bezúdrbová Varta.
|
|
29.01.2014 19:20 -
Re: Akumulátor
|
2663083
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
moje zkuenost je, e "značkový" baterky jsou vyhozený peníze. Vdy jsem kupoval levné aku Perion a podobně a výdr zhruba 7-8 let. Od října 2012 mám tuhle .link. auto ted týden stálo, dnes jsem ho natočil s minimálním rozdílem ne v létě.
moje zkuenost je, e "značkový" baterky jsou vyhozený peníze. Vdy jsem kupoval levné aku Perion a podobně a výdr zhruba 7-8 let. Od října 2012 mám tuhle http://jpluszshop.cz/d/autobaterie-autopart-galaxy-12v-85ah-800a-1000011/?section=description auto ted týden stálo, dnes jsem ho natočil s minimálním rozdílem ne v létě.
|
|
29.01.2014 20:19 -
Re: Akumulátor
|
2663106
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Březen 2010 - Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A. Doposud bez problémů, nulová údrba, jak jsem ji tam dal, tak tam je.
Březen 2010 - Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A. Doposud bez problémů, nulová údrba, jak jsem ji tam dal, tak tam je.
|
|
29.01.2014 20:41 -
Re: Akumulátor
|
2663114
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
tomikm - to je pořádná kapacita! Vela se bez problému nebo jsi ji musel přitesávat
tomikm - to je pořádná kapacita! Vela se bez problému nebo jsi ji musel přitesávat :-)
|
|
30.01.2014 00:00 -
Re: Akumulátor
|
2663154
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
tomikm napsal(a): moje zkuenost je, e "značkový" baterky jsou vyhozený peníze. Vdy jsem kupoval levné aku Perion a podobně a výdr zhruba 7-8 let. Od října 2012 mám tuhle .link. auto ted týden stálo, dnes jsem ho natočil s minimálním rozdílem ne v létě.
Zdravím, tak tuhle baterku jsem zrovna dneska vyměnil za "Exide" .link. Bohuel ta "Galaxy" je po několika startech při -10 KO
Tak jsem zkusil jinou.. Ono problém bude asi v tom, e by se baterka měla stále udrovat v kondici, ale při malém nájezdu km. to je jaksi obtíné.. Parkuji na sídliti a nikde není přípojka, kde bych připojil baterku a nechal ji malým proudem dobíjet.. Moje auto nemá ani voltmetr, take kdy je problém, tak se o něm dozvím a nastane.. U uvauji, e si nainstaluji nějaký testér baterky, který mě včas trkne a já ji nechám nabít.. Teď to budu řeit tak, e tu starou "Galaxy", která je jetě, kdy je čerstvě nabitá, pouitelná k nouzovému zimnímu startování. V nouzi ji zaměním za tu ve voze, ne nabiji tu z auta. Galaxy mohu v pohodě pouívat v letních dnech, ale jak klesnou teploty pod nulu, u to nějak nezvládá, to bych ji musel dobíjet tak co 14dní. Baterku Galaxy jsem měl od ledna 2012 a starty nic moc ikdy byla nová. Dalí zima byla v poho, protoe nebylo a tak extra zima. Problém nastal a teď, a to mě u přestalo bavit... Cenově se od "Varty" či "Exide" moc nelií.. původně jsem "Galaxy" koupil za cca 2200Kč, teďka koupená "Exide" stála 2145Kč.., tak uvidím jak se pochlapí..
Zdravím, tak tuhle baterku jsem zrovna dneska vyměnil za "Exide" http://www.bonatrade.cz/exide-premium-12v-77ah-760a-ea770-prava/. Bohuel ta "Galaxy" je po několika startech při -10 KO :-(
Tak jsem zkusil jinou.. Ono problém bude asi v tom, e by se baterka měla stále udrovat v kondici, ale při malém nájezdu km. to je jaksi obtíné.. Parkuji na sídliti a nikde není přípojka, kde bych připojil baterku a nechal ji malým proudem dobíjet.. Moje auto nemá ani voltmetr, take kdy je problém, tak se o něm dozvím a nastane.. U uvauji, e si nainstaluji nějaký testér baterky, který mě včas trkne a já ji nechám nabít.. Teď to budu řeit tak, e tu starou "Galaxy", která je jetě, kdy je čerstvě nabitá, pouitelná k nouzovému zimnímu startování. V nouzi ji zaměním za tu ve voze, ne nabiji tu z auta. Galaxy mohu v pohodě pouívat v letních dnech, ale jak klesnou teploty pod nulu, u to nějak nezvládá, to bych ji musel dobíjet tak co 14dní. Baterku Galaxy jsem měl od ledna 2012 a starty nic moc ikdy byla nová. Dalí zima byla v poho, protoe nebylo a tak extra zima. Problém nastal a teď, a to mě u přestalo bavit... Cenově se od "Varty" či "Exide" moc nelií.. původně jsem "Galaxy" koupil za cca 2200Kč, teďka koupená "Exide" stála 2145Kč.., tak uvidím jak se pochlapí..:-)
|
|
30.01.2014 06:58 -
Re: Akumulátor
|
2663159
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Voltmetr do auta má velmi jednoduché a velmi levné řeení, třeba zde .link.
X7 voltmetr nemají, ale je tam počítačem řízená jednotka hlídající stav baterie. Doufám, e v případě nějakých kiksů v dobíjení nebo stavu baterky něco napíe. Mají uivatelé X7 nějaké zkuenosti??
Činnost té jednotky řízení nabíjení je samozřejmě vidět přes diag, ale nějak se mi nechce jezdit s notebookem na palubce.
Voltmetr do auta má velmi jednoduché a velmi levné řeení, třeba zde http://www.2racing.cz/?action=detail&id=ID24802
X7 voltmetr nemají, ale je tam počítačem řízená jednotka hlídající stav baterie. Doufám, e v případě nějakých kiksů v dobíjení nebo stavu baterky něco napíe. Mají uivatelé X7 nějaké zkuenosti??
Činnost té jednotky řízení nabíjení je samozřejmě vidět přes diag, ale nějak se mi nechce jezdit s notebookem na palubce.
|
|
30.01.2014 07:58 -
Re: Akumulátor
|
2663170
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
to volous:
tvou uváděný voltmetr jsem zakoupil v domnění jak pěkně jsem to vyřeil. Jasně, vidím jak mi to dobíjí, ale kdy je baterka slabí, tak to spadne do eko reimu a do zapalovače nejde napětí, take to nic neukazuje. Jinak baterie mi odela, zkusil jsem ji několikrát nabít a vdy jsem po pár dnech nenastartoval, krom so a ne jezdím kadý den. Autu to bylo úplně fuk, prostě ticho, ádná hláka, nic.
to volous:
tvou uváděný voltmetr jsem zakoupil v domnění jak pěkně jsem to vyřeil. Jasně, vidím jak mi to dobíjí, ale kdy je baterka slabí, tak to spadne do eko reimu a do zapalovače nejde napětí, take to nic neukazuje. Jinak baterie mi odela, zkusil jsem ji několikrát nabít a vdy jsem po pár dnech nenastartoval, krom so a ne jezdím kadý den. Autu to bylo úplně fuk, prostě ticho, ádná hláka, nic.
|
|
30.01.2014 08:04 -
Re: Akumulátor
|
2663171
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Structor - dík za zkuenost, e to slabou baterku nehlásí. To je koukám opačný extrém, u předchozích verzí C5 to při startu se slabou baterkou naopak přehrálo celou hitparádu nesmyslných chyb.
Voltmetrů se prodává spousta, ale koukám, e by se musely zapojit něakm jinam, aby ukazovaly i v eko módu.
Structor - dík za zkuenost, e to slabou baterku nehlásí. To je koukám opačný extrém, u předchozích verzí C5 to při startu se slabou baterkou naopak přehrálo celou hitparádu nesmyslných chyb.
Voltmetrů se prodává spousta, ale koukám, e by se musely zapojit něakm jinam, aby ukazovaly i v eko módu.
|
|
30.01.2014 11:35 -
Re: Akumulátor
|
2663205
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Qwik napsal(a): Zdravím, tak tuhle baterku jsem zrovna dneska vyměnil za "Exide" .link. Bohuel ta "Galaxy" je po několika startech při -10 KO
Tak jsem zkusil jinou.. Ono problém bude asi v tom, e by se baterka měla stále udrovat v kondici, ale při malém nájezdu km. to je jaksi obtíné.. Parkuji na sídliti a nikde není přípojka, kde bych připojil baterku a nechal ji malým proudem dobíjet.. Moje auto nemá ani voltmetr, take kdy je problém, tak se o něm dozvím a nastane.. U uvauji, e si nainstaluji nějaký testér baterky, který mě včas trkne a já ji nechám nabít.. Teď to budu řeit tak, e tu starou "Galaxy", která je jetě, kdy je čerstvě nabitá, pouitelná k nouzovému zimnímu startování. V nouzi ji zaměním za tu ve voze, ne nabiji tu z auta. Galaxy mohu v pohodě pouívat v letních dnech, ale jak klesnou teploty pod nulu, u to nějak nezvládá, to bych ji musel dobíjet tak co 14dní. Baterku Galaxy jsem měl od ledna 2012 a starty nic moc ikdy byla nová. Dalí zima byla v poho, protoe nebylo a tak extra zima. Problém nastal a teď, a to mě u přestalo bavit... Cenově se od "Varty" či "Exide" moc nelií.. původně jsem "Galaxy" koupil za cca 2200Kč, teďka koupená "Exide" stála 2145Kč.., tak uvidím jak se pochlapí..
jestli ti Galaxy blbne od začátku, měls ji dát na reklamaci, ted podle toho co uvádí je nejspí pozdě, leda bys ji kupoval 31.1.12. Mně Galaxy funguje prozatím naprosto skvěle a taky jezdím hodně po městě do 5km, pokud tedy vůbec jezdím a nabíječku nemám. Musí bohuel nechat při krátkých pojídkách v zimě nechat auto chvilku poklapat na volnoběh, aby se ti řádně baterka dobila. Já včera nastartoval jen tak pro kontrolu, jestli je auto vůbec pojízdný, tak jsem aspon dojel pro svou drahou 3/4 do práce 1,5km, odkud chodí běně pěky
jestli ti Galaxy blbne od začátku, měls ji dát na reklamaci, ted podle toho co uvádí je nejspí pozdě, leda bys ji kupoval 31.1.12;-). Mně Galaxy funguje prozatím naprosto skvěle a taky jezdím hodně po městě do 5km, pokud tedy vůbec jezdím a nabíječku nemám. Musí bohuel nechat při krátkých pojídkách v zimě nechat auto chvilku poklapat na volnoběh, aby se ti řádně baterka dobila. Já včera nastartoval jen tak pro kontrolu, jestli je auto vůbec pojízdný, tak jsem aspon dojel pro svou drahou 3/4 do práce 1,5km, odkud chodí běně pěky:-)
|
|
30.01.2014 11:58 -
Re: Akumulátor
|
2663206
|
|
NMC
|
|
|
Qwik napsal(a): Zdravím, tak tuhle baterku jsem zrovna dneska vyměnil za "Exide" .link. Bohuel ta "Galaxy" je po několika startech při -10 KO
Tak jsem zkusil jinou.. Ono problém bude asi v tom, e by se baterka měla stále udrovat v kondici, ale při malém nájezdu km. to je jaksi obtíné.. Parkuji na sídliti a nikde není přípojka, kde bych připojil baterku a nechal ji malým proudem dobíjet.. Moje auto nemá ani voltmetr, take kdy je problém, tak se o něm dozvím a nastane.. U uvauji, e si nainstaluji nějaký testér baterky, který mě včas trkne a já ji nechám nabít.. Teď to budu řeit tak, e tu starou "Galaxy", která je jetě, kdy je čerstvě nabitá, pouitelná k nouzovému zimnímu startování. V nouzi ji zaměním za tu ve voze, ne nabiji tu z auta. Galaxy mohu v pohodě pouívat v letních dnech, ale jak klesnou teploty pod nulu, u to nějak nezvládá, to bych ji musel dobíjet tak co 14dní. Baterku Galaxy jsem měl od ledna 2012 a starty nic moc ikdy byla nová. Dalí zima byla v poho, protoe nebylo a tak extra zima. Problém nastal a teď, a to mě u přestalo bavit... Cenově se od "Varty" či "Exide" moc nelií.. původně jsem "Galaxy" koupil za cca 2200Kč, teďka koupená "Exide" stála 2145Kč.., tak uvidím jak se pochlapí..
Pouívám tohle:
.link.
Zapojit do permanentně připojené zásuvky, nastavit ke slunci. Bohuel dotace na to asi nebudou...
Vybitou baterii nedobije, ale spotřebu ve stojícím autě v pohodě vykryje.
Pouívám tohle:
http://www.conrad.cz/solarni-nabijecka-autobaterii-2-4-w.k853861
Zapojit do permanentně připojené zásuvky, nastavit ke slunci. Bohuel dotace na to asi nebudou...
Vybitou baterii nedobije, ale spotřebu ve stojícím autě v pohodě vykryje.
|
|
| |
|
|