Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 36 > >|
16.10.2012 08:55 - Re: Akumulátor 2513157
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Trochu jsi mi v tý troše elektrotechniky udělal gulášek. Co to je? Citace: "malý udržovací proud (2,4V na článek)".
Je to jen překlep, nebo to myslíš vážně?

Mᚠpravdu, je to blbě napsané (i když obojí samostatně je pravda). Proud samozřejmě není ve voltech, je to napětí dobité baterie.
Zbyňa - pochopils to dobře.
Našel jsem ještě jeden článek .link. . Zde píší že alternátor v moderních autech má regulátor přednastavený na cca 16-17V a doregulovává se na těch cca 14,5V za pomoci palubního počítače.

16.10.2012 13:42 - Re: Akumulátor 2513195
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v kratkosti, schema atd hovori jednoznacne (X7 vynechame, tam je to o inom ...)

BATERKA - STARTER - ALTERNATOR bez cohokolvek
baterka si zobere kolko chce / pripadne kolko dostane (ak alternator nestiha)

az X7 ma nabijaciu jednotku ktora vie o stave nabitia a tiez by mala regulovat dobijanie atd. a z toho riesi economy mode a ostatne veci (preto pri novsich X7 a celkovo novsich autach uz nestaci vymenit baterku ale treba diagnostikou o tom jednotke povedat, ze bola vymenena baterka za novu, taky a taky typ)

17.10.2012 07:13 - Re: Akumulátor 2513312
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@jumep ako je to potom s nabíjaním baterky v X7? Lebo mám taký dojem, že v manuáli neodporúčajú baterku nabíja (tuším práve kvôli tej nabíjacej jednotke na batérii). U mňa je to dos problém, lebo niekedy auto stojí aj 2 týždňe a pri -20°C tá baterka dostáva pekné kapky, takže som zvyknutý pri vačších mrazoch raz týždenne da na nabíjačku. Jedine ma napadá nabíja s napojením + kontaktu pred samotnú nabíjaciu jednotku.

17.10.2012 13:06 - Re: Akumulátor 2513330
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
diagnostikou by sa malo povedat jednotke ze baterka je na nabijacke, skus ako sa to zachova bez dobijania a potom uvidis

17.10.2012 15:24 - Re: Akumulátor 2513337
troll
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 269
99 Poslat soukromou zprávu
co odpojit baterku od auta, nabít, napojit z5, nebo baterku vyndat a hodit do tepla když nejezdíš a nemusíš dobíjet vůbec?

17.10.2012 17:03 - Re: Akumulátor 2513364
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Tak me napadlo, zamcu auto, kdyz vytahnu baterku? Otevrit haupnu, zamcit, vytahnout baterku, zabouchnout a klicem si pak otevrit u ridice? necha se vubec zamcit?

17.10.2012 18:59 - Re: Akumulátor 2513393
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zbyňa napsal(a):
Tak me napadlo, zamcu auto, kdyz vytahnu baterku? Otevrit haupnu, zamcit, vytahnout baterku, zabouchnout a klicem si pak otevrit u ridice? necha se vubec zamcit?


Za druhé

17.10.2012 19:24 - Re: Akumulátor 2513398
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ked to budes nabijat tak aby to slo cez tu zazracnu skrinku tak to bude v poho. Hlavna funkcia tej skrinky je riesenie ekomodu. A ked nebudes nestane sa nic tragicke...

17.10.2012 21:57 - Re: Akumulátor 2513442
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
TYKA SA LEN X7 !!!
dnes som mal chvilu sa s tym hrat (2009 rok)

ak chces nabijat - odpojit baterku z auta a nabit mimo auta
vlozit do auta a 4 hodiny nechat len pripojenu (zapat/vypat kluc - nestartovat)
po 4ch hodinach sa moze vyrazit - nezabudnut skalibrovat klimu (21 stupnov, zavrete okna a jazda neviem ako dlho teraz - je to v inom vlakne)

03.11.2012 18:44 - Re: Akumulátor 2517531
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
Chcem dat na noc nabijat baterku. Akurat ju vyberem z auta a mimo neho necham nabijat. Ak som to spravne pochopil, problem je len pri X7 ale C5II to mozem riesit taktok, alebo nie?

03.11.2012 19:11 - Re: Akumulátor 2517539
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
C5II můžeš nabíjet v autě i mimo auto. Jen když ji vyndáš, budeš potom muset nastavit hodiny a možná naučit okna.

03.12.2012 11:57 - Re: Akumulátor 2527523
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zdravím, budu tedka kupovat novou baterku vartu 74Ah je myslím originál? je potřeba auto pak nějak nastavovat krom času po výměně baterky nebo po zapojení baterky nastartuju nastavim čas a jedu dík moc

03.12.2012 12:35 - Re: Akumulátor 2527534
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
Nie je treba nic, vid Citrus/Mikra kusok vyssie.

03.12.2012 14:33 - Re: Akumulátor 2527577
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Já bych to s tou power pack elektronikou v X7 neviděl tak dramaticky. Jednak soudím z toho, že jsem tekonc měnil aku - aniž bych cokoliv řešil s diagnostikou - ECO mod se příslušně prodloužil, zlepšili se jednoznačně starty. Nejlpší způsob, jak získat info o stavu aku jest znát jeho reálnou vybíjecí charakteristiku - oproti optimálnímu modelu, což se zjistí celkem jednoduše poklesem napětí aku při známé zátěži za konkrétní čas, kterýžto propočet není nikterak složitý a nevidim důvod, proč informovat wůs diagnostikou o tom, že je nové aku, když na to musí exaktně přijít během max dvou měření sám... a už je situace jakákoliv - pokud nebude elektronika schopna přesně spočítat kapacitu aku (asi tedy i možná i na základě nepřediagnostikování auta po výměně aku), maximálně může dojít k tomu, že bude zkrácen interval do aktivace ECO... a ptám se... je to tak důležité?...

03.12.2012 14:54 - Re: Akumulátor 2527591
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
tak zítra přijde tato :.link.

sehnal jsem za 2200,- tak jsem zvědav.

03.12.2012 20:05 - Re: Akumulátor 2527800
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Tak ja od dnes, tiež nová baterka. Bosch 74 Ah (100 euro uff). Stará mala štartovací prúd len okolo 200A podža meráku a minulú zimu to už ledva točilo ale našastie vždy chytilo. Zaujímavé je, že ako som vymenil baterku nevšimol som si blikanie svetiel pri dorovnávaní výšky za jazdy.

14.01.2013 18:55 - Re: Akumulátor 2539102
Roman5
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím....před rokem jsem zde měl stejný problém s baterkou....tuhá zima ji odrovnala...ale zase na to jak tam byla dlouho tak jsem si ji měl doma vystavit....koupil jsem novou a jak zde uvadite nechal nacist klíček a vše bylo v pohodě....až do dneška....ráno jsem přišel k autu a ručička baterky byla uplne v levo ale ne v červeném....otočím klíčem a nastartuju.....ručička krásně vystoupala na pozici kde má být...říkám si super.....po ujetí asi 500 m přijedu na křižovatku a ručička začne klesat na puvodní hodnotu jak jsem jí našel ráno....srdce se mi sevřelo....rozjíždím se tedy a zase vše jak má být....no nic....zajedu k autoelektrikaři...nejdříve jsem tedy prošel kabely co u ni jsou jestli není někde něco uklepanýho...a nic....elektrikař všechno změřil a k nejakému kolísání tam dochazelo ale ríkal ze altik je ok.....mam najeto 125 tis km a je bosch....ten pry vydrží ještě jednou tolik.....tak ated babo rad.....auto jsem odvezl a nekolik dní bylo klid.....no adnes zase ta rucicka blba.....zajimalo by me jestli jste se s tim taky nekdo setkal....diky za odpověd...

14.01.2013 20:39 - Re: Akumulátor 2539116
TomasH
Město: Pribram, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý večer,

moje C5-ka se chová úplně stejně, pozoroval jsem, že se to děje pouze když mrzne a krátce po nastartování (i když je auto parkované v garáži) a jen na volnoběh. Alternátor jsem nechal po mechanické stránce překontrolovat, nic jsme podezřelého nenašli. Osobně si myslím, že může zlobit regulátor alternátoru, ale je to jen odhad. Dělá mne to od samého začátku co auto mám. Výměna akumulátoru nic nezměnila. Vzhledem k tomu, že to je jen na volnoběh, krátce po startu a jen pokud je zima, tak to nějak zatím neřeším...

14.01.2013 22:37 - Re: Akumulátor 2539152
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasH napsal(a):
Dobrý večer,

moje C5-ka se chová úplně stejně, pozoroval jsem, že se to děje pouze když mrzne a krátce po nastartování (i když je auto parkované v garáži) a jen na volnoběh. Alternátor jsem nechal po mechanické stránce překontrolovat, nic jsme podezřelého nenašli. Osobně si myslím, že může zlobit regulátor alternátoru, ale je to jen odhad. Dělá mne to od samého začátku co auto mám. Výměna akumulátoru nic nezměnila. Vzhledem k tomu, že to je jen na volnoběh, krátce po startu a jen pokud je zima, tak to nějak zatím neřeším...


Nevím přesně,ale zřejmě je sepnutý nějaký velký spotřebič-mohlo by to dělat relé dožhavování,nebo těleso v topení,rozmrazování okna potom ten altík na volnoběh nestíhá pokud se to za jízdy(pod otáčkami srovná asi bych neřešil.

14.01.2013 22:45 - Re: Akumulátor 2539153
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nevím přesně,ale zřejmě je sepnutý nějaký velký spotřebič-mohlo by to dělat relé dožhavování,nebo těleso v topení,rozmrazování okna potom ten altík na volnoběh nestíhá pokud se to za jízdy(pod otáčkami srovná asi bych neřešil.


Jardo alternátor se právě vyznačuje tím, že dává odpovídající výkon i při malých otáčkách, narozdíl od dynama, kde vyšší výkon potřebuje vyšší otáčky. Na volnoběh musí stíhat to co má v parametrech (výkon). Měl by dávat takový výkon, aby mohly běžet všechny spotřebiče v autě (i za cenu, že by do aku nešlo nic).


Roman5 - zima baterku nikdy neodrovná (spíše vedro) aku odrovná podpětí (pod 10,8 V) kdy nastává sulfatace a následná postupná smrt - neboli pokles kapacity - věc nevratnáááááá.

|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 36 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator