Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 13 > >|
13.07.2016 11:38 - Re: Problém s dobíjením 2972801
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
me se na tobe Petre libi ze ty na neco odpovis tady,pak si zjistis pres SZ od dotycneho blizsi informace a pak je sem napises jen tak mimochodem

pokud ma altik dva piny tak jeden je buzeni a druhy regulace a bude vydet v merenych hodnotach co by mel davat
to ze je repasovany v citroenu znamena jen ze sel pres benex,elit nabo podobne...PSA nema zajem o opravy ale o vymenu a nejen u altiku
posledni alternator co mi poslali byl v Bosch krabici,s Bosch plastovou peceti ,Bosch samorepkou Refublished in Russia a barva jeste lepila ..to same starter jen krabice Valeo,samolepka Valeo a na ni refublished Poland...s tim ze na civce byla origo nalepka 2010 ..coz zrovna u civky je docela zasadni problem (a samozdrejme byl)
takze to se fakt dnes neporidis

13.07.2016 14:18 - Re: Problém s dobíjením 2972825
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Mne stale stihalo dobijat. Je jedno ci som stal na semafore a co vsetko som mal pozapinane stale bolo cez pol... Ale odvcera nestiha a klesa to az ku cervenemu polu...

13.07.2016 20:09 - Re: Problém s dobíjením 2972878
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Mne stale stihalo dobijat. Je jedno ci som stal na semafore a co vsetko som mal pozapinane stale bolo cez pol... Ale odvcera nestiha a klesa to az ku cervenemu polu...

..no tak ted uz ti to nedobiji..

14.07.2016 18:15 - Re: Problém s dobíjením 2973208
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
To je jasne Dnes som konecne pomeral, pri nastartovani to kleslo na 11v. Pri zapnutej klime, vetrak naplno, radio hlasno, hmlovky zapnute a aj vyhrievanie okna a stahoval som okna hore dole na baterke pokleslo na 12,3, vsetko merane na volnobeznych otackach. Ale budik ukazoval uz v cervenom poli. Cize predpokladam, ze aj budik bude zly??
Alternator daval vtedy 12,3v pri vypnutych vsetkych elektrospotrebicoch bolo 14,3 baterka aj altik. Takze vidim to, ze vymenim regulator, uhliky a aj loziska ked uz alternator bude vonku a uvidi sa

14.07.2016 20:17 - Re: Problém s dobíjením 2973218
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
14.3V je podle mého názoru napětí přiměřené.

14.07.2016 20:52 - Re: Problém s dobíjením 2973224
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
14,3 je ok
vsetko menej je zle, rovnako vsetko viac - takto by to malo drzat

cize 12,3 znamena ze to este dobija, ale malo a budik ukazuje spravne, on ma ukazovat stred na 14.3
inak ze to nedobija to pipne az ked alternator neda uplne nic a to tiez az po minute mam taky pocit, ze nie hned

14.07.2016 21:41 - Re: Problém s dobíjením 2973230
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
palubni napeti u auta se udava 13.8V
hodnota baterie v kondici je cca 12.6V
dobijeni min v hodnote palubniho napeti a max cca 14.6

PB aku by se nemelo dobijet tusim vic o vic nez 2v jeho hodnoty...

to Jumep: 12.3 urcite nedobiji

15.07.2016 07:48 - Re: Problém s dobíjením 2973315
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
12.3V - dobíjí, je určitě myšleno tak, že alternátor s regulací funguje (14.3V), jen odběr je vysoký, proto krátkodobě musí pomoci baterie. Je to ale mnoho slov, a zbytečné chytání za slovíčko.

15.07.2016 11:40 - Re: Problém s dobíjením 2973328
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to ani nahodou,bud tomu nerozumis nebo hledas slovicko ty,ja myslim ze jsem napsal jednoduse jake ma byt napeti a kdy dobiji a kdy ne

pri 12.3V alternator proste nedobiji ..je potreba si uvedomit co je napeti(V) a co proud(A)

15.07.2016 12:19 - Re: Problém s dobíjením 2973335
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag: Přečti si co jsem napsal. Pokud připojíš na zdroj větší odběr, napětí poklesne i když je zdroj v pořádku. Bazíruješ na slovíčku "dobíjí " a podle mého názoru, si tu honíš jen své ego.

15.07.2016 12:58 - Re: Problém s dobíjením 2973349
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
To je jasne Dnes som konecne pomeral, pri nastartovani to kleslo na 11v. Pri zapnutej klime, vetrak naplno, radio hlasno, hmlovky zapnute a aj vyhrievanie okna a stahoval som okna hore dole na baterke pokleslo na 12,3, vsetko merane na volnobeznych otackach. Ale budik ukazoval uz v cervenom poli. Cize predpokladam, ze aj budik bude zly??
Alternator daval vtedy 12,3v pri vypnutych vsetkych elektrospotrebicoch bolo 14,3 baterka aj altik. Takze vidim to, ze vymenim regulator, uhliky a aj loziska ked uz alternator bude vonku a uvidi sa


Ak dobre chapem, ci si uz meral bez zataze alebo so zatazou, tak si nameral na baterke aj altiku vzdy rovnaku hodnotu. (v zatazi altik aj baterka 12,3V, bez zataze 14,3V altik aj baterka). To znamena ze spoje su OK a nemas ziaden ubytok napatia trebars na prepoji medzi prevodovkou a kasnou. Z toho vyplyva ze problem bude v altiku. A tam toho moze byt viac.

Alternator ma pri volnobeznych otackach motora cca 2500 otacok. Pri tychto otackach by mal byt schopny dodavat minimalne 60% jeho maximalneho vykonu pri udrzani prevadzkoveho napatia 13,5V. Podla toho co pises, predpokladam ze si nepridaval do auta ziadne nove spotrebice a napriek tomu sa alternator tvari ako by nestihal (nemal dostatocny vykon).
Priciny nizsieho vykonu mozu byt rozne:
1, kratke uhliky poskakujuce po kruzkoch
2, zodrate zberacie kruzky do stavu ked uz na ich obvode nieje celistva vrstva medi (to je extrem - auto by muselo mat hoodne cez pol miliona km alebo by muselo pracovat vo velmi tazkych, prasnych podmienkach)
3, odpalena dioda pripadne viac diod na usmernovaci (nie vsak vsetky, to by altik nenabehol)
4, oxidacia medzi B+ srobom a usmernovacom (ubytok napatia priamo na alternatore)
5, medzizavitovy skrat na statore.

15.07.2016 16:41 - Re: Problém s dobíjením 2973380
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
krocan napsal(a):
autodiag: Přečti si co jsem napsal. Pokud připojíš na zdroj větší odběr, napětí poklesne i když je zdroj v pořádku. Bazíruješ na slovíčku "dobíjí " a podle mého názoru, si tu honíš jen své ego.

ja jsem si to precetl a jedine co z toho plyne ze jsem napsal dle tebe neco spatne
a ty si to precti cele ,protoze v tomto pripade co je pro tebe jen slovicko "dobijeni" je u alternatoru docela zasadni a docela k veci ve vlakne "problem s dobijenim"

a uz jsem psal pokud necemu nerozumis tak se zeptel a neplet sem nejake sve keci o egu

15.07.2016 17:07 - Re: Problém s dobíjením 2973386
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
No niesom elektrikar, mam maximalne zaklady. Ale rozhodol som sa o o repas altika. Mne to tiez pride, ze chyba bude v nom ked ukazuje baterka aj altik to iste ci pod zatazou ci bez. Objednane nove uhliky, regulator. Tak isto uz ked to bude dole mam aj remen napinacu kladku a vodiacu ci ake su tam... dokopy 94€. Nieco praca bude stat a este musim zohnat nove loziska do altika... Auto ma nabehane realnych! 138 000km. Ja viem pre mnohych srandovna hodnota ale pozrite si STK popripade fotky


igok napsal(a):
Ak dobre chapem, ci si uz meral bez zataze alebo so zatazou, tak si nameral na baterke aj altiku vzdy rovnaku hodnotu. (v zatazi altik aj baterka 12,3V, bez zataze 14,3V altik aj baterka). To znamena ze spoje su OK a nemas ziaden ubytok napatia trebars na prepoji medzi prevodovkou a kasnou. Z toho vyplyva ze problem bude v altiku. A tam toho moze byt viac.

Alternator ma pri volnobeznych otackach motora cca 2500 otacok. Pri tychto otackach by mal byt schopny dodavat minimalne 60% jeho maximalneho vykonu pri udrzani prevadzkoveho napatia 13,5V. Podla toho co pises, predpokladam ze si nepridaval do auta ziadne nove spotrebice a napriek tomu sa alternator tvari ako by nestihal (nemal dostatocny vykon).
Priciny nizsieho vykonu mozu byt rozne:
1, kratke uhliky poskakujuce po kruzkoch
2, zodrate zberacie kruzky do stavu ked uz na ich obvode nieje celistva vrstva medi (to je extrem - auto by muselo mat hoodne cez pol miliona km alebo by muselo pracovat vo velmi tazkych, prasnych podmienkach)
3, odpalena dioda pripadne viac diod na usmernovaci (nie vsak vsetky, to by altik nenabehol)
4, oxidacia medzi B+ srobom a usmernovacom (ubytok napatia priamo na alternatore)
5, medzizavitovy skrat na statore.


30.07.2017 23:26 - Re: Problém s dobíjením 3085833
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem zjistil při jízdě, že mám ručičku dobíjení na nule. Žádná hláška nevyskočila. Při volnoběžných otáčkách je ručička na středu. Po příjezdu domů jsem naměřil na baterii při volnoběhu 13,8 V a při 3000 ot/min to spadlo až na 12,1 V. Zkoušel jsem zapínat spotřebiče a na volnoběh žádná změna a v otáčkách napětí padá. Na co to vydíte - uhlíky, regulátor napětí, nebo něco lepšího?

31.07.2017 08:50 - Re: Problém s dobíjením 3085865
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ještě navíc volnoběžka na řemenici.

31.07.2017 21:30 - Re: Problém s dobíjením 3085938
Nezmar
Město: Okříšky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 107

99 Poslat soukromou zprávu
volnoběžka to není, to už jsem taky měl.

01.10.2017 15:27 - Re: Problém s dobíjením 3098732
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Kolik pak se dá ujet bez dobíjení? Syn že mu svítí kontrolka dobíjení. Stačilo mi 10 vteřin, abych zjistil, že ztratil řemen pohonu příslušenství. Vypnul jsem ventilátor, světla, rádio a 100 km domů jsem ujel v klidu.
Diesel sám o sobě elektriku nepotřebuje vůbec, ty současné potřebují počítač. Nejvíc možná baští servo.

01.10.2017 22:07 - Re: Problém s dobíjením 3098823
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Kolik pak se dá ujet bez dobíjení? Syn že mu svítí kontrolka dobíjení. Stačilo mi 10 vteřin, abych zjistil, že ztratil řemen pohonu příslušenství. Vypnul jsem ventilátor, světla, rádio a 100 km domů jsem ujel v klidu.
Diesel sám o sobě elektriku nepotřebuje vůbec, ty současné potřebují počítač. Nejvíc možná baští servo.


To je vtip? - bavíme se o HDI a C5 ta je plná počítačů a správně servo bere i 20A , žhavení a dožhavování - proč je tam 180ampérovej altík? Zkus odpojit altík kolik najedes s x7 i když vše povypínáš. a v jeho případě si myslím že uhlíky - v otáčkách nemají dostatečný přítlak.

02.10.2017 08:20 - Re: Problém s dobíjením 3098875
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Na altík jsem právě včera odpojil jednoduše tím, že upadl řemen.
A pro ostatní, kterým se to stane, píši, že 100 km jsem ujel v pohodě. Třeba mají i další zkušenost, kolik se podařilo ujet jim.

02.10.2017 08:41 - Re: Problém s dobíjením 3098876
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Na altík jsem právě včera odpojil jednoduše tím, že upadl řemen.
A pro ostatní, kterým se to stane, píši, že 100 km jsem ujel v pohodě. Třeba mají i další zkušenost, kolik se podařilo ujet jim.


To ti mohu klidně říct - najel jsem 30Km a odpojilo to postupně vše včetně automatu , potom jsem dojel domů poslední co odpadne je motorovka(je to tak nastavené) aku byla měsíc stará (dost záleží na výbavě - s ,,žebrákem" najedeš o něco víc) ale u všech můžeš poškodit jednotky a komponenty jako jsou vstřiky atd..

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator