| | |
01.05.2015 13:39 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816396
|
|
jumep
|
|
|
ak tam nemate redukciu je tu uz x krat napisane ze pouzivate VAN DATA+ na tom pine co moze zblbnut bsi atd.
ak tam nemate redukciu je tu uz x krat napisane ze pouzivate VAN DATA+ na tom pine co moze zblbnut bsi atd.
|
|
03.05.2015 10:45 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816789
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
jubileus napsal(a): S rádiem jsem si uil své(mechanická montá...aby tam zbylé dráty vely, redukce -protoe u bylo tolik změn na drátech, abych věděl původní stav...původní schéma zapojení napájení bylo chybné, napájení pro anténu-taky nebylo jasně zřejmé-no prostě hrozný. A a to konečně funguje vechno, tak něco vybíjí baterku.
Podle toho co pises bych tipoval, ze mas nekde problem v zapojeni radia. Jak pise Jumep, mela by tam byt mezi konektor auta a radio zapojena redukce ktera cte datovou sbernici a zprostredkuje dalsi signaly, jako je napriklad signalizace rozsviceni svetel apod.
Osobne si myslim, ze tve problemy s vybijenim nesouvisi se znackou citroen, na kterou tady tak pekne narikas, ale s tvym zasahem do zapojeni radia.
Podle toho co pises bych tipoval, ze mas nekde problem v zapojeni radia. Jak pise Jumep, mela by tam byt mezi konektor auta a radio zapojena redukce ktera cte datovou sbernici a zprostredkuje dalsi signaly, jako je napriklad signalizace rozsviceni svetel apod.
Osobne si myslim, ze tve problemy s vybijenim nesouvisi se znackou citroen, na kterou tady tak pekne narikas, ale s tvym zasahem do zapojeni radia.
|
|
03.05.2015 14:08 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816857
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netuil jsem, e je s tím takový problém. Napájení-za klíčkem jsem vyřeil přepojením z konektoru z panelu(ten je teď bez napájení) a trvalé +(pro pamě rádia) jsem pouil z původního podle Vaich rad (v sekci Neorigo rádio do C1).
Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.
A mě to totálně natve tak bude rádio přes "totální"vypínač a na zálohování pamětí předvoleb ZAPOMENE.
Ale to bude dalí kuchání útrob v autě.
Myslel jsem, e datový pin není ádný z napájecích-je to nějaký nesrozumitelný, co má na počítač vlastně vliv.
V sekci neorigo rádio vichni zapojili a jen chválí, jak jim to pěkně funguje.Tak k jakým +12V ho připojují (z pův. konektoru rádia). Rady zněly, e ve , co je potřeba je v původním konektoru.??
Vdy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řeit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeí něco podobnýho, protoe je to dost otravný pořád řeit slabou baterku, kdy je nová.
Známý , co měl to auto nikdy baterku nemusel řeit. Je moné, e se vybíjí něčím jiným. Kdy to ale budu řeit, tak musím brát nové rádio jako jednu z moností.
Asi nezbude, ne zadrátovat ven z auta pro ampérmetr a změřit spotřebu, kdy je zamknuté.
Dík za rady
Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netuil jsem, e je s tím takový problém. Napájení-za klíčkem jsem vyřeil přepojením z konektoru z panelu(ten je teď bez napájení) a trvalé +(pro pamě rádia) jsem pouil z původního podle Vaich rad (v sekci Neorigo rádio do C1).
Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.
A mě to totálně natve tak bude rádio přes "totální"vypínač a na zálohování pamětí předvoleb ZAPOMENE.
Ale to bude dalí kuchání útrob v autě.
Myslel jsem, e datový pin není ádný z napájecích-je to nějaký nesrozumitelný, co má na počítač vlastně vliv.
V sekci neorigo rádio vichni zapojili a jen chválí, jak jim to pěkně funguje.Tak k jakým +12V ho připojují (z pův. konektoru rádia). Rady zněly, e ve , co je potřeba je v původním konektoru.??
Vdy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řeit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeí něco podobnýho, protoe je to dost otravný pořád řeit slabou baterku, kdy je nová.
Známý , co měl to auto nikdy baterku nemusel řeit. Je moné, e se vybíjí něčím jiným. Kdy to ale budu řeit, tak musím brát nové rádio jako jednu z moností.
Asi nezbude, ne zadrátovat ven z auta pro ampérmetr a změřit spotřebu, kdy je zamknuté.:nevim;-)
Dík za rady
|
|
03.05.2015 14:23 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816861
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Je to dlouho co jsem to delal, ten prevodnik tam mam, uz jenom kvuli ovladani pod volantem. Uz si nepamatuju, co vsechno bylo na iso konektoru po vytazeni z originalniho radia, ale pamatuji si, ze z prevodniku leze + po zapnuti svetel, mam pocit ze tam je i + po zapnuti klicku apod.
Jak rikam, je to uz dlouho co jsem to u sebe delal, tak uz radsi nebudu psat sve domenky, je mozne ze u tebe bude problem v necem jinem. Hodne stesti v hledani.
Je to dlouho co jsem to delal, ten prevodnik tam mam, uz jenom kvuli ovladani pod volantem. Uz si nepamatuju, co vsechno bylo na iso konektoru po vytazeni z originalniho radia, ale pamatuji si, ze z prevodniku leze + po zapnuti svetel, mam pocit ze tam je i + po zapnuti klicku apod.
Jak rikam, je to uz dlouho co jsem to u sebe delal, tak uz radsi nebudu psat sve domenky, je mozne ze u tebe bude problem v necem jinem. Hodne stesti v hledani.
|
|
03.05.2015 18:00 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816921
|
|
Hanz 397
|
|
|
jubileus napsal(a): Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netuil jsem, e je s tím takový problém. Napájení-za klíčkem jsem vyřeil přepojením z konektoru z panelu(ten je teď bez napájení) a trvalé +(pro pamě rádia) jsem pouil z původního podle Vaich rad (v sekci Neorigo rádio do C1).
Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.
A mě to totálně natve tak bude rádio přes "totální"vypínač a na zálohování pamětí předvoleb ZAPOMENE.
Ale to bude dalí kuchání útrob v autě.
Myslel jsem, e datový pin není ádný z napájecích-je to nějaký nesrozumitelný, co má na počítač vlastně vliv.
V sekci neorigo rádio vichni zapojili a jen chválí, jak jim to pěkně funguje.Tak k jakým +12V ho připojují (z pův. konektoru rádia). Rady zněly, e ve , co je potřeba je v původním konektoru.??
Vdy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řeit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeí něco podobnýho, protoe je to dost otravný pořád řeit slabou baterku, kdy je nová.
Známý , co měl to auto nikdy baterku nemusel řeit. Je moné, e se vybíjí něčím jiným. Kdy to ale budu řeit, tak musím brát nové rádio jako jednu z moností.
Asi nezbude, ne zadrátovat ven z auta pro ampérmetr a změřit spotřebu, kdy je zamknuté.
Dík za rady
Není náhodou na přívodu do toho rádia taková černá krabička-odruovací filtr?
Není náhodou na přívodu do toho rádia taková černá krabička-odruovací filtr?
|
|
19.05.2015 07:23 -
Re: Problém s dobíjením
|
2822969
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Omlouvám se za zpodění,
odruovací filtr tam není a prokopávat k baterce jsem se chtěl proto, aby se mi do nového zapojení rádia pořád nepromítaly neduhy "superpočítače"(chod rádia aby nevadil přecitlivělým sběrnicím tohoto "auta").
Prostě aby to jelo a ničemu původnímu to nevadilo. Je to tak móóóc.
Omlouvám se za zpodění,
odruovací filtr tam není a prokopávat k baterce jsem se chtěl proto, aby se mi do nového zapojení rádia pořád nepromítaly neduhy "superpočítače"(chod rádia aby nevadil přecitlivělým sběrnicím tohoto "auta").
Prostě aby to jelo a ničemu původnímu to nevadilo. Je to tak móóóc.:-))
|
|
24.09.2015 13:57 -
Re: Problém s dobíjením
|
2865993
|
|
mrhornet
|
|
|
Ahoj klubáci,
poraďte prosím. Při jídě mi naskakuje na VDO displeji hláka "battery charging disabled" Nejsem si úplně jist, jestli jsem to napsal přímo doslova, ale toto se tam cca píe. Na budících se dobíjení nerozsvítí. Kdy změřím dobíjení na volnoběh, tak to dává cca 13.78V. Vechny kabely (kostry), co jsou přiroubované k blatníku, jsem očistil a promázl, ale závada stále naskakuje. A to po několika jízdách i vybilo baterii.
Nevíte někdo náhodou, čím by to mohlo být?
Předem děkuji za Vae rady a odpovědi.
Ahoj klubáci,
poraďte prosím. Při jídě mi naskakuje na VDO displeji hláka "battery charging disabled" Nejsem si úplně jist, jestli jsem to napsal přímo doslova, ale toto se tam cca píe. Na budících se dobíjení nerozsvítí. Kdy změřím dobíjení na volnoběh, tak to dává cca 13.78V. Vechny kabely (kostry), co jsou přiroubované k blatníku, jsem očistil a promázl, ale závada stále naskakuje. A to po několika jízdách i vybilo baterii.
Nevíte někdo náhodou, čím by to mohlo být?
Předem děkuji za Vae rady a odpovědi.
|
|
24.09.2015 16:24 -
Re: Problém s dobíjením
|
2865999
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze nie vzdy, ale vypadava ti dobijanie, si sprav merak do zasuvky a hned to uvidis
kazdopadne alternator von ....
myslim ze nie vzdy, ale vypadava ti dobijanie, si sprav merak do zasuvky a hned to uvidis
kazdopadne alternator von ....
|
|
24.09.2015 23:11 -
Re: Problém s dobíjením
|
2866296
|
|
jruze
|
|
|
Ten altík bude dávat málo a moná jen v nízkých otáčkách (asi KO uhlíky) - pozapínej ve co jde a hlavně velké spotřebiče a změř kolik dává - myslím e to uvidí - zháněj altík a nebo na repas.
Ten altík bude dávat málo a moná jen v nízkých otáčkách (asi KO uhlíky) - pozapínej ve co jde a hlavně velké spotřebiče a změř kolik dává ;-) - myslím e to uvidí - zháněj altík a nebo na repas.
|
|
28.10.2015 10:39 -
Re: Problém s dobíjením
|
2878845
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
Jo mě to přestalo dobíjet cestou z Londýna, dojel jsem na loď, ale to u auto umíralo. Na druhý straně mě nastartovali přes kabely. Kdy jsem vyjel z lodi, dostal jsem spásnej nápad poklepat alternátor, ta "oprvava" vydrela do Frankfurtu a tam mi kámo přivezl uhlíky za 40,-Kč a na parkoviti jsem je vyměnil.
Kdy Ti vyskočí ta hláka vem kladívko, nebo ráčnu a poklepej altík kdy to běí. To jestli to začne dobíjet pozná na světlech a nebo to lehce uslyí na motoru (jakoby malinko zpomalí). Pokud to tak je, jsou to uhlíky. Měl jsem tuhle závadu u obou C5 co mám, a i u cca stejný kilometráe +- 200.tis
Jo mě to přestalo dobíjet cestou z Londýna, dojel jsem na loď, ale to u auto umíralo. Na druhý straně mě nastartovali přes kabely. Kdy jsem vyjel z lodi, dostal jsem spásnej nápad poklepat alternátor, ta "oprvava" vydrela do Frankfurtu a tam mi kámo přivezl uhlíky za 40,-Kč :-) a na parkoviti jsem je vyměnil.
Kdy Ti vyskočí ta hláka vem kladívko, nebo ráčnu a poklepej altík kdy to běí. To jestli to začne dobíjet pozná na světlech a nebo to lehce uslyí na motoru (jakoby malinko zpomalí). Pokud to tak je, jsou to uhlíky. Měl jsem tuhle závadu u obou C5 co mám, a i u cca stejný kilometráe +- 200.tis
|
|
12.07.2016 21:31 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972653
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Takze pani dnes podobny problem ako sa tu niekde vyssie popisuje. Necital som celu diskusiu ako ste to vyriesili, pocitam zajtra v praci. Ved naco mame tie nase zamestnania Auto ide ide, odrazu vidim ako pomaly klesa rucicka nabijania. Ked stojim na semafore klesa... Zistujem a zistujem... Zistil som, ze cim viac spotrebicov zapinam tym viac klesa... ked je vypnute stupne napatie. Vyskusal som vymenit baterky, tie su OK. Zmerat nabijanie 14,2 ale po zapnuti spotrebicov zacalo klesat... 14,13,12... Zajtra zmeram alternator a popozeram ukostrenia. Podam report ako sa to skoncilo, snad pomoze niekomu
Takze pani dnes podobny problem ako sa tu niekde vyssie popisuje. Necital som celu diskusiu ako ste to vyriesili, pocitam zajtra v praci. Ved naco mame tie nase zamestnania :-)) Auto ide ide, odrazu vidim ako pomaly klesa rucicka nabijania. Ked stojim na semafore klesa... Zistujem a zistujem... Zistil som, ze cim viac spotrebicov zapinam tym viac klesa... ked je vypnute stupne napatie. Vyskusal som vymenit baterky, tie su OK. Zmerat nabijanie 14,2 ale po zapnuti spotrebicov zacalo klesat... 14,13,12... Zajtra zmeram alternator a popozeram ukostrenia. Podam report ako sa to skoncilo, snad pomoze niekomu :-p:-p:-p:-))
|
|
13.07.2016 08:39 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972751
|
|
jumep
|
|
|
uz sme kvoli tomu na 2.0i vymenili alternator, na volnobeh pri klime aj tak nestiha, zatial sa to neriesi, nejazdi sa s tym nejako daleko a zasa uz pri 1200 otackach to dobija normalne
uz sme kvoli tomu na 2.0i vymenili alternator, na volnobeh pri klime aj tak nestiha, zatial sa to neriesi, nejazdi sa s tym nejako daleko a zasa uz pri 1200 otackach to dobija normalne
|
|
13.07.2016 10:17 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972783
|
|
jumep
|
|
|
budi to BSM a mne skor pride ze proste je ten alternator slaby / nieco tam ma vacsi odber ako bolo planovane
budi to BSM a mne skor pride ze proste je ten alternator slaby / nieco tam ma vacsi odber ako bolo planovane
|
|
13.07.2016 10:32 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972784
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
buzeni bude ok..jinak by z nej neslo nic ...nekdy se i stane ze kontrolka dobijeni zhasne a i tak to nedobiji
vypada to spis na uhliky nebo regulator v krahnim pripade i komutator..takhle od stolu tezko rict...
ten alternator ma dva piny nebo jen jeden ?
buzeni bude ok..jinak by z nej neslo nic ...nekdy se i stane ze kontrolka dobijeni zhasne a i tak to nedobiji
vypada to spis na uhliky nebo regulator v krahnim pripade i komutator..takhle od stolu tezko rict...
ten alternator ma dva piny nebo jen jeden ?
|
|
13.07.2016 11:25 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972796
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
radeji se ptam,vis jak je to tu s popisem auta...
radeji se ptam,vis jak je to tu s popisem auta...
|
|
13.07.2016 11:25 -
Re: Problém s dobíjením
|
2972797
|
|
jumep
|
|
|
benzinove maju 2piny, alternator je novy (resp. citroen repas, ale robi to presne to iste)
benzinove maju 2piny, alternator je novy (resp. citroen repas, ale robi to presne to iste)
|
|
| |
|
|