Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|
01.05.2015 13:39 - Re: Problém s dobíjením 2816396
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak tam nemate redukciu je tu uz x krat napisane ze pouzivate VAN DATA+ na tom pine co moze zblbnut bsi atd.

03.05.2015 10:45 - Re: Problém s dobíjením 2816789
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
jubileus napsal(a):
S rádiem jsem si užil své(mechanická montáž...aby tam zbylé dráty vešly, redukce -protože už bylo tolik změn na drátech, abych věděl původní stav...původní schéma zapojení napájení bylo chybné, napájení pro anténu-taky nebylo jasně zřejmé-no prostě hrozný. A až to konečně funguje všechno, tak něco vybíjí baterku.

Podle toho co pises bych tipoval, ze mas nekde problem v zapojeni radia. Jak pise Jumep, mela by tam byt mezi konektor auta a radio zapojena redukce ktera cte datovou sbernici a zprostredkuje dalsi signaly, jako je napriklad signalizace rozsviceni svetel apod.
Osobne si myslim, ze tve problemy s vybijenim nesouvisi se znackou citroen, na kterou tady tak pekne narikas, ale s tvym zasahem do zapojeni radia.

03.05.2015 14:08 - Re: Problém s dobíjením 2816857
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netušil jsem, že je s tím takový problém. Napájení-za klíčkem jsem vyřešil přepojením z konektoru z panelu(ten je teď bez napájení) a trvalé +(pro pamě rádia) jsem použil z původního podle Vašich rad (v sekci Neorigo rádio do C1).

Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.
Až mě to totálně naštve tak bude rádio přes "totální"vypínač a na zálohování pamětí předvoleb ZAPOMENE.
Ale to bude další kuchání útrob v autě.
Myslel jsem, že datový pin není žádný z napájecích-je to nějaký nesrozumitelný, co má na počítač vlastně vliv.
V sekci neorigo rádio všichni zapojili a jen chválí, jak jim to pěkně funguje.Tak k jakým +12V ho připojují (z pův. konektoru rádia). Rady zněly, že vše , co je potřeba je v původním konektoru.??
Vždy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řešit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeší něco podobnýho, protože je to dost otravný pořád řešit slabou baterku, když je nová.
Známý , co měl to auto nikdy baterku nemusel řešit. Je možné, že se vybíjí něčím jiným. Když to ale budu řešit, tak musím brát nové rádio jako jednu z možností.
Asi nezbude, než zadrátovat ven z auta pro ampérmetr a změřit spotřebu, když je zamknuté.
Dík za rady

03.05.2015 14:23 - Re: Problém s dobíjením 2816861
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Je to dlouho co jsem to delal, ten prevodnik tam mam, uz jenom kvuli ovladani pod volantem. Uz si nepamatuju, co vsechno bylo na iso konektoru po vytazeni z originalniho radia, ale pamatuji si, ze z prevodniku leze + po zapnuti svetel, mam pocit ze tam je i + po zapnuti klicku apod.
Jak rikam, je to uz dlouho co jsem to u sebe delal, tak uz radsi nebudu psat sve domenky, je mozne ze u tebe bude problem v necem jinem. Hodne stesti v hledani.

03.05.2015 18:00 - Re: Problém s dobíjením 2816921
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jubileus napsal(a):
Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netušil jsem, že je s tím takový problém. Napájení-za klíčkem jsem vyřešil přepojením z konektoru z panelu(ten je teď bez napájení) a trvalé +(pro pamě rádia) jsem použil z původního podle Vašich rad (v sekci Neorigo rádio do C1).

Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.
Až mě to totálně naštve tak bude rádio přes "totální"vypínač a na zálohování pamětí předvoleb ZAPOMENE.
Ale to bude další kuchání útrob v autě.
Myslel jsem, že datový pin není žádný z napájecích-je to nějaký nesrozumitelný, co má na počítač vlastně vliv.
V sekci neorigo rádio všichni zapojili a jen chválí, jak jim to pěkně funguje.Tak k jakým +12V ho připojují (z pův. konektoru rádia). Rady zněly, že vše , co je potřeba je v původním konektoru.??
Vždy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řešit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeší něco podobnýho, protože je to dost otravný pořád řešit slabou baterku, když je nová.
Známý , co měl to auto nikdy baterku nemusel řešit. Je možné, že se vybíjí něčím jiným. Když to ale budu řešit, tak musím brát nové rádio jako jednu z možností.
Asi nezbude, než zadrátovat ven z auta pro ampérmetr a změřit spotřebu, když je zamknuté.
Dík za rady

Není náhodou na přívodu do toho rádia taková černá krabička-odrušovací filtr?

04.05.2015 00:00 - Re: Problém s dobíjením 2817084
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jubileus napsal(a):
Origo rádio chcíplo a tak jsem chtěl do auta zapojit "nějaké" jiné fungující. Netušil jsem, že je s tím takový problém.

Kdyby se nějak dalo prokopat k baterce, tak se přepojování vyhnu a zapojil bych si nové rádio hned nezávisle na drátech z původního.


Vždy zapojit rádio není taková věda: repráky jasný,tvalých +12V,za klíčkem +12V pro provoz rádia, a připojit z rádia napájení pro anténu. A kostra -. Není co řešit (u jinýho auta)
Myslel jsem jen, jestli někdo neřeší něco podobnýho, protože je to dost otravný pořád řešit slabou baterku, když je nová.

Dík za rady


Proč se chceš prokopávak k AKU když chceš obejít původní zapojení? Na BSI mᚠjak stálý + tak po klíčku.Když to chceš řešit po svém.

19.05.2015 07:23 - Re: Problém s dobíjením 2822969
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Omlouvám se za zpoždění,
odrušovací filtr tam není a prokopávat k baterce jsem se chtěl proto, aby se mi do nového zapojení rádia pořád nepromítaly neduhy "superpočítače"(chod rádia aby nevadil přecitlivělým sběrnicím tohoto "auta").
Prostě aby to jelo a ničemu původnímu to nevadilo. Je to tak móóóc.

24.09.2015 13:57 - Re: Problém s dobíjením 2865993
mrhornet
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj klubáci,

poraďte prosím. Při jíždě mi naskakuje na VDO displeji hláška "battery charging disabled" Nejsem si úplně jist, jestli jsem to napsal přímo doslova, ale toto se tam cca píše. Na budících se dobíjení nerozsvítí. Když změřím dobíjení na volnoběh, tak to dává cca 13.78V. Všechny kabely (kostry), co jsou přišroubované k blatníku, jsem očistil a promázl, ale závada stále naskakuje. Až to po několika jízdách i vybilo baterii.
Nevíte někdo náhodou, čím by to mohlo být?

Předem děkuji za Vaše rady a odpovědi.

24.09.2015 16:24 - Re: Problém s dobíjením 2865999
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
myslim ze nie vzdy, ale vypadava ti dobijanie, si sprav merak do zasuvky a hned to uvidis


kazdopadne alternator von ....

24.09.2015 23:11 - Re: Problém s dobíjením 2866296
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ten altík bude dávat málo a možná jen v nízkých otáčkách (asi KO uhlíky) - pozapínej vše co jde a hlavně velké spotřebiče a změř kolik dává - myslím že to uvidíš - zháněj altík a nebo na repas.

28.10.2015 10:39 - Re: Problém s dobíjením 2878845
Lombardo
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 47
99 Poslat soukromou zprávu
Jo mě to přestalo dobíjet cestou z Londýna, dojel jsem na loď, ale to už auto umíralo. Na druhý straně mě nastartovali přes kabely. Když jsem vyjel z lodi, dostal jsem spásnej nápad poklepat alternátor, ta "oprvava" vydržela do Frankfurtu a tam mi kámoš přivezl uhlíky za 40,-Kč a na parkovišti jsem je vyměnil.
Když Ti vyskočí ta hláška vem kladívko, nebo ráčnu a poklepej altík když to běží. To jestli to začne dobíjet poznᚠna světlech a nebo to lehce uslyšíš na motoru (jakoby malinko zpomalí). Pokud to tak je, jsou to uhlíky. Měl jsem tuhle závadu u obou C5 co mám, a i u cca stejný kilometráže +- 200.tis

12.07.2016 21:31 - Re: Problém s dobíjením 2972653
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Takze pani dnes podobny problem ako sa tu niekde vyssie popisuje. Necital som celu diskusiu ako ste to vyriesili, pocitam zajtra v praci. Ved naco mame tie nase zamestnania Auto ide ide, odrazu vidim ako pomaly klesa rucicka nabijania. Ked stojim na semafore klesa... Zistujem a zistujem... Zistil som, ze cim viac spotrebicov zapinam tym viac klesa... ked je vypnute stupne napatie. Vyskusal som vymenit baterky, tie su OK. Zmerat nabijanie 14,2 ale po zapnuti spotrebicov zacalo klesat... 14,13,12... Zajtra zmeram alternator a popozeram ukostrenia. Podam report ako sa to skoncilo, snad pomoze niekomu

13.07.2016 08:39 - Re: Problém s dobíjením 2972751
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz sme kvoli tomu na 2.0i vymenili alternator, na volnobeh pri klime aj tak nestiha, zatial sa to neriesi, nejazdi sa s tym nejako daleko a zasa uz pri 1200 otackach to dobija normalne

13.07.2016 08:51 - Re: Problém s dobíjením 2972763
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
uz sme kvoli tomu na 2.0i vymenili alternator, na volnobeh pri klime aj tak nestiha, zatial sa to neriesi, nejazdi sa s tym nejako daleko a zasa uz pri 1200 otackach to dobija normalne


Není náhodou alternátor samobudící? mohlo by to jít vyřešit softvérově(ale to je spíš otázka pro autodiaga,nebo pro mého kolegu ale ten je nezvěstný)

13.07.2016 10:17 - Re: Problém s dobíjením 2972783
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
budi to BSM a mne skor pride ze proste je ten alternator slaby / nieco tam ma vacsi odber ako bolo planovane

13.07.2016 10:32 - Re: Problém s dobíjením 2972784
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
buzeni bude ok..jinak by z nej neslo nic ...nekdy se i stane ze kontrolka dobijeni zhasne a i tak to nedobiji
vypada to spis na uhliky nebo regulator v krahnim pripade i komutator..takhle od stolu tezko rict...

ten alternator ma dva piny nebo jen jeden ?

13.07.2016 10:42 - Re: Problém s dobíjením 2972787
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
buzeni bude ok..jinak by z nej neslo nic ...nekdy se i stane ze kontrolka dobijeni zhasne a i tak to nedobiji
vypada to spis na uhliky nebo regulator v krahnim pripade i komutator..takhle od stolu tezko rict...

ten alternator ma dva piny nebo jen jeden ?


měl by mít jeden kablík a asi očko (je to stará C5I)

13.07.2016 11:25 - Re: Problém s dobíjením 2972796
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
radeji se ptam,vis jak je to tu s popisem auta...

13.07.2016 11:25 - Re: Problém s dobíjením 2972797
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
benzinove maju 2piny, alternator je novy (resp. citroen repas, ale robi to presne to iste)

13.07.2016 11:37 - Re: Problém s dobíjením 2972800
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
benzinove maju 2piny, alternator je novy (resp. citroen repas, ale robi to presne to iste)


To je to že dělám ropáčky

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator