| | |
03.12.2013 20:31 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643145
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
albin:Základná otázka .... Ako stará je baterka?(Za predpokladu e nemá bezúdrbovú, tak kožko vody je v článkoch?)Ak má +- 4 roky tak nerozmýžaj a daj novú.
albin:Základná otázka .... Ako stará je baterka?(Za predpokladu e nemá bezúdrbovú, tak kožko vody je v článkoch?)Ak má +- 4 roky tak nerozmýžaj a daj novú.
|
|
03.12.2013 20:38 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643146
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přesně jak píe tomikm,máme stejně stará auta,mne odela loni do věčných lovi,větinou je prověří právě zima a nechá tě někde ve čtychu,záleí také,jak je stará,jestli dost,koupil bych rovnou novou,ne čekat,kdy nenastartuje.Renegade01,byl jsi rychlejí.
Přesně jak píe tomikm,máme stejně stará auta,mne odela loni do věčných lovi,větinou je prověří právě zima a nechá tě někde ve čtychu,záleí také,jak je stará,jestli dost,koupil bych rovnou novou,ne čekat,kdy nenastartuje.;-)Renegade01,byl jsi rychlejí.
|
|
03.12.2013 20:43 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643147
|
|
albin
|
Město: Skalite, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
povodna tam bola varta je to dovoz z belgicka tak som ju vymenil za ročnu banerku ktoru som mal v 2.1 xantii s nou som nemal problem
povodna tam bola varta je to dovoz z belgicka tak som ju vymenil za ročnu banerku ktoru som mal v 2.1 xantii s nou som nemal problem
|
|
03.12.2013 20:44 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643148
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Ja som menil baterku 2 dni pred návtevou jumep-a.Mala skoro 5 rokov a len čo sa trochu ochladilo tak u ledva stíhala.Síce ráno natartovala a pekne ju dobilo, ale ráno sa ručička ledva odlepila z východzej pozície...Ako vraví 63zdenda, vypovie v tej nejmenej potrebnej minúte
Ako dlho bola baterka mimo auta pred tým ako si ju teraz zaloil?
Ja som menil baterku 2 dni pred návtevou jumep-a.Mala skoro 5 rokov a len čo sa trochu ochladilo tak u ledva stíhala.Síce ráno natartovala a pekne ju dobilo, ale ráno sa ručička ledva odlepila z východzej pozície...Ako vraví 63zdenda, vypovie v tej nejmenej potrebnej minúte :)
Ako dlho bola baterka mimo auta pred tým ako si ju teraz zaloil?
|
|
03.12.2013 20:52 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643152
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
hoi, nevím co to tady mlátíte za polemiky.
Auto nestartuje, jeliko tomu nejspí moc nerozumí, tak je třeba jet k nějakýmu dovedovi, který změří baterku, popř. dobíjení, skontroluje kontakty, ukostření apod. Jestli je baterka nová nebo 10letá je úplně jedno, hlavně musí někde začít
hoi, nevím co to tady mlátíte za polemiky.
Auto nestartuje, jeliko tomu nejspí moc nerozumí, tak je třeba jet k nějakýmu dovedovi, který změří baterku, popř. dobíjení, skontroluje kontakty, ukostření apod. Jestli je baterka nová nebo 10letá je úplně jedno, hlavně musí někde začít
|
|
03.12.2013 21:00 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643153
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No jetě kolik Ah a kolikA má baterka,i nová baterka se můe po....t,jetli je dostatečná,dojel bych na zátěák,bude hned vědět na čem jse.Otázka na stáří baterky je také dost na místě,od toho se odvíjí jestli na ten testjet,nebo koupit novou,se 6ti letou baterkou bych osobně na test nejel.
No jetě kolik Ah a kolikA má baterka,i nová baterka se můe po....t,jetli je dostatečná,dojel bych na zátěák,bude hned vědět na čem jse.Otázka na stáří baterky je také dost na místě,od toho se odvíjí jestli na ten testjet,nebo koupit novou,se 6ti letou baterkou bych osobně na test nejel.:-)
|
|
03.12.2013 21:01 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643154
|
|
albin
|
Město: Skalite, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
mal som ju asi 4 mesiace mimo
mal som ju asi 4 mesiace mimo
|
|
03.12.2013 21:12 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643161
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
zdendo, ten kdo dokáe řeit takovéto problémy, má určitě i zátěák na baterku, změřit ji trvá 2 minuty i s vyndáním a uklizením měřáku. myslí e rok stará baterka nemůe být KO?
zdendo, ten kdo dokáe řeit takovéto problémy, má určitě i zátěák na baterku, změřit ji trvá 2 minuty i s vyndáním a uklizením měřáku. myslí e rok stará baterka nemůe být KO?
|
|
03.12.2013 21:19 -
Re: Problém s dobíjením
|
2643162
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
tomikm,přečti můj poslední příspěvek,píu tam,rok stará mue být ko,pokud je rok stará,na ten zátěák bych také jel,pokud 4 měsíce stála,bez nabijení la do auta,nejprve bych jí oil,dal do auta a pokud nebude dret,pak ten zátěák.
tomikm,přečti můj poslední příspěvek,píu tam,rok stará mue být ko,pokud je rok stará,na ten zátěák bych také jel,pokud 4 měsíce stála,bez nabijení la do auta,nejprve bych jí oil,dal do auta a pokud nebude dret,pak ten zátěák.;-)
|
|
16.12.2013 16:47 -
Re: Problém s dobíjením
|
2646798
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak jsem koupil novou baterii,vartu,ta která tam patří,týden byl můj problém s voltmetrem ok,2dny auto stálo,zapnu zapalování,voltmetr ok,po cca 10 vteřinách voltmetr spadne úplně na nulu,ale nastartuji v pohodě a voltmetr po nastartování naskočí do normálu,po 2 dnech jsem zkusil znova a situace se opakuje,děje se pouze ráno,pak u celý den ok,vechny konektory rozpojeny a zapojeny,altík dobijí,baterie v pořádku,pojistky a kostry ok.
Tak jsem koupil novou baterii,vartu,ta která tam patří,týden byl můj problém s voltmetrem ok,2dny auto stálo,zapnu zapalování,voltmetr ok,po cca 10 vteřinách voltmetr spadne úplně na nulu,ale nastartuji v pohodě a voltmetr po nastartování naskočí do normálu,po 2 dnech jsem zkusil znova a situace se opakuje,děje se pouze ráno,pak u celý den ok,vechny konektory rozpojeny a zapojeny,altík dobijí,baterie v pořádku,pojistky a kostry ok.:nevim
|
|
16.12.2013 18:05 -
Re: Problém s dobíjením
|
2646821
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
63zdenda napsal(a): Tak jsem koupil novou baterii,vartu,ta která tam patří,týden byl můj problém s voltmetrem ok,2dny auto stálo,zapnu zapalování,voltmetr ok,po cca 10 vteřinách voltmetr spadne úplně na nulu,ale nastartuji v pohodě a voltmetr po nastartování naskočí do normálu,po 2 dnech jsem zkusil znova a situace se opakuje,děje se pouze ráno,pak u celý den ok,vechny konektory rozpojeny a zapojeny,altík dobijí,baterie v pořádku,pojistky a kostry ok.
Mě se něco podobného stalo dneska. Auto stálo 2 dny a po otočení klíčku baterka na nule, viml jsem si toho a jsem začal startovat, ale nastartovat lo úplně normálně (Baterka OK). Po nastartování la ručička pomalu od 0 do půlky
Mě se něco podobného stalo dneska. Auto stálo 2 dny a po otočení klíčku baterka na nule, viml jsem si toho a jsem začal startovat, ale nastartovat lo úplně normálně (Baterka OK). Po nastartování la ručička pomalu od 0 do půlky :nevim
|
|
16.12.2013 19:01 -
Re: Problém s dobíjením
|
2646833
|
|
jumep
|
|
|
v zime je zhavenie zopnute (aj ked kontrolka nesvieti)
ked ho nechas minutku, budes pocut ako cvakne vonku relatko a rucicka sa zrovna, samozrejme po 2ch dnoch na mraze baterka nebude 100%, staci par km, dobit prehriat a je zasa ok ...
2 dni v zime ze merak ukazuje zle je uplne ok
v zime je zhavenie zopnute (aj ked kontrolka nesvieti)
ked ho nechas minutku, budes pocut ako cvakne vonku relatko a rucicka sa zrovna, samozrejme po 2ch dnoch na mraze baterka nebude 100%, staci par km, dobit prehriat a je zasa ok ...
2 dni v zime ze merak ukazuje zle je uplne ok
|
|
16.12.2013 19:40 -
Re: Problém s dobíjením
|
2646852
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tohle můj případ není,po dvou dnech zapnu zapalování(havení),voltmetr skoro na půlce,chvilka a rychle spadne na nulu,start ok,ale v pořádku to asi nebude,to by se nemělo dít a dříve se také nedělo,chci to vyřeit,tak budu muset asi někam zajet,abych se něčeho dopátral.
Tohle můj případ není,po dvou dnech zapnu zapalování(havení),voltmetr skoro na půlce,chvilka a rychle spadne na nulu,start ok,ale v pořádku to asi nebude,to by se nemělo dít a dříve se také nedělo,chci to vyřeit,tak budu muset asi někam zajet,abych se něčeho dopátral.:nevim
|
|
17.12.2013 07:34 -
Re: Problém s dobíjením
|
2646941
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dneska jsem nael v motorovém prostoru pod hydr. koulí hrst lupek od aludů,asi nějaké zvířátko,proto bych chtěl prohlédnout kabelá okolo pojistek v motorovém prostoru a havícího relé,poradí někdo jak toto ve sundat,abych to prohlédl i zespodu,jsem v práci,tak se tomu budu věnovat a odpoledne,mohlo by to mít spojitost s tím voltmetrem a dobijením.U jsem to ve rozebral.
Tak dneska jsem nael v motorovém prostoru pod hydr. koulí hrst lupek od aludů,asi nějaké zvířátko,proto bych chtěl prohlédnout kabelá okolo pojistek v motorovém prostoru a havícího relé,poradí někdo jak toto ve sundat,abych to prohlédl i zespodu,jsem v práci,tak se tomu budu věnovat a odpoledne,mohlo by to mít spojitost s tím voltmetrem a dobijením.U jsem to ve rozebral.
|
|
07.02.2015 20:44 -
problem s dobíjením
|
2783579
|
|
olin
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
po rozsvícení kontrolky dobíjení a přeměření napětí na akumulátoru jsem zjistil, e alternátor nedobíjí. Vyměnil jsem uhlíky v regulátoru dobíjení, staré byly ji nadoraz. Ve fungovalo dobře, alternátor dobíjel 14,2 V. Asi za dva měsíce po výměně se rozsvítila kontrolka dobíjení a pravděpodobně auto nedobíjelo. Chcíp jsem auto a znovu nastartoval a kontrolka zhasla a nyní auto normálně běí. Přeměřil jsem dobíjení a bylo 14,2 V. Takto se mi to stalo ji 3x v rozmezí po sobě 1-2 měsíců. Neví někdo příčinu??
po rozsvícení kontrolky dobíjení a přeměření napětí na akumulátoru jsem zjistil, e alternátor nedobíjí. Vyměnil jsem uhlíky v regulátoru dobíjení, staré byly ji nadoraz. Ve fungovalo dobře, alternátor dobíjel 14,2 V. Asi za dva měsíce po výměně se rozsvítila kontrolka dobíjení a pravděpodobně auto nedobíjelo. Chcíp jsem auto a znovu nastartoval a kontrolka zhasla a nyní auto normálně běí. Přeměřil jsem dobíjení a bylo 14,2 V. Takto se mi to stalo ji 3x v rozmezí po sobě 1-2 měsíců. Neví někdo příčinu??
|
|
07.02.2015 22:53 -
Re: Problém s dobíjením
|
2783676
|
|
jumep
|
|
|
vascinou nestaci len uhliky, byva zodraty aj ostatok a je to na repas
vascinou nestaci len uhliky, byva zodraty aj ostatok a je to na repas
|
|
01.05.2015 11:10 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816372
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Zdravím opět po čase. Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive.
Loni jsem konečně zapojil NEORIGO rádio a funguje snad správně. Anténa původní. Ale není mi jasný, proč stále bez panelu bliká jeho rudá LEDpod panelem-při odejmutí panelu-jestli je to standard. Koupil jsem novou VARTU-pro jistotu na zimu. Auto má automatický LEDsvětla aby neralo při dobíjení. Auto najede za rok asi 13 000 km. Nejezdí denně. Vdy "nějak" nastartuje ale mnohdy to způsobí , e se pak zobrazí EKO MODE. Po jízdě časem zmizí. Kdy po odemknutí auta a jeho "čerpadlovým" vybláznění. LEDkovým voltmetrem ukazuje -na půl nabito (12 V).Dále měřením AMPÉRMETREM ukazuje při odemčeném autě 20-30 mA!!!(troku to poskakuje-moná PC nebo co.) Co je maličký odběr k smíchu. A auto dobíjí asi dobře-protoe:
Baterka je nová. Jednou takhle po nastartování a ponechání asi hodinu s občasným jeděním se indikace na budíku v autě od 1/3 dostala na 2/3 výchylky-take se dobila. Měřením pak ukazovala-plně nabito.100%.
MOJE OTÁZKA: není to nějaká typická závada těchto "elektráren" abych se zbytečně nevysiloval opravou???
Jetě zbývá změřit odběr proudu při zamknutém autě.
Případně se ptám, zda se neví, kolik proudu berou "zabezpečovací "doplňky této BESTIE.
Je toti moné asi za 1000Kč nechat odpojit(asi 3 okruhy). Provlíknutý řetěz volantem nic nebere.
Prostě baterie je nová, při provozu se dobije a pak za pár dnů *****. Kuny si tam asi chodí dobíjet mobily.
To auto u má u mě NAKAHÁNKU. Jestli se nedá dohromady , tak na přítí Čarodějnice pude.
na vatru Auto má jezdit a ne pořád měřit dráty, jak u ELEKTROMOBILU s ELOISEM.
Dík za Vae případné REAKCE.
S takovým autem se dá jet, jen tam , kam jede i autobus....měl jsem dost aut ale ádný mě tak ***** ..................................... u jsem klidný
Zdravím opět po čase. Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive.
Loni jsem konečně zapojil NEORIGO rádio a funguje snad správně. Anténa původní. Ale není mi jasný, proč stále bez panelu bliká jeho rudá LEDpod panelem-při odejmutí panelu-jestli je to standard. Koupil jsem novou VARTU-pro jistotu na zimu. Auto má automatický LEDsvětla aby neralo při dobíjení. Auto najede za rok asi 13 000 km. Nejezdí denně. Vdy "nějak" nastartuje ale mnohdy to způsobí , e se pak zobrazí EKO MODE. Po jízdě časem zmizí. Kdy po odemknutí auta a jeho "čerpadlovým" vybláznění. LEDkovým voltmetrem ukazuje -na půl nabito (12 V).Dále měřením AMPÉRMETREM ukazuje při odemčeném autě 20-30 mA!!!(troku to poskakuje-moná PC nebo co.) Co je maličký odběr k smíchu. A auto dobíjí asi dobře-protoe:
Baterka je nová. Jednou takhle po nastartování a ponechání asi hodinu s občasným jeděním se indikace na budíku v autě od 1/3 dostala na 2/3 výchylky-take se dobila. Měřením pak ukazovala-plně nabito.100%.
MOJE OTÁZKA: není to nějaká typická závada těchto "elektráren" abych se zbytečně nevysiloval opravou???
Jetě zbývá změřit odběr proudu při zamknutém autě.
Případně se ptám, zda se neví, kolik proudu berou "zabezpečovací "doplňky této BESTIE.
Je toti moné asi za 1000Kč nechat odpojit(asi 3 okruhy). Provlíknutý řetěz volantem nic nebere.
Prostě baterie je nová, při provozu se dobije a pak za pár dnů *****. Kuny si tam asi chodí dobíjet mobily.
To auto u má u mě NAKAHÁNKU. Jestli se nedá dohromady , tak na přítí Čarodějnice pude.:-)):-(
:-p:-( na vatru;-) Auto má jezdit a ne pořád měřit dráty, jak u ELEKTROMOBILU s ELOISEM.
Dík za Vae případné REAKCE.
S takovým autem se dá jet, jen tam , kam jede i autobus....měl jsem dost aut ale ádný mě tak ***** ..................................... u jsem klidný:-)
|
|
01.05.2015 12:12 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816381
|
|
ivanivan
|
|
|
Mám v C5 I 2.2hdi neorigo rádio, a kdy ho nevypnu tlačítkem před oputěním auta, tak auto spadne do eko-modu.
Ledka pod panelem taky bliká. Asi imitace alarmu.
Mám v C5 I 2.2hdi neorigo rádio, a kdy ho nevypnu tlačítkem před oputěním auta, tak auto spadne do eko-modu.
Ledka pod panelem taky bliká. Asi imitace alarmu.
|
|
01.05.2015 13:02 -
Re: Problém s dobíjením
|
2816393
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
No, mě právě bliká za vech okolností tedy po uzavření i neuzavření auta:
kdy ho napřed vypnu tl.vypínače na panelu
kdy uvnitř zůstane Cdéčko, nebo i kdy nezůstane
kdy se rádio napřed nevypne vypínačem, a sundá se panel ,
a nebo , jestli má vliv i nastrčená SD paměová karta-pod panelem????? není nikde popsáno SENCOR-5044MR-levný a má vechno-vypadalo...
S rádiem jsem si uil své(mechanická montá...aby tam zbylé dráty vely, redukce -protoe u bylo tolik změn na drátech, abych věděl původní stav...původní schéma zapojení napájení bylo chybné, napájení pro anténu-taky nebylo jasně zřejmé-no prostě hrozný. A a to konečně funguje vechno, tak něco vybíjí baterku.
Jen mě mrzí, e jsem si nové rádio "neoměřil" na stole. Kde co je a kolik to ere. Výstup napájení pro ant....
Jen doufám, e se auto nějak "samo" spraví a e to zapajsrovaný rádio plechovým rámečkem nebudu muset rvát z panelu. A mě to vechno *****, tak to bude lítat z auta jako ípy. Jetě mě napadlo - na dvoře auto stabilně dobíjet přes konektor v autě(nějakou "etrnou" -nezubatou nabíječkou s pověenou dalí baterií-pro filtraci napěových piček (ale to auto je taková počítačová *****, e by to tomu určitě vadilo). Jsou krabičky DESULFÁTORY, které oivují autobaterky-napěovými pičkami- a tak se omezuje povlak sulfidu na deskách autobaterie a tak se nezmenuje kapacita. To v tomto SHITU taky asi nelze pověsit, protoe by to určitě něco vyvádělo. Vypínat tu sviňu vypínačem u baterky jako iguláča...
Díky za Vae připomínky a začínám majitele CITROENů obdivovat, protoe......se tam vdycky něco najde, co se větinou elektricky *****. ( Omlouvám se za sprostý slova ale tyto jsou jediný "pouitelný")
Natěstí to není moje jediný "fáro"... a dík za INFO
No, mě právě bliká za vech okolností tedy po uzavření i neuzavření auta:
kdy ho napřed vypnu tl.vypínače na panelu
kdy uvnitř zůstane Cdéčko, nebo i kdy nezůstane
kdy se rádio napřed nevypne vypínačem, a sundá se panel ,
a nebo , jestli má vliv i nastrčená SD paměová karta-pod panelem????? není nikde popsáno SENCOR-5044MR-levný a má vechno-vypadalo...
S rádiem jsem si uil své(mechanická montá...aby tam zbylé dráty vely, redukce -protoe u bylo tolik změn na drátech, abych věděl původní stav...původní schéma zapojení napájení bylo chybné, napájení pro anténu-taky nebylo jasně zřejmé-no prostě hrozný. A a to konečně funguje vechno, tak něco vybíjí baterku.
Jen mě mrzí, e jsem si nové rádio "neoměřil" na stole. Kde co je a kolik to ere. Výstup napájení pro ant....
Jen doufám, e se auto nějak "samo" spraví a e to zapajsrovaný rádio plechovým rámečkem nebudu muset rvát z panelu. A mě to vechno *****, tak to bude lítat z auta jako ípy. Jetě mě napadlo - na dvoře auto stabilně dobíjet přes konektor v autě(nějakou "etrnou" -nezubatou nabíječkou s pověenou dalí baterií-pro filtraci napěových piček (ale to auto je taková počítačová *****, e by to tomu určitě vadilo). Jsou krabičky DESULFÁTORY, které oivují autobaterky-napěovými pičkami- a tak se omezuje povlak sulfidu na deskách autobaterie a tak se nezmenuje kapacita. To v tomto SHITU taky asi nelze pověsit, protoe by to určitě něco vyvádělo. Vypínat tu sviňu vypínačem u baterky jako iguláča...
Díky za Vae připomínky a začínám majitele CITROENů obdivovat, protoe......se tam vdycky něco najde, co se větinou elektricky *****. ( Omlouvám se za sprostý slova ale tyto jsou jediný "pouitelný")
Natěstí to není moje jediný "fáro"...:-d :-d;-) a dík za INFO
|
|
| |
|
|