| | |
14.05.2012 08:24 -
Re: Problém s dobíjením
|
2477895
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Darjo, paráda, vylo to . Dej vědět, co se poondilo.
Darjo, paráda, vylo to :palec. Dej vědět, co se poondilo.
|
|
14.05.2012 12:51 -
Re: Problém s dobíjením
|
2477927
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Darja napsal(a): Pánové, psala jsem, e se mi to stalo v divočině, tj nejblií město s elektrem, co má otevřeno o víkendu cca 50 km! Take bez komentáře stejně jako kontrolu dobíjení na palubovce.... takovej debil nejsem! Změřili jsme to, baterka má 12,6 v klidu, nastartovaný s otáčkama 2500 to má 12,3 a trochu to kolíe. Hláku to vyhodilo, a pak třeba 15km nic. Podle mě chvíli dobíjí a nedobíjí. jedu a třeba 10 minut nic. Dál je slyet ve vyích točkách řemen.. ten je ani ne měsíc starej (byl měněnej v autorizáku). Zítra se pokusím dojet do prahy a k nám do servisu. Pak se uvidí, jestli jen uhlíky, regulátor, nebo řemen. Jen prostě na hovno je to, e jsem uprostřed ničeho a do práce 80km cesty... nevím jak citroen(beru to podle jiných aut co jsem měl) ale je třeba měřit napětí na altíku a potom kolik se ho tlačí do baterky.napětí na altu by mělo být cca.13,8-14,2v a mělo by dojít k malému poklesu při zapnutí světel.nemusí to být tragédie v podobě mrtvého altu-stalo se mi e mi probíjel kabel z altu na kostru a svítilo dobíjení.pproto je třeba měřit alt a baterku pokud je velký rozdíl někde se tratí napětí a jede víceméně na baterku.nemusí to být regler ale klíďo dioda,patná kostra altu,nebo jen sjeté uhlíky+zanesená kotva(ta potom pití)
Pánové, psala jsem, e se mi to stalo v divočině, tj nejblií město s elektrem, co má otevřeno o víkendu cca 50 km! Take bez komentáře stejně jako kontrolu dobíjení na palubovce.... takovej debil nejsem! Změřili jsme to, baterka má 12,6 v klidu, nastartovaný s otáčkama 2500 to má 12,3 a trochu to kolíe. Hláku to vyhodilo, a pak třeba 15km nic. Podle mě chvíli dobíjí a nedobíjí. jedu a třeba 10 minut nic. Dál je slyet ve vyích točkách řemen.. ten je ani ne měsíc starej (byl měněnej v autorizáku). Zítra se pokusím dojet do prahy a k nám do servisu. Pak se uvidí, jestli jen uhlíky, regulátor, nebo řemen. Jen prostě na hovno je to, e jsem uprostřed ničeho a do práce 80km cesty... nevím jak citroen(beru to podle jiných aut co jsem měl) ale je třeba měřit napětí na altíku a potom kolik se ho tlačí do baterky.napětí na altu by mělo být cca.13,8-14,2v a mělo by dojít k malému poklesu při zapnutí světel.nemusí to být tragédie v podobě mrtvého altu-stalo se mi e mi probíjel kabel z altu na kostru a svítilo dobíjení.pproto je třeba měřit alt a baterku pokud je velký rozdíl někde se tratí napětí a jede víceméně na baterku.nemusí to být regler ale klíďo dioda,patná kostra altu,nebo jen sjeté uhlíky+zanesená kotva(ta potom pití)
|
|
16.05.2012 12:35 -
Re: Problém s dobíjením
|
2478895
|
|
Darja
|
|
|
Kolektor a uhlíky.. zní prozatimní zpráva... snad se mi dneska u vrátí, protoe právě křiuju cesty v nové C4... a moc mi chybí C5
Kolektor a uhlíky.. zní prozatimní zpráva... snad se mi dneska u vrátí, protoe právě křiuju cesty v nové C4... a moc mi chybí C5 :-)))):-))))
|
|
16.05.2012 17:29 -
Re: Problém s dobíjením
|
2478940
|
|
Darja
|
|
|
za předčasný odchod mého altíku taky trochu můe rosící servopumpa.... I kdy ho u babie čistili, asi né pořádně.
Jo a museli vypustit klimu... já se snad nedoplatím
za předčasný odchod mého altíku taky trochu můe rosící servopumpa.... I kdy ho u babie čistili, asi né pořádně.
Jo a museli vypustit klimu... já se snad nedoplatím :nevim
|
|
13.06.2013 21:06 -
Re: Problém s dobíjením
|
2589126
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak se mi dneska taky podělal altík. Cestou z Ústí domu se mi rozsvítila hláka ,e mi to nedobíjí,dojel jsem cca 40km a před gará,kde auto chcíplo a bylo to.
Tak se mi dneska taky podělal altík. Cestou z Ústí domu se mi rozsvítila hláka ,e mi to nedobíjí,dojel jsem cca 40km a před gará,kde auto chcíplo a bylo to.
|
|
11.10.2013 10:36 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2625978
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mám C5 II,nenael jsem vlákno a nechci zakládat nové,kdy auto stojí 1 a více dní,viml jsem si,e voltmetr při zapnutí zapalování ukazuje čtvrtku(8hodin) nabití baterie,po nastartování během chvilky 6hodin,zkusil jsem jetě,kdy ráno zapnu zapalování,ukazuje málo nabitá,vypnu a znovu zapnu zapalování,ukazuje voltmetr 8hodin,startuje normálně,mám něčemu věnovat pozornost,nebo je to normální jev.
Mám C5 II,nenael jsem vlákno a nechci zakládat nové,kdy auto stojí 1 a více dní,viml jsem si,e voltmetr při zapnutí zapalování ukazuje čtvrtku(8hodin) nabití baterie,po nastartování během chvilky 6hodin,zkusil jsem jetě,kdy ráno zapnu zapalování,ukazuje málo nabitá,vypnu a znovu zapnu zapalování,ukazuje voltmetr 8hodin,startuje normálně,mám něčemu věnovat pozornost,nebo je to normální jev.:nevim
|
|
11.10.2013 12:03 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2625989
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Mám C5 II,nenael jsem vlákno a nechci zakládat nové,kdy auto stojí 1 a více dní,viml jsem si,e voltmetr při zapnutí zapalování ukazuje čtvrtku(8hodin) nabití baterie,po nastartování během chvilky 6hodin,zkusil jsem jetě,kdy ráno zapnu zapalování,ukazuje málo nabitá,vypnu a znovu zapnu zapalování,ukazuje voltmetr 8hodin,startuje normálně,mám něčemu věnovat pozornost,nebo je to normální jev.
Kdy zapne zapalování sepne havení - musí být pokles- při startu sleze ůplně(kdy hned nechytne) je to OK
Kdy zapne zapalování sepne havení - musí být pokles- při startu sleze ůplně(kdy hned nechytne);-) je to OK
|
|
11.10.2013 12:45 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2626015
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze,kdy zapnu zapalování,sepne havení,ukazuje 8hodin,bez toho,abych nastartoval,vypnu zapalování ,znovu zapnu a hned ukazuje 6hodin,bez problému vdy nastartuju,nevim,jestli to dělá od začátku co mám auto,viml jsem si a te,ale zatím je ve ok,akorát nevim,jestli se tomu věnovat,nebo kdy je ve ok,tak hodit za hlavu.
jruze,kdy zapnu zapalování,sepne havení,ukazuje 8hodin,bez toho,abych nastartoval,vypnu zapalování ,znovu zapnu a hned ukazuje 6hodin,bez problému vdy nastartuju,nevim,jestli to dělá od začátku co mám auto,viml jsem si a te,ale zatím je ve ok,akorát nevim,jestli se tomu věnovat,nebo kdy je ve ok,tak hodit za hlavu.
|
|
01.12.2013 10:03 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642354
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes ráno,kdy jsem zapnul zapalování,voltmetr ukazoval skoro vybytou baterii,hned jsem vypnul zapalování,asi za 2vteřiny znovu zapnul a voltmetr ukazoval zcela nabytou.Kdy startuju e manometr ukazuje málo nabytou,chytá jako na dva válce,kdy dvakrát zapnu zapalování a manometr ukazuje plné nabytí,startuje v pohodě,toto se stává pouze kdy auto stojí déle jak 10hodin,jinak ve OK,eby někde nějaká kostra?
Tak dnes ráno,kdy jsem zapnul zapalování,voltmetr ukazoval skoro vybytou baterii,hned jsem vypnul zapalování,asi za 2vteřiny znovu zapnul a voltmetr ukazoval zcela nabytou.Kdy startuju e manometr ukazuje málo nabytou,chytá jako na dva válce,kdy dvakrát zapnu zapalování a manometr ukazuje plné nabytí,startuje v pohodě,toto se stává pouze kdy auto stojí déle jak 10hodin,jinak ve OK,eby někde nějaká kostra?:nevim
|
|
01.12.2013 12:16 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642399
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
e by havení?
e by havení?
|
|
01.12.2013 12:29 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642401
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To by měla ukázat diagnostika,tam je ve bez závad.A kdyby nějakým záhadnym způsobem závadu neukázala,měl bych problém se startováním stále,se studeným motorem,kdy dvakrát zapnu zapalování a voltmetr ukáe plná baterka,tak ok.
To by měla ukázat diagnostika,tam je ve bez závad.A kdyby nějakým záhadnym způsobem závadu neukázala,měl bych problém se startováním stále,se studeným motorem,kdy dvakrát zapnu zapalování a voltmetr ukáe plná baterka,tak ok.
|
|
01.12.2013 13:22 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642414
|
|
jumep
|
|
|
skus kontakty na baterke a tiez tam mas na + kontakte nasrobovany matickou kabel, to je privod do zhavenia, precisti aj ten
skus kontakty na baterke a tiez tam mas na + kontakte nasrobovany matickou kabel, to je privod do zhavenia, precisti aj ten
|
|
01.12.2013 13:35 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642422
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky,baterku jsem nedávno nabijel,prevence před zimou,tak jsem čistil i kontakty na baterce,mám zaklapávací svorky,tak doufám,e tam bude ta matička pro + kabel na to havení,půjdu se podívat a dám vědět.
Díky,baterku jsem nedávno nabijel,prevence před zimou,tak jsem čistil i kontakty na baterce,mám zaklapávací svorky,tak doufám,e tam bude ta matička pro + kabel na to havení,půjdu se podívat a dám vědět.
|
|
01.12.2013 13:40 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642425
|
|
jumep
|
|
|
teraz si ma trocha zmiatol, lebo neviem ako to je pri c5 2 a piseme vo vlakne c5 3 k uplne niecomu inemu
teraz si ma trocha zmiatol, lebo neviem ako to je pri c5 2 a piseme vo vlakne c5 3 k uplne niecomu inemu
|
|
01.12.2013 14:32 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642435
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Má pravdu,ji jsem to tady někde psal,nechtěl jsem zakládat nové vlákno,kdy u tady je na voltmetr,byl jsem to celé znovu očistit,sundal baterku,sundal starou izolačku,očistil,je to zmáčknuté a zacínované v té svorce,očistil ve co lo,situace se nezměnila.Diagnostika,kdy jsem byl u klubáků nic nenapsala,pravděpodobně nějaká prkotina,ale nebaví mne pořad zapínat na 2x zapalování,je pravda,e jednou na vteřinu,vypnu a na podruhý voltmetr ukazuje ok,kdy na poprvé ukazuje málo a začnu startovat,nechce se mu,kdy naskočí,tak asi na dva válce,jako kdyby lo málo proudu a neotevřelo ve pro nastartování,na podruhé ve bez problému a voltmetr ukazuje ok.
Má pravdu,ji jsem to tady někde psal,nechtěl jsem zakládat nové vlákno,kdy u tady je na voltmetr,byl jsem to celé znovu očistit,sundal baterku,sundal starou izolačku,očistil,je to zmáčknuté a zacínované v té svorce,očistil ve co lo,situace se nezměnila.Diagnostika,kdy jsem byl u klubáků nic nenapsala,pravděpodobně nějaká prkotina,ale nebaví mne pořad zapínat na 2x zapalování,je pravda,e jednou na vteřinu,vypnu a na podruhý voltmetr ukazuje ok,kdy na poprvé ukazuje málo a začnu startovat,nechce se mu,kdy naskočí,tak asi na dva válce,jako kdyby lo málo proudu a neotevřelo ve pro nastartování,na podruhé ve bez problému a voltmetr ukazuje ok.:nevim
|
|
01.12.2013 14:38 -
Re: Voltmetr C5 III
|
2642437
|
|
jumep
|
|
|
to by mohlo byt aj relatko nejake v bsm, tazko takto povedat
skus prekontrolovat este kostru okolo baterky, povolit a pritiahnut
to by mohlo byt aj relatko nejake v bsm, tazko takto povedat
skus prekontrolovat este kostru okolo baterky, povolit a pritiahnut
|
|
| |
|
|