Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 13 > >|
14.05.2012 08:24 - Re: Problém s dobíjením 2477895
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Darjo, paráda, vyšlo to . Dej vědět, co se poondilo.

14.05.2012 12:51 - Re: Problém s dobíjením 2477927
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Pánové, psala jsem, že se mi to stalo v divočině, tj nejbližší město s elektrem, co má otevřeno o víkendu cca 50 km! Takže bez komentáře stejně jako kontrolu dobíjení na palubovce.... takovej debil nejsem! Změřili jsme to, baterka má 12,6 v klidu, nastartovaný s otáčkama 2500 to má 12,3 a trochu to kolíše. Hlášku to vyhodilo, a pak třeba 15km nic. Podle mě chvíli dobíjí a nedobíjí. jedu a třeba 10 minut nic. Dál je slyšet ve vyšších točkách řemen.. ten je ani ne měsíc starej (byl měněnej v autorizáku). Zítra se pokusím dojet do prahy a k nám do servisu. Pak se uvidí, jestli jen uhlíky, regulátor, nebo řemen. Jen prostě na hovno je to, že jsem uprostřed ničeho a do práce 80km cesty...
nevím jak citroen(beru to podle jiných aut co jsem měl) ale je třeba měřit napětí na altíku a potom kolik se ho tlačí do baterky.napětí na altu by mělo být cca.13,8-14,2v a mělo by dojít k malému poklesu při zapnutí světel.nemusí to být tragédie v podobě mrtvého altu-stalo se mi že mi probíjel kabel z altu na kostru a svítilo dobíjení.pproto je třeba měřit alt a baterku pokud je velký rozdíl někde se tratí napětí a jedeš víceméně na baterku.nemusí to být regler ale klíďo dioda,špatná kostra altu,nebo jen sjeté uhlíky+zanesená kotva(ta potom piští)

16.05.2012 12:35 - Re: Problém s dobíjením 2478895
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Kolektor a uhlíky.. zní prozatimní zpráva... snad se mi dneska už vrátí, protože právě křižuju cesty v nové C4... a moc mi chybí C5

16.05.2012 13:08 - Re: Problém s dobíjením 2478910
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Kolektor a uhlíky.. zní prozatimní zpráva... snad se mi dneska už vrátí, protože právě křižuju cesty v nové C4... a moc mi chybí C5
no vidíš není třeba hned plašit hady s celým altem ale na druhou stranu:je hodně zajímavé kolik vydrží altík na to kolik toho udělá za svou životnost,respaktivě za životnost některé za svých součástí.dal bych nobelovku za to kdo to vymakal do dnešní podoby... za 1!!!

16.05.2012 17:29 - Re: Problém s dobíjením 2478940
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
za předčasný odchod mého altíku taky trochu může rosící servopumpa.... I když ho u babiše čistili, asi né pořádně.
Jo a museli vypustit klimu... já se snad nedoplatím

16.05.2012 19:31 - Re: Problém s dobíjením 2478978
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
za předčasný odchod mého altíku taky trochu může rosící servopumpa.... I když ho u babiše čistili, asi né pořádně. Jo a museli vypustit klimu... já se snad nedoplatím
nono,Darjo tot není jen problém Tebe... Málokterý šofér si připustí že i alt potřebuje starost.Výměna uhlů běžnost,promazat ložiska?Na co však dává "šturm".Jak říkám Nobelovku za to,co umí altík.A pilotko s mřškou fe třílitru aspon kára hrčí a můžeš zajistit náležitosti se srazem...(pomohl bych-nejde-daleko ale vůz by pomohl )

16.05.2012 19:48 - Re: Problém s dobíjením 2478980
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
za předčasný odchod mého altíku taky trochu může rosící servopumpa.... I když ho u babiše čistili, asi né pořádně.
Jo a museli vypustit klimu... já se snad nedoplatím

Tak vidíš, voda je sviňa. V altíku určitě.

16.05.2012 20:44 - Re: Problém s dobíjením 2479009
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
C5stepan napsal(a):
Tak vidíš, voda je sviňa. V altíku určitě.
voda nevadí... ale celková starost-nestarost vadí.

13.06.2013 21:06 - Re: Problém s dobíjením 2589126
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak se mi dneska taky podělal altík. Cestou z Ústí domu se mi rozsvítila hláška ,že mi to nedobíjí,dojel jsem cca 40km až před garáž,kde auto chcíplo a bylo to.

11.10.2013 10:36 - Re: Voltmetr C5 III 2625978
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mám C5 II,nenašel jsem vlákno a nechci zakládat nové,když auto stojí 1 a více dní,všiml jsem si,že voltmetr při zapnutí zapalování ukazuje čtvrtku(8hodin) nabití baterie,po nastartování během chvilky 6hodin,zkusil jsem ještě,když ráno zapnu zapalování,ukazuje málo nabitá,vypnu a znovu zapnu zapalování,ukazuje voltmetr 8hodin,startuje normálně,mám něčemu věnovat pozornost,nebo je to normální jev.

11.10.2013 12:03 - Re: Voltmetr C5 III 2625989
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Mám C5 II,nenašel jsem vlákno a nechci zakládat nové,když auto stojí 1 a více dní,všiml jsem si,že voltmetr při zapnutí zapalování ukazuje čtvrtku(8hodin) nabití baterie,po nastartování během chvilky 6hodin,zkusil jsem ještě,když ráno zapnu zapalování,ukazuje málo nabitá,vypnu a znovu zapnu zapalování,ukazuje voltmetr 8hodin,startuje normálně,mám něčemu věnovat pozornost,nebo je to normální jev.


Když zapneš zapalování sepne žhavení - musí být pokles- při startu sleze ůplně(když hned nechytne) je to OK

11.10.2013 12:45 - Re: Voltmetr C5 III 2626015
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze,když zapnu zapalování,sepne žhavení,ukazuje 8hodin,bez toho,abych nastartoval,vypnu zapalování ,znovu zapnu a hned ukazuje 6hodin,bez problému vždy nastartuju,nevim,jestli to dělá od začátku co mám auto,všiml jsem si až te,ale zatím je vše ok,akorát nevim,jestli se tomu věnovat,nebo když je vše ok,tak hodit za hlavu.

01.12.2013 10:03 - Re: Voltmetr C5 III 2642354
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak dnes ráno,když jsem zapnul zapalování,voltmetr ukazoval skoro vybytou baterii,hned jsem vypnul zapalování,asi za 2vteřiny znovu zapnul a voltmetr ukazoval zcela nabytou.Když startuju že manometr ukazuje málo nabytou,chytá jako na dva válce,když dvakrát zapnu zapalování a manometr ukazuje plné nabytí,startuje v pohodě,toto se stává pouze když auto stojí déle jak 10hodin,jinak vše OK,žeby někde nějaká kostra?

01.12.2013 12:16 - Re: Voltmetr C5 III 2642399
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
že by žhavení?

01.12.2013 12:29 - Re: Voltmetr C5 III 2642401
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To by měla ukázat diagnostika,tam je vše bez závad.A kdyby nějakým záhadnym způsobem závadu neukázala,měl bych problém se startováním stále,se studeným motorem,když dvakrát zapnu zapalování a voltmetr ukáže plná baterka,tak ok.

01.12.2013 13:22 - Re: Voltmetr C5 III 2642414
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skus kontakty na baterke a tiez tam mas na + kontakte nasrobovany matickou kabel, to je privod do zhavenia, precisti aj ten

01.12.2013 13:35 - Re: Voltmetr C5 III 2642422
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Díky,baterku jsem nedávno nabijel,prevence před zimou,tak jsem čistil i kontakty na baterce,mám zaklapávací svorky,tak doufám,že tam bude ta matička pro + kabel na to žhavení,půjdu se podívat a dám vědět.

01.12.2013 13:40 - Re: Voltmetr C5 III 2642425
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
teraz si ma trocha zmiatol, lebo neviem ako to je pri c5 2 a piseme vo vlakne c5 3 k uplne niecomu inemu

01.12.2013 14:32 - Re: Voltmetr C5 III 2642435
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mᚠpravdu,již jsem to tady někde psal,nechtěl jsem zakládat nové vlákno,když už tady je na voltmetr,byl jsem to celé znovu očistit,sundal baterku,sundal starou izolačku,očistil,je to zmáčknuté a zacínované v té svorce,očistil vše co šlo,situace se nezměnila.Diagnostika,když jsem byl u klubáků nic nenapsala,pravděpodobně nějaká prkotina,ale nebaví mne pořad zapínat na 2x zapalování,je pravda,že jednou na vteřinu,vypnu a na podruhý voltmetr ukazuje ok,když na poprvé ukazuje málo a začnu startovat,nechce se mu,když naskočí,tak asi na dva válce,jako kdyby šlo málo proudu a neotevřelo vše pro nastartování,na podruhé vše bez problému a voltmetr ukazuje ok.

01.12.2013 14:38 - Re: Voltmetr C5 III 2642437
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to by mohlo byt aj relatko nejake v bsm, tazko takto povedat
skus prekontrolovat este kostru okolo baterky, povolit a pritiahnut

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator