| | |
01.06.2011 14:49 -
Re: Problém s dobíjením
|
2393935
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Dnes jsem měřil napětí na baterii při nastartovaném motoru a hodnota byla 16.48 V.Je to normál nebo si mám chystat peníze na nový regulátor alternátoru.Budík v autě ukazuje vpravo,tak ve tři čtvrtě stupnice.Při vypnutém motoru je vpravo v červeném.Alternátor Bosch.
Dnes jsem měřil napětí na baterii při nastartovaném motoru a hodnota byla 16.48 V.Je to normál nebo si mám chystat peníze na nový regulátor alternátoru.Budík v autě ukazuje vpravo,tak ve tři čtvrtě stupnice.Při vypnutém motoru je vpravo v červeném.Alternátor Bosch.:nevim
Přílohy: 84301361_0 (1).jpg ( 120147b ) - |
|
01.06.2011 19:34 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394163
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
ja taky dneska meril. vypnute zapl.baterka 12,6V pri zhaveni 11,6V. pri nastartovanem motoru 14,3 V, k tomu sem pozapinal vsechny svetla apod a napeti bylo stejne..takze asi ok.....ale mam natocene video toho voltmetru na plabce, po nastartovani mu to chvili trva nez doleze na polovinu....dodam vecer link.
ja taky dneska meril. vypnute zapl.baterka 12,6V pri zhaveni 11,6V. pri nastartovanem motoru 14,3 V, k tomu sem pozapinal vsechny svetla apod a napeti bylo stejne..takze asi ok.....ale mam natocene video toho voltmetru na plabce, po nastartovani mu to chvili trva nez doleze na polovinu....dodam vecer link.
|
|
01.06.2011 21:43 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394244
|
|
jruze
|
|
|
Ta elektronika nemá moc ráda podpětí a při přepětí by ti také mohla zamávat na rozloučenou.A ne jen elektronika ale vechny spotřebiče.
Ta elektronika nemá moc ráda podpětí a při přepětí by ti také mohla zamávat na rozloučenou.A ne jen elektronika ale vechny spotřebiče.
|
|
01.06.2011 21:46 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394247
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
e ani počítač nic nehlásí?
e ani počítač nic nehlásí?:-((((
|
|
01.06.2011 21:47 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394248
|
|
jumep
|
|
|
16.48 V je moc, s tym by som nejazdil
a co s tym?
altik von a na kontrolu
16.48 V je moc, s tym by som nejazdil
a co s tym?
altik von a na kontrolu
|
|
01.06.2011 23:30 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394307
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
prosim o prelusteni minizahady: viz. link (video)
jak napeti nabiha ostatnim , tak jak mam na videu nebo jinak ?
mozna hledam chybu kde neni ale neco se mi na tom altiku nezda
.link.
prosim o prelusteni minizahady: viz. link (video)
jak napeti nabiha ostatnim , tak jak mam na videu nebo jinak ?
mozna hledam chybu kde neni ale neco se mi na tom altiku nezda :nevim
http://www.youtube.com/watch?v=vvfV7qvKUrI
|
|
01.06.2011 23:32 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394308
|
|
jumep
|
|
|
po zapnuti klucu ma ist rucicka do stredu, po nastartovani tam aj zostat, cize tebe ukazuje malo po zapnuti kluca a po nastartovani sa to zrovna
edit:
skontroluj kostru na prevodovke a vedla baterky na karoserii a potom v ELECTRONIC v motorovom priestore to co je ta 8cka matica (to je hlavny privod)
a tiez ci mas dobre pripojene a zacvaknute kontakty na baterke
po zapnuti klucu ma ist rucicka do stredu, po nastartovani tam aj zostat, cize tebe ukazuje malo po zapnuti kluca a po nastartovani sa to zrovna
edit:
skontroluj kostru na prevodovke a vedla baterky na karoserii a potom v ELECTRONIC v motorovom priestore to co je ta 8cka matica (to je hlavny privod)
a tiez ci mas dobre pripojene a zacvaknute kontakty na baterke
|
|
01.06.2011 23:34 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394309
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mám malinko jinej budík, ale jak píe jumep, před startem ji mám uprostřed, při startu malinko klesne a po chytnutí se zvolna vrací.
Foto po startu. - .link.
Video můu dodat zítra.
Mám malinko jinej budík, ale jak píe jumep, před startem ji mám uprostřed, při startu malinko klesne a po chytnutí se zvolna vrací.
Foto po startu. - http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/1113001_15394463804cdda6a1de4e7.jpg
Video můu dodat zítra.
|
|
02.06.2011 09:47 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394419
|
|
jruze
|
|
|
Nechci se moc plést do vaich zkueností(mám automat),ale podle mne záleí trochu na stavu aku - po zapnutí klíčku má aku určitý odběr a ten by se mohl projevit poklesem napětí(pohybem ručičky vlevo) a po startu(dobíjení altiku) se vrátit do normálu.Kdy bude mít aku u malou kapacitu tak v zátěi klesne napětí a starter to jetě utáhne, u super aku se ten pokles projeví minimálně.Nevím je to jen můj názor.
Nechci se moc plést do vaich zkueností(mám automat),ale podle mne záleí trochu na stavu aku - po zapnutí klíčku má aku určitý odběr a ten by se mohl projevit poklesem napětí(pohybem ručičky vlevo) a po startu(dobíjení altiku) se vrátit do normálu.Kdy bude mít aku u malou kapacitu tak v zátěi klesne napětí a starter to jetě utáhne, u super aku se ten pokles projeví minimálně.Nevím je to jen můj názor.
|
|
02.06.2011 09:56 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394422
|
|
jumep
|
|
|
jo, ja som hovoril od zaciatku o aku, ale bavili sme sa na chate, kde citronek pisal ze ma novu aku
aj ked ja som mal tiez novu aku a lietalo mi to hore dole az som raz zaparkoval v meste, zamkol a ked som sa vratil, tak som odomkol a po otoceni kluca v spinacke len ding ding a hotovo, uz som myslel ze posla BSI a to prdla aku. Po nahodeni novej to aj lepsie toci a prestalo to pobehovat
ale prestalo to pobehovat a aj moj odveky problem s elektrikou sa stratil po tom co som (pri zapnuti zataze v aute zacalo ukazovat o 6 stupnov menej na vonkajsiu teplotu, klesla rucicka dobijania a pod.)
1. vymenil kostrovy kabel od aku (stara aku pretekala kyselina a zozralo ten rychloupinak)
2. pritiahol maticu na BSM (elektronka v motore)
po tomto ukone sa to aj zo s tou zlou aku zlepsilo, hlavne teda za jazdy uz nelietala rucicka a asi mesiac na to umrela ta baterka
preto pisem, skus pritiahnut kontakty
jo, ja som hovoril od zaciatku o aku, ale bavili sme sa na chate, kde citronek pisal ze ma novu aku
aj ked ja som mal tiez novu aku a lietalo mi to hore dole az som raz zaparkoval v meste, zamkol a ked som sa vratil, tak som odomkol a po otoceni kluca v spinacke len ding ding a hotovo, uz som myslel ze posla BSI a to prdla aku. Po nahodeni novej to aj lepsie toci a prestalo to pobehovat
ale prestalo to pobehovat a aj moj odveky problem s elektrikou sa stratil po tom co som (pri zapnuti zataze v aute zacalo ukazovat o 6 stupnov menej na vonkajsiu teplotu, klesla rucicka dobijania a pod.)
1. vymenil kostrovy kabel od aku (stara aku pretekala kyselina a zozralo ten rychloupinak)
2. pritiahol maticu na BSM (elektronka v motore)
po tomto ukone sa to aj zo s tou zlou aku zlepsilo, hlavne teda za jazdy uz nelietala rucicka a asi mesiac na to umrela ta baterka
preto pisem, skus pritiahnut kontakty
|
|
02.06.2011 11:39 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394453
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Já mám baterii novou ,v lednu koupenou Vartu ,dneska na baterii při nastartovaném motoru nameřeno u autoelektrikáře 14.45 V ,ale budík pořád ukazuje stejné hodnoty.Ukostření od baterie na kastly očitěno,ale ádná změna.Kde najdu ukostření motoru na karosérii.
Já mám baterii novou ,v lednu koupenou Vartu ,dneska na baterii při nastartovaném motoru nameřeno u autoelektrikáře 14.45 V ,ale budík pořád ukazuje stejné hodnoty.Ukostření od baterie na kastly očitěno,ale ádná změna:-((((.Kde najdu ukostření motoru na karosérii.:nevim
|
|
02.06.2011 13:20 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394489
|
|
jumep
|
|
|
motor je ukostreny cez baterku
- z baterky je kabel rozdvojeny, jeden na karoseriu a druhy na prevodovku
14.45 je ok ako uz pisal jruze
motor je ukostreny cez baterku
- z baterky je kabel rozdvojeny, jeden na karoseriu a druhy na prevodovku
14.45 je ok ako uz pisal jruze
|
|
02.06.2011 15:24 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394534
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Tak proč mi ten budík pořád ukazuje ve třičtvrtě stupnice v plusu Já s tím laboruju u delí dobu,a kvůli tomu jsem měnil baterii 7 let starou za novou.
Tak proč mi ten budík pořád ukazuje ve třičtvrtě stupnice v plusu:nevim Já s tím laboruju u delí dobu,a kvůli tomu jsem měnil baterii 7 let starou za novou.
|
|
02.06.2011 15:28 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394535
|
|
jumep
|
|
|
zhruba tu to popisujem, tiez mi to robilo, po vymene toho kostroveho kabla sa to zlepsilo / teda prestalo robit (a zasahov okolo toho)
.link.
zhruba tu to popisujem, tiez mi to robilo, po vymene toho kostroveho kabla sa to zlepsilo / teda prestalo robit (a zasahov okolo toho)
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2394422-re-dobijeni/
|
|
02.06.2011 16:18 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394545
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Jen doplním jumepa , kdyby někdo potřeboval tyto díly, tak pro informaci tady je vyobrazení , čísla náhradních dílů a ceny : kabel baterie + pól , číslo dílu 5642 EF - cena 1856 kč na obrázku pozice 2
Kabel baterie - pól , číslo díl 5638 G6 cena 521 kč na obrázku pozice 3
kdyby někdo potřeboval plastové zacvakovací "nýty" pro upevnění krytů , pozice č. 60 (mě 2 chybí, tak je koupím) je to obj.č. 6991 X7 cena 12 kč za kus
Jo pozor... nevím jestli je to stejné u vech motorizací ! Díval jsem se na C5 I , motor 2,2 HDi.
Jen doplním jumepa , kdyby někdo potřeboval tyto díly, tak pro informaci tady je vyobrazení , čísla náhradních dílů a ceny : kabel baterie + pól , číslo dílu 5642 EF - cena 1856 kč na obrázku pozice 2
Kabel baterie - pól , číslo díl 5638 G6 cena 521 kč na obrázku pozice 3
kdyby někdo potřeboval plastové zacvakovací "nýty" pro upevnění krytů , pozice č. 60 (mě 2 chybí, tak je koupím) je to obj.č. 6991 X7 cena 12 kč za kus
Jo pozor... nevím jestli je to stejné u vech motorizací ! Díval jsem se na C5 I , motor 2,2 HDi.
Přílohy: kabely baterie.jpg ( 68059b ) - |
|
02.06.2011 16:49 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394565
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
beatldus: A jaké napětí ukazuje diagnostika neví? (ne voltmetr připojený k baterce nebo altíku)
Protoe ta ručička v autě nebude ukazovat přímo napětí na baterce/alternátoru, ale bude elektronicky řízená právě podle té hodnoty z diagnostiky.
beatldus: A jaké napětí ukazuje diagnostika neví? (ne voltmetr připojený k baterce nebo altíku)
Protoe ta ručička v autě nebude ukazovat přímo napětí na baterce/alternátoru, ale bude elektronicky řízená právě podle té hodnoty z diagnostiky.
|
|
02.06.2011 18:30 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394602
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Na diagnostiku sem to napíchlé neměl take nevím.Odkud teda bere ten budík tu hodnotu?
Zkusím to co navrhoval Jumep,výměna kostřícího kabelu,zas tak velká investice to není a pak se uvidí a budu řeit dát.
Na diagnostiku sem to napíchlé neměl take nevím.Odkud teda bere ten budík tu hodnotu?:-(
Zkusím to co navrhoval Jumep,výměna kostřícího kabelu,zas tak velká investice to není a pak se uvidí a budu řeit dát.
|
|
03.06.2011 11:58 -
Re: Problém s dobíjením
|
2394693
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
tak ten muj voltmetr (budik na palubce) porad po startu se louda nez dojde kam mam, vsechny ukostreni procisteno , nevypadaly ,ze by zrovna tam mel byt problem.
baterka po odpojeni vylezla na 12,65V , kdyz jsem ji dal zpatky tak zpatky na 12,55V ,takze nemyslim si ze 70A 640Ah by mela nejaky problem..takze tu vylucuju
po nastartovani napeti bylo uz jen 14,3V a nezvedlo se ani pri pridani otacek ...
pri druhem startu uz budik vyskocil hned na polovinu...
alternator asi po 5 minutach se mi zdal docela teply ,ruka se na nem udrzet dala a asi je to normalni ,nejsem si jisty ?
chci vyzkouset vsechny moznosti a vedet, ze to ma nasvedomi altik nez objednam novy a pak zjistim ,ze je to stejne ...
nekdy se ozvou takove trsoku kovove zvuky od prostoru kdeje altik ,servo a cerpadlo je to jen strasne kratce a nestihnu to ani poradne poslechnout...ted me chodi mraz po zadech kdyz odchazi cerpadlo jak se to projevuje ?
tak ten muj voltmetr (budik na palubce) porad po startu se louda nez dojde kam mam, vsechny ukostreni procisteno , nevypadaly ,ze by zrovna tam mel byt problem.
baterka po odpojeni vylezla na 12,65V , kdyz jsem ji dal zpatky tak zpatky na 12,55V ,takze nemyslim si ze 70A 640Ah by mela nejaky problem..takze tu vylucuju :-)
po nastartovani napeti bylo uz jen 14,3V a nezvedlo se ani pri pridani otacek ...
pri druhem startu uz budik vyskocil hned na polovinu...
alternator asi po 5 minutach se mi zdal docela teply ,ruka se na nem udrzet dala a asi je to normalni ,nejsem si jisty ?
chci vyzkouset vsechny moznosti a vedet, ze to ma nasvedomi altik nez objednam novy a pak zjistim ,ze je to stejne ...
nekdy se ozvou takove trsoku kovove zvuky od prostoru kdeje altik ,servo a cerpadlo je to jen strasne kratce a nestihnu to ani poradne poslechnout...ted me chodi mraz po zadech kdyz odchazi cerpadlo jak se to projevuje ?
|
|
| |
|
|