Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Problém s dobíjením
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 > >|
28.12.2019 18:18 - Re: Problém s dobíjením 3252712
Bunda
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 14
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Carlik: Tu cenu výměny si řekl automechanik z kraje Prahy. Předtím jsem psal známýmu do Českých Budějovic, co má servis, aby mi napsal, kolik je max za tuhle výměnu, aby mě tady nenatáhl. Psal 2000, 2500 max.
No a pak do telefonu mi automechanik sám od sebe řekl 2500. Takže tak.
Sám to dělat na ulici nebudu, mohl bych na chatě, ale je zima. Ale co je hlavní, že tyhle věci jsem si dělal sám dřív, když jsem byl nadšenej do auta a měl to jako koníček. Dneska se potřebuju věnovat jiným věcem, než celej den rozebírat auto.
To hlavní číslo je jak píšeš, zajímalo je to ve formátu jako je FG18S027. Mně říkali, že je to kvůli řídící jednotce. Prý naopak vypadají stejně ty altíky, ale podle výbavy mají různý nastavení, tak aby to pracovalo dobře.

28.12.2019 19:31 - Re: Problém s dobíjením 3252716
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Z kterého kraje Prahy ? a kdo z ČB - jen abych věděl jak mám popř. změnit ceny jak v okolí Prahy tak na jihu.( to jsem s cenou skoro nastejnu se starším altíkem i s prací) ( proboha kdo chce za štyři šrouby , jednu matici a jeden konektor 2500,- ?)

29.12.2019 12:37 - Re: Problém s dobíjením 3252795
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo, tim sestavenim jsem myslel ne jenom patky a konektory, ale treba i regulator na altiku, ktery prijma impulsy od Ecu. Je to rizeny alternator, jestli si dobre pamatuju 2. generace. Meni zatizeni podle urcitych kriterii.

Asi tak, odsponovat kladku remenu, sundat plastovy kryt co je na filtru paliva a drzi ho 2 maticky a odklonit nalevaci hrdlo na olej. Pak uz jen odsroubovat srouby, myslim ze u spodniho praveho to slo pres maly natrubek, tak jen opatrnost at to nespadne nekam. Nahore matka plus polu a konektor od rizeni altiku.
V zime by se mi to venku taky delat nechtelo, to jo. Ale 2.5 bych za tuto vymenu fakt nedal. Za tuto cenu Ti udelaji mechosi rozvody na aute a to je o dost vic prace, ale to je Tvoje vec.

30.12.2019 18:27 - Re: Problém s dobíjením 3253011
Bunda
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 14
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Je to servis "Peugeot-Citroen" Brychta, adresa U skopců 43, 155 00 Praha-Řeporyje-Zadní Kopanina.
Malá soukromá dílna v rodinným domku na kraji Prahy. Pána neznám, jen mi vyhověl a vzal mě večer narychlo před Štědrým dnem na zavolání. Teď to udělá taky hned po Silvestru, dřív altíka mít nebudu.
Říkal, že se musí odstrojit předek a že to je skoro na celý den
Tak nevím, třeba kecá
Nebo vy jste to někdo schopnej udělat levněji do cca 4.1.?
Teď mě pobavil Autocentrum Dojáček. Přišla odpověď na poptávku alternátoru. Prý nejdřív objednají 6.1. a nabízejí repas za 12 379 Kč, musí se vrátit starý díl a zaplatit záloha 50 % předem
Přikládám foto nabídky

Přílohy:
Snímek obrazovky 2019-12-30 v 18.14.36.png ( 609866b ) -

08.04.2020 10:53 - Re: Problém s dobíjením 3265815
Matus2109
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, vyskočila mi včera chyba s nabíjaním, konkrétne Battery charge or electrical supply faulty. Batériu som pred týždnom kupoval novú BOSCH 12V 77Ah 780A. Na vožnobežných otáčkach som nameral 14,4V, keď som dal zdvihnú auto tak kleslo na 14,3V, takže by mal by alternátor v poriadku nie? Dvakrát mi medzitým nabehla chyba parkovacej brzdy ale pri ďalšom štarte už nič. Môže to ma nejaký súvis?

08.04.2020 14:21 - Re: Problém s dobíjením 3265863
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Matus2109 napsal(a):
Ahoj, vyskočila mi včera chyba s nabíjaním, konkrétne Battery charge or electrical supply faulty. Batériu som pred týždnom kupoval novú BOSCH 12V 77Ah 780A. Na vožnobežných otáčkach som nameral 14,4V, keď som dal zdvihnú auto tak kleslo na 14,3V, takže by mal by alternátor v poriadku nie? Dvakrát mi medzitým nabehla chyba parkovacej brzdy ale pri ďalšom štarte už nič. Môže to ma nejaký súvis?


Proč jsi dával novou aku ? a řekl jsi to autu? udělal jsi vše co jsi měl udělat při výměně aku ?

08.04.2020 20:20 - Re: Problém s dobíjením 3265902
Matus2109
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Batéria už vyzerala by stará. Auto som kúpil asi pred dvomi týždňami a keď som ráno doňho nasadol tak bol Economy mode. A to som s autom prešiel vždy asi 100km. Diagnostiku nemám, myslel som, že to môže by aj bez nej. Ale aj tak týždeň žiadny problém nebol až včera a dnes ráno. Dnes poobede už nebol žiadny problém. Čo všetko som mal urobi pri tej výmene?

08.04.2020 22:32 - Re: Problém s dobíjením 3265922
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
povedat autu ze je tam nova bateria...
po lopate vysvetlene problemu:

moderne auta s inteligentnym dobijanim si pamataju na kolko % bola dobita baterka, tym ze tam das novu ho rozhodis a je v toho z toho v....

BTW, pred tym nez zacnes nadavat, je toto dosledok sprisnujucich sa euro noriem, automobilky sa snazia aby auta boli co najcistejsie... preto vymysleli inteligentne dobijanie... A bude horsie

Aku baterku si kupil??? Obycajnu ci AGM? Ak obycajnu a mas inteligentne dobijanie mozes si byt isty ze za mesiac az rok odpalis baterku... a budes kupovat opat... Ja viem AGM stoji 4x tolko ale vydrzi dlhsie, ovela

Svet motorov robil raz test, dali do fabie obycajnu bateriu, vydrzala tusim 11 000km kym ju neporazilo. Pretoze to funguje tak ze pri zrychlovani odpaja generator prudu, aby auto nezralo az tak vela ale pri brzdeni dobija az 18V, pricom starsie auta dobijale stale 14,2V ci pridavas ci brzdis

08.04.2020 22:48 - Re: Problém s dobíjením 3265925
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono hlavně X7 má řídící jednotku pro akumulátor, pokud dᚠjiný s jinou kapacitou, měl bys to nastavit diagnostikou, jsou i dané podmínky, když nabiješ akumulátor mimo auto, co bys měl udělat a po jakém čase nastartovat, některé jednotky si to časem srovnají, ale pokud přečtěš návod, nebo se podívᚠdo vlákna- akumulátor, budeš vědět víc, hledat a číst.

09.04.2020 08:25 - Re: Problém s dobíjením 3265928
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
povedat autu ze je tam nova bateria...
po lopate vysvetlene problemu:

moderne auta s inteligentnym dobijanim si pamataju na kolko % bola dobita baterka, tym ze tam das novu ho rozhodis a je v toho z toho v....

BTW, pred tym nez zacnes nadavat, je toto dosledok sprisnujucich sa euro noriem, automobilky sa snazia aby auta boli co najcistejsie... preto vymysleli inteligentne dobijanie... A bude horsie

Aku baterku si kupil??? Obycajnu ci AGM? Ak obycajnu a mas inteligentne dobijanie mozes si byt isty ze za mesiac az rok odpalis baterku... a budes kupovat opat... Ja viem AGM stoji 4x tolko ale vydrzi dlhsie, ovela

Svet motorov robil raz test, dali do fabie obycajnu bateriu, vydrzala tusim 11 000km kym ju neporazilo. Pretoze to funguje tak ze pri zrychlovani odpaja generator prudu, aby auto nezralo az tak vela ale pri brzdeni dobija az 18V, pricom starsie auta dobijale stale 14,2V ci pridavas ci brzdis

ja som zastancom, davaj do auta čo tam patri. Ja som mal v 11/2008 klasicku asi 5 rokov staru a taku som dal aj novu. Diag ani servicebox neuvadzal AGM. Tie AGM sa zacali dava asi až neskor.

09.04.2020 17:23 - Re: Problém s dobíjením 3265995
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Aku baterku si kupil??? Obycajnu ci AGM? Ak obycajnu a mas inteligentne dobijanie mozes si byt isty ze za mesiac az rok odpalis baterku... a budes kupovat opat... Ja viem AGM stoji 4x tolko ale vydrzi dlhsie, ovela

baterie AGM jsou urcene pro auta se start-stop systemem,nemaji s dobijenim nic spolecneho s davat ji do auta bez tohoto systemu ze zbytecne vyhazovani penez

09.04.2020 19:52 - Re: Problém s dobíjením 3266005
Matus2109
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Start-stop systém nemám, a zrejme ani batériu AGM. Skúsim tam da teda zatiaž ešte pôvodnú a po sviatkoch skúsim zohna niekoho čo mi to zmeni diagnostikou.

09.04.2020 20:14 - Re: Problém s dobíjením 3266006
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jestli se s tím už auto srovnalo, chová se normálně a nehlásí ti to žádnou chybu, tak bych jí tam už nechal, ale na tu diagnostiku určitě zajeď co nejdřív.

10.04.2020 08:01 - Re: Problém s dobíjením 3266041
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Byva nastaveno 70Ah a ty jsi dal 77Ah. Nepujde to zmenit. Nejblizsi je tam 75Ah a stejne to nejde zmenit v jednotce baterie. Je to uplne jedno, ze tam je o tech 7Ah v baterce vic nez je nastaveno. Spis je podstatnejsi po vymene nechat auto v klidu, aby si ji jednotka otestovala a nacetla. Obavam se ze na disgnostice nic nezmuzes. Neni treba nic nastavovat pokud to bylo spravne.

10.04.2020 13:23 - Re: Problém s dobíjením 3266069
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Samozřejmě to nastavit jde,je tam i vlastní nastavení,je to stejné jako velikost obrazu na počítači,procenta jsou daný,ale pokud je jiná,nastavím vlastní,jinak by to bylo celé k ničemu a bylo by zbytečné,aby to psalo chybu.

10.04.2020 15:17 - Re: Problém s dobíjením 3266074
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Volba tam je, ale zmena se neprovede.

10.04.2020 15:58 - Re: Problém s dobíjením 3266104
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přesvědčovat tě nebudu, byl jsem u dvou případů nastavení
, jedná X7 1,6 HDI, druhá 2,0 HDI, obě nastavení vlastní proběhlo v pořádku, je to diskuze o ničem, která už patří i jinám.

16.11.2020 00:07 - Re: Problém s dobíjením 3290683
Ricmond
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 52
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravim pani .
V zapalovaci mam merac napatia, asi pred mesiacom som si vsimol, ze sa mi napatie zvysilo .
Ppohibuje sa 14,8 az 15,2V , inac vsetko funguje ako ma .

1/ vymenil som regler (1vyvodovy) za novy , kontrola diod
2/ vymenil som baterku za asi 1rocnu , plne nabita, dobijanie ukazovalo 13,5V na druhy den 15,2V
moja baterka varta 77Ah ma 4roky a funkcna na 65%
3/ skontroloval, vycistil silove kable a pridal som prepoj motor - kostra

Nejake rady ?

16.11.2020 11:27 - Re: Problém s dobíjením 3290702
jirka0077
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 61
99 Poslat soukromou zprávu
No to je super, tak že ŘJ si pamatuje i na kolik dobije baterku. Tak teď je tam měsíc stará baterie 77AH se startovacím proudem 680. Kde přesně mám nastavit, změnu baterie abych zase za rok nekupoval novou.

16.11.2020 16:42 - Re: Problém s dobíjením 3290739
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 256
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ricmond napsal(a):
Zdravim pani .
V zapalovaci mam merac napatia, asi pred mesiacom som si vsimol, ze sa mi napatie zvysilo .
Ppohibuje sa 14,8 az 15,2V , inac vsetko funguje ako ma .

1/ vymenil som regler (1vyvodovy) za novy , kontrola diod
2/ vymenil som baterku za asi 1rocnu , plne nabita, dobijanie ukazovalo 13,5V na druhy den 15,2V
moja baterka varta 77Ah ma 4roky a funkcna na 65%
3/ skontroloval, vycistil silove kable a pridal som prepoj motor - kostra

Nejake rady ?



A driv jsi si vsiml, ze ukazuje 14.2V - 14.4V a zmenilo se to na hodnoty co pises nebo proste jednoho dne jsi dal do zasuvky zapalovac a koukal jsi jake je tam ruznorode napeti?

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator