| | |
21.03.2018 14:57 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3141419
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud mas ELOTEC EC-85 tak navod ktery jsem ti poslal je informativne co potrebujes....nekoukej na krabici omacku kolem...zapojeni je stejne... uved kabelaz do puvodniho stavu...
ma rada zni pokud nechces a nebudes vyuzivat E85 uved kabelaz do puvodniho stavu a pokud si na to netroufas nech to udelatnekoho kdo tomu rozumi,je to lepsi pro auto i pro tebe
pokud mas ELOTEC EC-85 tak navod ktery jsem ti poslal je informativne co potrebujes....nekoukej na krabici omacku kolem...zapojeni je stejne... uved kabelaz do puvodniho stavu...
ma rada zni pokud nechces a nebudes vyuzivat E85 uved kabelaz do puvodniho stavu a pokud si na to netroufas nech to udelatnekoho kdo tomu rozumi,je to lepsi pro auto i pro tebe
|
|
21.03.2018 20:05 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3141560
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Elotec je připojený furt. Sleduje to sloení paliva a podlentoho upravuje nastavení. Alentamnsi myslím e asi problém nebude. Připojím SOS krabičku která to má údajně odpojit úplně jako by nic instalovaného nebylo a uvidím.
Elotec je připojený furt. Sleduje to sloení paliva a podlentoho upravuje nastavení. Alentamnsi myslím e asi problém nebude. Připojím SOS krabičku která to má údajně odpojit úplně jako by nic instalovaného nebylo a uvidím.
|
|
21.03.2018 20:10 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3141563
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no, konu neni rady...
no, konu neni rady...
|
|
21.03.2018 20:33 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3141584
|
|
NMC
|
|
|
cjeky napsal(a): Elotec je připojený furt. Sleduje to sloení paliva a podlentoho upravuje nastavení. Alentamnsi myslím e asi problém nebude. Připojím SOS krabičku která to má údajně odpojit úplně jako by nic instalovaného nebylo a uvidím.
Podle návodu, co jsi uvedl, by skutečně "SOS krabička" měla jen provést propojení vstřiků napřímo. Ale to "napřímo" znamená, e v cestě z ECU ke kadému vstřiku je o tři konektorové spoje více (místo jednoho - čtyři), co znamená dalí potenciální problémy. Optimální by bylo E85 vyřadit úplně. Při dneních cenách to nemá význam. A také nechápu, proč to má v techničáku. To je fakt povinnost E85 tam uvádět? Před časem jsem koketoval s E85 na Fordu Escort a na nutnost zápisu do TP jsem nikde nenarazil.
Podle návodu, co jsi uvedl, by skutečně "SOS krabička" měla jen provést propojení vstřiků napřímo. Ale to "napřímo" znamená, e v cestě z ECU ke kadému vstřiku je o tři konektorové spoje více (místo jednoho - čtyři), co znamená dalí potenciální problémy. Optimální by bylo E85 vyřadit úplně. Při dneních cenách to nemá význam. A také nechápu, proč to má v techničáku. To je fakt povinnost E85 tam uvádět? Před časem jsem koketoval s E85 na Fordu Escort a na nutnost zápisu do TP jsem nikde nenarazil.
|
|
21.03.2018 21:01 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3141606
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
O těch konektorech a kabelech navíc, znamenající potencionální problémy vím a říkal jsem to odpoledne kamarádovi. Bavili jsme se o tom.
Jinak e85 je jiné palivo ne na které je vozidlo schválené, tudí je to úprava a hrozí problémy na stk. Tato sada je schválená na přestavbu take lze uetřit případné problémy za 50kč zápisem do technického průkazu. Někde ti to dokonce ani jinak nenamontují
To autodiag: já tu úpravu budu s největí pravděpodobností demontovat. To vyřazení jsem teď myslel v souvislosti s reakci jruze na monou příčinu závady. Ale jak jsem říkal, nevěřím e tady bude problém.
O těch konektorech a kabelech navíc, znamenající potencionální problémy vím a říkal jsem to odpoledne kamarádovi. Bavili jsme se o tom.
Jinak e85 je jiné palivo ne na které je vozidlo schválené, tudí je to úprava a hrozí problémy na stk. Tato sada je schválená na přestavbu take lze uetřit případné problémy za 50kč zápisem do technického průkazu. Někde ti to dokonce ani jinak nenamontují
To autodiag: já tu úpravu budu s největí pravděpodobností demontovat. To vyřazení jsem teď myslel v souvislosti s reakci jruze na monou příčinu závady. Ale jak jsem říkal, nevěřím e tady bude problém.
|
|
25.03.2018 22:09 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142840
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Take jednotka E85 demontovaná, jedinný co zůstalo je čidlo sloení paliva na přivodu k motoru, jinak ve demontované. Ono toho moc nebylo,jen stálé plus,kostra, čidlo teploty chycené k hadici od topení pouze lepící páskou a kabely ke vstřikům.Take to bylo jednoduché.
Proel jsem konektory ke vstřikům,k cívkám a velký konektor. Jo a hlavně konektroy k ECU. Tam nevím jestli to bylo součástí konektoru nebo ne,ale přilo e tam je na některých pinech něco jako lepidlo,rosol nebo nevím jak to popsat. Očitěno,prostříkáno sprejem na kontakty.
Jetě se mrknu znova na kontatky od časování vaček, zapomněl jsem na jejich snímače poloh.
Objevila se po 60 ti km po asi 4tém startu "service" "engine management system faulty" a zase poloha klapky. Kadopádně motor teď běí na vech 6 a při jízdě ádný problém nebyl.
Předstih je v pořádku (byl do 10) .Poloha vaček podle diagu je stále 35 obě. Při přidání plynu to třeba skočí na 36,moná problikne i 37 ale jinak se nic neděje. Nechal jsem napíchnout jinou v6 a podle diagu měl obě vačky té na 36. Při přidání plynu 37. Take tam asi problém nebude. Třeba to někdo z přítomných vyvrátí.
klapka řeena .link.
Take jednotka E85 demontovaná, jedinný co zůstalo je čidlo sloení paliva na přivodu k motoru, jinak ve demontované. Ono toho moc nebylo,jen stálé plus,kostra, čidlo teploty chycené k hadici od topení pouze lepící páskou a kabely ke vstřikům.Take to bylo jednoduché.
Proel jsem konektory ke vstřikům,k cívkám a velký konektor. Jo a hlavně konektroy k ECU. Tam nevím jestli to bylo součástí konektoru nebo ne,ale přilo e tam je na některých pinech něco jako lepidlo,rosol nebo nevím jak to popsat. Očitěno,prostříkáno sprejem na kontakty.
Jetě se mrknu znova na kontatky od časování vaček, zapomněl jsem na jejich snímače poloh.
Objevila se po 60 ti km po asi 4tém startu "service" "engine management system faulty" a zase poloha klapky. Kadopádně motor teď běí na vech 6 a při jízdě ádný problém nebyl.
Předstih je v pořádku (byl do 10) .Poloha vaček podle diagu je stále 35 obě. Při přidání plynu to třeba skočí na 36,moná problikne i 37 ale jinak se nic neděje. Nechal jsem napíchnout jinou v6 a podle diagu měl obě vačky té na 36. Při přidání plynu 37. Take tam asi problém nebude. Třeba to někdo z přítomných vyvrátí.
klapka řeena http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/3053158-skrtici-klapka-privodu-vzduchu-cisteni-nastaveni/3/
Přílohy: čidlo paliva.jpg ( 93180b ) - Jednotka E85.jpg ( 187941b ) - konektor ECU 1.jpg ( 246904b ) - konektor ECU 2.jpg ( 231086b ) - konektor ECU 3.jpg ( 228506b ) - |
|
25.03.2018 22:15 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142861
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
takze je to jak jsem psal...problem byl v kaberlazi vstriku a prerusenim jednotky E85
na tech pinech ECU to vypada jako slusna koroze nebo to nejakej chytrak vystrikal medenkou (bezna vec domaciho kutila)
klapke udelej zakladni nastaveni,pokud bude stale problem je cas ji vymenit (pokud nemas jeste problem v sacim traktu)
PS: mozna by stalo zato se omluvit Jardovi po tom co jsi tu napsal
takze je to jak jsem psal...problem byl v kaberlazi vstriku a prerusenim jednotky E85
na tech pinech ECU to vypada jako slusna koroze nebo to nejakej chytrak vystrikal medenkou (bezna vec domaciho kutila)
klapke udelej zakladni nastaveni,pokud bude stale problem je cas ji vymenit (pokud nemas jeste problem v sacim traktu)
PS: mozna by stalo zato se omluvit Jardovi po tom co jsi tu napsal:palec
|
|
25.03.2018 22:17 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142867
|
|
jumep
|
|
|
ten rosol je vazelina ktoru tam
bud davali vo vyrobe (neviem na zaklade coho a kedy a kedy nie)
alebo niektory servis
ten rosol je vazelina ktoru tam
bud davali vo vyrobe (neviem na zaklade coho a kedy a kedy nie)
alebo niektory servis
|
|
25.03.2018 22:26 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142888
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
videl jsi Petre rezavou vazelinu od vyroby nekdy?... a jen na nekterych pinech ??? ja teda ne a to uz jsem jich vydel batoh
vazelina se davala,bila prihledna nebo s bilim nadechem a byla va vsech pinech ale ne na vsech jednotkach
tohle ale neni tento pripad,tohle je oxidace ve spojenim nejakeho vyborneho spraye
videl jsi Petre rezavou vazelinu od vyroby nekdy?... a jen na nekterych pinech ??? ja teda ne a to uz jsem jich vydel batoh
vazelina se davala,bila prihledna nebo s bilim nadechem a byla va vsech pinech ale ne na vsech jednotkach
tohle ale neni tento pripad,tohle je oxidace ve spojenim nejakeho vyborneho spraye
|
|
25.03.2018 22:50 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142918
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Problém s klapkou se objevil a po první demontái sání a kontrole zadních cívek.
Problém s kabeláí E85 souviset vůbec nemusel,ale mohl. Je moné e by mohlo pomoci jen projití těch konektorů.
Ta klapka si ádné základní nastavení neudělá sama? Byla odpojena baterka dva dny.
Nevím kde jinde na sání by mohl být problém
Výměna klapky jen na zkouku je troku drahý pás
Problém s klapkou se objevil a po první demontái sání a kontrole zadních cívek.
Problém s kabeláí E85 souviset vůbec nemusel,ale mohl. Je moné e by mohlo pomoci jen projití těch konektorů.
Ta klapka si ádné základní nastavení neudělá sama? Byla odpojena baterka dva dny.
Nevím kde jinde na sání by mohl být problém :nevim
Výměna klapky jen na zkouku je troku drahý pás :-(
|
|
25.03.2018 22:52 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142920
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
To vypadá jak koroze pinů vlivem vlhkosti ...
To vypadá jak koroze pinů vlivem vlhkosti ...
|
|
25.03.2018 22:54 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142921
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no s tebou to nema cenu resit jak tak ctu...vse se opravilo samo nic s nicim nesouvysi a ty jsi obrovsky diagnostik,promin vic ti k tomu nemam co psat...
no s tebou to nema cenu resit jak tak ctu...vse se opravilo samo nic s nicim nesouvysi a ty jsi obrovsky diagnostik,promin vic ti k tomu nemam co psat...
|
|
25.03.2018 23:10 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142929
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Já jsem psal e se něco opravilo samo? to nevím kde.
Kdybych si myslel e jsem obrovský diagnostik tak přeci nemusím chodit sem prosit o rady.
Já jsem psal e se něco opravilo samo?:-o to nevím kde.
Kdybych si myslel e jsem obrovský diagnostik tak přeci nemusím chodit sem prosit o rady.
|
|
26.03.2018 02:22 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3142987
|
|
jruze
|
|
|
Já nechci omluvu - jsem rád e mu to jezdí. = spí by se mněl omluvit ten kdo mne nazval ,,lhářem"
A k té ,,vazelíně" viděl jsem i modrou a kdy tu jednotku otevře tak vidí krásně seranou tu vnitřní čast pinů a k desce - pokud se pokusí to očistit tak zjistí e ja problém to i přeletovat atd.. = je to spí na jinou jednotku nebo nejistou opravu = dostane se to pod lak a nemusí to být vechno vidět .
jetě pro Martina je to mimo téma ale u té RT4 to kafe seralo cesty od konektoru k desce - to byl problém přehřívání - některé cesty byly k ventilátoru ten neel (ventilátor je OK) - snad opraveno jetě jsem nezkouel)
Já nechci omluvu - jsem rád e mu to jezdí.;-) = spí by se mněl omluvit ten kdo mne nazval ,,lhářem"
A k té ,,vazelíně" viděl jsem i modrou a kdy tu jednotku otevře tak vidí krásně seranou tu vnitřní čast pinů a k desce - pokud se pokusí to očistit tak zjistí e ja problém to i přeletovat atd.. = je to spí na jinou jednotku nebo nejistou opravu = dostane se to pod lak a nemusí to být vechno vidět .
jetě pro Martina je to mimo téma ale u té RT4 to kafe seralo cesty od konektoru k desce - to byl problém přehřívání - některé cesty byly k ventilátoru ten neel (ventilátor je OK) - snad opraveno jetě jsem nezkouel)
|
|
26.03.2018 10:32 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3143114
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Tak opět ve při starém. Jede na 5.
Sága pokračuje. Uvidíme co bude hlásit diagnostika, ale je moné e to je zase ta 5ka. Nevím. Teď jen hádám
Tak opět ve při starém. Jede na 5.:-((((
Sága pokračuje. Uvidíme co bude hlásit diagnostika, ale je moné e to je zase ta 5ka. Nevím. Teď jen hádám
|
|
26.03.2018 14:38 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3143229
|
|
jruze
|
|
|
já si myslím e problém u těchto motorů je ta kabelá na motoru e věk+ teplota ztvdnou,popraská izolace a zoxidují kablíky nedělám v6 , ale jednu jsem měl ( Darju) = podbný problém jene tam chytla na vechny a po chvice chyba a odpojila celou zadní řadu - příčina byl olej na svíčkách a cívkách,na kabelái a konektorech (opravit přebalit celou kabelá na motoru včetně několika pinů) - Darja to kvůli tomu prodala(jezdila krátké trasy a to alespoň tomuto nedělalo moc dobře- dostal záhul na dálnici a pomohla ,,léčba okem " a byl klid, ale ta kabelá byla jak jsem psal na opravu) - po opravě to měl mladej +- dva-tři roky(motor OK a odela AP - opravila se (cena čerpadla se = ceně auta) a la do světa.
já si myslím e problém u těchto motorů je ta kabelá na motoru e věk+ teplota ztvdnou,popraská izolace a zoxidují kablíky nedělám v6 , ale jednu jsem měl ( Darju) = podbný problém jene tam chytla na vechny a po chvice chyba a odpojila celou zadní řadu - příčina byl olej na svíčkách a cívkách,na kabelái a konektorech (opravit přebalit celou kabelá na motoru včetně několika pinů) - Darja to kvůli tomu prodala(jezdila krátké trasy a to alespoň tomuto nedělalo moc dobře- dostal záhul na dálnici a pomohla ,,léčba okem " a byl klid, ale ta kabelá byla jak jsem psal na opravu) - po opravě to měl mladej +- dva-tři roky(motor OK a odela AP - opravila se (cena čerpadla se = ceně auta) a la do světa.
|
|
26.03.2018 16:06 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
3143255
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Já u jsem tak zoufalej, e bych snad i koupil tu kabelá novou. Ta mení na zadní řadu je za cca 2.5 tis, ale ta přední (k ECU) se nedá objednat. Take i tak smůla
Já u jsem tak zoufalej, e bych snad i koupil tu kabelá novou. Ta mení na zadní řadu je za cca 2.5 tis, ale ta přední (k ECU) se nedá objednat. Take i tak smůla
|
|
| |
|
|