| | |
27.07.2010 17:32 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2351181
|
|
tief
|
|
|
Ano, o WD ( resp. nejakom silikonovom sra*ovi ) by mohl povidat jeden nejmenovany clen klubu ... "v chytrom servisu" mu "vycistili" takto kontakty na COM a vysledok bol mrtvy snimac polohy volantu.
Ano, o WD ( resp. nejakom silikonovom sra*ovi ) by mohl povidat jeden nejmenovany clen klubu ... "v chytrom servisu" mu "vycistili" takto kontakty na COM a vysledok bol mrtvy snimac polohy volantu.
|
|
27.07.2010 18:22 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2351184
|
|
sperlis
|
Město: Přimda, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Nevim.Zatim ve funguje a neřeim to.Snad to vydrí dlouho.Sice nejsem autoelektrikář ale 15000 nemám na jinej zatim a kdy to jde jak má tak je to v klidu
Nevim.Zatim ve funguje a neřeim to.Snad to vydrí dlouho.Sice nejsem autoelektrikář ale 15000 nemám na jinej zatim a kdy to jde jak má tak je to v klidu
|
|
27.07.2010 18:25 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2351185
|
|
tief
|
|
|
ok aj to je pristup k veci
ok :) aj to je pristup k veci
|
|
04.08.2010 09:09 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2351625
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Tak jsem se rozhodl ten comm doma rozebrat (na dálková světla mi nelo u skoro přepnout - stále se vypínaly). Není na tom nic moc sloitého.
V první řadě odpojíme baterii. Pak po odroubování dvou roubků sundáme spodní plastový kryt tyče řízení. Horní kryt se odklopí nahoru. Nejprve je ale třeba povysunout DO rádia, případně ovládání tempomatu. Potom na zadní straně volantu jsou dvě prohlubně, ve kterých je zajitěn airbag. Silným roubovákem odtlačíme tyto "pojistky" k vnějí straně volantu a airbag tím odjistíme a můeme ho vyklopit z volantu. Odpojíme konektory z airbagu (tyto konektory jsou zajitěny pojistkou, kterou je třeba vysunout nahoru a potom jde lehce vytáhnout i celý zbytek konektoru). Airbag vyjmeme. Ve věnci volantu je třeba jetě rozpojit jeden konektor, tak aby byly vechny volné a mohl se stáhnout volant. Povolíme roub drící volant (je to torx 45 nebo 50). Lehce sundáme volant (na volantu i na tyči řízení jsou značky, take opětovná montá je bez problému, přesto je dobré mít volant ve středové poloze). Poté povolíme roubek na objímce zajiující ná comm. Objímku trochu roztáhneme, odehneme plastové zajitění polohy a comm stáhneme z řízení. Zpětná montá je v opačném pořadí.
Samotný comm rozpůlíme tak, e postupně odehneme plastové zobáčky kolem dokola (není tam nic lepeno, roubováno nebo nýtováno ani ádné pruinky). Pracujeme s citem a tak aby nám něco nevypadlo (i kdy tam toho moc není).
Já jsem po rozpůlení zjistil, e uvnitř je vechno v pořádku a nic není vydřené. Přesto jsem vechny posuvné části očistil, lehonce je přejel jemným smirklem a opět namazal bílou vazelínou).
Comm jsem sloil dohromady a vyzkouel v autě jetě bez volantu. ádné zlepení se nekonalo Tak jsem tedy jetě rozebral konec páčky zapínání světel a tam to bylo totálně vyoupané (byly tam pouze zbytky původních styčných ploch). A jak jsem se to snail vylepit, tak mi upadly i ty zbytky Nakonec se mi podařilo na původní místa připájet kousky mědi z jiného ploného spoje (je to taková prasečina, ale zatím to funguje, i dálková světla drí).
Nejhorí je, e se tato část samostatně asi ani neseene a kvůli takové kravině se musí koupit celý nový comm.
Po této mé zkuenosti si myslím, e 90% problému se světly je v tomto přepínači.
Add: Pokud to není totálně vyoupané, tak by jetě mohlo pomoci to, co psal jirisaub předemnou. Tzn. co nejvíce eliminovat otáčení tímto přepínačem.
Add 2: Jetě jedna poznámka: při opětovném skládání rozpůleného commu dohromady je třeba nastavit obě ovládací páčky, z předního pohledu řidiče, do spodní polohy (blinkr doleva a stěrače na setření), aby se to v pohodě secvaklo.
Tak jsem se rozhodl ten comm doma rozebrat (na dálková světla mi nelo u skoro přepnout - stále se vypínaly). Není na tom nic moc sloitého.
V první řadě odpojíme baterii. Pak po odroubování dvou roubků sundáme spodní plastový kryt tyče řízení. Horní kryt se odklopí nahoru. Nejprve je ale třeba povysunout DO rádia, případně ovládání tempomatu. Potom na zadní straně volantu jsou dvě prohlubně, ve kterých je zajitěn airbag. Silným roubovákem odtlačíme tyto "pojistky" k vnějí straně volantu a airbag tím odjistíme a můeme ho vyklopit z volantu. Odpojíme konektory z airbagu (tyto konektory jsou zajitěny pojistkou, kterou je třeba vysunout nahoru a potom jde lehce vytáhnout i celý zbytek konektoru). Airbag vyjmeme. Ve věnci volantu je třeba jetě rozpojit jeden konektor, tak aby byly vechny volné a mohl se stáhnout volant. Povolíme roub drící volant (je to torx 45 nebo 50). Lehce sundáme volant (na volantu i na tyči řízení jsou značky, take opětovná montá je bez problému, přesto je dobré mít volant ve středové poloze). Poté povolíme roubek na objímce zajiující ná comm. Objímku trochu roztáhneme, odehneme plastové zajitění polohy a comm stáhneme z řízení. Zpětná montá je v opačném pořadí.
Samotný comm rozpůlíme tak, e postupně odehneme plastové zobáčky kolem dokola (není tam nic lepeno, roubováno nebo nýtováno ani ádné pruinky). Pracujeme s citem a tak aby nám něco nevypadlo (i kdy tam toho moc není).
Já jsem po rozpůlení zjistil, e uvnitř je vechno v pořádku a nic není vydřené. Přesto jsem vechny posuvné části očistil, lehonce je přejel jemným smirklem a opět namazal bílou vazelínou).
Comm jsem sloil dohromady a vyzkouel v autě jetě bez volantu. ádné zlepení se nekonalo:-( Tak jsem tedy jetě rozebral konec páčky zapínání světel a tam to bylo totálně vyoupané (byly tam pouze zbytky původních styčných ploch). A jak jsem se to snail vylepit, tak mi upadly i ty zbytky :-(((( Nakonec se mi podařilo na původní místa připájet kousky mědi z jiného ploného spoje (je to taková prasečina, ale zatím to funguje, i dálková světla drí).
Nejhorí je, e se tato část samostatně asi ani neseene a kvůli takové kravině se musí koupit celý nový comm.
Po této mé zkuenosti si myslím, e 90% problému se světly je v tomto přepínači.
Add: Pokud to není totálně vyoupané, tak by jetě mohlo pomoci to, co psal jirisaub předemnou. Tzn. co nejvíce eliminovat otáčení tímto přepínačem.
Add 2: Jetě jedna poznámka: při opětovném skládání rozpůleného commu dohromady je třeba nastavit obě ovládací páčky, z předního pohledu řidiče, do spodní polohy (blinkr doleva a stěrače na setření), aby se to v pohodě secvaklo.
Přílohy: comm2000-zezadu.jpg ( 852807b ) - comm2000-1.pulka.jpg ( 948495b ) - comm2000-2.pulka.jpg ( 780800b ) - vydreny tistak ovladani svetel.jpg ( 781141b ) - comm2000.jpg ( 892831b ) - |
|
04.08.2010 09:31 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2351659
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Super návod, to pomůe hodně lidem.....díky Růo za vechny.....
Super návod, to pomůe hodně lidem.....díky Růo za vechny.....:palec
|
|
05.08.2010 11:45 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2352026
|
|
rada
|
Město: Ceska, Auto: | Počet příspěvků: 2 |
|
|
odhalí nějaká diagnostika vadný comm2000?
odhalí nějaká diagnostika vadný comm2000?
|
|
04.09.2010 05:49 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2354817
|
|
krpy
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Mám na autě světla na denní svícení, kdy zapnu pravý blinkr, rozsvítíse hlavní světla. Je vadný com2000, nebo to můe být v něčem jiném?
Mám na autě světla na denní svícení, kdy zapnu pravý blinkr, rozsvítíse hlavní světla. Je vadný com2000, nebo to můe být v něčem jiném?
|
|
04.09.2010 10:53 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2354859
|
|
jumep
|
|
|
pravdepodobne kontakt v packe / zla packa, samostatne nezozenes novu, len comm
skus si dat inzerat na packu, alebo skus pozret packu sam
pravdepodobne kontakt v packe / zla packa, samostatne nezozenes novu, len comm
skus si dat inzerat na packu, alebo skus pozret packu sam
|
|
02.10.2010 19:48 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2357424
|
|
zico
|
|
|
az do minuleho mesiaca som nedufal, ze budem mat este funkcny com 2000 .. a tom som to riesil s "odbornikmi" . Zato Jumep ciny namiesto slov a za pol hodiny ho dal na poriadok. Funguje !!
az do minuleho mesiaca som nedufal, ze budem mat este funkcny com 2000 .. a tom som to riesil s "odbornikmi" :-o. Zato Jumep ciny namiesto slov a za pol hodiny ho dal na poriadok. Funguje !!
|
|
25.02.2011 20:10 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375119
|
|
urbik81
|
|
|
Zdar, stejně jako Růa jsem chtěl vyndat COM 2000 a odstranit samovolné vypínání dálkových světel. Při sundavání volantu se mi vak podařilo utrhnout konektor v příloze. Ví někdo k čemu je asi je to něco od airbagu co je velkej průser. Můu to zapojit bez toho konektoru ví někdo co se stane?
Zdar, stejně jako Růa jsem chtěl vyndat COM 2000 a odstranit samovolné vypínání dálkových světel. Při sundavání volantu se mi vak podařilo utrhnout konektor v příloze. Ví někdo k čemu je asi je to něco od airbagu co je velkej průser. Můu to zapojit bez toho konektoru ví někdo co se stane?
Přílohy: 100_2958.JPG ( 896561b ) - |
|
25.02.2011 20:14 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375126
|
|
jumep
|
|
|
ulahcil si si opravu
zhanaj com
nebude ti to trubit, to je kontakt na klakson
ps. pretoto by ste mali vzdy vediet co robite ... skor ako to zacnete robit
ulahcil si si opravu :)
zhanaj com
nebude ti to trubit, to je kontakt na klakson
ps. pretoto by ste mali vzdy vediet co robite ... skor ako to zacnete robit
|
|
25.02.2011 20:22 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375129
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Vzhledem k ceně nového COMu raději vytáhni ze skříně mikropájku, odstraň trochu izolace a připájej to co nejlépe zpět - jestli se dokáe dostat k místu kde to bylo připájené (2-3 dráty snad zvládne )
To jsi za to musel pořádně kubnout, e jsi to takhle utrhnul.
Vzhledem k ceně nového COMu raději vytáhni ze skříně mikropájku, odstraň trochu izolace a připájej to co nejlépe zpět - jestli se dokáe dostat k místu kde to bylo připájené (2-3 dráty snad zvládne :-) )
To jsi za to musel pořádně kubnout, e jsi to takhle utrhnul.
|
|
25.02.2011 20:27 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375131
|
|
urbik81
|
|
|
No trochu jsem vzal za ten volant a ten konektor jak je velkej tak se zachytil v tý díře a u to bylo
No trochu jsem vzal za ten volant a ten konektor jak je velkej tak se zachytil v tý díře a u to bylo :nevim
|
|
25.02.2011 20:30 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375132
|
|
jumep
|
|
|
podla obrazku to urval na tom plaste, skor sa obavam ze nacne este nieco viac ... tie kable sa moc dobre neletuju
podla obrazku to urval na tom plaste, skor sa obavam ze nacne este nieco viac ... tie kable sa moc dobre neletuju
|
|
25.02.2011 20:37 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375136
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Podle vzhledu toho volného kabelu bych odhadoval, e jsi to vytrhl přímo z tiáku v místě pájení - kabely jsi nepřetrhl ale odtrhl, přetrená je jen ta venkovní děrovaná izolace zabraňující přelomení drátů.
Ale jaký je přístup k tomu tiáku netuím, nikdy jsem to venku neměl.
Podle vzhledu toho volného kabelu bych odhadoval, e jsi to vytrhl přímo z tiáku v místě pájení - kabely jsi nepřetrhl ale odtrhl, přetrená je jen ta venkovní děrovaná izolace zabraňující přelomení drátů.
Ale jaký je přístup k tomu tiáku netuím, nikdy jsem to venku neměl.
|
|
25.02.2011 20:39 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375137
|
|
jumep
|
|
|
tam hore je to pod plastom a nerozoberatelne, z druhej strany je namotany slimak kablovy ..
tam hore je to pod plastom a nerozoberatelne, z druhej strany je namotany slimak kablovy ..
|
|
25.02.2011 20:52 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375149
|
|
jumep
|
|
|
varianta je, hociaky zly comm z c5 1, ktory nema zlamane kabliky, da sa to prehodit
ten dekel je univerzalny
varianta je, hociaky zly comm z c5 1, ktory nema zlamane kabliky, da sa to prehodit
ten dekel je univerzalny
|
|
25.02.2011 22:49 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2375172
|
|
jruze
|
|
|
Z Roudnice to nemá tak daleko tak si udělej vejlet a něco s tím provedem-mám tu jak com tak několikrát i tuto kabelá.Zítra odpoledne (po 3.)je jedna objednávka té na opravu comu tak to spácháme najednou - ta kabelá je jedna věc a původní závada ta druhá.Máme tu i několik páček tak to nějak zkompletujem.Adresa je v CCCA. nebo v profilu.
Z Roudnice to nemá tak daleko tak si udělej vejlet a něco s tím provedem-mám tu jak com tak několikrát i tuto kabelá.Zítra odpoledne (po 3.)je jedna objednávka té na opravu comu tak to spácháme najednou - ta kabelá je jedna věc a původní závada ta druhá.Máme tu i několik páček tak to nějak zkompletujem.Adresa je v CCCA. nebo v profilu.;-)
|
|
11.05.2011 20:19 -
Re: Levá páčka - samovolné vypínání dálkových světel, blinkrů a mlhovek
|
2390133
|
|
papablo
|
|
|
Měl jsem problém s dálkovým světlem. Nelo zapnout a nesvítila palubovka. Oprava spočívá z odmontování páčky světel. Páčka jde demontovat bez demontáe volantu, je zapotřebí uvolnění objímky co svírá com 2000 k volantu a demontái čtyř torx roubku za pouití račny a bitu. Není tam dost místa pro roubovák. Nafotil jsem rozebranou páčku i s postupem sloení. Oprava spočíva v uvolněné páčce, kdy se nevrací okrouek na přepinání mlhovek a celá páčka je uvolněná. Při sloení je třeba stisknout kletěmi zakončení tyčinky foto C5_14, potom bude záslepka dret. Při montái záslepky přidret konec tyčinky foto C5_12, jinak se vám vysune.
Měl jsem problém s dálkovým světlem. Nelo zapnout a nesvítila palubovka. Oprava spočívá z odmontování páčky světel. Páčka jde demontovat bez demontáe volantu, je zapotřebí uvolnění objímky co svírá com 2000 k volantu a demontái čtyř torx roubku za pouití račny a bitu. Není tam dost místa pro roubovák. Nafotil jsem rozebranou páčku i s postupem sloení. Oprava spočíva v uvolněné páčce, kdy se nevrací okrouek na přepinání mlhovek a celá páčka je uvolněná. Při sloení je třeba stisknout kletěmi zakončení tyčinky foto C5_14, potom bude záslepka dret. Při montái záslepky přidret konec tyčinky foto C5_12, jinak se vám vysune.
Přílohy: Pačka C5 II.zip ( 7199299b ) - |
|
| |
|
|