| | |
18.12.2014 21:33 -
chlazení
|
2766007
|
|
kolda
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
dneska mi odeel motorek ventilátoru chlazení, kde by se dal sehnat nějaký funkční? Díky za info
dneska mi odeel motorek ventilátoru chlazení, kde by se dal sehnat nějaký funkční? Díky za info
|
|
23.03.2015 00:05 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2801024
|
|
bartxm
|
|
|
Zdravím vás vechny příznivce citroenu,mám podobný problém na manelčině C5 facelift 1,6 HDi občas běí ventilátor ikdy je motor studený,někdy to děla třeba 10x za den,jindy je tyden klid,zkouel jsem vyměnit teplotní čidlo a bez úspěchu,na diagnostice vechny čidla ukazují správné hodnoty,nic není mimo nějakou toleranci,co se týče FAPu při volnoběhu je hodnota diferenciálního tlaku na 0 milibarech,spí mě zaráí trvalá chyba nedokončené regenerace FAP filtru,vzdálenost ujetá mezi 5ti regeneracemi je 250km,tato hodnota byla dřív na 80km(auto cca rok stálo)take si myslím e u se to dostává na nějakou normální hodnotu,nicméně chyba smazat nejde(je trvalá)a po rozkliknutí je občas telota motoru 220st,jindy mínus40st,ale čidlo tepltoty ukazuje správně,jsem z toho v pasti auto jezdí denně 50km tam a 50zpět z toho 30km po dálnici,take si myslím e pro tenhle motor ideální podmínky,auto má najeto 130tis a podle důkladného projití to opravdu sedí,zkusí mi prosím někdo poradit?Moc děkuji,kdy tak i na telefonu 739666232
Zdravím vás vechny příznivce citroenu,mám podobný problém na manelčině C5 facelift 1,6 HDi občas běí ventilátor ikdy je motor studený,někdy to děla třeba 10x za den,jindy je tyden klid,zkouel jsem vyměnit teplotní čidlo a bez úspěchu,na diagnostice vechny čidla ukazují správné hodnoty,nic není mimo nějakou toleranci,co se týče FAPu při volnoběhu je hodnota diferenciálního tlaku na 0 milibarech,spí mě zaráí trvalá chyba nedokončené regenerace FAP filtru,vzdálenost ujetá mezi 5ti regeneracemi je 250km,tato hodnota byla dřív na 80km(auto cca rok stálo)take si myslím e u se to dostává na nějakou normální hodnotu,nicméně chyba smazat nejde(je trvalá)a po rozkliknutí je občas telota motoru 220st,jindy mínus40st,ale čidlo tepltoty ukazuje správně,jsem z toho v pasti :-( auto jezdí denně 50km tam a 50zpět z toho 30km po dálnici,take si myslím e pro tenhle motor ideální podmínky,auto má najeto 130tis a podle důkladného projití to opravdu sedí,zkusí mi prosím někdo poradit?Moc děkuji,kdy tak i na telefonu 739666232
|
|
23.03.2015 02:56 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2801038
|
|
jruze
|
|
|
bartxm napsal(a): Zdravím vás vechny příznivce citroenu,mám podobný problém na manelčině C5 facelift 1,6 HDi občas běí ventilátor ikdy je motor studený,někdy to děla třeba 10x za den,jindy je tyden klid,zkouel jsem vyměnit teplotní čidlo a bez úspěchu,na diagnostice vechny čidla ukazují správné hodnoty,nic není mimo nějakou toleranci,co se týče FAPu při volnoběhu je hodnota diferenciálního tlaku na 0 milibarech,spí mě zaráí trvalá chyba nedokončené regenerace FAP filtru,vzdálenost ujetá mezi 5ti regeneracemi je 250km,tato hodnota byla dřív na 80km(auto cca rok stálo)take si myslím e u se to dostává na nějakou normální hodnotu,nicméně chyba smazat nejde(je trvalá)a po rozkliknutí je občas telota motoru 220st,jindy mínus40st,ale čidlo tepltoty ukazuje správně,jsem z toho v pasti auto jezdí denně 50km tam a 50zpět z toho 30km po dálnici,take si myslím e pro tenhle motor ideální podmínky,auto má najeto 130tis a podle důkladného projití to opravdu sedí,zkusí mi prosím někdo poradit?Moc děkuji,kdy tak i na telefonu 739666232
To má od nova? kdy v jakých Km se chyby uloily? - v pasti je auto (jednotka motoru),teplotní čidlo sání . nejde to po netu. Řekl bych e je potřeba přehrát soft ecu a dát dokupy aditivaci.
To má od nova? kdy v jakých Km se chyby uloily? - v pasti je auto (jednotka motoru),teplotní čidlo sání . nejde to po netu. Řekl bych e je potřeba přehrát soft ecu:nevim a dát dokupy aditivaci.
|
|
23.03.2015 09:43 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2801113
|
|
jumep
|
|
|
1.6 pri spusteni regeneracie spusta saharu
ak sa to opakuje prilis casto, treba vymenit/vyplachnut fap (chyba je nezmazatelna a zmaze sa sama po uspesnej regeneracii)
uspesnost regeneracie zalezi od cidla diferencneho tlaku (toto uz ale nie je spustatelom regeneracie) ale nie pri volnobehu ale pri zatazi
kazdopadne fap pre 1.6 je stavany na 100t km
dalsia vec je ostatny stav motora, trysiek a turba, ak to bude dymit nadmerne tak ten fap sa bude zanasat nadmerne a skonci to zasa problemom s regeneraciou
a ako bolo povedane, ak to je 2005 tak jednoznacne treba prepalit soft v jednotke, tak ci onak pri km ktore pises a ak su aj realne, treba vyriesit FAP
1.6 pri spusteni regeneracie spusta saharu
ak sa to opakuje prilis casto, treba vymenit/vyplachnut fap (chyba je nezmazatelna a zmaze sa sama po uspesnej regeneracii)
uspesnost regeneracie zalezi od cidla diferencneho tlaku (toto uz ale nie je spustatelom regeneracie) ale nie pri volnobehu ale pri zatazi
kazdopadne fap pre 1.6 je stavany na 100t km
dalsia vec je ostatny stav motora, trysiek a turba, ak to bude dymit nadmerne tak ten fap sa bude zanasat nadmerne a skonci to zasa problemom s regeneraciou
a ako bolo povedane, ak to je 2005 tak jednoznacne treba prepalit soft v jednotke, tak ci onak pri km ktore pises a ak su aj realne, treba vyriesit FAP
|
|
26.03.2015 19:47 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802184
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Mám otázku. Na mojom aute sú dve vrtule pred chladičom, žudovo povedané Otázka znie: Majú sa obe toči pri zapnutej klíme?
Mám otázku. Na mojom aute sú dve vrtule pred chladičom, žudovo povedané ;-) Otázka znie: Majú sa obe toči pri zapnutej klíme?
|
|
26.03.2015 20:19 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802204
|
|
jumep
|
|
|
ano, uz to tu bolo par krat riesene, obe su ovladane rovnakym signalom z jedneho pinu riadiacky
cize obe musia ist rovnako
ano, uz to tu bolo par krat riesene, obe su ovladane rovnakym signalom z jedneho pinu riadiacky
cize obe musia ist rovnako
|
|
27.03.2015 07:43 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802230
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Zatiaž som to tie vyrieil tým, e som vytiahol nefunkčnú aby nemílila tú dobrú. Najlacnejiu čo som zatiaž naiel je 1253K6 za 340,08.
Zatiaž som to tie vyrieil tým, e som vytiahol nefunkčnú aby nemílila tú dobrú. Najlacnejiu čo som zatiaž naiel je 1253K6 za 340,08.
|
|
27.03.2015 09:27 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802256
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
No to asi polsko nebude. Naiel som to na stranke www.citroen-accessories.com U som pozeral aj z čoho by som to dopasoval ale nič neni zhodné.
No to asi polsko nebude. Naiel som to na stranke www.citroen-accessories.com U som pozeral aj z čoho by som to dopasoval ale nič neni zhodné.
|
|
27.03.2015 09:37 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802264
|
|
jumep
|
|
|
na to pozor, 2.7 neni 2.2 a prehriatie jej neprospeje, radsej vyriesit saharu ako riesit hlavy (zadna rada = motor z auta)
ja by som ju na tvojom mieste otvoril a pozrel ci nahodou nema len uhliky zodrate, da sa to otvorit a zatvorit tak ze to ostane funkcne, ak odisla elektronika, v tom pripade je to uz smola a nic ine ako vymena nepomoze (to uz nedestruktivne otvorit nepojde)
ps. ked sahare nechas pripojenu elektriku a odpojis riadiaci signal, mala by sa roztocit naplno
na to pozor, 2.7 neni 2.2 a prehriatie jej neprospeje, radsej vyriesit saharu ako riesit hlavy (zadna rada = motor z auta)
ja by som ju na tvojom mieste otvoril a pozrel ci nahodou nema len uhliky zodrate, da sa to otvorit a zatvorit tak ze to ostane funkcne, ak odisla elektronika, v tom pripade je to uz smola a nic ine ako vymena nepomoze (to uz nedestruktivne otvorit nepojde)
ps. ked sahare nechas pripojenu elektriku a odpojis riadiaci signal, mala by sa roztocit naplno
|
|
27.03.2015 10:40 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802290
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
0495 funkce chlazení je integrovaná do počítača koherence. Tú to chybu keď vymaem tak sa sahara spustí. Potom ju vypne predpokladám dôsledku tej vady a u nezopne. Na to sa zblázni aj tá pravá a začne ís na plné gule aj pri studenom motore a vypnutej klíme. Keď som vybral tú vadnú a vymazal chybu, pravá ide ako má.
0495 funkce chlazení je integrovaná do počítača koherence. Tú to chybu keď vymaem tak sa sahara spustí. Potom ju vypne predpokladám dôsledku tej vady a u nezopne. Na to sa zblázni aj tá pravá a začne ís na plné gule aj pri studenom motore a vypnutej klíme. Keď som vybral tú vadnú a vymazal chybu, pravá ide ako má.
|
|
27.03.2015 17:05 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802350
|
|
jumep
|
|
|
a ta zla sa spusti tiez alebo stoji?
ak stoji tak to moze detekovat ze nejde a mohlo by to byt tymi uhlikmi
a ta zla sa spusti tiez alebo stoji?
ak stoji tak to moze detekovat ze nejde a mohlo by to byt tymi uhlikmi
|
|
27.03.2015 17:40 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802357
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Keď vymaem chybu tak sa rozbehne. Teda uhlíky by som vylúčil. No potom zničoho nič ostane stá a u ho nerozbehnem pokiaž zase nevymaem chybu. No ako som u písal, ako náhle ostane stá tak sa zblázni aj druhá vrtuža a valí na plné obrátky. Preto som tú žavú odstavil a vymazal chybu, pravá následne funguje ako má. Ja by som to videl na tú riadiacu jednotku čo je na sahare. Skúsil som ete napoji pravú, funkčnú saharu na vetvu žavej a tam sa správa tie ok.
Keď vymaem chybu tak sa rozbehne. Teda uhlíky by som vylúčil. No potom zničoho nič ostane stá a u ho nerozbehnem pokiaž zase nevymaem chybu. No ako som u písal, ako náhle ostane stá tak sa zblázni aj druhá vrtuža a valí na plné obrátky. Preto som tú žavú odstavil a vymazal chybu, pravá následne funguje ako má. Ja by som to videl na tú riadiacu jednotku čo je na sahare. Skúsil som ete napoji pravú, funkčnú saharu na vetvu žavej a tam sa správa tie ok.
|
|
27.03.2015 17:45 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802358
|
|
jumep
|
|
|
potom nic ine nozostava, len vymenit vrtulu bohuzial
este pripadne pozret relatko ci neni opalene, ale to by skor uz uplne odislo
potom nic ine nozostava, len vymenit vrtulu bohuzial
este pripadne pozret relatko ci neni opalene, ale to by skor uz uplne odislo
|
|
27.03.2015 18:15 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802361
|
|
jruze
|
|
|
Jak jsem psal - má na co stavět - dá se tam (pokud je elektronika do oblouku - né hranatá) nacpat z C3. , C4.) průměr vrtule by měl souhlasit a jde tam(ale napřed si to jetě ověř) - měli by mít v kelly za dobré peníze.
Jak jsem psal - má na co stavět - dá se tam (pokud je elektronika do oblouku - né hranatá) nacpat z C3. , C4.) průměr vrtule by měl souhlasit a jde tam(ale napřed si to jetě ověř) - měli by mít v kelly za dobré peníze.
|
|
27.03.2015 19:59 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2802391
|
|
Simoo
|
Město: Púchov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Práve som sa vrátil z garáe. Motor som rozobral prestriekal kontaxom, poskladal, skúsil necha zapojený len na napájaní bez riadiaceho signálu a on zrazu iiel. Tak som pozapájal vetko na svoje miesto. A čuduj sa svete ono to funguje. Dokonca u beal aj pri teste akčných členov
Práve som sa vrátil z garáe. Motor som rozobral prestriekal kontaxom, poskladal, skúsil necha zapojený len na napájaní bez riadiaceho signálu a on zrazu iiel. Tak som pozapájal vetko na svoje miesto. A čuduj sa svete ono to funguje. Dokonca u beal aj pri teste akčných členov :palec
|
|
| |
|
|