| | |
07.07.2010 07:27 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349827
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
aha,to by me nenapadlo
tu pajku bych urcite nebral teplota tani pajky zacina nekde na 290- 390 stupnich dle tvrdosti
aha,to by me nenapadlo :)
tu pajku bych urcite nebral :):) teplota tani pajky zacina nekde na 290- 390 stupnich dle tvrdosti ;)
|
|
07.07.2010 08:09 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349828
|
|
tomc
|
|
|
ten cín jen kvuli oxidaci ale stejně tomu nezabrání
ten cín jen kvuli oxidaci :nevim ale stejně tomu nezabrání :-p
|
|
07.07.2010 10:07 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349832
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahoj, mám taky dotaz ke klimě a teplotě.
1. V čem můe být problém, pokud mi teplota venkovního vzduchu ukazuje 2-4 stupně, ale po ujetí 100km a zastavení jsem si hrál s diplejem a po chvilce mi naběhlo správných 20 stupňů?
2. Pokud dám auto na klimě, má přestat svítit kontrolka klimy (taková ta vločka)? Mám pocit, e mi zůstávala svítit ta i ta, ale teď si nejsem jistý...
Ahoj, mám taky dotaz ke klimě a teplotě.
1. V čem můe být problém, pokud mi teplota venkovního vzduchu ukazuje 2-4 stupně, ale po ujetí 100km a zastavení jsem si hrál s diplejem a po chvilce mi naběhlo správných 20 stupňů?
2. Pokud dám auto na klimě, má přestat svítit kontrolka klimy (taková ta vločka)? Mám pocit, e mi zůstávala svítit ta i ta, ale teď si nejsem jistý...
|
|
07.07.2010 12:51 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349845
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
1. to netuím 2. kdy zapnu klimu na auto tak mi svítí obě kontrolky.
1. to netuím 2. kdy zapnu klimu na auto tak mi svítí obě kontrolky.
|
|
07.07.2010 15:14 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349852
|
|
tief
|
|
|
2) to je normalne ked pocitac usudi ze nie je potrebne zapinat kompresor, povedal by som ze to bude mat suvislost s cidlom teploty vzduchu
2) to je normalne ked pocitac usudi ze nie je potrebne zapinat kompresor, povedal by som ze to bude mat suvislost s cidlom teploty vzduchu
|
|
07.07.2010 16:13 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2349861
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bsi zapina klimu v zavyslosti na zatizeni motoru,teplotas a obranych mechanismu
bsi zapina klimu v zavyslosti na zatizeni motoru,teplotas a obranych mechanismu
|
|
19.07.2010 11:51 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2350413
|
|
jumep
|
|
|
Stirius napsal(a): Ahoj, mám taky dotaz ke klimě a teplotě.
1. V čem můe být problém, pokud mi teplota venkovního vzduchu ukazuje 2-4 stupně, ale po ujetí 100km a zastavení jsem si hrál s diplejem a po chvilce mi naběhlo správných 20 stupňů?
2. Pokud dám auto na klimě, má přestat svítit kontrolka klimy (taková ta vločka)? Mám pocit, e mi zůstávala svítit ta i ta, ale teď si nejsem jistý...
1. hladaj, bezna zavada, cidlo teploty v pravom zrkadle
2. ak je vonku nad +5 stupnov automatika zapne kompresor klimatizacie a tento sa vypina iba ak ho vypnes rucne alebo je porucha alebo je prilis vysoka teplota vody
tj. ak ti teplomer ukazuje ze je +4 a menej nebude zopnuty kompresor klimatizacie a nebude to chladit
v skratke - vymen cidlo
1. hladaj, bezna zavada, cidlo teploty v pravom zrkadle
2. ak je vonku nad +5 stupnov automatika zapne kompresor klimatizacie a tento sa vypina iba ak ho vypnes rucne alebo je porucha alebo je prilis vysoka teplota vody
tj. ak ti teplomer ukazuje ze je +4 a menej nebude zopnuty kompresor klimatizacie a nebude to chladit
v skratke - vymen cidlo
|
|
05.10.2010 00:25 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357713
|
|
Jiří R
|
Město: Ronov p R, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahojte,
mám také problém s ventilátorem chlazení. Funguje zase a moc. Např po ujetí 3-4km a zaparkování mi běí chladící ventilátor, asi 5 minut, venkovní teplota asi 8°C. Stalo se tak i po vyjetí z dálnice a zaparkování ( venkovní byla asi 9°C ..) Projevuje se to nepravidelně, ale několikrát týdně. Má někdo podobnou zkuenost a poradí, prosím?
Ď. Jiri R
Ahojte,
mám také problém s ventilátorem chlazení. Funguje zase a moc. Např po ujetí 3-4km a zaparkování mi běí chladící ventilátor, asi 5 minut, venkovní teplota asi 8°C. Stalo se tak i po vyjetí z dálnice a zaparkování ( venkovní byla asi 9°C ..) Projevuje se to nepravidelně, ale několikrát týdně. Má někdo podobnou zkuenost a poradí, prosím?
Ď. Jiri R
|
|
05.10.2010 01:06 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357715
|
|
jruze
|
|
|
Asi by stálo za to také napsat jaká je teplota motoru?
Asi by stálo za to také napsat jaká je teplota motoru?
|
|
05.10.2010 07:36 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357717
|
|
JirkaŘ
|
|
|
A není to jen někdy ? ... Ventilátor by mohl běet pro ochlazení po regeneraci FAPu. (Tak mě jen napadlo, kdy koukám co má za motor)
A není to jen někdy ? ... Ventilátor by mohl běet pro ochlazení po regeneraci FAPu. (Tak mě jen napadlo, kdy koukám co má za motor)
|
|
05.10.2010 08:14 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357720
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
.link.
Zde jsem popisoval stejný problém a zdá se být příčina objasněná.Asi před 3-4 týdny vylo zvlátní vydání časopisu Svět motorů,mám pocit,e jse to jmenovalo DIESEL a v něm je stejná "vlastnost" u motoru 1,6 hdi popisována a objasněna.Zkus si ho někde koupit a pročíst a bude moudřejí.Jinak to časté spínání je v Tvém případě také proto,e nebyla dokončena řádná rekuperace Fapu a tak se spoutí znovu jakmile je k tomu vhodná příleitost a nemusí být motor ohřátý na provozní teplotu.Omezil jsem to tím.e jakmile přijedu po krátké jízdě domů a slyím běet saharu ani by k tomu vedla teplota motoru nebo jiné logické vysvětlení jedu na "výlet" a snaím se jet alepoň 10-15 minut ve vyích otáčkách aby rekuperace Fapu proběhla tak jak má.koda,e probíhající rekuperace Fap filtru není signalizována kontrolkou.
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/660824-klima-bezi-aj-po-vypnuti-motora/3/
Zde jsem popisoval stejný problém a zdá se být příčina objasněná.Asi před 3-4 týdny vylo zvlátní vydání časopisu Svět motorů,mám pocit,e jse to jmenovalo DIESEL a v něm je stejná "vlastnost" u motoru 1,6 hdi popisována a objasněna.Zkus si ho někde koupit a pročíst a bude moudřejí.Jinak to časté spínání je v Tvém případě také proto,e nebyla dokončena řádná rekuperace Fapu a tak se spoutí znovu jakmile je k tomu vhodná příleitost a nemusí být motor ohřátý na provozní teplotu.Omezil jsem to tím.e jakmile přijedu po krátké jízdě domů a slyím běet saharu ani by k tomu vedla teplota motoru nebo jiné logické vysvětlení jedu na "výlet" a snaím se jet alepoň 10-15 minut ve vyích otáčkách aby rekuperace Fapu proběhla tak jak má.koda,e probíhající rekuperace Fap filtru není signalizována kontrolkou.
|
|
05.10.2010 10:25 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357724
|
|
jumep
|
|
|
len podotknem ze tu bol za mnou clovek s touto istou "zavadou", vymenil po radach odbornikov cidla teplotne a termostat a stale sa mu spinala sahara
v diagnostike - pricpaty fap, priemer regeneracii kazdych 70km ...
ta kontrolka by tam mohla byt (ale ono je to dvojsmerne, vela ludom by mohla napr. vadit, lebo by jej vyznam nechapali)
len podotknem ze tu bol za mnou clovek s touto istou "zavadou", vymenil po radach odbornikov cidla teplotne a termostat a stale sa mu spinala sahara
v diagnostike - pricpaty fap, priemer regeneracii kazdych 70km ...
ta kontrolka by tam mohla byt (ale ono je to dvojsmerne, vela ludom by mohla napr. vadit, lebo by jej vyznam nechapali)
|
|
05.10.2010 17:32 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357771
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahoj.
Nad kontrolkou uvauji delí dobu.Podle mne by stačilo dotáhnout dvojlinku od ventilátoru do kabiny a připojit kontrolku.Jezdím častěji město a krátké trasy a tak informace o regeneraci FAPU by se mohla docela dobře hodit. A pak se podle toho zařidit.
Ahoj.
Nad kontrolkou uvauji delí dobu.Podle mne by stačilo dotáhnout dvojlinku od ventilátoru do kabiny a připojit kontrolku.Jezdím častěji město a krátké trasy a tak informace o regeneraci FAPU by se mohla docela dobře hodit. A pak se podle toho zařidit.
|
|
05.10.2010 19:55 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357786
|
|
jumep
|
|
|
kontrolovat saharu je dost zbytocne, nakolko v lete bezi vzdy ked stojis (kvoli klimatizacii)
kontrolka fapu neni len tak, v systeme sa sice dozvies ze fap sa regeneruje, ale zeby si to na nejakom kabli len napichol asi moc nehrozi
kontrolovat saharu je dost zbytocne, nakolko v lete bezi vzdy ked stojis (kvoli klimatizacii)
kontrolka fapu neni len tak, v systeme sa sice dozvies ze fap sa regeneruje, ale zeby si to na nejakom kabli len napichol asi moc nehrozi
|
|
05.10.2010 21:32 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357795
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
To je pravda, ale jako informace by to nebylo patné. Je na úsudku jestli jedu s klimou, v teple nebo v koloně. Třeba mně zapíná sahara opravdu jen občas.Teď naposled při výjezdu na pustevny v pěti lidech a na Kohútku ale to jsou extrémy.
To je pravda, ale jako informace by to nebylo patné. Je na úsudku jestli jedu s klimou, v teple nebo v koloně. Třeba mně zapíná sahara opravdu jen občas.Teď naposled při výjezdu na pustevny v pěti lidech a na Kohútku ale to jsou extrémy.
|
|
05.10.2010 21:34 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357796
|
|
jumep
|
|
|
v lete ak behas v meste pojde vzdy, kvoli klimatizacii, na fap by som hladal ine riesenie
edit: ale odbocujeme od temy ..
v lete ak behas v meste pojde vzdy, kvoli klimatizacii, na fap by som hladal ine riesenie
edit: ale odbocujeme od temy ..
|
|
05.10.2010 21:38 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2357798
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
A co takhle to připojit nějakým spůsobem na snímač tlaku ve Fapu? podle mých skueností je to jen spínač.Skouel jsem ho při čitění Fapu. Ale asi nebude mět druhý spínací volný kontakt. Pak by bylo jasné e je poadavek na regeneraci, a podle toho auto protáhnout.
A co takhle to připojit nějakým spůsobem na snímač tlaku ve Fapu? podle mých skueností je to jen spínač.Skouel jsem ho při čitění Fapu. Ale asi nebude mět druhý spínací volný kontakt. Pak by bylo jasné e je poadavek na regeneraci, a podle toho auto protáhnout.
|
|
| |
|
|