| | |
12.05.2016 13:51 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2950654
|
|
ivanivan
|
|
|
Tak jsem pořídil nový ventilátor (1253C6), ale pořád mi neběí. Nemůe být jiné zapojení 3-pinového konektoru, oproti 1253N8? Podle elektrikáře na přívodu proud je. Dík za kadou radu. Zkoueno diagnostikou.
C5II 2,2hdi 98kW
Tak jsem pořídil nový ventilátor (1253C6), ale pořád mi neběí. Nemůe být jiné zapojení 3-pinového konektoru, oproti 1253N8? Podle elektrikáře na přívodu proud je. Dík za kadou radu. Zkoueno diagnostikou.
C5II 2,2hdi 98kW
|
|
12.05.2016 16:39 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2950671
|
|
jumep
|
|
|
v prilohe mas nakres - obe su zakreslene rovnako, takze by mali ist rovnako
v prilohe mas nakres - obe su zakreslene rovnako, takze by mali ist rovnako
Přílohy: c3sahara.JPG ( 16848b ) - c5sahara.JPG ( 20615b ) - |
|
12.05.2016 18:17 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2950702
|
|
ivanivan
|
|
|
Zítra to zkusím dát elektrikářovi. Asi je to auto zakletý . Dík.
Zítra to zkusím dát elektrikářovi. Asi je to auto zakletý :-( . Dík.
|
|
15.05.2016 10:02 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2951245
|
|
pavel1978
|
|
|
Chlapi, da se koupit zvlá elektronika a drák z uhlíkama na hranatou regulaci ventilátoru? Odlesky mi mosfety na výstupu elektroniky.
Chlapi, da se koupit zvlá elektronika a drák z uhlíkama na hranatou regulaci ventilátoru? Odlesky mi mosfety na výstupu elektroniky.
|
|
15.05.2016 10:42 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2951262
|
|
jumep
|
|
|
ne, to sa zvlast nepredava
ne, to sa zvlast nepredava
|
|
15.05.2016 13:00 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2951308
|
|
jruze
|
|
|
Seene na vrakáči z bouračky max budou ulomené takové pacičky a to potom jen přitáhne páskou k rámu .
Seene na vrakáči z bouračky max budou ulomené takové pacičky a to potom jen přitáhne páskou k rámu .;-)
|
|
16.05.2016 06:28 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2951651
|
|
pavel1978
|
|
|
Setkali jste se, e po připojení ventilátor běí naplno a nevypne, přívod z auta je v pořádku druhý ventilátor vypne. Nějaký nápad?
Setkali jste se, e po připojení ventilátor běí naplno a nevypne, přívod z auta je v pořádku druhý ventilátor vypne. Nějaký nápad?
|
|
16.05.2016 09:59 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2951761
|
|
pavel1978
|
|
|
Nevím co přesně myslí chybí ovládání, zatím jsem neměril co ,,leze,, po tenkých drátech, ale myslím e napětí, kdy připojím ta ten samý tenký konektor druhý ventilátor tak zastaví. A vodiče k tomu co nezastaví přerueny nejsou. Nezkouel někdo ten ventilátor spustit a nasimulovat na zdroji?
Nevím co přesně myslí chybí ovládání, zatím jsem neměril co ,,leze,, po tenkých drátech, ale myslím e napětí, kdy připojím ta ten samý tenký konektor druhý ventilátor tak zastaví. A vodiče k tomu co nezastaví přerueny nejsou. Nezkouel někdo ten ventilátor spustit a nasimulovat na zdroji?
|
|
20.06.2016 11:57 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2963830
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Já jen přidam takovou delí pohádku o sahaře.
Musim říct, e oprava sahary je něco, co mi u několik měsíců váně pěkně s...
Jeliko mi původně jen odely uhlíky, tak jsem se rozhodl, e budu myslet ekonomicky a ekologicky a necham jen uhlíky vyměnit... Práce asi za 950,-, uhlíky v pohodě, sahara se točila.
Ve stejné chvíli jsem potřeboval udělat spojku, tak jsem se rozhodl, e kdy u to auto bude v servisu(vybral jsem ten nejblí), necham si vyměnit tu saharu tam, abych zas nemusel trávit 2 hodiny vyndáním a nandáním nárazníku. Prostě jsem si řikal, e sice si za to autorizák řekně nějakou korunu, ale já budu mít klid.
Jene jsem zapomněl dodat tu matičku, která drí vrtuli. Kdy volali, e to chybí, nemohl jsem jí dohledat, co byla moje blbost. Pak ale volali, e u tam dali ale jinou, e to drí a jetě to posichrovali tim tekutým kovem.
Auto jsem si vyzvedl, zapnul klimu, vechno fungovalo, já byl spokojenej. Po ujetí asi 50km jsem přijel domů, z pod kapoty čoud a smrad spálenýho plastu. Ta náhradní matka to nedala, povolila se, ojebala závit na hřídeli elektromotoru, jak tam lítala vrtule, tak se protáčela, matka tam brousila plast, ty roubky na motoru dělaly dráku do vrtule...
Bohuel závit nenávratně pryč, servis mi na to řekl, e se dokonce trochu báli, e to dlouho nevydrí,ale na druhou stranu mi řekli, e ten závit prej u byl načatej před tím a já nemam ádnej důkaz, e nebyl...
Take teď mam krásně repasovanou saharu, která má v háji závit na hřídeli. Nemáte někdo monost někde navařit novej díl a udělat na to zas M5 levej? Nechce se mi to vyhodit. Nebo ten závit o mm zmenit a doufat, e to udrí tu vrtuli...
Mam teda monost tam dát fungl novou saharu pro C5. Jene je to nějaká bez regulace. Má prostě jen jeden kabel. Jak tyhle jednostupňový fungujou? To jede po nastartování pořád naplno? I bez klimy? Nechci tam zas rvát něco, co za chvíli budu nas.... sundavat, páč je to k ničemu.
Já jen přidam takovou delí pohádku o sahaře.
Musim říct, e oprava sahary je něco, co mi u několik měsíců váně pěkně s...
Jeliko mi původně jen odely uhlíky, tak jsem se rozhodl, e budu myslet ekonomicky a ekologicky a necham jen uhlíky vyměnit... Práce asi za 950,-, uhlíky v pohodě, sahara se točila.
Ve stejné chvíli jsem potřeboval udělat spojku, tak jsem se rozhodl, e kdy u to auto bude v servisu(vybral jsem ten nejblí), necham si vyměnit tu saharu tam, abych zas nemusel trávit 2 hodiny vyndáním a nandáním nárazníku. Prostě jsem si řikal, e sice si za to autorizák řekně nějakou korunu, ale já budu mít klid.
Jene jsem zapomněl dodat tu matičku, která drí vrtuli. Kdy volali, e to chybí, nemohl jsem jí dohledat, co byla moje blbost. Pak ale volali, e u tam dali ale jinou, e to drí a jetě to posichrovali tim tekutým kovem.
Auto jsem si vyzvedl, zapnul klimu, vechno fungovalo, já byl spokojenej. Po ujetí asi 50km jsem přijel domů, z pod kapoty čoud a smrad spálenýho plastu. Ta náhradní matka to nedala, povolila se, ojebala závit na hřídeli elektromotoru, jak tam lítala vrtule, tak se protáčela, matka tam brousila plast, ty roubky na motoru dělaly dráku do vrtule...
Bohuel závit nenávratně pryč, servis mi na to řekl, e se dokonce trochu báli, e to dlouho nevydrí,ale na druhou stranu mi řekli, e ten závit prej u byl načatej před tím a já nemam ádnej důkaz, e nebyl...
Take teď mam krásně repasovanou saharu, která má v háji závit na hřídeli. Nemáte někdo monost někde navařit novej díl a udělat na to zas M5 levej? Nechce se mi to vyhodit. Nebo ten závit o mm zmenit a doufat, e to udrí tu vrtuli...
Mam teda monost tam dát fungl novou saharu pro C5. Jene je to nějaká bez regulace. Má prostě jen jeden kabel. Jak tyhle jednostupňový fungujou? To jede po nastartování pořád naplno? I bez klimy? Nechci tam zas rvát něco, co za chvíli budu nas.... sundavat, páč je to k ničemu.
|
|
20.06.2016 13:35 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2963887
|
|
ivanivan
|
|
|
Ta se sepne jen při přehřátí. Nepůjde ti klima. Aspoň tak jsem to pochopil.
Ta se sepne jen při přehřátí. Nepůjde ti klima. Aspoň tak jsem to pochopil.
|
|
20.06.2016 14:16 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2963914
|
|
jruze
|
|
|
Zřejmě má do C5 I dalo by se to předělat ale... A jinak asi nej cesta je do hřídelky vyvrtat dirku a do ní závit - no levej závitník se bude patně shánět,roubek také a závitovka atojí(prodávají v metrovce a ta stojí tuím asi 1600,- (jednou jsem jí sháněl a toto mi řekli)-měl jsem tu něco podobného - někdo zničil závit tak provrtal a udělal novej závit - vechny dostupné roubky byly krátké(dal jsem tam nakonec samozávrtnej roubek na záviák a bylo to OK.
Zřejmě má do C5 I dalo by se to předělat ale... A jinak asi nej cesta je do hřídelky vyvrtat dirku a do ní závit - no levej závitník se bude patně shánět,roubek také a závitovka atojí(prodávají v metrovce a ta stojí tuím asi 1600,- (jednou jsem jí sháněl a toto mi řekli)-měl jsem tu něco podobného - někdo zničil závit tak provrtal a udělal novej závit - vechny dostupné roubky byly krátké(dal jsem tam nakonec samozávrtnej roubek na záviák a bylo to OK.;-)
|
|
20.06.2016 17:21 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2964031
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
jruze napsal(a): Zřejmě má do C5 I dalo by se to předělat ale... A jinak asi nej cesta je do hřídelky vyvrtat dirku a do ní závit - no levej závitník se bude patně shánět,roubek také a závitovka atojí(prodávají v metrovce a ta stojí tuím asi 1600,- (jednou jsem jí sháněl a toto mi řekli)-měl jsem tu něco podobného - někdo zničil závit tak provrtal a udělal novej závit - vechny dostupné roubky byly krátké(dal jsem tam nakonec samozávrtnej roubek na záviák a bylo to OK.
Co tam dali za závit, e to udrel? Koukam, e ta hlavní část, na který je moment taky neni moc silná, tak mam trochu strach do toho udělat třeba M4 závit, aby tam pak zbylo jetě dost materiálu, kterej by ten moment zvládnul.
Take ta jednoduchá sahara bez regulace je vlastně k ničemu, kdy má člověk klimu, ačkoliv to vude prodávají jako náhradní díl i pro auta s klimou? Taky moc pěkný...
Co tam dali za závit, e to udrel? Koukam, e ta hlavní část, na který je moment taky neni moc silná, tak mam trochu strach do toho udělat třeba M4 závit, aby tam pak zbylo jetě dost materiálu, kterej by ten moment zvládnul.
Take ta jednoduchá sahara bez regulace je vlastně k ničemu, kdy má člověk klimu, ačkoliv to vude prodávají jako náhradní díl i pro auta s klimou? Taky moc pěkný...
|
|
20.06.2016 19:59 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2964129
|
|
ivanivan
|
|
|
Ventilátor do C3 nabízí do C5
Ventilátor do C3 nabízí do C5 ;-)
|
|
27.06.2016 10:35 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2966548
|
|
milosduris
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdravim.
Pri spusteni klimy mi nabehne 1 stupen ventilatora, no a po chvilke by mal zopnut druhy stupen, akonahle stupne tlak. No nezopne ho! Z diagnostiky sa daju spustit obe rychlosti ventilatora, takze ventilator je OK. Na plnicke klimy ukazovalo vysoky tlak, no po manualnom zopnuti druheho stupna ventilatora, tlak poklesol a zacalo chladit pod bod mrazu.
Bude to v snimaci tlaku, alebo moze byt este aj niekde inde zavada.
Dakujem za radu
Zdravim.
Pri spusteni klimy mi nabehne 1 stupen ventilatora, no a po chvilke by mal zopnut druhy stupen, akonahle stupne tlak. No nezopne ho! Z diagnostiky sa daju spustit obe rychlosti ventilatora, takze ventilator je OK. Na plnicke klimy ukazovalo vysoky tlak, no po manualnom zopnuti druheho stupna ventilatora, tlak poklesol a zacalo chladit pod bod mrazu.
Bude to v snimaci tlaku, alebo moze byt este aj niekde inde zavada.
Dakujem za radu
|
|
27.06.2016 10:54 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2966567
|
|
jumep
|
|
|
nemas tam prilis vela chladiva?
daj sem vin nech sa pozrem na to aky tam mas ventilator, nakolko sa standartne montoval s regulaciou a nie relatkovy
nemas tam prilis vela chladiva?
daj sem vin nech sa pozrem na to aky tam mas ventilator, nakolko sa standartne montoval s regulaciou a nie relatkovy
|
|
27.06.2016 11:09 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2966579
|
|
milosduris
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Chladivo je tam este asi od vyroby. Ja som ho urcite este nedoplnal!
C5 Tourer VF7RW9HR8CL513836 r.v. 2012 motor 9H05 \ 82kW
Chladivo je tam este asi od vyroby. Ja som ho urcite este nedoplnal!
C5 Tourer VF7RW9HR8CL513836 r.v. 2012 motor 9H05 \ 82kW
|
|
27.06.2016 11:19 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2966582
|
|
jumep
|
|
|
skutocne tam je relatkova regulacia rychlosti
nepise to ziadnu chybu chladenia?
skutocne tam je relatkova regulacia rychlosti
nepise to ziadnu chybu chladenia?
|
|
27.06.2016 11:21 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
2966583
|
|
milosduris
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ziadne chyby v diagnistike! Len nam ukazovalo tlak v klime 0,.0, pritom na plnicke bol tlak tusim viac ako 2,0
Ziadne chyby v diagnistike! Len nam ukazovalo tlak v klime 0,.0, pritom na plnicke bol tlak tusim viac ako 2,0
|
|
| |
|
|