| | |
18.11.2010 12:27 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363065
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Jde naplno a nejde ubrat.
Jde naplno a nejde ubrat.
|
|
18.11.2010 12:30 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363066
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
jruze napsal(a): Vymněň modul. Je na straně spolujezdce na tělese topení (pod tím malím plastovím krytem)
Ten kryt je tam jenom nacvaknuty nebo jak je přidělaný abych něco nezmastil.A ten modul kolik asi stojí.
Ten kryt je tam jenom nacvaknuty nebo jak je přidělaný abych něco nezmastil.A ten modul kolik asi stojí.
|
|
18.11.2010 12:34 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363067
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Nejde ten obrázek poslat na email.
Nejde ten obrázek poslat na email.
|
|
18.11.2010 14:11 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363093
|
|
jumep
|
|
|
3 prispevky onicom
.link.
.link.
je to tam prisrobovavne torxom
3 prispevky onicom
http://c5.jumep.com/klima/
http://c5.jumep.com/klima/P1070503.JPG
je to tam prisrobovavne torxom
|
|
19.11.2010 07:08 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363354
|
|
Tompo1
|
|
|
Asi budu vypadat jako moula ale nekde jsem tu videl podrobny navod na vyjmuti motorku topeni jak s nim otocit atp.ale dneska kdyz bych potreboval tak to nemuzu najit jenom fotky diky za radu pak pisnu jak dopadla oprava pripadne nafotim prubeh.diky za odkaz
Asi budu vypadat jako moula ale nekde jsem tu videl podrobny navod na vyjmuti motorku topeni jak s nim otocit atp.:-)ale dneska kdyz bych potreboval tak to nemuzu najit jenom fotky diky za radu pak pisnu jak dopadla oprava pripadne nafotim prubeh.diky za odkaz
|
|
19.11.2010 13:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363396
|
|
jumep
|
|
|
.link.
videl si ten link u mna v profile najskor
http://c5.jumep.com/motor-klima/
videl si ten link u mna v profile najskor
|
|
20.11.2010 12:40 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363514
|
|
Tompo1
|
|
|
jo jo videl,ale jako s pristrojovkou vyndat ventilator je proste masakr nicmene se povedlo,motorek jsem vycistil a promazal toci se krasne,hlavne jsem mel zadreny jeden uhlik nebo spis zasekly spinou.ovsem pri zpetne montazi jsem asi nekde zavadil a ted jsem dospel k tomu ze ventilator pri plnem vykonu vibruje celou pristrojovou deskou.budu jezdit max na 3 pac dalsi vyndavani funkcniho motorku uz nechci v brzke dobe absolvovat.Ovsem zavada je stejne v regulaci(ta krabicka v pravo dole)uz jednou jsem letoval studeny spoj a nyni to podle diskuze vidim na spatny tranzistor,zitra dojde k odsati cinu a vletovani noveho tranzistoru pak se uvidi.Tranzistory ktere jsou uvedene v diskuzi se mi nejak ve specializovane prodejne u nas v Ceske Lipe nepodarilo sehnat,podle prodejce v tabulkach takovy neni a prodal mi jiny pry by to melo fungovat.....IRFP064N.pisnu jak jsem dopadl a diky
jo jo videl,ale jako s pristrojovkou vyndat ventilator je proste masakr nicmene se povedlo,motorek jsem vycistil a promazal toci se krasne,hlavne jsem mel zadreny jeden uhlik nebo spis zasekly spinou.ovsem pri zpetne montazi jsem asi nekde zavadil a ted jsem dospel k tomu ze ventilator pri plnem vykonu vibruje celou pristrojovou deskou.budu jezdit max na 3 pac dalsi vyndavani funkcniho motorku uz nechci v brzke dobe absolvovat:-o.Ovsem zavada je stejne v regulaci(ta krabicka v pravo dole)uz jednou jsem letoval studeny spoj a nyni to podle diskuze vidim na spatny tranzistor,zitra dojde k odsati cinu a vletovani noveho tranzistoru pak se uvidi.Tranzistory ktere jsou uvedene v diskuzi se mi nejak ve specializovane prodejne u nas v Ceske Lipe nepodarilo sehnat,podle prodejce v tabulkach takovy neni a prodal mi jiny pry by to melo fungovat.....IRFP064N.pisnu jak jsem dopadl a diky
|
|
20.11.2010 16:07 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363526
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
demontaz/montaz je docela jednoducha 5 minutova zalezitost ,kdyz vis jak nato...
vybrace ti udelaji,vadne loziska ,upadene zavazi na vrtulce nebo praskla vrtulka
urcite se podivej co to je protoze jak se ta vrtulka "rozesmeje" tak si tu pristrojovku nakonec budes muset sundat
demontaz/montaz je docela jednoducha 5 minutova zalezitost ,kdyz vis jak nato...
vybrace ti udelaji,vadne loziska ,upadene zavazi na vrtulce nebo praskla vrtulka
urcite se podivej co to je protoze jak se ta vrtulka "rozesmeje" tak si tu pristrojovku nakonec budes muset sundat
|
|
20.11.2010 17:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363554
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
driv jsem delal jezka v kleci ,10 min
ted si povolim volantovou tyc a tak mam spoustu prostoru...a taky uz jsem jich par delal
driv jsem delal jezka v kleci ,10 min
ted si povolim volantovou tyc a tak mam spoustu prostoru...a taky uz jsem jich par delal ;)
|
|
21.11.2010 13:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363628
|
|
Tompo1
|
|
|
Ani po výměně tranzistoru se otáčky nezměnily, pořád otáčky kolísají mezi plným a nastaveným výkonem.Take to vypadá tak, e budu muset koupit celé ovládání ventilátoru..(tu krabičku v pravo dole)Nemáte někdo zkuenost kde se to dá kopit levněji ne v Citroenu..?
Ani po výměně tranzistoru se otáčky nezměnily, pořád otáčky kolísají mezi plným a nastaveným výkonem.Take to vypadá tak, e budu muset koupit celé ovládání ventilátoru..(tu krabičku v pravo dole)Nemáte někdo zkuenost kde se to dá kopit levněji ne v Citroenu..?
|
|
21.11.2010 20:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2363670
|
|
Tompo1
|
|
|
odpoledne po montazi se to chovalo tak jak jsem popsal vyse,pote jsem ujel cca 30km a vypada to ze vse je oki,uvidime
odpoledne po montazi se to chovalo tak jak jsem popsal vyse,pote jsem ujel cca 30km a vypada to ze vse je oki,uvidime:nevim
|
|
26.11.2010 20:44 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2364226
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tompo1 napsal(a): Ani po výměně tranzistoru se otáčky nezměnily, pořád otáčky kolísají mezi plným a nastaveným výkonem.Take to vypadá tak, e budu muset koupit celé ovládání ventilátoru..(tu krabičku v pravo dole)Nemáte někdo zkuenost kde se to dá kopit levněji ne v Citroenu..?
Kupoval jsem ji minulý týden respektive mi ji poslali z Hulína.Cena s dopravou 1620Kč.opět funguje jak má.
Kupoval jsem ji minulý týden respektive mi ji poslali z Hulína.Cena s dopravou 1620Kč.opět funguje jak má.
|
|
05.12.2010 00:39 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2365279
|
|
baa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mě se to stálo také , na podzim mi přestal fungovat ventilátor . Po nastartování na pár vteřin se objeví 2-3 černá políčka a pak zmizí a nelze regulovat ani pustit ventilátor. Kdy začaly mrazy tak jsem začal mít problémy s odmrazováním oken a vůbec v autě byla zima. Po přečtení vaích příspěvků , jsem se rozhodl , e se do toho pustím sám , ale dřive jsem návtívil několik servisů a autoeliktrikářů , nejlevnějí z nich chtěl pouhých 4000-5000,- s tím , e tam bude vadný modul či regulátor. el jsem do prodejny GM Electronics a koupil jsem ten tranzistor IRFP064N za 52,- kč a pustil jsem do jeho montování. odmontoval jsem skřinku spolojezdce (zde bylo 8 torzových roubů) a tapecírum co je pod ní (1 roub) , trvalo mi to cca 20 minut. regulátor jsem odmontoval (2 rouvy) Z krabičky nebo z regulátoru jsem pájkou vyndal vadný tranzistor , lo to síce z těka , ale povedlo se mi to asi během 15 minut. Nový tranzistor jsem namontoval a celý regulátor jsem vrátil na místo. Byl jsem moc zvědavý na reakci ventilátoru. ne jsem vrátil skřínku spolujezdce jsem auto nastartoval a pro mou radost vechno fungovalo jak má být a spadl ze mě ohromný balvan. Právě diky vaím poznatkům jsem uetřil cca 5000-10000,- kč. Rád bych poděkoval vem, kteří k této problematice přispěli.
Mě se to stálo také , na podzim mi přestal fungovat ventilátor . Po nastartování na pár vteřin se objeví 2-3 černá políčka a pak zmizí a nelze regulovat ani pustit ventilátor. Kdy začaly mrazy tak jsem začal mít problémy s odmrazováním oken a vůbec v autě byla zima. Po přečtení vaích příspěvků , jsem se rozhodl , e se do toho pustím sám , ale dřive jsem návtívil několik servisů a autoeliktrikářů , nejlevnějí z nich chtěl pouhých 4000-5000,- s tím , e tam bude vadný modul či regulátor. el jsem do prodejny GM Electronics a koupil jsem ten tranzistor IRFP064N za 52,- kč a pustil jsem do jeho montování. odmontoval jsem skřinku spolojezdce (zde bylo 8 torzových roubů) a tapecírum co je pod ní (1 roub) , trvalo mi to cca 20 minut. regulátor jsem odmontoval (2 rouvy) Z krabičky nebo z regulátoru jsem pájkou vyndal vadný tranzistor , lo to síce z těka , ale povedlo se mi to asi během 15 minut. Nový tranzistor jsem namontoval a celý regulátor jsem vrátil na místo. Byl jsem moc zvědavý na reakci ventilátoru. ne jsem vrátil skřínku spolujezdce jsem auto nastartoval a pro mou radost vechno fungovalo jak má být a spadl ze mě ohromný balvan. Právě diky vaím poznatkům jsem uetřil cca 5000-10000,- kč. Rád bych poděkoval vem, kteří k této problematice přispěli.
|
|
05.12.2010 08:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2365281
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
super,opravil jsi dusledek...jaka byla pricina ?
super,opravil jsi dusledek...jaka byla pricina ?
|
|
05.12.2010 10:46 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2365289
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Teda koukám e se topení v C5 moc nelií od XMa Přesně ten samej problém jsem řeil loni s Matuem na tý mojí potvoře. Větrák topení frčel na plnej céres a kakal mi na povely ubrání. Zachránilo to GMko a Matuova odborná montá dvou výkonových tranzistorů. (Samozřejmě v mrazech) Koukám na ty fotky od Jumepa a vidím e u XMa je jednoduí montá toho větráku (u spolujezdce nad nohama)
Martine kdy se tak hezky ptá na příčinu tak jsem ty příčiny napi a jsem o něco chytřejí. (i ty druzí) Zajimalo by mě proč ty tranzistory odcházejí.
Zdar Lebeda
Teda koukám e se topení v C5 moc nelií od XMa :-D Přesně ten samej problém jsem řeil loni s Matuem na tý mojí potvoře. Větrák topení frčel na plnej céres a kakal mi na povely ubrání. Zachránilo to GMko a Matuova odborná montá dvou výkonových tranzistorů. (Samozřejmě v mrazech) Koukám na ty fotky od Jumepa a vidím e u XMa je jednoduí montá toho větráku (u spolujezdce nad nohama)
Martine kdy se tak hezky ptá na příčinu tak jsem ty příčiny napi a jsem o něco chytřejí. (i ty druzí) Zajimalo by mě proč ty tranzistory odcházejí.
Zdar Lebeda :-)
|
|
05.12.2010 11:22 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2365293
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak ono staci pouzit hledani
ale napovim ti regulator asi neovlada zadni svetla ,vid
tak ono staci pouzit hledani
ale napovim ti regulator asi neovlada zadni svetla ,vid :-))
|
|
05.12.2010 12:55 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2365305
|
|
jumep
|
|
|
castokrat nemusi byt pricina vo ventilatore ale
1. mal som tu par pripadov - studenak na plosaku / tranzistore
2. vyschnuta teplovodiva pasta, tympadom sa ten tranzistor nedostatocne chladil
cize nemusi to byt vzdy vo ventilatore samotnom ...
edit: tym som chcel len naznacit ze vlastne ked vymenis stabilizator tak pricinu odstranis
1. isto preletujes vyzhavene spoje
2. demontazov stabilizatoru predpokladam ze tam das novu pastu a ocistis to...
ale to berem ako samozrejmost, preto to nikdy nepovazujem za potrebne pisat o tom
castokrat nemusi byt pricina vo ventilatore ale
1. mal som tu par pripadov - studenak na plosaku / tranzistore
2. vyschnuta teplovodiva pasta, tympadom sa ten tranzistor nedostatocne chladil
cize nemusi to byt vzdy vo ventilatore samotnom ...
edit: tym som chcel len naznacit ze vlastne ked vymenis stabilizator tak pricinu odstranis
1. isto preletujes vyzhavene spoje
2. demontazov stabilizatoru predpokladam ze tam das novu pastu a ocistis to...
ale to berem ako samozrejmost, preto to nikdy nepovazujem za potrebne pisat o tom
|
|
| |
|
|