| | |
05.03.2010 21:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806005
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
uprime tohle schema je pro vyssi divci pravdepodobne ... neni jednodussi poslat vin,pokud hledas chema ? ...uprime ja porad nevim co za cislo/clen se vlastne hleda a k cemu slouzi
uprime tohle schema je pro vyssi divci pravdepodobne :)... neni jednodussi poslat vin,pokud hledas chema ? ...uprime ja porad nevim co za cislo/clen se vlastne hleda a k cemu slouzi:nevim
|
|
07.03.2010 21:21 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806175
|
|
paja_c5
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
tezkac napsal(a): máte někdo tuení kde se v klimě nachází AIR FLOW SENSOR?
máte někdo tuení kde se v klimě nachází AIR FLOW SENSOR?
Přílohy: klima.jpg ( 97417b ) - Teplotní čidla |
|
08.03.2010 10:47 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806209
|
|
maniac
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Zdravim,
mam stejny problem s ventilatorem bezicim naplno. Tranzistor uz jsem jednou vymenoval, ale to ventilator nebezel vubec.
IFR3808 ani IRFP064N se mi nepodarilo sehnat, vsude mi tvrdi, ze dostupnost az tak za 3 tydny. Koupil jsem nejaky "pry" ekvivalent IRF 3205 (MOS-MN-FET-e V-MOS 55V/ 110.0A /200W/Rds=0,080hm)
Mohl by mi prosim nekdo, kdo se v tom vyzna, jestli tam muzu dat tenhle?
Diky moc
Zdravim,
mam stejny problem s ventilatorem bezicim naplno. Tranzistor uz jsem jednou vymenoval, ale to ventilator nebezel vubec.
IFR3808 ani IRFP064N se mi nepodarilo sehnat, vsude mi tvrdi, ze dostupnost az tak za 3 tydny. Koupil jsem nejaky "pry" ekvivalent IRF 3205 (MOS-MN-FET-e V-MOS 55V/ 110.0A /200W/Rds=0,080hm)
Mohl by mi prosim nekdo, kdo se v tom vyzna, jestli tam muzu dat tenhle?
Diky moc
|
|
08.03.2010 11:19 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806213
|
|
miskod
|
|
|
Cau.
Ta 3205 ma mensie hranicne prudy. Neviem ake tam realne tecu. Ak by to stacilo, tak to tam kludne daj. Ale ci to staci, ti nepoviem. Ono tych MOS-ov je v ponuke asi milion. Ja si myslim, ze urcite najdes taky ktory ma vyssie hranicne parametre.
Tu su datasheety, tych co si pisal:
.link.
.link.
Cau.
Ta 3205 ma mensie hranicne prudy. Neviem ake tam realne tecu. Ak by to stacilo, tak to tam kludne daj. Ale ci to staci, ti nepoviem. Ono tych MOS-ov je v ponuke asi milion. Ja si myslim, ze urcite najdes taky ktory ma vyssie hranicne parametre.
Tu su datasheety, tych co si pisal:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/irf/irf3205.pdf
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irf3808.pdf
|
|
08.03.2010 12:58 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806225
|
|
Tomi2002
|
|
|
Super vec na tých linkoch, iba e mimo môjho chápania a ete aj z tej angliny málo čo rozumiem. Vdy som chcel tejto "drobnej elektronike" rozumie. No mono v budúcom ivote
Super vec na tých linkoch, iba e mimo môjho chápania a ete aj z tej angliny málo čo rozumiem. Vdy som chcel tejto "drobnej elektronike" rozumie. No mono v budúcom ivote :-d:-d
|
|
08.03.2010 13:21 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806229
|
|
miskod
|
|
|
V akom obchode si to pozeral? Maju aj e-shop? Ak ano, tak daj link. Pozriem ti daku nahradu.
V akom obchode si to pozeral? Maju aj e-shop? Ak ano, tak daj link. Pozriem ti daku nahradu.
|
|
08.03.2010 13:34 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806230
|
|
maniac
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 23 |
|
|
miskod napsal(a): V akom obchode si to pozeral? Maju aj e-shop? Ak ano, tak daj link. Pozriem ti daku nahradu.
V GM uz ho nemaji, protoze stehujou sklady ci co.
Nahradu jsem koupil v GES .link.
V GM uz ho nemaji, protoze stehujou sklady ci co.
Nahradu jsem koupil v GES http://www.ges.cz
|
|
08.03.2010 15:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806242
|
|
miskod
|
|
|
Inak ten IRFP064N v GM-ku maju skladom. Len nie v spravnom puzdre...
V pripade ze je tych Vdss=55V v poriadku, tak by som tam radsej videl IRF1405. Ten maju aj v GESe.
Otazka je ale preco tie MOSy odchadzaju. Ci je to napatim alebo prudom. Ak zostane ventilator bezat na plne gule, tak by som to videl skor na napatovy prieraz.
Inak ten IRFP064N v GM-ku maju skladom. Len nie v spravnom puzdre...:-(
V pripade ze je tych Vdss=55V v poriadku, tak by som tam radsej videl IRF1405. Ten maju aj v GESe.
Otazka je ale preco tie MOSy odchadzaju. Ci je to napatim alebo prudom. Ak zostane ventilator bezat na plne gule, tak by som to videl skor na napatovy prieraz.
|
|
08.03.2010 18:11 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806245
|
|
jumep
|
|
|
este by som hladal zakladnu pricinu
bol tu pripad ked niekto mal odtaveny kontakt konektoru (studenak) - iskrilo to a tym odisiel aj tranzistor
a dalsie dve veci co by som riesil
1. upevnenie na chladic a prietok vzduchu okolo tohoto chladica (stav kabinaku a vnutra klimatizacie)
2. odber samotneho ventilatoru, ak ma pridrete loziska alebo nieco podobne a vysoky odber tak je pravdepodobne ze zasa ten regulator prdne, chcelo by to namerat na viacerych autach na max otacky kolko bere a to si stanovit ako vychodziu hodnotu, ak najdem nejaky merak kde to je realne meratelne skusim namerat svoj
este by som hladal zakladnu pricinu
bol tu pripad ked niekto mal odtaveny kontakt konektoru (studenak) - iskrilo to a tym odisiel aj tranzistor
a dalsie dve veci co by som riesil
1. upevnenie na chladic a prietok vzduchu okolo tohoto chladica (stav kabinaku a vnutra klimatizacie)
2. odber samotneho ventilatoru, ak ma pridrete loziska alebo nieco podobne a vysoky odber tak je pravdepodobne ze zasa ten regulator prdne, chcelo by to namerat na viacerych autach na max otacky kolko bere a to si stanovit ako vychodziu hodnotu, ak najdem nejaky merak kde to je realne meratelne skusim namerat svoj
|
|
09.03.2010 12:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806322
|
|
emanuell
|
Město: Martin, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravim Vas.
Som tu novy,ale uz ste mi pomohli... Dufam, ze vymenou tej suciastky sa moj problem vyriesi.
Len mam este jednu otazocku... ako sa najjednoduchsie dostanem na miesto, kde to vymenim... nechce sa mi moc davat dole celu palubovku ako to je na tych obrazkoch.
Vopred dakujem za vase rady.
Planujem to vymenit sam, nakolko v servise mi povedali, ze oni mi to premeraju za cca 30,-EUR a samotny tranzistor mi nevedia vymenit, ze oni menia bud celu jednotku riadenia klimy, alebo cely ventilator... To sa mi zda divne.
Zdravim Vas.
Som tu novy,ale uz ste mi pomohli... Dufam, ze vymenou tej suciastky sa moj problem vyriesi.
Len mam este jednu otazocku... ako sa najjednoduchsie dostanem na miesto, kde to vymenim... nechce sa mi moc davat dole celu palubovku ako to je na tych obrazkoch.
Vopred dakujem za vase rady.
Planujem to vymenit sam, nakolko v servise mi povedali, ze oni mi to premeraju za cca 30,-EUR a samotny tranzistor mi nevedia vymenit, ze oni menia bud celu jednotku riadenia klimy, alebo cely ventilator... To sa mi zda divne.
|
|
09.03.2010 14:45 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806325
|
|
jumep
|
|
|
konektory su len regulator a priamo ventilator, a problem najskor v tom regulatore hladat (skontrolovat kontakty jak na plosaku tak na kabli), dokonca som videl niekde ze citroen menil pin kvoli spalenemu kontaktu (navod) - ale neviem ci pri c5 to bolo
konektory su len regulator a priamo ventilator, a problem najskor v tom regulatore hladat (skontrolovat kontakty jak na plosaku tak na kabli), dokonca som videl niekde ze citroen menil pin kvoli spalenemu kontaktu (navod) - ale neviem ci pri c5 to bolo
|
|
09.03.2010 23:09 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806354
|
|
jumep
|
|
|
tak nic, prelozenie ciest bolo na c5 ale len pri manualnej klime
tak nic, prelozenie ciest bolo na c5 ale len pri manualnej klime
|
|
10.03.2010 11:12 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1806390
|
|
jumep
|
|
|
emanuell napsal(a): Zdravim Vas.
Som tu novy,ale uz ste mi pomohli... Dufam, ze vymenou tej suciastky sa moj problem vyriesi.
Len mam este jednu otazocku... ako sa najjednoduchsie dostanem na miesto, kde to vymenim... nechce sa mi moc davat dole celu palubovku ako to je na tych obrazkoch.
Vopred dakujem za vase rady.
Planujem to vymenit sam, nakolko v servise mi povedali, ze oni mi to premeraju za cca 30,-EUR a samotny tranzistor mi nevedia vymenit, ze oni menia bud celu jednotku riadenia klimy, alebo cely ventilator... To sa mi zda divne.
nic na tom neni divne, oni to inak proste nerobia, to je autorizovany servis
najdes to .link.
napravo dole, taka cierna krabicka zo zelenym vysupom na kable
dostanes sa k tomu ked si lahnes pod palubku, das dole tapec u spolujazdca, tak by si to mal videt, pripadne 8 srobikov a vyhodis von kastlik pred spolujazdcom, potom tam budes moct aj tancovat okolo toho
nic na tom neni divne, oni to inak proste nerobia, to je autorizovany servis
najdes to http://c5.jumep.com/klima/P1070503.JPG
napravo dole, taka cierna krabicka zo zelenym vysupom na kable :)
dostanes sa k tomu ked si lahnes pod palubku, das dole tapec u spolujazdca, tak by si to mal videt, pripadne 8 srobikov a vyhodis von kastlik pred spolujazdcom, potom tam budes moct aj tancovat okolo toho :)
|
|
30.05.2010 15:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2346850
|
|
klematis
|
|
|
Zdravím. Mám problém s ventilátorem topení. Běí pouze na na polohu 3 a 4. Poloha 1 a 2 se ani nehne. Mám závadu hledat na přepínači nebo u motoru ventilátoru? Regulace je manuální a rozdíl rychlosti otáček mezi stupněm 3 a 4 je patrný. Dík za radu.
Zdravím. Mám problém s ventilátorem topení. Běí pouze na na polohu 3 a 4. Poloha 1 a 2 se ani nehne. Mám závadu hledat na přepínači nebo u motoru ventilátoru? Regulace je manuální a rozdíl rychlosti otáček mezi stupněm 3 a 4 je patrný. Dík za radu.
|
|
30.05.2010 16:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2346851
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
regulace otacek ventilatoru v sani napravo, pod kastlikem vlevo dole
regulace otacek ventilatoru v sani napravo, pod kastlikem vlevo dole
|
|
02.07.2010 21:28 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2349578
|
|
mára
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 64 |
|
|
ahoj,
tak mám asi stejnou závadu. ventilátor mi ale pro změnu nejde vůbec. asi před 14dny se mi to u stalo. po dalím nastartování se ventilátor chytil. dneska nic. po nastartování se na displeji zobrazí 3 vrtulky a po pár vteřinách zmizí a ventilátor nejde. dá se nějak poznat, jestli je to regulátor nebo rovnou ventilátor? v tomhle počasí to je bez ventilátoru vopruz...
ahoj,
tak mám asi stejnou závadu. ventilátor mi ale pro změnu nejde vůbec. asi před 14dny se mi to u stalo. po dalím nastartování se ventilátor chytil. dneska nic. po nastartování se na displeji zobrazí 3 vrtulky a po pár vteřinách zmizí a ventilátor nejde. dá se nějak poznat, jestli je to regulátor nebo rovnou ventilátor? v tomhle počasí to je bez ventilátoru vopruz...
|
|
02.07.2010 22:35 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2349582
|
|
jumep
|
|
|
klasicka vec, odideny tranzistor, tak ako som pisal vyssie, hore mas link na obrazok kde to je
zatial co som videl, bol studenak na konektore (v plosnom spoji) a nasledne kvoli tomu odideny tranzistor
original je 75344G, nenasiel som zeby ho niekto tu predaval, ale ako nahradu som pouzil IRFP064N, zatial chodi
treba to kvalitne zaletovat a preletovat aj tie kontakty z kablov
klasicka vec, odideny tranzistor, tak ako som pisal vyssie, hore mas link na obrazok kde to je
zatial co som videl, bol studenak na konektore (v plosnom spoji) a nasledne kvoli tomu odideny tranzistor
original je 75344G, nenasiel som zeby ho niekto tu predaval, ale ako nahradu som pouzil IRFP064N, zatial chodi
treba to kvalitne zaletovat a preletovat aj tie kontakty z kablov
|
|
03.07.2010 07:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2349589
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mára napsal(a): ahoj,
tak mám asi stejnou závadu. ventilátor mi ale pro změnu nejde vůbec. asi před 14dny se mi to u stalo. po dalím nastartování se ventilátor chytil. dneska nic. po nastartování se na displeji zobrazí 3 vrtulky a po pár vteřinách zmizí a ventilátor nejde. dá se nějak poznat, jestli je to regulátor nebo rovnou ventilátor? v tomhle počasí to je bez ventilátoru vopruz...
ja bych v tomto pripade rekl spis ventilator nez regulator,vypada to na uhliky ci pridrena pouzdra
polovodic se sam neopravi,kremik je svine
jednoduchy test : propojis dva silne cervene a dva silne cerve vodice co jsou v konektorech regulatoru a mas hned jasno
ja bych v tomto pripade rekl spis ventilator nez regulator,vypada to na uhliky ci pridrena pouzdra
polovodic se sam neopravi,kremik je svine :)
jednoduchy test : propojis dva silne cervene a dva silne cerve vodice co jsou v konektorech regulatoru a mas hned jasno
|
|
11.07.2010 19:56 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2350066
|
|
palohasic
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Viem e o klíme sa tu toho u hodne napísalo.
Bohuiaž mám tento problém aj ja a o to je vánejí e máme takého horúčavy.
Take problém je ten e po natartovaní sa mi rozsvieti klíma aj ventilátor na plno ale vzduch nejde.Klíma aj prepína vzduch na čelné sklo,uzatvorený okruch ale vzduch z prieduchov nevychádza.Ba dokonca keď si chcem prida otáčky na ventilátore tak sa u ventilátor vypne úplne. ale ked zapnem klímu tak ked idem asi 70km/hod tak cíti chladenie.
Po dohode s Peom alias jumep som vymenil a preletoval ... ale nepomohlo....
Poradíte mi? Alebo skoči do citroenu?
Viem e o klíme sa tu toho u hodne napísalo.
Bohuiaž mám tento problém aj ja a o to je vánejí e máme takého horúčavy. :-(
Take problém je ten e po natartovaní sa mi rozsvieti klíma aj ventilátor na plno ale vzduch nejde.Klíma aj prepína vzduch na čelné sklo,uzatvorený okruch ale vzduch z prieduchov nevychádza.Ba dokonca keď si chcem prida otáčky na ventilátore tak sa u ventilátor vypne úplne.:nevim ale ked zapnem klímu tak ked idem asi 70km/hod tak cíti chladenie.
Po dohode s Peom alias jumep :-) som vymenil a preletoval ... ale nepomohlo....:-(
Poradíte mi? Alebo skoči do citroenu? ;-)
|
|
| |
|
|