| | |
14.01.2010 23:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802299
|
|
citrous
|
Město: Kaplice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Zdravím.
Začal mi troku slabě pískat ventilátor. Asi bude chtít vyčistit a promazat. Koukal jsem na něj zespoda od řidiče a tak ne se do toho pustím ptám se: "dá se nějakým způsobem snadno vymontovat nebo se musí rozebrat palubovka?? " Pokud ano má někdo návod, abych zbytečně nerozebíral něco jiného. Díky vem za radu
Zdravím.
Začal mi troku slabě pískat ventilátor. Asi bude chtít vyčistit a promazat. Koukal jsem na něj zespoda od řidiče a tak ne se do toho pustím :nevim ptám se: "dá se nějakým způsobem snadno vymontovat nebo se musí rozebrat palubovka?? " Pokud ano má někdo návod, abych zbytečně nerozebíral něco jiného. Díky vem za radu ;-) ;-)
|
|
14.01.2010 23:31 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802300
|
|
jumep
|
|
|
uz sa to tu preberalo, je to jezek v kleci ale da sa dat von a tu je maly navod ako je tam uchyteny (i ked si myslim ze namazanie nepomoze)
.link.
uz sa to tu preberalo, je to jezek v kleci ale da sa dat von a tu je maly navod ako je tam uchyteny (i ked si myslim ze namazanie nepomoze)
http://www.jumep.com/c5/motor-klima/
|
|
16.01.2010 13:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802368
|
|
tom22224
|
|
|
tak to mám vyřeené, opět jsem to odvezl do Prahy 10 a zase v brzké době za 5 hodin práce mi to pan. vyřeil
výsledek : vypálená pojistková skříň v motorové části, patná řídící jednotka ventilátoru celkem 5500 kč
tak to mám vyřeené, opět jsem to odvezl do Prahy 10 a zase v brzké době za 5 hodin práce mi to pan. vyřeil
výsledek : vypálená pojistková skříň v motorové části, patná řídící jednotka ventilátoru celkem 5500 kč
|
|
16.01.2010 19:08 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802394
|
|
jruze
|
|
|
tom22224 napsal(a): tak to mám vyřeené, opět jsem to odvezl do Prahy 10 a zase v brzké době za 5 hodin práce mi to pan. vyřeil výsledek : vypálená pojistková skříň v motorové části, patná řídící jednotka ventilátoru celkem 5500 kč
2500,- modul a za zbytek 3000,-?? Nebyli to ty piny o kterých jsem mluvil? ty stojí v citroenu 16,-Práce Normohodina 900,-Diagnostika 900,-(u mne to sice nehledal,protoe jsem mu řekl co to je , ale bez schema jsem nevěděl kde nebo spí odkud je modul napájen)Mne to stálo ve zn.servisu bez modulu 1600,- modul předtím 2500,-,ale ten jsem prodal protoe můj byl OK.
tak to mám vyřeené, opět jsem to odvezl do Prahy 10 a zase v brzké době za 5 hodin práce mi to pan. vyřeil výsledek : vypálená pojistková skříň v motorové části, patná řídící jednotka ventilátoru celkem 5500 kč
2500,- modul a za zbytek 3000,-?? Nebyli to ty piny o kterých jsem mluvil? ty stojí v citroenu 16,-Práce Normohodina 900,-Diagnostika 900,-(u mne to sice nehledal,protoe jsem mu řekl co to je , ale bez schema jsem nevěděl kde nebo spí odkud je modul napájen)Mne to stálo ve zn.servisu bez modulu 1600,- modul předtím 2500,-,ale ten jsem prodal protoe můj byl OK.
|
|
16.01.2010 19:24 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802395
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jruze napsal(a): tom22224 napsal(a): tak to mám vyřeené, opět jsem to odvezl do Prahy 10 a zase v brzké době za 5 hodin práce mi to pan. vyřeil výsledek : vypálená pojistková skříň v motorové části, patná řídící jednotka ventilátoru celkem 5500 kč
2500,- modul a za zbytek 3000,-?? Nebyli to ty piny o kterých jsem mluvil? ty stojí v citroenu 16,-Práce Normohodina 900,-Diagnostika 900,-(u mne to sice nehledal,protoe jsem mu řekl co to je , ale bez schema jsem nevěděl kde nebo spí odkud je modul napájen)Mne to stálo ve zn.servisu bez modulu 1600,- modul předtím 2500,-,ale ten jsem prodal protoe můj byl OK.
ja bych si nepletl BHI a pojistkovy blok...BHI je nahore a pojistkovy blok pod nim...
ja bych si nepletl BHI a pojistkovy blok...BHI je nahore a pojistkovy blok pod nim...
|
|
17.01.2010 18:39 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802444
|
|
tom22224
|
|
|
DOUFAK napsal(a): On dělá elektriku v C5tkách? Má adresu? Tak ji napi.díky
on dělá jen citroeny a peugeoti je to ef diagnostiky, řekl bych jeden z mála z ČR, on dělá zakázky pro Citroen Praha
Adresa je : Praha 10, Korytná, tel pan Homolka : 602326805
On dělá elektriku v C5tkách? ;-)Má adresu? Tak ji napi.díky
on dělá jen citroeny a peugeoti je to ef diagnostiky, řekl bych jeden z mála z ČR, on dělá zakázky pro Citroen Praha
Adresa je : Praha 10, Korytná, tel pan Homolka : 602326805
|
|
18.01.2010 09:31 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802466
|
|
tief
|
|
|
Prosim vloz kontakt do CCCA ...
Prosim vloz kontakt do CCCA ...
|
|
24.01.2010 16:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802884
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Dnes jsem v autě pěkně mrznul a manelce bylo teplo.Na straně řidiče fouká studený vzduch a nic jsem nezměnil nastavovaním teploty nahoru a dolu.Tipuji to na poruchu regulace, ale nevím jak je to udělané a zda to mohu opravit sám.
Dnes jsem v autě pěkně mrznul a manelce bylo teplo.Na straně řidiče fouká studený vzduch a nic jsem nezměnil nastavovaním teploty nahoru a dolu.Tipuji to na poruchu regulace, ale nevím jak je to udělané a zda to mohu opravit sám.
|
|
24.01.2010 16:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1802885
|
|
jumep
|
|
|
dalsi pripad C5 2 pozeram,
princip ovladania klapiek je rovnaky podla nakresu ako C5 1,
Akurat C5 2 ma viac motorcekov a teoreticky by mali byt pristupnejsie (staci dat dole kolenny airbag)
Zmiesavaci motorcek je ten co je viac dovnutra auta - teda pri pohlade ten napravo, drzi na 2ch srobikoch, skus ho dat von (najpr si nastav teplotu na najnizsiu aka sa da aby sa pretocil motorcek do spodnej polohy a potom ho daj von a pozri ci to nemas vysrotovane, nakolko som nemal moznost to este na ziadnej c5 2 pozret neviem ti viac poradit, ale teoreticky by mal sedet navod na plastovu hriadelku z .link.
dalsi pripad C5 2 pozeram,
princip ovladania klapiek je rovnaky podla nakresu ako C5 1,
Akurat C5 2 ma viac motorcekov a teoreticky by mali byt pristupnejsie (staci dat dole kolenny airbag)
Zmiesavaci motorcek je ten co je viac dovnutra auta - teda pri pohlade ten napravo, drzi na 2ch srobikoch, skus ho dat von (najpr si nastav teplotu na najnizsiu aka sa da aby sa pretocil motorcek do spodnej polohy a potom ho daj von a pozri ci to nemas vysrotovane, nakolko som nemal moznost to este na ziadnej c5 2 pozret neviem ti viac poradit, ale teoreticky by mal sedet navod na plastovu hriadelku z http://www.jumep.com/c5/oprava_klimatizacie
|
|
03.02.2010 10:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1803582
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Dnes jsem dostal informaci ze servisu, e mám ulomenou klapku ovládání topení na straně řidiče.Vůbec tam není a asi zmizela v útrobách klimy.Prý to není jako náhradní díl.Tak nevím jestli nebudu potřebovat klimu z nějaké bouračky.
Dnes jsem dostal informaci ze servisu, e mám ulomenou klapku ovládání topení na straně řidiče.Vůbec tam není a asi zmizela v útrobách klimy.Prý to není jako náhradní díl.Tak nevím jestli nebudu potřebovat klimu z nějaké bouračky.
|
|
18.02.2010 23:12 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1804617
|
|
jruze
|
|
|
Podle mne regulátor - stojí kolem 2000,-
Podle mne regulátor - stojí kolem 2000,-
|
|
02.03.2010 21:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805757
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
máte někdo tuení kde se v klimě nachází AIR FLOW SENSOR?
máte někdo tuení kde se v klimě nachází AIR FLOW SENSOR?
|
|
02.03.2010 21:46 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805758
|
|
jumep
|
|
|
nemam dojem ze tam taky je
su tam 2 teplomery a snimac vyparniku
nemam dojem ze tam taky je
su tam 2 teplomery a snimac vyparniku
|
|
03.03.2010 21:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805848
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
jumep napsal(a): nemam dojem ze tam taky je su tam 2 teplomery a snimac vyparniku
někde by tam měl být, protoe podle kolegů z francie kde tuhle klimu vyráběli je to příčina, e mi kadá strana fouká jinak teplý vzduch...serva klapek to nejsou, ty jsem měl venku na kontrole
nemam dojem ze tam taky je su tam 2 teplomery a snimac vyparniku
někde by tam měl být, protoe podle kolegů z francie kde tuhle klimu vyráběli je to příčina, e mi kadá strana fouká jinak teplý vzduch...serva klapek to nejsou, ty jsem měl venku na kontrole
|
|
03.03.2010 21:13 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805851
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..uprime ani nevim co te je za cidlo a coby mel za fci na klimatizaci
..uprime ani nevim co te je za cidlo a coby mel za fci na klimatizaci:-(
|
|
03.03.2010 21:35 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805854
|
|
jumep
|
|
|
toto neni nijako popisovane ako funguje, ale soudruzi namontovali cidla teploty len na lavu stranu a prava strana funguje na nejakej teoretickej baze pocitaca
na .link. su zltym zakruzkovane obe, na pravej strane nie je ziadne, ak by boli, nemoze nastavat tato situacia.
udaj sili fukania si myslim je zasa len teoreticky udaj otacok ventilatora, nie merana velicina
modrym je znacene preco odchadza ta klapka vymeniku na lavej strane, tie trubky su privod teplej vody (kurenie), cize cely ten plast, vratane motorceka a klapky je neustale zohrievany a tym obmakcovany az do stadia kedy ho motor bez dorazu pretoci
osobne si myslim ze prave toto je pricina rozdielnych teplot, tj, lava strana si to mysli ze je klapka uplne inde ako je na pravej strane, co mam ideu je znulovat ich a to tak ze nastavym na oboch stranach 16 stupnov, vyberem motorceky, klapky rucne dam nadoraz studeneho vzduchu a potom natocim hriadelky na motorcekoch a zlozim to, nemal som kedy to skusit ci to pomoze
toto neni nijako popisovane ako funguje, ale soudruzi namontovali cidla teploty len na lavu stranu a prava strana funguje na nejakej teoretickej baze pocitaca
na http://www.jumep.com/c5/teplotne_cidla.jpg su zltym zakruzkovane obe, na pravej strane nie je ziadne, ak by boli, nemoze nastavat tato situacia.
udaj sili fukania si myslim je zasa len teoreticky udaj otacok ventilatora, nie merana velicina
modrym je znacene preco odchadza ta klapka vymeniku na lavej strane, tie trubky su privod teplej vody (kurenie), cize cely ten plast, vratane motorceka a klapky je neustale zohrievany a tym obmakcovany az do stadia kedy ho motor bez dorazu pretoci
osobne si myslim ze prave toto je pricina rozdielnych teplot, tj, lava strana si to mysli ze je klapka uplne inde ako je na pravej strane, co mam ideu je znulovat ich a to tak ze nastavym na oboch stranach 16 stupnov, vyberem motorceky, klapky rucne dam nadoraz studeneho vzduchu a potom natocim hriadelky na motorcekoch a zlozim to, nemal som kedy to skusit ci to pomoze
|
|
05.03.2010 20:58 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
1805986
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
sehnal jsem schéma elektrického vedení (kablíků) na klimu....ale pořád nevím který AIR FLOW SENSOR
sehnal jsem schéma elektrického vedení (kablíků) na klimu....ale pořád nevím který AIR FLOW SENSOR
Přílohy: X4__schema1 ( 259188b ) - X4__schema2 ( 342680b ) - |
|
| |
|
|