| | |
11.10.2018 15:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3184205
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
on to neni vicemene studenak, ale prepaleny cin nasledkem vyssiho proudu...tohle je vzdy dusledek,doporucuju ti prekontrolovat spoje jestli nejsou vypalene a take ventilator,vetsinou je pricina on i kdyz se toci a fouka...
on to neni vicemene studenak, ale prepaleny cin nasledkem vyssiho proudu...tohle je vzdy dusledek,doporucuju ti prekontrolovat spoje jestli nejsou vypalene a take ventilator,vetsinou je pricina on i kdyz se toci a fouka...
|
|
24.02.2019 19:00 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209049
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Zdravím.Prosím Vás ,na které svorky mohu přivést napětí 12V , abych vyzkouel zda-li ventilátor točí?Máte někdo schema?Snail jsem se přečíst celé vlákno ,ale mnoho linků ji nefunguje.K ventilátoru se jednodue nedostanu,tak jsem chtěl vyzkouet z pojistkové skříně v prostoru motoru.A pokud se mi přemostění regulátoru otáček podaří,tak ventilátor půjde na max. otáčky?Myslím v průběhu testování.Chci toti zjistit,co mám vlastně koupit.Jestli jen regulátor či ventilátor či obojí.V pojistkové skříni jsem nic vadného nenael.Tedy vizuálně po demontái konektorů a pojistek.Děkuji za radu.
Zdravím.Prosím Vás ,na které svorky mohu přivést napětí 12V , abych vyzkouel zda-li ventilátor točí?Máte někdo schema?Snail jsem se přečíst celé vlákno ,ale mnoho linků ji nefunguje.K ventilátoru se jednodue nedostanu,tak jsem chtěl vyzkouet z pojistkové skříně v prostoru motoru.A pokud se mi přemostění regulátoru otáček podaří,tak ventilátor půjde na max. otáčky?Myslím v průběhu testování.Chci toti zjistit,co mám vlastně koupit.Jestli jen regulátor či ventilátor či obojí.V pojistkové skříni jsem nic vadného nenael.Tedy vizuálně po demontái konektorů a pojistek.Děkuji za radu.
|
|
24.02.2019 21:00 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209106
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyz odpojis konektory od regulatoru tak ten mensi je ventilator,ten vetsi je privod...kdyz je spojis bude foukat naplno
kdyz odpojis konektory od regulatoru tak ten mensi je ventilator,ten vetsi je privod...kdyz je spojis bude foukat naplno
|
|
25.02.2019 16:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209226
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
to autodiag - díky za radu.Zatím jsem to pořeil následovně. Vyndal jsem pylový filtr - budu jezdit tejden bez něj.Pak jsem vyndal konektory z regulátoru stříknul kontaktolem a nic.Tak jsem stříhnul silový vodiče k regulátoru a napojil na 3f jistič - jako spínací prvek. Ventilátor jede na max. ale jede. Koupím ty dva zelený konektory (doufám e i s dráty) a přes čokoládu je napojím.Pokud to nebude stále fungovat koupím regulátor. Doufám ,e příčinou nefunkčnosti regulátoru (velký proud)nebyl není přidřený ventilátor,ale podle zvuku snad ne.Take to teď spínám jističem co mám na podlaze.Chtěl bych se zeptat, jestli se dají koupit ty zelený konektory i s nalisovanými vodiči.Jo a pak je mi taky divný,e po nastartování je napětí na tom malém konektoru a na velkém nic. U toho velkého jsou i slabé vodiče,o kterých si myslím,e jsou pro napájení regulátoru. Na těch není taky nic. Pokud bude mít čas,mohl bych poprosit o vysvětlení či schéma jen tohoto okruhu? Díky moc.Ale i tak díky díky za radu abych propojil.
to autodiag - díky za radu.Zatím jsem to pořeil následovně. Vyndal jsem pylový filtr - budu jezdit tejden bez něj.Pak jsem vyndal konektory z regulátoru stříknul kontaktolem a nic.Tak jsem stříhnul silový vodiče k regulátoru a napojil na 3f jistič - jako spínací prvek. Ventilátor jede na max. ale jede. Koupím ty dva zelený konektory (doufám e i s dráty) a přes čokoládu je napojím.Pokud to nebude stále fungovat koupím regulátor. Doufám ,e příčinou nefunkčnosti regulátoru (velký proud)nebyl není přidřený ventilátor,ale podle zvuku snad ne.Take to teď spínám jističem co mám na podlaze.Chtěl bych se zeptat, jestli se dají koupit ty zelený konektory i s nalisovanými vodiči.Jo a pak je mi taky divný,e po nastartování je napětí na tom malém konektoru a na velkém nic. U toho velkého jsou i slabé vodiče,o kterých si myslím,e jsou pro napájení regulátoru. Na těch není taky nic. Pokud bude mít čas,mohl bych poprosit o vysvětlení či schéma jen tohoto okruhu? Díky moc.Ale i tak díky díky za radu abych propojil.:palec
|
|
26.02.2019 09:28 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209260
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Jetě dalí poznatek a otázka. Tak ty dva slabé vodiče nebudou napájení regulátoru (to jsem asi napsal včera blbě),ale ovládání regulátoru. Můj dojem..... Jinak jsem dnes měřil protékající proud při max. chodu ventilátoru a naměřil jsem 29A. Co je při cca 14V okolo 400W. A to mě vůbec netěí.Ptám se tedy, nevíte jaký výkon má ten ventilátor? Někde jsem viděl jen 250W ,co by v mém případě svědčilo o jeho nedobrém stavu (loisko atp.). Předpokládám, e pokud odeel regulátor , tak díky nadproudu.Otázkou je, jak je regulátor předimenzován. No nic. Tak kdyby alespoň ten výkon někdo věděl. Díky.
Jetě dalí poznatek a otázka. Tak ty dva slabé vodiče nebudou napájení regulátoru (to jsem asi napsal včera blbě),ale ovládání regulátoru. Můj dojem..... Jinak jsem dnes měřil protékající proud při max. chodu ventilátoru a naměřil jsem 29A. Co je při cca 14V okolo 400W. A to mě vůbec netěí.Ptám se tedy, nevíte jaký výkon má ten ventilátor? Někde jsem viděl jen 250W ,co by v mém případě svědčilo o jeho nedobrém stavu (loisko atp.). Předpokládám, e pokud odeel regulátor , tak díky nadproudu.Otázkou je, jak je regulátor předimenzován. No nic. Tak kdyby alespoň ten výkon někdo věděl. Díky.:-o
|
|
26.02.2019 14:27 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209370
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
projdi si to tu je toho kolem tehle zavady napsano vice nez dost
ja kazdemu komu odejde po 10 letech regulator a pak nasledne co pul roku rikam ze je potreba odstarnit pricinu,regulator je jen dusledek - ventilator pricina
projdi si to tu je toho kolem tehle zavady napsano vice nez dost
ja kazdemu komu odejde po 10 letech regulator a pak nasledne co pul roku rikam ze je potreba odstarnit pricinu,regulator je jen dusledek - ventilator pricina
|
|
26.02.2019 16:55 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209376
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
autodiag napsal(a): projdi si to tu je toho kolem tehle zavady napsano vice nez dost
ja kazdemu komu odejde po 10 letech regulator a pak nasledne co pul roku rikam ze je potreba odstarnit pricinu,regulator je jen dusledek - ventilator pricina
No právě, proto jsem chtěl vědět jaký má ventilátor příkon.Protoe podle velikosti proudu by se dalo usoudit,zda-li je či není problém s ventilátorem.
No právě, proto jsem chtěl vědět jaký má ventilátor příkon.Protoe podle velikosti proudu by se dalo usoudit,zda-li je či není problém s ventilátorem.
|
|
26.02.2019 17:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209380
|
|
jumep
|
|
|
jmenovitý výkon ( W) 250
jmenovitý výkon ( W) 250
|
|
26.02.2019 17:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209387
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Regulátor mám venku a je vidět , e u někdo měnil tranzistor.Navíc jsem si viml,e dva piny co jsou naletované na tiáku jsou jinak zbarvené-naedlé a kdy je zkusím roubovákem nahnout tak jsou evidentně měkčí ne ty zdravé-stříbrné. Měď je vyhřátá a tím je sníena i vodivost.A teď se musím rozhodnout. Zkusit někde sehnat 2 piny a tranzistor a pastu a ve přeletovat a čekat(pouívat ventilátor na max. stupeň 3).Nebo to samé + koupit ventilátor(tam mě tve ta montá).Ale díky za informace.Je to dobré forum.
Tady ty konektory mají,ale nevím jestli mají i protikusy-piny co jsou naletované.
.link.
A jetě zde je regulátor, ale je nějakej levnej.Není to jiný regulátor?Bez toho tranzistoru na bázi rezistoru?
.link.
Regulátor mám venku a je vidět , e u někdo měnil tranzistor.Navíc jsem si viml,e dva piny co jsou naletované na tiáku jsou jinak zbarvené-naedlé a kdy je zkusím roubovákem nahnout tak jsou evidentně měkčí ne ty zdravé-stříbrné. Měď je vyhřátá a tím je sníena i vodivost.A teď se musím rozhodnout. Zkusit někde sehnat 2 piny a tranzistor a pastu a ve přeletovat a čekat(pouívat ventilátor na max. stupeň 3).Nebo to samé + koupit ventilátor(tam mě tve ta montá).Ale díky za informace.Je to dobré forum. ;-)
Tady ty konektory mají,ale nevím jestli mají i protikusy-piny co jsou naletované.
https://www.citroeny.eu/elektrosoucasti-a-elektronika-2824/opravne-konektory-regulatoru-otacek-ventilatoru-pro-citroen-c2-c3-a-c5-6441l2-v42830003.html
A jetě zde je regulátor, ale je nějakej levnej.Není to jiný regulátor?Bez toho tranzistoru na bázi rezistoru?
https://autodilyhulin.cz/32323-regulator-ventilatoru-topeni-citroen-c2-c3-c5-6441l2.html
|
|
03.03.2019 06:45 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3209940
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Ahoj , měnil jsem regulátor 3x , C51 vlastním přes 10 let , koupil na 4,5 roku z venku. Přikláním se k tomu co napsal Autodiag: "kazdemu komu odejde po 10 letech regulator a pak nasledne co pul roku rikam ze je potreba odstranit pricinu". Měnil jsem první cca asi po 10 letech provozu auta a následně asi po roce . Naposled i s ventilátorem a zatím klid. Tomu jetě předcházelo - letování nového tranzistoru - a nelo to , čistění napáleného pinu v konektoru atd. Taky se mi nechtělo do výměny při představách demontáe a montáe , ale nakonec jsme to nějak zvládli , díky návodům zde. Ta cena regulátoru je super , já jsem tenkrát sehnal nejméně za 1500,- .Made in China.
Ahoj , měnil jsem regulátor 3x , C51 vlastním přes 10 let , koupil na 4,5 roku z venku. Přikláním se k tomu co napsal Autodiag: "kazdemu komu odejde po 10 letech regulator a pak nasledne co pul roku rikam ze je potreba odstranit pricinu". Měnil jsem první cca asi po 10 letech provozu auta a následně asi po roce . Naposled i s ventilátorem a zatím klid. Tomu jetě předcházelo - letování nového tranzistoru - a nelo to , čistění napáleného pinu v konektoru atd. Taky se mi nechtělo do výměny při představách demontáe a montáe , ale nakonec jsme to nějak zvládli , díky návodům zde. Ta cena regulátoru je super , já jsem tenkrát sehnal nejméně za 1500,- .Made in China.
|
|
06.03.2019 15:43 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3210688
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Díky za reakci.Jsem si plně vědom rizik. Tedy myslím tím e pokud ventilátor "batí" větí příkon ne je jeho jmenovitý, tak bude problém ve ventilátoru. Zatím jsem koupil jen ten tranzistor a teplovodivou pastu. K tomu pylovej filtr(kterej snad i chladí regulátor,nevím) a holt zkusím na čas vyzkouet těstíčko e to ten mosfet nějakou dobu vydrí. Budu ventilaci pouívat na max. 3(nií proudy) a uvidím.Jasný nakonec to koupím oboje a bude klid, ale nechce se mi jebat s montáí ventilátoru.Tak uvidím no.Ale tak či tak díky za toto vlákno,e člověk se zase dozví něco nového.Pomáhat a chránit... Mimochodem , já třeba bych dal nějaký love za výměnu ventilátoru, ale v jednom servisu si řekli jen za výměnu skoro dvojku a ve druhém to samé.No nic a Ti to lape.Dík vem.
Díky za reakci.Jsem si plně vědom rizik. Tedy myslím tím e pokud ventilátor "batí" větí příkon ne je jeho jmenovitý, tak bude problém ve ventilátoru. Zatím jsem koupil jen ten tranzistor a teplovodivou pastu. K tomu pylovej filtr(kterej snad i chladí regulátor,nevím) a holt zkusím na čas vyzkouet těstíčko e to ten mosfet nějakou dobu vydrí. Budu ventilaci pouívat na max. 3(nií proudy) a uvidím.Jasný nakonec to koupím oboje a bude klid, ale nechce se mi jebat s montáí ventilátoru.Tak uvidím no.Ale tak či tak díky za toto vlákno,e člověk se zase dozví něco nového.Pomáhat a chránit...:palec Mimochodem , já třeba bych dal nějaký love za výměnu ventilátoru, ale v jednom servisu si řekli jen za výměnu skoro dvojku a ve druhém to samé.No nic a Ti to lape.Dík vem. :palec
|
|
07.03.2019 08:45 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3210770
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
No nevím no.Tady někdo psal,e se to dá udělat za 10minut... Teď nevím kdo...Tak bych řekl max litr.
No nevím no.Tady někdo psal,e se to dá udělat za 10minut... :-d Teď nevím kdo...Tak bych řekl max litr.
|
|
23.05.2019 20:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3223470
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Ahoj.
Mám dotaz pro jistotu, e problém je skutečně v regulátoru ventilátoru topení a není jinde. (A nekupuji zbytečně.)
1. Ventilátor se točí od nastartování neustále - nedá se nijak ovlivnit jeho chod.
2. Na ovládání fungují vechna tlačítka vyjma "ECO" a "+/-" rychlosti otáček ventilátoru.
3. Tlačítka uvedená v bodu 2. reagují pár vteřin po nastartování. Poté u jen svítí ikonka ventilátoru bez otáček (i kdy ve skutečnosti běí).
4. Teplotu lze regulovat - fouká od chladného po teplý.
5. Klima neklimuje.
6. Kdy odpojím regulátor, ve se chová naprosto totoně, a na to, e se (samozřejmě) netočí ventilátor.
Otázka zní:
Je toto chování přesně napasovatelné na vadný regulátor? Není to něco jiného? Věřím, e někteří jste toto ji řeili mnohokrát. (Regulátor vypadá docela v pohodě - není vidět nic opáleného, kontakty jsou také pěkné.)
Díky.
Ahoj.
Mám dotaz pro jistotu, e problém je skutečně v regulátoru ventilátoru topení a není jinde. (A nekupuji zbytečně.)
1. Ventilátor se točí od nastartování neustále - nedá se nijak ovlivnit jeho chod.
2. Na ovládání fungují vechna tlačítka vyjma "ECO" a "+/-" rychlosti otáček ventilátoru.
3. Tlačítka uvedená v bodu 2. reagují pár vteřin po nastartování. Poté u jen svítí ikonka ventilátoru bez otáček (i kdy ve skutečnosti běí).
4. Teplotu lze regulovat - fouká od chladného po teplý.
5. Klima neklimuje.
6. Kdy odpojím regulátor, ve se chová naprosto totoně, a na to, e se (samozřejmě) netočí ventilátor.
Otázka zní:
Je toto chování přesně napasovatelné na vadný regulátor? Není to něco jiného? Věřím, e někteří jste toto ji řeili mnohokrát. (Regulátor vypadá docela v pohodě - není vidět nic opáleného, kontakty jsou také pěkné.)
Díky.
|
|
23.05.2019 20:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3223471
|
|
jumep
|
|
|
tranzistor ako som ti pisal, akurat ho odvalilo ze ostal spojeny, nie je nic neobvykle
tranzistor ako som ti pisal, akurat ho odvalilo ze ostal spojeny, nie je nic neobvykle
|
|
23.05.2019 21:05 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3223487
|
|
jumep
|
|
|
mno, odvalilo ho kvoli niecomu
bud prasknuty cin / studenak na konektore (taka bohuzial bezna vec) alebo ohorety konektor alebo samotny ventilator ma prichytene loziska a velky odber
mno, odvalilo ho kvoli niecomu
bud prasknuty cin / studenak na konektore (taka bohuzial bezna vec) alebo ohorety konektor alebo samotny ventilator ma prichytene loziska a velky odber
|
|
| |
|
|