| | |
05.09.2017 19:54 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093544
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no to ze nameris multimetrem 12V neznamena ze pri zatezi tam budou taky...misto ventilatoru muzes v klidu pouzit zarovku 21W,ta ma odber necele 2A (1.9 cca)
no to ze nameris multimetrem 12V neznamena ze pri zatezi tam budou taky...misto ventilatoru muzes v klidu pouzit zarovku 21W,ta ma odber necele 2A (1.9 cca)
|
|
05.09.2017 22:01 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093592
|
|
jumep
|
|
|
skus pozret zeleny konektor na BSM a tu velku 40A poistku na BSM
krajne kable toho konektoru su dalej v kabelazi zvarene na jeden hruby kabel
na tej BSM to byvava tiez opalene a videl som uz aj tu poistku ohoretu (kontakt)
skus pozret zeleny konektor na BSM a tu velku 40A poistku na BSM
krajne kable toho konektoru su dalej v kabelazi zvarene na jeden hruby kabel
na tej BSM to byvava tiez opalene a videl som uz aj tu poistku ohoretu (kontakt)
|
|
06.09.2017 07:58 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093667
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Jak jsem zmiňoval, na konektor v motorovém prostoru (ten BSM) jsem koukal a vypadal jak nový, ádné známky ohoření a kdy na vstupu k regulátoru napětí je, tak by měla být pojistka ok, teda aspoň myslím
Včera jsem stihl jen namontovat nový ventilátor a propojit ho "napřímo" - drát z přívodu do regulátoru jsem rovnou spojil k drátu za regulátorem (ten konektor k regulátoru mám nasvorkovaný). Takhle se ventilátor bez problémů rozjel a běel. Nevím, jestli rychlost byla 100%, ale myslím, e ano. Napětí se mi změřit nepodařilo, blbnul mi multimetr byla v něm slabá baterka, tu jsem vyměnil a doma večer, take to přeměřím snad dneska. Já prostě nevím, ale logicky pokud obejdu jen regulátor s napojením na něj a ventilátor běí, tak problém asi bude někde na něm, případně, na jeho připojení nebo něčem (ovládací panel) co ho ovládá, jinak mi to zkrátka hlava nebere... Tuím, e to ve výsledku bude nějaká konina, ale...
Jak jsem zmiňoval, na konektor v motorovém prostoru (ten BSM) jsem koukal a vypadal jak nový, ádné známky ohoření a kdy na vstupu k regulátoru napětí je, tak by měla být pojistka ok, teda aspoň myslím :-)
Včera jsem stihl jen namontovat nový ventilátor a propojit ho "napřímo" - drát z přívodu do regulátoru jsem rovnou spojil k drátu za regulátorem (ten konektor k regulátoru mám nasvorkovaný). Takhle se ventilátor bez problémů rozjel a běel. Nevím, jestli rychlost byla 100%, ale myslím, e ano. Napětí se mi změřit nepodařilo, blbnul mi multimetr byla v něm slabá baterka, tu jsem vyměnil a doma večer, take to přeměřím snad dneska. Já prostě nevím, ale logicky pokud obejdu jen regulátor s napojením na něj a ventilátor běí, tak problém asi bude někde na něm, případně, na jeho připojení nebo něčem (ovládací panel) co ho ovládá, jinak mi to zkrátka hlava nebere... Tuím, e to ve výsledku bude nějaká konina, ale... :-o
|
|
06.09.2017 08:16 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093675
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no tak mas vydny regulator ...muze byt i panel klima ale na tomu davam 1%
no tak mas vydny regulator ;) ...muze byt i panel klima ale na tomu davam 1%
|
|
06.09.2017 08:30 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093687
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
A je nějaká "jednoduchá" cesta jak panel a regulátor ověřit kromě zkouením jiného?
Regulátory jsem u zkouel dva z vrakáče (pohledově na konektory oba v pořádku) a teď tam mám i fungl nový! Teoreticky se taky mohl hned odpálit, ale ventilátor nikdy ani neukl..
Výměnou konektoru k regulátoru a potom i regulátoru jsem tehdy začal. Ale od doby co mi to přestalo fungovat, tak u ale s regulací rozjet nikdy nepovedlo, jen napřímo.
Vím, e se tu u x-krát řeilo, e pokud je ohořelý konektor není to jen tak a výměna nebo oprava regulátoru je jen oprava následku a ne příčiny, protoe byl někdy studeňák a velký proud ten regulátor a konektory časem odpálí. Jetě jednou tedy poprosím, můe mi někdo říct, jaké hodnoty, proudu, či odporu bych na vstupu k regulátoru, případně potom k ventilátoru měl naměřit, abych věděl, e vedení je někde ok nebo v háji?
Díky.
A je nějaká "jednoduchá" cesta jak panel a regulátor ověřit kromě zkouením jiného?
Regulátory jsem u zkouel dva z vrakáče (pohledově na konektory oba v pořádku) a teď tam mám i fungl nový! Teoreticky se taky mohl hned odpálit, ale ventilátor nikdy ani neukl..
Výměnou konektoru k regulátoru a potom i regulátoru jsem tehdy začal. Ale od doby co mi to přestalo fungovat, tak u ale s regulací rozjet nikdy nepovedlo, jen napřímo.
Vím, e se tu u x-krát řeilo, e pokud je ohořelý konektor není to jen tak a výměna nebo oprava regulátoru je jen oprava následku a ne příčiny, protoe byl někdy studeňák a velký proud ten regulátor a konektory časem odpálí. Jetě jednou tedy poprosím, můe mi někdo říct, jaké hodnoty, proudu, či odporu bych na vstupu k regulátoru, případně potom k ventilátoru měl naměřit, abych věděl, e vedení je někde ok nebo v háji?
Díky.
|
|
06.09.2017 16:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093795
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud nemas osciloscom nenameris nic..jeden vodic je PWM ovladani ,druhy zpetna vazba
pokud nemas osciloscom nenameris nic..jeden vodic je PWM ovladani ,druhy zpetna vazba
|
|
14.11.2017 19:19 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3109462
|
|
ladabra
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Nefunkční ventilátor klimatizace (automatická s větím displejem) na mém C5, 2,0i z r.2005, tedyII mě donutil, poádat o radu zde diskutující. Diskuze probíhá u dlouho a já jí celou pečlivě prostudoval. Mám provedení bez regulátoru a vechno je jiné, ne u tady převáně diskutované klimy C5 I. Auto jsem koupil v létě s tím, e je nefunkční ventilátor. Nejdříve jsem vyměnil kabinový filtr, byl totálně zacpaný. Potom jsem jel natankovat a ventilátor začal fungovat. Myslel jsem si e má nějaké jitění proti zacpanému filtru a e mám opraveno. Ventilátor normálně fungoval a a teď s nástupem zimy samozřejmě opět nefunguje. ádné opálené, nebo vyhřáté kontakty jsem nenael - na dostupných spojích. Jetě pro lepí orientaci, předchozí majitel mi říkal, e na hrbolech občas ventilátor začal chodit. Má někdo radu. jak identifikovat závadu u tohoto provedení, případně ví někdo o odborníkovi, který si s tím umí poradit, jetě lépe opravit. ?? Díky.
Nefunkční ventilátor klimatizace (automatická s větím displejem) na mém C5, 2,0i z r.2005, tedyII mě donutil, poádat o radu zde diskutující. Diskuze probíhá u dlouho a já jí celou pečlivě prostudoval. Mám provedení bez regulátoru a vechno je jiné, ne u tady převáně diskutované klimy C5 I. Auto jsem koupil v létě s tím, e je nefunkční ventilátor. Nejdříve jsem vyměnil kabinový filtr, byl totálně zacpaný. Potom jsem jel natankovat a ventilátor začal fungovat. Myslel jsem si e má nějaké jitění proti zacpanému filtru a e mám opraveno. Ventilátor normálně fungoval a a teď s nástupem zimy samozřejmě opět nefunguje. ádné opálené, nebo vyhřáté kontakty jsem nenael - na dostupných spojích. Jetě pro lepí orientaci, předchozí majitel mi říkal, e na hrbolech občas ventilátor začal chodit. Má někdo radu. jak identifikovat závadu u tohoto provedení, případně ví někdo o odborníkovi, který si s tím umí poradit, jetě lépe opravit. ?? Díky.
|
|
14.11.2017 19:36 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3109505
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud mas ventilator bez externiho regulatoru ,tak je ventilator s integrovanym regulatorem
bud jsou opravdu nekde vypalene kontakty=prechodovy odpor,nebo vadne BSM nebo vadny vlastni ventilator
zaklad je aby do ventilatoru slo napajeni,pokud jde jsou zase dve moznosti ,ventilator nebo panel klimatizace (velmi malo pravdepodobne)
pokud mas ventilator bez externiho regulatoru ,tak je ventilator s integrovanym regulatorem
bud jsou opravdu nekde vypalene kontakty=prechodovy odpor,nebo vadne BSM nebo vadny vlastni ventilator
zaklad je aby do ventilatoru slo napajeni,pokud jde jsou zase dve moznosti ,ventilator nebo panel klimatizace (velmi malo pravdepodobne)
|
|
22.11.2017 17:47 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3112411
|
|
ladabra
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Jetě jednou budu otravovat s nefunkčním ventilátorem klimy. Dnes bylo pěkně a tak jsem podle rady JRUZE vyndal přístrojovku a zjistil jsem, e je tam skutečně jakýs takýs přístup k ventilátoru. Nastartoval, dal jsem manuální větrák naplno a na červeném silném vodiči do ventilátoru jsem opakovaně naměřil napětí necelé 2 V. To asi k chodu ventilátoru nestačí. Moná e mi teď někdo poradí čemu to nasvědčuje. Podotýkám, e stopy po nějakém přechodovém odporu jsem nikde na dostupných místech nezjistil. Předem díky za rady. Naskakuje mi u příspěvků C5 I, mluvím o druhém autě C5 II, 2.0i r. 2005. - ventilátor bez externího regulátoru !!
Jetě jednou budu otravovat s nefunkčním ventilátorem klimy. Dnes bylo pěkně a tak jsem podle rady JRUZE vyndal přístrojovku a zjistil jsem, e je tam skutečně jakýs takýs přístup k ventilátoru. Nastartoval, dal jsem manuální větrák naplno a na červeném silném vodiči do ventilátoru jsem opakovaně naměřil napětí necelé 2 V. To asi k chodu ventilátoru nestačí. Moná e mi teď někdo poradí čemu to nasvědčuje. Podotýkám, e stopy po nějakém přechodovém odporu jsem nikde na dostupných místech nezjistil. Předem díky za rady. Naskakuje mi u příspěvků C5 I, mluvím o druhém autě C5 II, 2.0i r. 2005. - ventilátor bez externího regulátoru !!
|
|
22.11.2017 23:33 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3112601
|
|
jumep
|
|
|
do ventilatora ide konktor s hrubymi a tenkymi dratmi
tenke su ovladacie - tam nemeraj a nehladaj nic (idu do ovladacieho panelu)
kostra je jasna a ten cerveny ide do BSM (cierny 2pin konektor)
poistka F11 a cez relatko
cize po zapnuti kluca uz myslim by si tam mal mat +12
skontroluj tu poistku ci nema nacate kontakty a ak nie tak najskor to relatko, cize bsm
do ventilatora ide konktor s hrubymi a tenkymi dratmi
tenke su ovladacie - tam nemeraj a nehladaj nic (idu do ovladacieho panelu)
kostra je jasna a ten cerveny ide do BSM (cierny 2pin konektor)
poistka F11 a cez relatko
cize po zapnuti kluca uz myslim by si tam mal mat +12
skontroluj tu poistku ci nema nacate kontakty a ak nie tak najskor to relatko, cize bsm
|
|
29.01.2018 19:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127879
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Ahoj chlapi, je to tu zas.... Po třetí jsem vyměnil regulátor otáček ventilátoru a dnes ráno nastartuji a opět to nefunguje. U nevím co s tím, pojistky jsem koukal, byly v pořádku. Prosím poraďte
Ahoj chlapi, je to tu zas.... Po třetí jsem vyměnil regulátor otáček ventilátoru a dnes ráno nastartuji a opět to nefunguje. U nevím co s tím, pojistky jsem koukal, byly v pořádku. Prosím poraďte
|
|
29.01.2018 20:02 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127887
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyby jsi poslech co jsem tu uz nekolikrat psal,dosel by jsi nato ze mas minimalne vyhraty konektor a vadny ventilator
ale kdyz on tomu nikdo neveri do te doby, nez meni nekolikaty regulator za rok
kdyby jsi poslech co jsem tu uz nekolikrat psal,dosel by jsi nato ze mas minimalne vyhraty konektor a vadny ventilator
ale kdyz on tomu nikdo neveri do te doby, nez meni nekolikaty regulator za rok
|
|
29.01.2018 20:03 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127888
|
|
jumep
|
|
|
uz ked si ho menil druhy krat si mal riesit pricinu
bud kontakty, ale tu skor chyteny ventilator a zvyseny odber
alebo ho mas zle zalozeny a prehrieva sa
uz ked si ho menil druhy krat si mal riesit pricinu
bud kontakty, ale tu skor chyteny ventilator a zvyseny odber
alebo ho mas zle zalozeny a prehrieva sa
|
|
29.01.2018 20:16 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127889
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..von regulator snad blbe ani dat nejde..ale mas pravdu umelci se najdou
..von regulator snad blbe ani dat nejde..ale mas pravdu umelci se najdou:-))
|
|
29.01.2018 20:22 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127890
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Dával jsem ho tam, tak, jak byl původní, naopak by snad ani neel, kvůli těm kontaktům, alespoň podle mě. A ten ventilátor najdu prosím kde ? Někde u motoru nebo v kabině ?
A na původním byl studený spoj co si já pamatuju.
jumep napsal(a): uz ked si ho menil druhy krat si mal riesit pricinu
bud kontakty, ale tu skor chyteny ventilator a zvyseny odber
alebo ho mas zle zalozeny a prehrieva sa . lo o to, e nebylo dost peněz na nějaký lepí, tudí jsme koupil přes známosti v autodílech levnějí variantu a myslel si, e to odelo z důvodu nekvalita.
Dával jsem ho tam, tak, jak byl původní, naopak by snad ani neel, kvůli těm kontaktům, alespoň podle mě. A ten ventilátor najdu prosím kde ? Někde u motoru nebo v kabině ?
A na původním byl studený spoj co si já pamatuju.
. lo o to, e nebylo dost peněz na nějaký lepí, tudí jsme koupil přes známosti v autodílech levnějí variantu a myslel si, e to odelo z důvodu nekvalita.
|
|
29.01.2018 20:41 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127906
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak schvalne kolik mas v soucasne dobe usetreno ?
tak schvalne kolik mas v soucasne dobe usetreno ?
|
|
29.01.2018 20:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3127908
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Máme cca 10000 na ALU+pneumatiky, ale raději to pouiji na funkčnost auta a potom na vzhled.
Máme cca 10000 na ALU+pneumatiky, ale raději to pouiji na funkčnost auta a potom na vzhled.
|
|
04.02.2018 17:07 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3128978
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Ahoj, o víkendu jsem vytáhl ten odpor regulátoru a zkoumal konektory..A nael tohle
Ahoj, o víkendu jsem vytáhl ten odpor regulátoru a zkoumal konektory..A nael tohle :-(
Přílohy: IMG_20180204_165351.jpg ( 2857384b ) - IMG_20180204_165403.jpg ( 3139689b ) - |
|
04.02.2018 18:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3129003
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Za 9 let provozu jsem ve své C5 měnil regulátor otáček ventilátoru 4-5x , z toho 1x kabel s konektory... Přestal jsem je měnit v okamiku, kdy jsem vyměnil samotný ventilátor. Take potvrzuji, e často je za takovým odpálením regulátoru a jejich konektorů samotný ventilátor.
Za 9 let provozu jsem ve své C5 měnil regulátor otáček ventilátoru 4-5x , z toho 1x kabel s konektory... Přestal jsem je měnit v okamiku, kdy jsem vyměnil samotný ventilátor. Take potvrzuji, e často je za takovým odpálením regulátoru a jejich konektorů samotný ventilátor.
|
|
04.02.2018 18:16 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3129006
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Tudí zainvestuji do ventilátoru + konektorů děkuji.
Tudí zainvestuji do ventilátoru + konektorů děkuji.
|
|
| |
|
|