| | |
21.12.2016 19:18 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3022044
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
libore a nahnout se pod palubku a zmineny konektor najit by nebylo lepsi ?
libore a nahnout se pod palubku a zmineny konektor najit by nebylo lepsi ?
|
|
21.12.2016 20:34 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3022056
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja vim...ten se vytahuje ze strany ridice a tam ma i konektor...teda pokud si to dobre pamatuju..regulator je na druhe strane za kastlikem
ja vim...ten se vytahuje ze strany ridice a tam ma i konektor...teda pokud si to dobre pamatuju..regulator je na druhe strane za kastlikem
|
|
28.12.2016 12:44 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3023638
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi sis to neprocetl poradne...ten tranzistor neco prorazi,hadej co
asi sis to neprocetl poradne...ten tranzistor neco prorazi,hadej co :palec
|
|
30.12.2016 15:58 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3024125
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Díky moc za radu. Fouká jako za mlada
Díky moc za radu. Fouká jako za mlada :palec
|
|
15.01.2017 18:45 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3028875
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Zdravim. Tiez mi samozrejme prestal fungovat ventilator, funguje iba na max... ziadna ina poloha... Za pelovym filtrom je zastrcena taka "vec! na ktorej som mal povytiahnute kable... zasunul som ich a pre istotu dal izolacku... po case t.j. teraz sa z toho dymi a lietaju iskri Co mam objednat - vymenit... Je to tranzistor co tu vsetci spominaju? A ked ho v citroene objednam dostanem to aj s konektormi? Lebo moje su na srot....
Len pre info. V dvoch servisoch mi povedali, ze elektriku v citroenoch nerobia......
Zdravim. Tiez mi samozrejme prestal fungovat ventilator, funguje iba na max... ziadna ina poloha... Za pelovym filtrom je zastrcena taka "vec! na ktorej som mal povytiahnute kable... zasunul som ich a pre istotu dal izolacku... po case t.j. teraz sa z toho dymi a lietaju iskri :) Co mam objednat - vymenit... Je to tranzistor co tu vsetci spominaju? A ked ho v citroene objednam dostanem to aj s konektormi? Lebo moje su na srot....
Len pre info. V dvoch servisoch mi povedali, ze elektriku v citroenoch nerobia......
|
|
15.01.2017 20:22 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3028897
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
petko napsal(a): Zdravim. Tiez mi samozrejme prestal fungovat ventilator, funguje iba na max... ziadna ina poloha... Za pelovym filtrom je zastrcena taka "vec! na ktorej som mal povytiahnute kable... zasunul som ich a pre istotu dal izolacku... po case t.j. teraz sa z toho dymi a lietaju iskri Co mam objednat - vymenit... Je to tranzistor co tu vsetci spominaju? A ked ho v citroene objednam dostanem to aj s konektormi? Lebo moje su na srot....
Len pre info. V dvoch servisoch mi povedali, ze elektriku v citroenoch nerobia......
vymenit :
-konektory
-regulator
-ventilator
vymenit :
-konektory
-regulator
-ventilator
|
|
27.08.2017 17:30 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091641
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Ahoj chlapi, mám mení dotaz. Z ničeho nic mi přestala fungovat klima, ale tím stylem, e auto nastartují a nejede. Kdy přidávám na výkonu ventilace vůbec nic to nedělá. Ani se nevyplní 1 lopatka na tom displeji. Díky moc za rady
Ahoj chlapi, mám mení dotaz. Z ničeho nic mi přestala fungovat klima, ale tím stylem, e auto nastartují a nejede. Kdy přidávám na výkonu ventilace vůbec nic to nedělá. Ani se nevyplní 1 lopatka na tom displeji. Díky moc za rady
|
|
27.08.2017 17:41 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091642
|
|
jumep
|
|
|
klasicky odideny regulator otacok ventilatora
klasicky odideny regulator otacok ventilatora
|
|
27.08.2017 17:55 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091645
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
U se mi to stalo jednou, ale pak se to rozjelo bohuel teď ne.
U se mi to stalo jednou, ale pak se to rozjelo :-) bohuel teď ne.
|
|
27.08.2017 18:19 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091648
|
|
jumep
|
|
|
ked sa to stane prvy krat treba to hned otvorit aj ked to ide
vacsinou je tam prechodovy odpor / studenak bud na konektore, alebo cin odpraskne a to treba riesit
nasledkom toho potom prdne tranzistor
ale uz som videl aj vyhoretu BSM a podobne
ked sa to stane prvy krat treba to hned otvorit aj ked to ide
vacsinou je tam prechodovy odpor / studenak bud na konektore, alebo cin odpraskne a to treba riesit
nasledkom toho potom prdne tranzistor
ale uz som videl aj vyhoretu BSM a podobne
|
|
27.08.2017 20:01 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091667
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Teď jsem si vzpomněl jak jsem to hledal na netu, e jsem to cca před rokem měnil
Teď jsem si vzpomněl jak jsem to hledal na netu, e jsem to cca před rokem měnil :-d
|
|
27.08.2017 20:07 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
3091675
|
|
jumep
|
|
|
tak bud mas pridrety ventilator alebo niekde vyhriate kontakty, prejdi si celu cestu skor ako to len vymenis
tak bud mas pridrety ventilator alebo niekde vyhriate kontakty, prejdi si celu cestu skor ako to len vymenis
|
|
05.09.2017 07:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093354
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ahoj,
tak po 4 letech jsem tu s nefunkčním regulátorem zpět. Posledně jsem koupil nový ventilátor, vyměnil konektory k regulátoru a koupil nový regulátor. Po 4 letech opět regulátor v háji a dost vyhřátý konektor. Take nová oprava spojů regulátoru, která vydrela jenom chvíli. Sehnal jsem tedy konektor na roáku a k tomu regulátor. A u to nefunguje vůbec. Zkusil jsem dalí pouitý regulátor a nakonec i nový a ventilátor nebeel. Spojením napřímo od kabelů před regulátorem s kabelem za regulátorem se ventilátor rozběhne. Kabely ale hodně hřejí, take tipuju, e proud je tam dost veliký. Pro jistotu se mi podařilo sehnat i nový ventilátor, ale ve výsledku stále nic. Tuím, e to bude nějaká blbost, ale u váně nevím. Kdy to shrnu:
- proud ke konektoru po zapnutí klíčku jde - na tom 6-ti kabelovém konektoru ho najdu a propojením rovnou ke kabelu ventilátoru se ventilátor rozběhne
- konektor je vyměnění (napojení přes svorkovnici) a jeho kontakty vypadají dobře
- regulátor je nový
- ventilátor je nový
Tak kde jetě můe být chyba? Konektor v motorovém prostoru jsem kontroloval, vypadá ok. Nějaká pojistka to asi taky nebude, kdy na vstupu k regulátoru proud je, ne? Můe být chyba přímo v ovládacím panelu - ověřím to nějak? Vdy po nastartování se tváří, e funguje, reaguje na tlačítka a rozsvěcuje čárky, ale jinak nic a za chvilku čárky zmizí. Můu nějak proměřit ty tenké drátky k regulátoru, tipuju, e přes ně posílá signál do regulátoru jak moc se má ventilátor roztočit...
Díky za rady.
Ahoj,
tak po 4 letech jsem tu s nefunkčním regulátorem zpět. Posledně jsem koupil nový ventilátor, vyměnil konektory k regulátoru a koupil nový regulátor. Po 4 letech opět regulátor v háji a dost vyhřátý konektor. Take nová oprava spojů regulátoru, která vydrela jenom chvíli. Sehnal jsem tedy konektor na roáku a k tomu regulátor. A u to nefunguje vůbec. Zkusil jsem dalí pouitý regulátor a nakonec i nový a ventilátor nebeel. Spojením napřímo od kabelů před regulátorem s kabelem za regulátorem se ventilátor rozběhne. Kabely ale hodně hřejí, take tipuju, e proud je tam dost veliký. Pro jistotu se mi podařilo sehnat i nový ventilátor, ale ve výsledku stále nic. Tuím, e to bude nějaká blbost, ale u váně nevím. Kdy to shrnu:
- proud ke konektoru po zapnutí klíčku jde - na tom 6-ti kabelovém konektoru ho najdu a propojením rovnou ke kabelu ventilátoru se ventilátor rozběhne
- konektor je vyměnění (napojení přes svorkovnici) a jeho kontakty vypadají dobře
- regulátor je nový
- ventilátor je nový
Tak kde jetě můe být chyba? :nevim Konektor v motorovém prostoru jsem kontroloval, vypadá ok. Nějaká pojistka to asi taky nebude, kdy na vstupu k regulátoru proud je, ne? Můe být chyba přímo v ovládacím panelu - ověřím to nějak? Vdy po nastartování se tváří, e funguje, reaguje na tlačítka a rozsvěcuje čárky, ale jinak nic a za chvilku čárky zmizí. Můu nějak proměřit ty tenké drátky k regulátoru, tipuju, e přes ně posílá signál do regulátoru jak moc se má ventilátor roztočit...
Díky za rady.
|
|
05.09.2017 09:14 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093387
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
obvykle nez se zacne cokoliv slepe menit tak se vezme multimetr a zmeri se napajeni
pokud neni muzes mit komponenty ze zlata ..i platiny a stejne to nepujde
neplest si "proud"a napeti ..(proud je odber ,bez napeti neni proud )
obvykle nez se zacne cokoliv slepe menit tak se vezme multimetr a zmeri se napajeni
pokud neni muzes mit komponenty ze zlata ..i platiny a stejne to nepujde
neplest si "proud"a napeti ..(proud je odber ,bez napeti neni proud )
|
|
05.09.2017 12:58 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093402
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dobře Martine. Dneska to jetě jednou přeměřím, můe mi prosím povědět, kde a jaké jaké hodnoty bych měl naměřit, abych zjistil, e dané napětí, proud a odpor jsou v daném místě ok, nebo nejsou ok? Jak jsem zmiňoval, pokud propojím drát ze svorky kterou mám těsně před regulátorem s kabelem k ventilátoru v místě těsně za regulátorem, ventilátor běí. Ale je pravda, e plná rychlost to není (resp. s původním ventilátorem nebyla, ale kadopádně ventilátor běel.)
Díky
Dobře Martine. Dneska to jetě jednou přeměřím, můe mi prosím povědět, kde a jaké jaké hodnoty bych měl naměřit, abych zjistil, e dané napětí, proud a odpor jsou v daném místě ok, nebo nejsou ok? Jak jsem zmiňoval, pokud propojím drát ze svorky kterou mám těsně před regulátorem s kabelem k ventilátoru v místě těsně za regulátorem, ventilátor běí. Ale je pravda, e plná rychlost to není (resp. s původním ventilátorem nebyla, ale kadopádně ventilátor běel.)
Díky
|
|
05.09.2017 14:37 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093419
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to jednoduche..
na tom vetsim 4(5) pinovem konektoru jsou dva silnejsi vodice..to je privod 12V z BSM
na tom malem 2 pinovem jsou privody k ventilatoru stejneho prurezu..
kdyz tyhle silne vodice (privod napeti a privod ventilatoru) propojis musi jit ventilator ,za predpokladu ze na privodu nas napeti 12V
je to jednoduche..
na tom vetsim 4(5) pinovem konektoru jsou dva silnejsi vodice..to je privod 12V z BSM
na tom malem 2 pinovem jsou privody k ventilatoru stejneho prurezu..
kdyz tyhle silne vodice (privod napeti a privod ventilatoru) propojis musi jit ventilator ,za predpokladu ze na privodu nas napeti 12V
|
|
05.09.2017 15:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
3093429
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ano, jak jsem psal, moná ne úplně jasně. Kdy tyto vodiče (psal jsem kabely) propojím, tak se ventilátor rozběhne, ale naposledy, kdy jsem to zkouel se starím ventilátorem, tak jsem poznal, e neběel naplno, jako např přímím napojením samotného ventilátoru přímo na samotnou baterii.
Zkusím to radi i i teď s tím novým. Protoe ale toto funguje a po cestě u je jinak jenom ty dva konektory a samotný regulátor, tak jsem předpokládal problém tam, ale regulátor je nový, konektory vyměněný... Proto jsem se ptal, jestli ale můe být chyba i spí v ovládacím panelu a jak toto zjisti. A případně pokud nový ventilátor taky poběí pomalu, tak problém bude tedy asi u někde na přívodu k regulátoru a napětí asi nebude dostatečné. A se dostanu večer domu, jetě jednou prověřím. Dle předchozích rad jsem kontrolovat spí velikost odporu, e se tomu konektoru dokázali opálit piny, ale myslím, e napětí jsem tam u taky měřil a bylo tam standardních cca 12V.
Hrabal jsem se v tom u víckrát, jak byl vdycky chvíli čas, ale času je klasicky málo. Jene co u je brzo ráno kosa a okna se mlí, musím to nějak brzo dořeit
Ano, jak jsem psal, moná ne úplně jasně. Kdy tyto vodiče (psal jsem kabely) propojím, tak se ventilátor rozběhne, ale naposledy, kdy jsem to zkouel se starím ventilátorem, tak jsem poznal, e neběel naplno, jako např přímím napojením samotného ventilátoru přímo na samotnou baterii.
Zkusím to radi i i teď s tím novým. Protoe ale toto funguje a po cestě u je jinak jenom ty dva konektory a samotný regulátor, tak jsem předpokládal problém tam, ale regulátor je nový, konektory vyměněný... Proto jsem se ptal, jestli ale můe být chyba i spí v ovládacím panelu a jak toto zjisti. A případně pokud nový ventilátor taky poběí pomalu, tak problém bude tedy asi u někde na přívodu k regulátoru a napětí asi nebude dostatečné. A se dostanu večer domu, jetě jednou prověřím. Dle předchozích rad jsem kontrolovat spí velikost odporu, e se tomu konektoru dokázali opálit piny, ale myslím, e napětí jsem tam u taky měřil a bylo tam standardních cca 12V.
Hrabal jsem se v tom u víckrát, jak byl vdycky chvíli čas, ale času je klasicky málo. Jene co u je brzo ráno kosa a okna se mlí, musím to nějak brzo dořeit :-)
|
|
| |
|
|