| | |
28.02.2016 22:47 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923496
|
|
milda67
|
|
|
Asi je to tak jak říká Mikra,pravdu můete mít oba. Třeba u mne byl tranzistor proraen u od koupi, je to u 5let, tranzistor jsem vyměnil a od té doby nebyl problém a to jezdím denodenně. Take motor větráku můe být příčina a taky nemusí. Načatý by mi asi 5 let nevydrel.
Asi je to tak jak říká Mikra,pravdu můete mít oba. Třeba u mne byl tranzistor proraen u od koupi, je to u 5let, tranzistor jsem vyměnil a od té doby nebyl problém a to jezdím denodenně. Take motor větráku můe být příčina a taky nemusí. Načatý by mi asi 5 let nevydrel.
|
|
28.02.2016 22:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923498
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Mikra napsal(a): Je úplně jedno, kdo má pravdu. Moná ji máte v jistým smyslu oba. Zkuenosti vám oběma napovídají, jak se máte při opravě zachovat.
Ale pro mě, jako pro zákazníka, je přijatelnějí volba ta jednoduí a lacinějí. I přes riziko, e bych moná po roce musel provést tu draí opravu. Ta ztráta za případnou zbytečnou výměnu tranzistoru není velká. Asi bych se nikdy nedověděl, jestli jsem ventilátor neměnil zbytečně spolu s tranzistorem. A tak si říkám, e bych moná zaplatil víc ne je třeba, kdybych ho rovnou vyměnil. Co kdyby stačilo opravit ten konektor a vyměnit tranzistor?
Není to stený případ, jako třeba u výměny spojky bez setrváku, nebo rozvodů bez vodní pumpy. Tady se druhá oprava výrazně neprodraí a ta první můe vydret a uetřit.
Pokud by mi ale měl tranzistor odcházet kadý dva roky, asi bych u dalí nekupoval a el do toho větráku, respektive bych to nechal na odborníkovi. Oni toti ti dráteníci s těma budíkama a měřákama dokáou takový vadný ventilátor docela dobře měřením odhalit.
v podstate mas pravdu,je to o lidech a pristupu
jinak jo,nepotrebujes ani pamatovej ampermetr nebo oscilo aby jsi videl proudovy nabeh a napetove spicky ktere zpravidle ten regulator poskodi..staci kdyz po 10 minutach je vodic ktery by mel v poho unest 10A docela "spocenej"
v podstate mas pravdu,je to o lidech a pristupu
jinak jo,nepotrebujes ani pamatovej ampermetr nebo oscilo aby jsi videl proudovy nabeh a napetove spicky ktere zpravidle ten regulator poskodi..staci kdyz po 10 minutach je vodic ktery by mel v poho unest 10A docela "spocenej" :)
|
|
28.02.2016 22:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923504
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
OK, take kdy se mi káblík nepotí, můu jít do toho tranzistoru. U je mi to jasný.
OK, take kdy se mi káblík nepotí, můu jít do toho tranzistoru. U je mi to jasný. :palec
|
|
28.02.2016 23:01 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923511
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Suhlas, tiez uprednostnujem zacat od lacneho a jednoducheho riesenia. Samozrejme s vedomim ze ak to nezafunguje tak sa pojde na istotu. Myslim ze prepajkovanie kontaktov je ten pripad.
Toto je podla mna oprava. Vymena ventilatora je vymena.
Suhlas, tiez uprednostnujem zacat od lacneho a jednoducheho riesenia. Samozrejme s vedomim ze ak to nezafunguje tak sa pojde na istotu. Myslim ze prepajkovanie kontaktov je ten pripad.
Toto je podla mna oprava. Vymena ventilatora je vymena.
|
|
28.02.2016 23:03 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923512
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To je mi jasný a taky to byla ironie.
Pro mě je to jasně daný. Protoe je tu pár lidí, kterým ta výměna tranzistoru pomohla a u to dál nezlobilo, tak bych ji taky volil jako první monost opravy. Celý ventilátor je u mě a na druhým místě.
To je mi jasný a taky to byla ironie.
Pro mě je to jasně daný. Protoe je tu pár lidí, kterým ta výměna tranzistoru pomohla a u to dál nezlobilo, tak bych ji taky volil jako první monost opravy. Celý ventilátor je u mě a na druhým místě. ;-)
|
|
28.02.2016 23:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2923522
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jaroui, ví co jsme zač. Vdycky hledáme to nejlacinějí řeení a to i s rizikem, e bude zbytečný a bude se muset přistoupit k draímu. To co tu píe je podobný autorizovanýmu servisu. Kdy to budou mít v postupech, tak ti vymění ventilátor i BSM při jednom, i kdy uvidí upadlý drát od konektoru. (Přeháním).
Jaroui, ví co jsme zač. Vdycky hledáme to nejlacinějí řeení a to i s rizikem, e bude zbytečný a bude se muset přistoupit k draímu. To co tu píe je podobný autorizovanýmu servisu. Kdy to budou mít v postupech, tak ti vymění ventilátor i BSM při jednom, i kdy uvidí upadlý drát od konektoru. (Přeháním).
|
|
04.03.2016 14:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925307
|
|
MartinP.
|
|
|
zdravim,zacal me zlobit ventilator topeni,budto jde naplno nebo vubec,zeby odpor????diky,regulace topeni a klapky funkcni
zdravim,zacal me zlobit ventilator topeni,budto jde naplno nebo vubec,zeby odpor????diky,regulace topeni a klapky funkcni
|
|
04.03.2016 18:13 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925381
|
|
MartinP.
|
|
|
rozdelano nic nepoznano,vyndal jsem odpor a po odpojeni seto chova stejne
rozdelano nic nepoznano,vyndal jsem odpor a po odpojeni seto chova stejne
|
|
04.03.2016 18:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925382
|
|
MartinP.
|
|
|
jo a jeste se pridala kdyz zmacknu klimu tak se rozsviti kontrolka a hned zhasne,nejde spustit
jo a jeste se pridala kdyz zmacknu klimu tak se rozsviti kontrolka a hned zhasne,nejde spustit:nevim
|
|
04.03.2016 18:40 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925386
|
|
MartinP.
|
|
|
regulator ta krabicka u spolujezdce
regulator ta krabicka u spolujezdce
|
|
04.03.2016 20:25 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925415
|
|
jumep
|
|
|
vsetko je v tom regulatore, najskor ako bolo napisane ma prasknuty cin, treba z neho dat ten plast dole a precinovat, pripadne uz bude KO tranzistor
klima nepojde ked to nema informaciu o tom ci ide ventilator
vsetko je v tom regulatore, najskor ako bolo napisane ma prasknuty cin, treba z neho dat ten plast dole a precinovat, pripadne uz bude KO tranzistor
klima nepojde ked to nema informaciu o tom ci ide ventilator
|
|
05.03.2016 06:32 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925466
|
|
MartinP.
|
|
|
tranzistor objednan,prepajim a uvidim,dam vedet
tranzistor objednan,prepajim a uvidim,dam vedet
|
|
06.03.2016 06:54 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925682
|
|
JirkaŘ
|
|
|
C5 mám skoro 8 let a v průběhu té doby jsem měnil, nebo opravoval regulátor otáček 4x. Dva roky zpět mi ventilátor začal vydávat občas zvuky, které vypadaly, jako by tam byl "cvrček"... ten zvuk byl v průběhu doby intenzivnějí a nyní u opravdu ventilátor "pitěl". Take jsem si sehnal jak ventilátor (na automatickou klimu je to typ 6441 N7) regulátor otáček (6441 L2) protoe u mi blbnul taky, a včera tohle vechno vyměnil. Nyní je klid naprosté ticho... a ventilace funkční! Take přestoe před 2-ma roky ventilátor u autoelektrikáře nevykazoval nijak patné parametry, tak u asi nebyl v nejlepím stavu a pokud v průběhu let bylo třeba častěji měnit regulátor, tak to bylo zapříčiněno ventilátorem... (A jestli se nepletu, tenhle poznatek u napsal o stránku dříve Martin "Autodiag" )
C5 mám skoro 8 let a v průběhu té doby jsem měnil, nebo opravoval regulátor otáček 4x. Dva roky zpět mi ventilátor začal vydávat občas zvuky, které vypadaly, jako by tam byl "cvrček"... ten zvuk byl v průběhu doby intenzivnějí a nyní u opravdu ventilátor "pitěl". Take jsem si sehnal jak ventilátor (na automatickou klimu je to typ 6441 N7) regulátor otáček (6441 L2) protoe u mi blbnul taky, a včera tohle vechno vyměnil. Nyní je klid naprosté ticho... a ventilace funkční! Take přestoe před 2-ma roky ventilátor u autoelektrikáře nevykazoval nijak patné parametry, tak u asi nebyl v nejlepím stavu a pokud v průběhu let bylo třeba častěji měnit regulátor, tak to bylo zapříčiněno ventilátorem... (A jestli se nepletu, tenhle poznatek u napsal o stránku dříve Martin "Autodiag" :palec )
Přílohy: DSCN3382.JPG ( 751922b ) - odcvaknout konektror ventilátoru DSCN3383.JPG ( 894860b ) - stisknout zajitění a pootočit DSCN3366.JPG ( 751188b ) - ventilátor je \\\"schovaný\\\" a dostat jej ven je ... :-) DSCN3385.JPG ( 769984b ) - ventilátor pro automatickou klimu C5 I |
|
06.03.2016 10:22 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2925749
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): vsetko je v tom regulatore, najskor ako bolo napisane ma prasknuty cin, treba z neho dat ten plast dole a precinovat, pripadne uz bude KO tranzistor
klima nepojde ked to nema informaciu o tom ci ide ventilator
a co kdyz to Petre v regulatoru nebude ??? jak si muzes byt takhle vzdy jisty???
co kdyz je nefunkcni ventilator??? ,pojistka ?
nez cokoliv menit a "opravovat" je jednodussi odpojit konektory od regulatoru a propojit mezi sebou ,jsou to dva silnejsi v konektoru spojit s konektorem ventilatoru a mas hned jasne jestli se toci nebo ne
pokud se netoci zmerit privod a pokud vse ok je po ventilatoru..pokud i tak vse ok je problem s nejvetsi pravdepodobnosti v regulatoru nebo BSM
a co kdyz to Petre v regulatoru nebude ??? jak si muzes byt takhle vzdy jisty???
co kdyz je nefunkcni ventilator??? ,pojistka ?
nez cokoliv menit a "opravovat" je jednodussi odpojit konektory od regulatoru a propojit mezi sebou ,jsou to dva silnejsi v konektoru spojit s konektorem ventilatoru a mas hned jasne jestli se toci nebo ne
pokud se netoci zmerit privod a pokud vse ok je po ventilatoru..pokud i tak vse ok je problem s nejvetsi pravdepodobnosti v regulatoru nebo BSM
|
|
08.03.2016 13:51 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2926980
|
|
MartinP.
|
|
|
tak nepomhlo to,musim to objednat cely,ventylator jede na plno furt
tak nepomhlo to,musim to objednat cely,ventylator jede na plno furt
|
|
| |
|
|