| | |
11.04.2015 20:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2808416
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Jde nejak snadno sundat ten bocni plast na tunelu bez demontaze pulky auta? Prekazi mi tam z nej ten operny vystupek pro plato se svetlem smerem k noham ridice. Jinak ventilator jde ven docela OK, jen? ten bocni plast dole na stredovem tunelu... Na nem zustanu seklej i po povoleni volantovky, resp. pod ni uz jsem, takze povolovani bylo spis ze zvedavosti.
Je nekdo z tech co meli ventilator venku ochoten sdelit jake kryty (a jak) sundaval? Predem dekuji.
Jde nejak snadno sundat ten bocni plast na tunelu bez demontaze pulky auta? Prekazi mi tam z nej ten operny vystupek pro plato se svetlem smerem k noham ridice. Jinak ventilator jde ven docela OK, jen? ten bocni plast dole na stredovem tunelu... Na nem zustanu seklej i po povoleni volantovky, resp. pod ni uz jsem, takze povolovani bylo spis ze zvedavosti.
Je nekdo z tech co meli ventilator venku ochoten sdelit jake kryty (a jak) sundaval? Predem dekuji.
|
|
17.06.2015 07:09 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2832019
|
|
mrhornet
|
|
|
Ahoj klubáci,
mám také problém s topením. Stejný problém jako u vech. Po nastartování se na chvilku ventilátor spustil a potom zmizely vrtulky a neel. Tak jsem tady vyčetl, e je potřeba vyměnit Unipolární tranzistor. Ten jsem hned vyměnil za typp IRFP 064N a ono to začalo parádně bez chyby fungovat. Najel jsem s plně funkční ventilátorem cca 300km a opět to přestalo foukat (opět zmizí vrtulky). Má teda snahu za jízdy se třeba vdy na 5s spustit a pak hned zase vypadne.
Co s tím? Jak mám postupovat?
Díky moc předem za Vae rady.
Ahoj klubáci,
mám také problém s topením. Stejný problém jako u vech. Po nastartování se na chvilku ventilátor spustil a potom zmizely vrtulky a neel. Tak jsem tady vyčetl, e je potřeba vyměnit Unipolární tranzistor. Ten jsem hned vyměnil za typp IRFP 064N a ono to začalo parádně bez chyby fungovat. Najel jsem s plně funkční ventilátorem cca 300km a opět to přestalo foukat (opět zmizí vrtulky). Má teda snahu za jízdy se třeba vdy na 5s spustit a pak hned zase vypadne.
Co s tím? Jak mám postupovat?
Díky moc předem za Vae rady.
|
|
17.06.2015 14:08 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2832255
|
|
jumep
|
|
|
studenak na BSM, studenak na konektoroch co idu do regulatora, studenak na regulatore
zly ventilator
studenak na BSM, studenak na konektoroch co idu do regulatora, studenak na regulatore
zly ventilator
|
|
03.07.2015 21:12 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2837026
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Začala nám tropická vedra a zrovna v době největí potřeby mi přestal pracovat ventilátor klimatizace, klasické zde popsané chování, nastavení na display funkční, ale ventilátor nic. inu dal jsem na místní rady, vyndal kaslík, vymontoval reguklátor e ho proměřim a ejhle při odpojování napájení mi zůstal jeden z pinů v zásuvce od kabelu. oba přívodní konektory byly naletovány velmi mizerně, take jsem vytaený konektor nacpal zpátky do tiáku, proletoval a hurá u zas chladím. Díky za místní rady.
Začala nám tropická vedra a zrovna v době největí potřeby mi přestal pracovat ventilátor klimatizace, klasické zde popsané chování, nastavení na display funkční, ale ventilátor nic. inu dal jsem na místní rady, vyndal kaslík, vymontoval reguklátor e ho proměřim a ejhle při odpojování napájení mi zůstal jeden z pinů v zásuvce od kabelu. oba přívodní konektory byly naletovány velmi mizerně, take jsem vytaený konektor nacpal zpátky do tiáku, proletoval a hurá u zas chladím. Díky za místní rady. :-d
|
|
22.09.2015 19:30 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2865696
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Zdravím,
a já bych měl také dotaz - nenael jsem zde nikoho se stejným problémem a jeslti jsem přehlédl,tak pardon.
Před časem mi na C5 I začala blbnout teplota na straně řidiče, co jsem zjistil, e tady ji zmíněnou vylochtanou klapkou, take to chápu. Ale pak přestalo poslouchat ovládání síly proudu vzduchu - spí to byly takové výpadky, ale nyní to u natvrdo nefunguje pár týdnů. Jde o to, e čelní panel svítí, reagují oba potenciometry na teplotu a teplota se na display mění a dokonce i je znát, kdy přiloím ruku k fukarům, e termostat poslouchá, různé přepínání na vnitřní okruh a volba ofukování nohou, skla atd, taky reaguje, ale vzduch vůbec neproudí a na ovladacim panelu kdy chci přidat výkon, tak toto jedine nereaguje ani vizualne - ani tam nenaskakuji dalsi urovne vykonu(neplní se ikona vetracku) - a tedy samozrejme stale nic nefouka...tak nevim, jestli můe být nějaká částečná porucha panelu, nebo e by byl v háji motorek od větráku?
Moc díky za rady
Zdravím,
a já bych měl také dotaz - nenael jsem zde nikoho se stejným problémem a jeslti jsem přehlédl,tak pardon.
Před časem mi na C5 I začala blbnout teplota na straně řidiče, co jsem zjistil, e tady ji zmíněnou vylochtanou klapkou, take to chápu. Ale pak přestalo poslouchat ovládání síly proudu vzduchu - spí to byly takové výpadky, ale nyní to u natvrdo nefunguje pár týdnů. Jde o to, e čelní panel svítí, reagují oba potenciometry na teplotu a teplota se na display mění a dokonce i je znát, kdy přiloím ruku k fukarům, e termostat poslouchá, různé přepínání na vnitřní okruh a volba ofukování nohou, skla atd, taky reaguje, ale vzduch vůbec neproudí a na ovladacim panelu kdy chci přidat výkon, tak toto jedine nereaguje ani vizualne - ani tam nenaskakuji dalsi urovne vykonu(neplní se ikona vetracku) - a tedy samozrejme stale nic nefouka...tak nevim, jestli můe být nějaká částečná porucha panelu, nebo e by byl v háji motorek od větráku?
Moc díky za rady
|
|
22.09.2015 19:37 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2865697
|
|
jumep
|
|
|
zle hladas, aj to tu je, na 90% odisiel tranzistor na regulatore otacok ventilatora
- tranzistor odchadza kvoli studenaku na 90%, pripadne nemenenemu pelaku
- vybrat regulator (je na klime pri nohach spolujazdca - treba odhrnut tapec)
- skontrolovat na BSM zeleny konektor, krajne piny aby neboli ohorete / velku 40A poistku
- skontrolovat piny na regulatore
- vymenit tranzistor a skontrolovat cinove spoje v regulatore
po tomto by mal normalne bezat
zle hladas, aj to tu je, na 90% odisiel tranzistor na regulatore otacok ventilatora
- tranzistor odchadza kvoli studenaku na 90%, pripadne nemenenemu pelaku
- vybrat regulator (je na klime pri nohach spolujazdca - treba odhrnut tapec)
- skontrolovat na BSM zeleny konektor, krajne piny aby neboli ohorete / velku 40A poistku
- skontrolovat piny na regulatore
- vymenit tranzistor a skontrolovat cinove spoje v regulatore
po tomto by mal normalne bezat
|
|
29.11.2015 15:46 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2892679
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak u mne potkal taky regulátor topení. Náhradní jsem měl doma a v sobotu tu natěstí bylo jen okolo 0°C. Kastlík spolujezdce jsem si vyndal, ale dále to nebylo pro mne a moji neohebnou postavu. Natěstí mám hubenou a zručnou enu, ta mi regulátor odroubovala a vyndala. Já odpojil kabelka a zapojil do nového. Moje polovička regulátor zase zaroubovala. Na parkoviti funguje. Kastlík budu dávat na místo asi přítí víkend. Dnes tu celý dem sněí a je zase kolen nuly. to by se dělat na parkoviti nedalo. Take díky radám na tomto vlákně a hlavně mé enuce. Na první pohled na kontakty původního regulátoru jsou vidět studeňáky u kontaktů konektorů.Více budu vědět a jej umyji. Podle pájení u tranzistoru to vypadá, e u někdo měnil i ten. Uvidíme. Na jaře to prubnu, moná mu nic jiného ne ty studeňáky nebyly.
Tak u mne potkal taky regulátor topení. Náhradní jsem měl doma a v sobotu tu natěstí bylo jen okolo 0°C. Kastlík spolujezdce jsem si vyndal, ale dále to nebylo pro mne a moji neohebnou postavu. Natěstí mám hubenou a zručnou enu, ta mi regulátor odroubovala a vyndala. Já odpojil kabelka a zapojil do nového. Moje polovička regulátor zase zaroubovala. Na parkoviti funguje. Kastlík budu dávat na místo asi přítí víkend. Dnes tu celý dem sněí a je zase kolen nuly. to by se dělat na parkoviti nedalo. Take díky radám na tomto vlákně a hlavně mé enuce. Na první pohled na kontakty původního regulátoru jsou vidět studeňáky u kontaktů konektorů.Více budu vědět a jej umyji. Podle pájení u tranzistoru to vypadá, e u někdo měnil i ten. Uvidíme. Na jaře to prubnu, moná mu nic jiného ne ty studeňáky nebyly.
|
|
29.11.2015 17:52 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2892726
|
|
DOUFAK
|
|
|
Myslím,e vyndavat kastlík je naprosto zbytečné a jinak je to práce v klidu na max 30 minut. Jedině ale,e by to měl benzín.motor jinak...
Myslím,e vyndavat kastlík je naprosto zbytečné a jinak je to práce v klidu na max 30 minut. Jedině ale,e by to měl benzín.motor jinak...:nevim
|
|
29.11.2015 18:26 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2892741
|
|
jumep
|
|
|
jj, netreba kastlik, ale je tam zasa vidiet lepsie
inak studenaky, treba to cele odsat a konektor vytiahnut von, proriadne ocistit a naletovat s5
jj, netreba kastlik, ale je tam zasa vidiet lepsie
inak studenaky, treba to cele odsat a konektor vytiahnut von, proriadne ocistit a naletovat s5
|
|
29.11.2015 20:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2892776
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Doufák: asi jak pro koho a kde. na parkoviti kde chumelí za krk nic moc. A 8 roubků mne nevytrhne. Jo a mám benzinový motor.
Peter: jo je to studeňák jak prase. Ale auto potřebuji denně a jak ví, dělám to na parkoviti kde ruce mrznou.
Doufák: asi jak pro koho a kde. na parkoviti kde chumelí za krk nic moc. A 8 roubků mne nevytrhne. Jo a mám benzinový motor.
Peter: jo je to studeňák jak prase. Ale auto potřebuji denně a jak ví, dělám to na parkoviti kde ruce mrznou.
|
|
29.11.2015 20:23 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2892781
|
|
jumep
|
|
|
tak ja sa v podstate v akomkolvek pocasi zvalim pod palubku, odhrnem kusok tapec, vysrobujem to a v teple pekne spravim a potom to napichnem, otestujem a zasrobujem ...
ale tak zasa vieme ze ty sa tam nedostanes a je to lahsie dostupne ako som hovoril ked das ten kastlik
tak ja sa v podstate v akomkolvek pocasi zvalim pod palubku, odhrnem kusok tapec, vysrobujem to a v teple pekne spravim a potom to napichnem, otestujem a zasrobujem ...
ale tak zasa vieme ze ty sa tam nedostanes a je to lahsie dostupne ako som hovoril ked das ten kastlik
|
|
12.12.2015 15:18 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2896694
|
|
Laser39
|
Město: Čáslav, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím ve spolek mam malou otazku,přestal mi fungovat větrák topení v citroenu c5 break,po přečtení fora jsem se dočetl e by to mohlo byt regulátorem, obědnal jsem nový tranzistor unipolarni-tranzistor-irfp064n-to247ac-p213-168 odletoval starý, vyčistil starou teplovodivou pastu a to celé vyměnil za nový ale má to háček větrák sice začal zpět fungovat ale jede stále na polohu 3 nelze sále regulovat otáčky a navíc při zastavení vozidla např. křiovatce na ukazateli baterie se ihned vybíjí prostě ere baterii. Poradte mi prosím jak odtranit závadu děkuji.
Zdravím ve spolek mam malou otazku,přestal mi fungovat větrák topení v citroenu c5 break,po přečtení fora jsem se dočetl e by to mohlo byt regulátorem, obědnal jsem nový tranzistor unipolarni-tranzistor-irfp064n-to247ac-p213-168 odletoval starý, vyčistil starou teplovodivou pastu a to celé vyměnil za nový ale má to háček větrák sice začal zpět fungovat ale jede stále na polohu 3 nelze sále regulovat otáčky a navíc při zastavení vozidla např. křiovatce na ukazateli baterie se ihned vybíjí prostě ere baterii. Poradte mi prosím jak odtranit závadu děkuji.
|
|
12.12.2015 17:48 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2896708
|
|
Laser39
|
Město: Čáslav, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ano to mě taky napadlo ten vrakáč, a co se týče toho tranzistoru sledoval jsem toto téma a pár lidí se tu zminovalo o tomto druhu tranzistoru osobně nevím jaký oficiální typ tranzistoru je udáván v regulátoru pokud by to byl jiný mohl by mi nekdo poradit o jaký typ se jedná? předem děkuji.Nechce se mi kupovat nový modul kdy se to dá opravit za pár kaček díky.
Ano to mě taky napadlo ten vrakáč, a co se týče toho tranzistoru sledoval jsem toto téma a pár lidí se tu zminovalo o tomto druhu tranzistoru osobně nevím jaký oficiální typ tranzistoru je udáván v regulátoru pokud by to byl jiný mohl by mi nekdo poradit o jaký typ se jedná? předem děkuji.Nechce se mi kupovat nový modul kdy se to dá opravit za pár kaček díky.
|
|
17.12.2015 17:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2898036
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
V pondeli prestal ventilator fungovat. Procteni tohoto topicu mi zabralo vice casu nez samotna oprava. Tranzistor v haji IRFP064N. Ale konektor nevypadal nejlip, neco jak u JirkaŘ par stranek zpatky, tak cekam, az bude tepleji tak kabel asi napajim rovnou...
V pondeli prestal ventilator fungovat. Procteni tohoto topicu mi zabralo vice casu nez samotna oprava. Tranzistor v haji IRFP064N. Ale konektor nevypadal nejlip, neco jak u JirkaŘ par stranek zpatky, tak cekam, az bude tepleji tak kabel asi napajim rovnou...
|
|
18.12.2015 15:02 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2898165
|
|
JirkaŘ
|
|
|
to Citronek: Tak to jsi u třetí z Havířova, kdo má "vypálený" konektor. Měnil jsem ho u sebe, protoe mi takhle zničil 2x regulátor... a pak jetě bráchovi na jeho autě. (Celkem jsem za 7 let co auto mám, dělal regulátor 3x) Konektor s kusem kabliku jsem koupil z bouračky. Od doby, co mám kabel s konektorem vyměněný mám klid.
to Citronek: Tak to jsi u třetí z Havířova, kdo má "vypálený" konektor. Měnil jsem ho u sebe, protoe mi takhle zničil 2x regulátor... a pak jetě bráchovi na jeho autě. (Celkem jsem za 7 let co auto mám, dělal regulátor 3x) Konektor s kusem kabliku jsem koupil z bouračky. Od doby, co mám kabel s konektorem vyměněný mám klid.
|
|
18.12.2015 15:36 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2898172
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Jardo má pravdu, tady z těch komínů se kouří furt... Jinak jetě tip: Pokud má podezření na ventilátor, stačí jej vymontovat z auta a nechat samostatně proměřit u Antalce (autoelektrikář na Bludovickém kopci v Havířově, ten mi vlastně taky přepájel ten tranzistor). Ventilátor byl dobrý, tak jsem si akorát procvičil "rozborku-sborku". Krkolomné, ale dal jsem to.
Jardo má pravdu, tady z těch komínů se kouří furt... :-d Jinak jetě tip: Pokud má podezření na ventilátor, stačí jej vymontovat z auta a nechat samostatně proměřit u Antalce (autoelektrikář na Bludovickém kopci v Havířově, ten mi vlastně taky přepájel ten tranzistor). Ventilátor byl dobrý, tak jsem si akorát procvičil "rozborku-sborku". Krkolomné, ale dal jsem to.
|
|
28.12.2015 19:57 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2901678
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Ahoj, taky mi nefunguje regulace ventilátoru - běí jen na maximum. Nael jsem, něco co povauji za regulátor, avak je jinde, ne vichni uvádějí a vypadá jinak. Mám manuální klimu tak asi proto. Nael jsem ho u řidiče za kabinovým filtrem.
P.S. tranzistor nebudu potřebovat
Edit: opraveno, u zase funguje.
Ahoj, taky mi nefunguje regulace ventilátoru - běí jen na maximum. Nael jsem, něco co povauji za regulátor, avak je jinde, ne vichni uvádějí a vypadá jinak. Mám manuální klimu tak asi proto. Nael jsem ho u řidiče za kabinovým filtrem.
P.S. tranzistor nebudu potřebovat
Edit: opraveno, u zase funguje.
Přílohy: IMGP0056.JPG ( 622615b ) - IMGP0057.JPG ( 591237b ) - IMGP0058.JPG ( 295713b ) - IMGP0060.JPG ( 459794b ) - |
|
| |
|
|