 | |  |
11.10.2013 15:14 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626064
|
|
jruze
|
|

|
zelvicek napsal(a): Tak už i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory trošku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohužel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a taktéž nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totožný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, což se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, žádná vůle v ložisku, žádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl  ...)
Může ýt KO regulátor(jestli je ten druhý stejný nevín)
Může ýt KO regulátor(jestli je ten druhý stejný nevín)
|
|
11.10.2013 15:55 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626068
|
|
zelvicek
|
|
|
A co říkáte na ten odběr? Příkon 1/4 kilowattu ten ventilátor asi nemá... Kdosi tu psal, že se mu to ustálilo na 7A, to už je pořádný rozdíl. Vyměnit ho radši?
A co říkáte na ten odběr? Příkon 1/4 kilowattu ten ventilátor asi nemá... Kdosi tu psal, že se mu to ustálilo na 7A, to už je pořádný rozdíl. Vyměnit ho radši?
|
|
11.10.2013 20:28 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626158
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
zkontroluj pojistky v motorové části, taky mě to potkalo a pak jsem třískal hlavou o futra v garáži, je tam a to pojistka
zkontroluj pojistky v motorové části, taky mě to potkalo a pak jsem třískal hlavou o futra v garáži, je tam a to pojistka
|
|
11.10.2013 21:14 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626180
|
|
zelvicek
|
|
|
No je tam ta č.18 tuším, 40A a ta je v pořádku. Konektor v bsm, o kterém tu už byla řeč, vypadá taky ok...
No je tam ta č.18 tuším, 40A a ta je v pořádku. Konektor v bsm, o kterém tu už byla řeč, vypadá taky ok...
|
|
14.10.2013 11:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626924
|
|
zelvicek
|
|
|
Tak už začínám být zoufalý... Dneska jsme na vrakáči zapojili origo regulátor z C5 a ventilátor pořád nic. Přitom propojením konektorů u regulátoru napřímo ho roztočím... Už mě nenapadá, kde by ten šotek mohl být...
Tak už začínám být zoufalý... Dneska jsme na vrakáči zapojili origo regulátor z C5 a ventilátor pořád nic. Přitom propojením konektorů u regulátoru napřímo ho roztočím... Už mě nenapadá, kde by ten šotek mohl být...
|
|
14.10.2013 12:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626930
|
|
jumep
|
|

|
a neskusal si druhy ventilator nahodou?
inak osobne si myslim ze mas niekde studenak
a neskusal si druhy ventilator nahodou?
inak osobne si myslim ze mas niekde studenak
|
|
14.10.2013 13:51 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626949
|
|
zelvicek
|
|
|
V BSM jsou pojistky i konektory vpořádku. Kromě svého jsem už vyzkoušel další 2 regulátory, takže tam bych taky chybu nehledal... Ventilátor jsem druhý nezkoušel - jumep, je normální, že když ho držim v ruce napichlý přímo na baterku, tak vezme 20,5 A? 
No k tomu studeňáku, když spojím konektory u regulátoru, ventilátor točí. Na regulátoru to na studeňák nevypadá / resp. tím prošly už 3 kousky, takže tam ne. A ty další 2 ovládací drátky co jdou k panelu jsem taky propískal... No ale stává se to tak - čím neřešitelnější problém, tím větší blbost to ve výsledku bude
V BSM jsou pojistky i konektory vpořádku. Kromě svého jsem už vyzkoušel další 2 regulátory, takže tam bych taky chybu nehledal... Ventilátor jsem druhý nezkoušel - jumep, je normální, že když ho držim v ruce napichlý přímo na baterku, tak vezme 20,5 A? :nevim
No k tomu studeňáku, když spojím konektory u regulátoru, ventilátor točí. Na regulátoru to na studeňák nevypadá / resp. tím prošly už 3 kousky, takže tam ne. A ty další 2 ovládací drátky co jdou k panelu jsem taky propískal... No ale stává se to tak - čím neřešitelnější problém, tím větší blbost to ve výsledku bude:-)
|
|
14.10.2013 14:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626970
|
|
zelvicek
|
|
|
Ten jsem kontroloval, kdysi jsi tu měl fotky, jak je vypálený 
Tak jak říkal jumep - studeňák Nedokážu si to vysvětlit, ale byl někde v tom 6pin konektoru u regulátoru (v samečkoví). Takže díky za rady a omlouvám se za "spamování" Jdu smontovat tu půlku auta, ať zase můžu jezdit jako člověk
Ten jsem kontroloval, kdysi jsi tu měl fotky, jak je vypálený :)
Tak jak říkal jumep - studeňák:-)))) Nedokážu si to vysvětlit, ale byl někde v tom 6pin konektoru u regulátoru (v samečkoví). Takže díky za rady a omlouvám se za "spamování":-) Jdu smontovat tu půlku auta, ať zase můžu jezdit jako člověk :-)
|
|
22.04.2014 18:38 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2689394
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Naměřené údaje pro kontrolu: Proudový odběr ventilátoru při 50% = 7A, 100% = 15A. U auta s horším ventilátorem 100%=20A.
Studené spoje v regulátoru=pískající ventilátor na střední rychlosti. Potom mi ventilátor přestal fungovat. Proletoval jsem spoje, pískání zmizelo, ale ventilátor fungoval jen týden.
Naměřené údaje pro kontrolu: Proudový odběr ventilátoru při 50% = 7A, 100% = 15A. U auta s horším ventilátorem 100%=20A.
Studené spoje v regulátoru=pískající ventilátor na střední rychlosti. Potom mi ventilátor přestal fungovat. Proletoval jsem spoje, pískání zmizelo, ale ventilátor fungoval jen týden.
|
|
11.05.2014 15:44 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2694860
|
|
snow
|
Město: Roztoky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
drobec napsal(a): Valeo predava druhovyrobu (698539) ale vyzera ze mnohych obchodoch je drahsia ako original v citroene
Tak jsem koupil 698539 a po demontáži jsem zjisti, že do mého C5 I 2004 s automatickou klimou nejde!
Pro C5 I je potřeba koupit ventilátor Valeo VA 698538 (např. zde .link.
Tak jsem koupil 698539 a po demontáži jsem zjisti, že do mého C5 I 2004 s automatickou klimou nejde!
Pro C5 I je potřeba koupit ventilátor Valeo VA 698538 (např. zde http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/valeo-vnitrni-ventilator-698538)
|
|
11.05.2014 20:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2694996
|
|
jumep
|
|

|
su len 3 druhy tych ventilatorov do c5 1
bez klimatizacie 6441 N5
mechanicka klima 6441 N6 = VA698538
automaticka klima 6441 N7 = VA698539
su len 3 druhy tych ventilatorov do c5 1
bez klimatizacie 6441 N5
mechanicka klima 6441 N6 = VA698538
automaticka klima 6441 N7 = VA698539
|
|
21.05.2014 18:57 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698344
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
po pročtení diskuze o moc chytřejší nejsem. Takže, na manželčině 406-ce jsem asi před měsícem dělal jako každoročně dezinfekci klimatizace. Jelikož jsem sehnal jen jeden VALEO Clim Pur, který normálně používám a ten jsem použil letos na X7, hledal jsem náhradu. Koupil jsem KLIMA DOKTOR, jakýsi levný polský sprej na klimačky, ale oproti Clim Puru byl PĚNOVÝ. Návod na použití jsem ignoroval (stříkat pouze do ventilačních otvorů v přístrojovce) a použil tak, jako používám Clim Pur (podle návodu, v podstatě tak jak popisuje Darja v rozcestníku). Účinek parádní, klima dříve po vypnutí smrděla "jako po dešti" i po desinfekci Clim Purem, nyní již ne. Po desinfekci přestal ovšem po chvíli fungovat ventilátor . Díval jsem se na pojistky, ale ty byly OK. Asi po půl hodině a po chvilkové manipulaci s ovladačem ventilátoru, se záhadně rozběhl a fungoval asi dva týdny. Dnes mne manželka vezla, tak jsem si říkal, že ta klima moc nechladí. Omyl. Klima chladila dobře, ale otáčky ventilátoru i při otočení ovladače na max nic moc. Pak začaly kolísat a za chvíli klesly na minimum. Za cca 4 h po nastartování vše OK, otáčky ventilátoru na max a foukalo to fest, za asi 5 minut opět začaly kolísat a klesat až se ventilátor přestal točit úplně.
Jelikož je vás tady dost ex Xantiáků, tam by ten systém mohl být podobný, ne-li stejný. Tak jestli se s tím třeba někdo už nesetkal, abych věděl, kde hledat příčinu.
po pročtení diskuze o moc chytřejší nejsem. Takže, na manželčině 406-ce jsem asi před měsícem dělal jako každoročně dezinfekci klimatizace. Jelikož jsem sehnal jen jeden VALEO Clim Pur, který normálně používám a ten jsem použil letos na X7, hledal jsem náhradu. Koupil jsem KLIMA DOKTOR, jakýsi levný polský sprej na klimačky, ale oproti Clim Puru byl PĚNOVÝ. Návod na použití jsem ignoroval (stříkat pouze do ventilačních otvorů v přístrojovce) a použil tak, jako používám Clim Pur (podle návodu, v podstatě tak jak popisuje Darja v rozcestníku). Účinek parádní, klima dříve po vypnutí smrděla "jako po dešti" i po desinfekci Clim Purem, nyní již ne. Po desinfekci přestal ovšem po chvíli fungovat ventilátor:-(. Díval jsem se na pojistky, ale ty byly OK. Asi po půl hodině a po chvilkové manipulaci s ovladačem ventilátoru, se záhadně rozběhl a fungoval asi dva týdny. Dnes mne manželka vezla, tak jsem si říkal, že ta klima moc nechladí. Omyl. Klima chladila dobře, ale otáčky ventilátoru i při otočení ovladače na max nic moc. Pak začaly kolísat a za chvíli klesly na minimum. Za cca 4 h po nastartování vše OK, otáčky ventilátoru na max a foukalo to fest, za asi 5 minut opět začaly kolísat a klesat až se ventilátor přestal točit úplně.
Jelikož je vás tady dost ex Xantiáků, tam by ten systém mohl být podobný, ne-li stejný. Tak jestli se s tím třeba někdo už nesetkal, abych věděl, kde hledat příčinu.
|
|
21.05.2014 23:29 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698407
|
|
jruze
|
|

|
Ladman napsal(a): po pročtení diskuze o moc chytřejší nejsem. Takže, na manželčině 406-ce jsem asi před měsícem dělal jako každoročně dezinfekci klimatizace. Jelikož jsem sehnal jen jeden VALEO Clim Pur, který normálně používám a ten jsem použil letos na X7, hledal jsem náhradu. Koupil jsem KLIMA DOKTOR, jakýsi levný polský sprej na klimačky, ale oproti Clim Puru byl PĚNOVÝ. Návod na použití jsem ignoroval (stříkat pouze do ventilačních otvorů v přístrojovce) a použil tak, jako používám Clim Pur (podle návodu, v podstatě tak jak popisuje Darja v rozcestníku). Účinek parádní, klima dříve po vypnutí smrděla "jako po dešti" i po desinfekci Clim Purem, nyní již ne. Po desinfekci přestal ovšem po chvíli fungovat ventilátor  . Díval jsem se na pojistky, ale ty byly OK. Asi po půl hodině a po chvilkové manipulaci s ovladačem ventilátoru, se záhadně rozběhl a fungoval asi dva týdny. Dnes mne manželka vezla, tak jsem si říkal, že ta klima moc nechladí. Omyl. Klima chladila dobře, ale otáčky ventilátoru i při otočení ovladače na max nic moc. Pak začaly kolísat a za chvíli klesly na minimum. Za cca 4 h po nastartování vše OK, otáčky ventilátoru na max a foukalo to fest, za asi 5 minut opět začaly kolísat a klesat až se ventilátor přestal točit úplně.
Jelikož je vás tady dost ex Xantiáků, tam by ten systém mohl být podobný, ne-li stejný. Tak jestli se s tím třeba někdo už nesetkal, abych věděl, kde hledat příčinu.
Řekl bych v tom sajrajtu co jsi tam nastříkal - podle mne se to dostalo na osu motoru a jak se zahřeje tak se začne kousat(přidírá se motorek větráku) - mi používáme buď ozonové patrony,nebo takovou krabičku - oboje na podobném principu(prostě to nastartuješ a pustíš klimu naplno a vnitřní okruh - 20.min to necháš běhat a je to (tu patronu nebo tu krabičku položíš na podlahu u spolujezdce) po 20.minutách jen vyvětráš a hotovo.
Řekl bych v tom sajrajtu co jsi tam nastříkal - podle mne se to dostalo na osu motoru a jak se zahřeje tak se začne kousat(přidírá se motorek větráku) - mi používáme buď ozonové patrony,nebo takovou krabičku - oboje na podobném principu(prostě to nastartuješ a pustíš klimu naplno a vnitřní okruh - 20.min to necháš běhat a je to (tu patronu nebo tu krabičku položíš na podlahu u spolujezdce) po 20.minutách jen vyvětráš a hotovo.;-)
|
|
22.05.2014 08:19 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698417
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|

|
Já mám už dost dlouho problém na Xantii. Ventilátor pro změnu běží stále na max. Nejde vypnout ani snížit otáčky. Už jsem zkoušel na ventilátoru měnit ty kondenzátory a nic stále stejné. Dal jsem i nové relé pořád to hučí jako kráva...
Já mám už dost dlouho problém na Xantii. Ventilátor pro změnu běží stále na max. Nejde vypnout ani snížit otáčky. Už jsem zkoušel na ventilátoru měnit ty kondenzátory a nic stále stejné. Dal jsem i nové relé pořád to hučí jako kráva...:-(
|
|
22.05.2014 19:17 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698562
|
|
stano1
|
|
|
Ahoj, Mám na predaj ventilátor z C5 I. kúpil som ho lebo mi starý ševelil,ale auto sa predalo tak mi zostal.
Cena 20 - 30€
Ahoj, Mám na predaj ventilátor z C5 I. kúpil som ho lebo mi starý ševelil,ale auto sa predalo tak mi zostal.
Cena 20 - 30€
|
|
22.05.2014 19:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698568
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
jruze měl pravdu. Dnes jsem na vrakáči koupil "nový" a ten jde dobře
jruze měl pravdu. Dnes jsem na vrakáči koupil "nový" a ten jde dobře:palec
|
|
23.05.2014 14:15 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2698694
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Mají to teď v AutoKelly v akci.
Ale rozhodně je lepší umýt kondenzátor než jen prohnat klimu plynem. Ta pěna se správně stříká přímo na kondenzátor a můře se i do vzduchovýho potrubí, ale musí se nechat rozplynout, odtéct a teprve potom pouštět ventilátor. Samozřejmě nejdřív vyndat filtr a potom dát nový.
Mají to teď v AutoKelly v akci.
Ale rozhodně je lepší umýt kondenzátor než jen prohnat klimu plynem. Ta pěna se správně stříká přímo na kondenzátor a můře se i do vzduchovýho potrubí, ale musí se nechat rozplynout, odtéct a teprve potom pouštět ventilátor. Samozřejmě nejdřív vyndat filtr a potom dát nový.
|
|
| |
|
|