| | |
30.12.2012 14:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535226
|
|
JirkaŘ
|
|
|
To samé má u i můj brácha na jeho C5 I. Přijel ke mě s tím, e mu ventilace nejde vůbec, po rozdělání kastlíku mi el patně vytáhnout 2-pinový konektor s kabelem co vede přímo k ventilátoru... no a regulátor byl K.O. . Po rozdělání jsem nael tyhle anomálie.. viz foto - označená místa. Tohle je 2. případ, co vidím, e regulátor byl zničený od vadného konektoru. Take se ten konektor musí vyměnit, jinak mu opět odbouchne dalí regulátor, co jsem mu dnes tam dal...
Doplnění - ten první případ bylo moje auto... v létě jsem v Červnu vyměnil konektor s kablem, který byl na tom stějně a mám od té doby klid. Před tím mi takhle oddělal 3x regulátor... a pro jistotu jsem jetě demontoval a prověřil u autoelektrikáře ventilátor... to byl masakr jej vydolovat. Ale měl jsem jistotu, e je dobrý. Jo kabel s konektorem jedině sehnat z jiného (bouraného) vozu.... jinak to nejde.
To samé má u i můj brácha na jeho C5 I. Přijel ke mě s tím, e mu ventilace nejde vůbec, po rozdělání kastlíku mi el patně vytáhnout 2-pinový konektor s kabelem co vede přímo k ventilátoru... no a regulátor byl K.O. . Po rozdělání jsem nael tyhle anomálie.. viz foto - označená místa. Tohle je 2. případ, co vidím, e regulátor byl zničený od vadného konektoru. Take se ten konektor musí vyměnit, jinak mu opět odbouchne dalí regulátor, co jsem mu dnes tam dal...
Doplnění - ten první případ bylo moje auto... v létě jsem v Červnu vyměnil konektor s kablem, který byl na tom stějně a mám od té doby klid. Před tím mi takhle oddělal 3x regulátor... a pro jistotu jsem jetě demontoval a prověřil u autoelektrikáře ventilátor... to byl masakr jej vydolovat. Ale měl jsem jistotu, e je dobrý. Jo kabel s konektorem jedině sehnat z jiného (bouraného) vozu.... jinak to nejde.
Přílohy: DSCN7076.JPG ( 161895b ) - DSCN7078.JPG ( 181964b ) - DSCN7077.JPG ( 208753b ) - |
|
30.12.2012 20:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535416
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
minulý týden jsem řeil stejný problém jako JirkaŘ, akorát jsem ty dva piny vyletoval ven, do konektoru vyvrtal větí díry a do desky naletoval drát napevno, a o kus dál jsem původní drát s nastavovaným spojil svorkama a je po problému.
minulý týden jsem řeil stejný problém jako JirkaŘ, akorát jsem ty dva piny vyletoval ven, do konektoru vyvrtal větí díry a do desky naletoval drát napevno, a o kus dál jsem původní drát s nastavovaným spojil svorkama a je po problému.
|
|
30.12.2012 20:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535454
|
|
jumep
|
|
|
nemas pravdu, konektor na kabel zozenes v citroene ... nechce sa mi to teraz hladat, ale ked sa mi bude chcet hodim sem objednacie cisla toho konektoru
nemas pravdu, konektor na kabel zozenes v citroene ... nechce sa mi to teraz hladat, ale ked sa mi bude chcet hodim sem objednacie cisla toho konektoru
|
|
05.01.2013 17:15 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2537009
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak jsem to dneska menil a uz zase funguje. Prohlid jsem konektory a vsecko,ale nikde nic, vsechny konektory ciste bez spalenin. Plosak jsem preletoval - ty vykonnove spoje na konektor. Tranzistor vymenil. Osobne si myslim, ze se tranzistor mozna spalil teplotou, pasta byla uz notne sucha a jen lehce lepila, ale je to jen domenka. Pricina tam zjevna zadna nebyla. Tranzistory jsem si koupil hned radsi dva do foroty
Tak jsem to dneska menil a uz zase funguje. Prohlid jsem konektory a vsecko,ale nikde nic, vsechny konektory ciste bez spalenin. Plosak jsem preletoval - ty vykonnove spoje na konektor. Tranzistor vymenil. Osobne si myslim, ze se tranzistor mozna spalil teplotou, pasta byla uz notne sucha a jen lehce lepila, ale je to jen domenka. Pricina tam zjevna zadna nebyla. Tranzistory jsem si koupil hned radsi dva do foroty :)
|
|
02.02.2013 14:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543815
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Tak po necelých dvou letech auto opět netopí. U jsem vědel kam kouknout, tak jsem opravil spoje na regulátoru a vydrelo to den. Vyměnil jsem tedy tranzistor a vydrelo to zase jen den, vyndal jsem ventilátor a přilo mi, e se točí ztuha, tak jsem radi objednal nový a vyměnil ho. K tomu jsem přehodil opět nový tranzistor. Ale po dvou týdnech je to tu zase. Prohlídl jsem pořádně konektory a jsou pokoený (viz. foto) take radi koupím i komplet nový regulátor, ale chtělo by to vyměnit i konektory na kabelech, jene nevím kde je sehnat - na citroenu nic, google taky neporadil. Nevíte jestli se někde dají sehnat? Kupovat komplet kabelový svazky (cena přes 5000)kvůli dvoum konektorům opravdu nechci. Jinak jsem koukal na BSM i pojistky a tam vude je to ok, take kromě těch konektorů (a výměnu regulátoru) u mě nic nenapadá
Tak po necelých dvou letech auto opět netopí. U jsem vědel kam kouknout, tak jsem opravil spoje na regulátoru a vydrelo to den. Vyměnil jsem tedy tranzistor a vydrelo to zase jen den, vyndal jsem ventilátor a přilo mi, e se točí ztuha, tak jsem radi objednal nový a vyměnil ho. K tomu jsem přehodil opět nový tranzistor. Ale po dvou týdnech je to tu zase. Prohlídl jsem pořádně konektory a jsou pokoený (viz. foto) take radi koupím i komplet nový regulátor, ale chtělo by to vyměnit i konektory na kabelech, jene nevím kde je sehnat - na citroenu nic, google taky neporadil. Nevíte jestli se někde dají sehnat? Kupovat komplet kabelový svazky (cena přes 5000)kvůli dvoum konektorům opravdu nechci. Jinak jsem koukal na BSM i pojistky a tam vude je to ok, take kromě těch konektorů (a výměnu regulátoru) u mě nic nenapadá :-(
Přílohy: konektory 1.JPG ( 1280100b ) - konektor 1 konektory 2.JPG ( 1391529b ) - konektor 2 konektory regulatoru 1.JPG ( 444197b ) - konektory regulatoru konektory regulatoru 2.JPG ( 559540b ) - regulator 2 |
|
02.02.2013 17:38 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543903
|
|
DrMarvin
|
|
|
na regulatoru proletovat a narovnat..vic s tim asi neudelas...v konektoru vytahnout opalenej a vymenit za novej a zacvaknout zpatky.....mas tam bud studenak a nebo moooc velkej odber.......kazdopadne....zkousel jsi se kouknout po bourackach? ted jich bude dost a bude to urcite levnejsi nez novy:=)
mel jsem to podobny..ikdyz ne tak hodne...a proletoval jsem spoje a uz to beha v pohode pul trictvrte roku....zacni timdle
na regulatoru proletovat a narovnat..vic s tim asi neudelas...v konektoru vytahnout opalenej a vymenit za novej a zacvaknout zpatky.....mas tam bud studenak a nebo moooc velkej odber.......kazdopadne....zkousel jsi se kouknout po bourackach? ted jich bude dost a bude to urcite levnejsi nez novy:=)
mel jsem to podobny..ikdyz ne tak hodne...a proletoval jsem spoje a uz to beha v pohode pul trictvrte roku....zacni timdle
|
|
02.02.2013 18:11 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543906
|
|
jumep
|
|
|
nevies hladat, v citroene su, idem to pohladat, aby ste si to vedeli objednat
6541 P1 - by mal byt ten siroky konektor (zeleny plast)
6542 18 - by mal byt pin na hruby kabel
ale je sa v tom treba pohrabat a kedtak skusit objednat
nevies hladat, v citroene su, idem to pohladat, aby ste si to vedeli objednat
6541 P1 - by mal byt ten siroky konektor (zeleny plast)
6542 18 - by mal byt pin na hruby kabel
ale je sa v tom treba pohrabat a kedtak skusit objednat
|
|
26.04.2013 11:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2572186
|
|
varta
|
Město: Čáslav, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holeovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Jetě, e existuje C5 club. Díky
Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holeovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Jetě, e existuje C5 club. Díky
|
|
27.04.2013 04:40 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2572445
|
|
jruze
|
|
|
varta napsal(a): Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holeovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Jetě, e existuje C5 club. Díky
No vidí kdybys pořádně hledal a četl co tu na fóru o tom je zjistil by jsi e jsi v tomto případě prodělal +- 1000,- (potřeboval jsi tranzistor,teplovodivou pastu,pájku a tak půl hodiny času )
.link.
Jetě abys věděl kde hledat: .link.
No vidí kdybys pořádně hledal a četl co tu na fóru o tom je zjistil by jsi e jsi v tomto případě prodělal +- 1000,- (potřeboval jsi tranzistor,teplovodivou pastu,pájku a tak půl hodiny času :-)))) ):-p
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/1104949-ventilator-topeni-klimatizace/#.UXs7qkqetlQ
Jetě abys věděl kde hledat: http://www.c5club.cz/diskuze/c5club/2402493-%3Cfont-color-red%3E%3Cblink%3E-rozcestnik-c5-%3C-blink%3E%3C-font%3E/#last
|
|
30.06.2013 08:52 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2594448
|
|
Mamlas
|
|
|
Lze objednat samostatně náhradní konektory na kabely k regulatoru? Jde mi hlavne o ten 2-pinovy, viz priloha. Na tom černým kabelu se vyhřál plast a pin, tak bych to chtěl vyměnit.
Lze objednat samostatně náhradní konektory na kabely k regulatoru? Jde mi hlavne o ten 2-pinovy, viz priloha. Na tom černým kabelu se vyhřál plast a pin, tak bych to chtěl vyměnit.
Přílohy: 20130630_082609a.jpg ( 227402b ) - Konektory |
|
30.06.2013 10:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2594520
|
|
jumep
|
|
|
service.citroen.com -> je tam kompletny nakres konektorov, musis to identifikovat a potom tam mas objednacie cisla na piny a konektory
service.citroen.com -> je tam kompletny nakres konektorov, musis to identifikovat a potom tam mas objednacie cisla na piny a konektory
|
|
01.07.2013 16:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595000
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
O pár příspěvků výe řeím přesně to stejné... Na service.citroen.com jsem daný konektor nenael a i z citroenu mi odepsali, e ho nemají. e leda celou kabelá za nekřesanský peníze... a k tomu zdlouhavá práce, rozdělat vechno kolem a vyměnit to komplet. Nakonec jsem sehnal ty dva svazky kabelů s konektorama na vrakáči, starý konektory z nich odřízl a propojil dráty svorkama. Neelegantní řeení, přiznávám...
O pár příspěvků výe řeím přesně to stejné... Na service.citroen.com jsem daný konektor nenael a i z citroenu mi odepsali, e ho nemají. e leda celou kabelá za nekřesanský peníze... a k tomu zdlouhavá práce, rozdělat vechno kolem a vyměnit to komplet. Nakonec jsem sehnal ty dva svazky kabelů s konektorama na vrakáči, starý konektory z nich odřízl a propojil dráty svorkama. Neelegantní řeení, přiznávám... :nevim
|
|
01.07.2013 19:00 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595050
|
|
jumep
|
|
|
neviete hladat a v citroene toboz ne, dlho tam tie konektory zverejnene neboli, ak si niekedy najdem na to cas tak to tam najdem a dam vam cisla
neviete hladat a v citroene toboz ne, dlho tam tie konektory zverejnene neboli, ak si niekedy najdem na to cas tak to tam najdem a dam vam cisla
|
|
01.07.2013 19:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595062
|
|
Mamlas
|
|
|
Vcera jsem proklikal snad cely katalog na service.citroen.com a nic jsem nenasel. Asi by to chtelo mit nainstalovanou komplet dokumentaci. Nikde jsem nevidel ani samotny regulator.
Vcera jsem proklikal snad cely katalog na service.citroen.com a nic jsem nenasel. Asi by to chtelo mit nainstalovanou komplet dokumentaci. Nikde jsem nevidel ani samotny regulator.
|
|
01.07.2013 23:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595143
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ono zrovna ten regulátor není na obrázku vidět, protoe to je obrázek pro manuál klimu... Ale označení regulátoru má jruze dobře. OEM číslo regulátoru je tedy 6441 L2
Pokud seene ten nový konektro, tak dej prosím vědět. Ani origo Citroen ani v Hulíně mi to sehnat nedovedli...
Kdyby ses chtěl rozoupnout, tak ta komplet kabelá má číslo 6445 RL a cenu krásných 5291,33 Kč
Ono zrovna ten regulátor není na obrázku vidět, protoe to je obrázek pro manuál klimu... Ale označení regulátoru má jruze dobře. OEM číslo regulátoru je tedy 6441 L2
Pokud seene ten nový konektro, tak dej prosím vědět. Ani origo Citroen ani v Hulíně mi to sehnat nedovedli...
Kdyby ses chtěl rozoupnout, tak ta komplet kabelá má číslo 6445 RL a cenu krásných 5291,33 Kč :-d
|
|
01.07.2013 23:52 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595144
|
|
jumep
|
|
|
nie, netreba nic nainstalovane - vid prilohy
ked rozkliknes ten obrazok tak ti tam napise farby, pocet pinov atd., len nad tym stravis casu jak to a potom si podla objednacich cisel objednas
nie, netreba nic nainstalovane - vid prilohy
ked rozkliknes ten obrazok tak ti tam napise farby, pocet pinov atd., len nad tym stravis casu jak to a potom si podla objednacich cisel objednas
Přílohy: Capture.JPG ( 87723b ) - Capture1.JPG ( 39757b ) - Capture2.JPG ( 36767b ) - Capture3.JPG ( 109047b ) - |
|
03.10.2013 12:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2624178
|
|
mican
|
|
|
tak i mě počastovala výměna ventilátoru
- i kdy si myslím e sem na ruce ikovnej tak tenhle jeek v kleci byl bolestná záleitost ale nakonec sem ho dal dobrá sranda je e kdy před výměnou s autem jezdíte je tam silná pravděpodobnost e při mátrání rukou kolem trubek se pjekně spálíte
A ve finále kdy u ventilace funguje a člověk zajásá tak zjistí e to nějako nerozděluje topící výkon tak jak by mělo tááááke mě čeká úprava klapek topení háleluja
tak i mě počastovala výměna ventilátoru
- i kdy si myslím e sem na ruce ikovnej tak tenhle jeek v kleci byl bolestná záleitost ale nakonec sem ho dal :-d dobrá sranda je e kdy před výměnou s autem jezdíte je tam silná pravděpodobnost e při mátrání rukou kolem trubek se pjekně spálíte :-o
A ve finále kdy u ventilace funguje a člověk zajásá tak zjistí e to nějako nerozděluje topící výkon tak jak by mělo tááááke mě čeká úprava klapek topení háleluja :-p
Přílohy: vymena_ventilatoru_c5.jpg ( 95736b ) - vymena_ventilatoru_c5_I_jauwajs |
|
05.10.2013 19:31 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2624695
|
|
koblih9
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Díky vem,kteří zatím vedli tuto diskuzi.Nefunkční ventilátor opraven na první pokus.Závada-konektor regulátoru,vyhřátý pin(dvojice silových pinů).Vypadá naprosto stejně jako na fotkách na tomto vlákně.Zdá se mi,e toto je nejslabí místo na řetězci: pojistková skříňka-regulátor-ventilátor.
Díky vem,kteří zatím vedli tuto diskuzi.Nefunkční ventilátor opraven na první pokus.Závada-konektor regulátoru,vyhřátý pin(dvojice silových pinů).Vypadá naprosto stejně jako na fotkách na tomto vlákně.Zdá se mi,e toto je nejslabí místo na řetězci: pojistková skříňka-regulátor-ventilátor.
|
|
11.10.2013 14:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626060
|
|
zelvicek
|
|
|
Tak u i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory troku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohuel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a takté nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totoný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, co se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, ádná vůle v loisku, ádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl ...)
Tak u i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory troku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohuel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a takté nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totoný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, co se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, ádná vůle v loisku, ádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl ;) ...)
|
|
| |
|
|