 | |  |
30.12.2012 14:42 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535226
|
|
JirkaŘ
|
|

|
To samé má už i můj brácha na jeho C5 I. Přijel ke mě s tím, že mu ventilace nejde vůbec, po rozdělání kastlíku mi šel špatně vytáhnout 2-pinový konektor s kabelem co vede přímo k ventilátoru... no a regulátor byl K.O. . Po rozdělání jsem našel tyhle anomálie.. viz foto - označená místa. Tohle je 2. případ, co vidím, že regulátor byl zničený od vadného konektoru. Takže se ten konektor musí vyměnit, jinak mu opět odbouchne další regulátor, co jsem mu dnes tam dal...
Doplnění - ten první případ bylo moje auto... v létě jsem v Červnu vyměnil konektor s kablem, který byl na tom stějně a mám od té doby klid. Před tím mi takhle oddělal 3x regulátor... a pro jistotu jsem ještě demontoval a prověřil u autoelektrikáře ventilátor... to byl masakr jej vydolovat. Ale měl jsem jistotu, že je dobrý. Jo kabel s konektorem jedině sehnat z jiného (bouraného) vozu.... jinak to nejde.
To samé má už i můj brácha na jeho C5 I. Přijel ke mě s tím, že mu ventilace nejde vůbec, po rozdělání kastlíku mi šel špatně vytáhnout 2-pinový konektor s kabelem co vede přímo k ventilátoru... no a regulátor byl K.O. . Po rozdělání jsem našel tyhle anomálie.. viz foto - označená místa. Tohle je 2. případ, co vidím, že regulátor byl zničený od vadného konektoru. Takže se ten konektor musí vyměnit, jinak mu opět odbouchne další regulátor, co jsem mu dnes tam dal...
Doplnění - ten první případ bylo moje auto... v létě jsem v Červnu vyměnil konektor s kablem, který byl na tom stějně a mám od té doby klid. Před tím mi takhle oddělal 3x regulátor... a pro jistotu jsem ještě demontoval a prověřil u autoelektrikáře ventilátor... to byl masakr jej vydolovat. Ale měl jsem jistotu, že je dobrý. Jo kabel s konektorem jedině sehnat z jiného (bouraného) vozu.... jinak to nejde.
Přílohy: DSCN7076.JPG ( 161895b ) - DSCN7078.JPG ( 181964b ) - DSCN7077.JPG ( 208753b ) - |
|
30.12.2012 20:04 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535416
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
minulý týden jsem řešil stejný problém jako JirkaŘ, akorát jsem ty dva piny vyletoval ven, do konektoru vyvrtal větší díry a do desky naletoval drát napevno, a o kus dál jsem původní drát s nastavovaným spojil svorkama a je po problému.
minulý týden jsem řešil stejný problém jako JirkaŘ, akorát jsem ty dva piny vyletoval ven, do konektoru vyvrtal větší díry a do desky naletoval drát napevno, a o kus dál jsem původní drát s nastavovaným spojil svorkama a je po problému.
|
|
30.12.2012 20:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2535454
|
|
jumep
|
|

|
nemas pravdu, konektor na kabel zozenes v citroene ... nechce sa mi to teraz hladat, ale ked sa mi bude chcet hodim sem objednacie cisla toho konektoru
nemas pravdu, konektor na kabel zozenes v citroene ... nechce sa mi to teraz hladat, ale ked sa mi bude chcet hodim sem objednacie cisla toho konektoru
|
|
05.01.2013 17:15 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2537009
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak jsem to dneska menil a uz zase funguje. Prohlid jsem konektory a vsecko,ale nikde nic, vsechny konektory ciste bez spalenin. Plosak jsem preletoval - ty vykonnove spoje na konektor. Tranzistor vymenil. Osobne si myslim, ze se tranzistor mozna spalil teplotou, pasta byla uz notne sucha a jen lehce lepila, ale je to jen domenka. Pricina tam zjevna zadna nebyla. Tranzistory jsem si koupil hned radsi dva do foroty
Tak jsem to dneska menil a uz zase funguje. Prohlid jsem konektory a vsecko,ale nikde nic, vsechny konektory ciste bez spalenin. Plosak jsem preletoval - ty vykonnove spoje na konektor. Tranzistor vymenil. Osobne si myslim, ze se tranzistor mozna spalil teplotou, pasta byla uz notne sucha a jen lehce lepila, ale je to jen domenka. Pricina tam zjevna zadna nebyla. Tranzistory jsem si koupil hned radsi dva do foroty :)
|
|
02.02.2013 14:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543815
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Tak po necelých dvou letech auto opět netopí. Už jsem vědel kam kouknout, tak jsem opravil spoje na regulátoru a vydrželo to den. Vyměnil jsem tedy tranzistor a vydrželo to zase jen den, vyndal jsem ventilátor a přišlo mi, že se točí ztuha, tak jsem radši objednal nový a vyměnil ho. K tomu jsem přehodil opět nový tranzistor. Ale po dvou týdnech je to tu zase. Prohlídl jsem pořádně konektory a jsou poškožený (viz. foto) takže radši koupím i komplet nový regulátor, ale chtělo by to vyměnit i konektory na kabelech, jenže nevím kde je sehnat - na citroenu nic, google taky neporadil. Nevíte jestli se někde dají sehnat? Kupovat komplet kabelový svazky (cena přes 5000)kvůli dvoum konektorům opravdu nechci. Jinak jsem koukal na BSM i pojistky a tam všude je to ok, takže kromě těch konektorů (a výměnu regulátoru) už mě nic nenapadá
Tak po necelých dvou letech auto opět netopí. Už jsem vědel kam kouknout, tak jsem opravil spoje na regulátoru a vydrželo to den. Vyměnil jsem tedy tranzistor a vydrželo to zase jen den, vyndal jsem ventilátor a přišlo mi, že se točí ztuha, tak jsem radši objednal nový a vyměnil ho. K tomu jsem přehodil opět nový tranzistor. Ale po dvou týdnech je to tu zase. Prohlídl jsem pořádně konektory a jsou poškožený (viz. foto) takže radši koupím i komplet nový regulátor, ale chtělo by to vyměnit i konektory na kabelech, jenže nevím kde je sehnat - na citroenu nic, google taky neporadil. Nevíte jestli se někde dají sehnat? Kupovat komplet kabelový svazky (cena přes 5000)kvůli dvoum konektorům opravdu nechci. Jinak jsem koukal na BSM i pojistky a tam všude je to ok, takže kromě těch konektorů (a výměnu regulátoru) už mě nic nenapadá :-(
Přílohy: konektory 1.JPG ( 1280100b ) - konektor 1 konektory 2.JPG ( 1391529b ) - konektor 2 konektory regulatoru 1.JPG ( 444197b ) - konektory regulatoru konektory regulatoru 2.JPG ( 559540b ) - regulator 2 |
|
02.02.2013 17:38 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543903
|
|
DrMarvin
|
|
|
na regulatoru proletovat a narovnat..vic s tim asi neudelas...v konektoru vytahnout opalenej a vymenit za novej a zacvaknout zpatky.....mas tam bud studenak a nebo moooc velkej odber.......kazdopadne....zkousel jsi se kouknout po bourackach? ted jich bude dost a bude to urcite levnejsi nez novy:=)
mel jsem to podobny..ikdyz ne tak hodne...a proletoval jsem spoje a uz to beha v pohode pul trictvrte roku....zacni timdle
na regulatoru proletovat a narovnat..vic s tim asi neudelas...v konektoru vytahnout opalenej a vymenit za novej a zacvaknout zpatky.....mas tam bud studenak a nebo moooc velkej odber.......kazdopadne....zkousel jsi se kouknout po bourackach? ted jich bude dost a bude to urcite levnejsi nez novy:=)
mel jsem to podobny..ikdyz ne tak hodne...a proletoval jsem spoje a uz to beha v pohode pul trictvrte roku....zacni timdle
|
|
02.02.2013 18:11 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2543906
|
|
jumep
|
|

|
nevies hladat, v citroene su, idem to pohladat, aby ste si to vedeli objednat
6541 P1 - by mal byt ten siroky konektor (zeleny plast)
6542 18 - by mal byt pin na hruby kabel
ale je sa v tom treba pohrabat a kedtak skusit objednat
nevies hladat, v citroene su, idem to pohladat, aby ste si to vedeli objednat
6541 P1 - by mal byt ten siroky konektor (zeleny plast)
6542 18 - by mal byt pin na hruby kabel
ale je sa v tom treba pohrabat a kedtak skusit objednat
|
|
26.04.2013 11:20 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2572186
|
|
varta
|
Město: Čáslav, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holešovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Ještě, že existuje C5 club. Díky
Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holešovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Ještě, že existuje C5 club. Díky
|
|
27.04.2013 04:40 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2572445
|
|
jruze
|
|

|
varta napsal(a): Díky za tuto diskuzi, moc mi pomohla. Výměnu regulátoru jsem provedl bez problémů, ale hlavně doporučuji firmu Automedik.cz v Praze Holešovicích, nový regulátor Valeo mi poslali za 1111,-Kč. Citroen v Kutné Hoře mi nabídl regulátor za 2800,- Kč + cca 700,- za práci. Ještě, že existuje C5 club. Díky
No vidíš kdybys pořádně hledal a četl co tu na fóru o tom je zjistil by jsi že jsi v tomto případě prodělal +- 1000,- (potřeboval jsi tranzistor,teplovodivou pastu,pájku a tak půl hodiny času )
.link.
Ještě abys věděl kde hledat: .link.
No vidíš kdybys pořádně hledal a četl co tu na fóru o tom je zjistil by jsi že jsi v tomto případě prodělal +- 1000,- (potřeboval jsi tranzistor,teplovodivou pastu,pájku a tak půl hodiny času :-)))) ):-p
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/1104949-ventilator-topeni-klimatizace/#.UXs7qkqetlQ
Ještě abys věděl kde hledat: http://www.c5club.cz/diskuze/c5club/2402493-%3Cfont-color-red%3E%3Cblink%3E-rozcestnik-c5-%3C-blink%3E%3C-font%3E/#last
|
|
30.06.2013 08:52 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2594448
|
|
Mamlas
|
|

|
Lze objednat samostatně náhradní konektory na kabely k regulatoru? Jde mi hlavne o ten 2-pinovy, viz priloha. Na tom černým kabelu se vyhřál plast a pin, tak bych to chtěl vyměnit.
Lze objednat samostatně náhradní konektory na kabely k regulatoru? Jde mi hlavne o ten 2-pinovy, viz priloha. Na tom černým kabelu se vyhřál plast a pin, tak bych to chtěl vyměnit.
Přílohy: 20130630_082609a.jpg ( 227402b ) - Konektory |
|
30.06.2013 10:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2594520
|
|
jumep
|
|

|
service.citroen.com -> je tam kompletny nakres konektorov, musis to identifikovat a potom tam mas objednacie cisla na piny a konektory
service.citroen.com -> je tam kompletny nakres konektorov, musis to identifikovat a potom tam mas objednacie cisla na piny a konektory
|
|
01.07.2013 16:59 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595000
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
O pár příspěvků výše řeším přesně to stejné... Na service.citroen.com jsem daný konektor nenašel a i z citroenu mi odepsali, že ho nemají. Že leda celou kabeláž za nekřesťanský peníze... a k tomu zdlouhavá práce, rozdělat všechno kolem a vyměnit to komplet. Nakonec jsem sehnal ty dva svazky kabelů s konektorama na vrakáči, starý konektory z nich odřízl a propojil dráty svorkama. Neelegantní řešení, přiznávám...
O pár příspěvků výše řeším přesně to stejné... Na service.citroen.com jsem daný konektor nenašel a i z citroenu mi odepsali, že ho nemají. Že leda celou kabeláž za nekřesťanský peníze... a k tomu zdlouhavá práce, rozdělat všechno kolem a vyměnit to komplet. Nakonec jsem sehnal ty dva svazky kabelů s konektorama na vrakáči, starý konektory z nich odřízl a propojil dráty svorkama. Neelegantní řešení, přiznávám... :nevim
|
|
01.07.2013 19:00 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595050
|
|
jumep
|
|

|
neviete hladat a v citroene toboz ne, dlho tam tie konektory zverejnene neboli, ak si niekedy najdem na to cas tak to tam najdem a dam vam cisla
neviete hladat a v citroene toboz ne, dlho tam tie konektory zverejnene neboli, ak si niekedy najdem na to cas tak to tam najdem a dam vam cisla
|
|
01.07.2013 19:49 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595062
|
|
Mamlas
|
|

|
Vcera jsem proklikal snad cely katalog na service.citroen.com a nic jsem nenasel. Asi by to chtelo mit nainstalovanou komplet dokumentaci. Nikde jsem nevidel ani samotny regulator.
Vcera jsem proklikal snad cely katalog na service.citroen.com a nic jsem nenasel. Asi by to chtelo mit nainstalovanou komplet dokumentaci. Nikde jsem nevidel ani samotny regulator.
|
|
01.07.2013 23:50 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595143
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ono zrovna ten regulátor není na obrázku vidět, protože to je obrázek pro manuál klimu... Ale označení regulátoru má jruze dobře. OEM číslo regulátoru je tedy 6441 L2
Pokud seženeš ten nový konektro, tak dej prosím vědět. Ani origo Citroen ani v Hulíně mi to sehnat nedovedli...
Kdyby ses chtěl rozšoupnout, tak ta komplet kabeláž má číslo 6445 RL a cenu krásných 5291,33 Kč
Ono zrovna ten regulátor není na obrázku vidět, protože to je obrázek pro manuál klimu... Ale označení regulátoru má jruze dobře. OEM číslo regulátoru je tedy 6441 L2
Pokud seženeš ten nový konektro, tak dej prosím vědět. Ani origo Citroen ani v Hulíně mi to sehnat nedovedli...
Kdyby ses chtěl rozšoupnout, tak ta komplet kabeláž má číslo 6445 RL a cenu krásných 5291,33 Kč :-d
|
|
01.07.2013 23:52 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2595144
|
|
jumep
|
|

|
nie, netreba nic nainstalovane - vid prilohy
ked rozkliknes ten obrazok tak ti tam napise farby, pocet pinov atd., len nad tym stravis casu jak to a potom si podla objednacich cisel objednas
nie, netreba nic nainstalovane - vid prilohy
ked rozkliknes ten obrazok tak ti tam napise farby, pocet pinov atd., len nad tym stravis casu jak to a potom si podla objednacich cisel objednas
Přílohy: Capture.JPG ( 87723b ) - Capture1.JPG ( 39757b ) - Capture2.JPG ( 36767b ) - Capture3.JPG ( 109047b ) - |
|
03.10.2013 12:53 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2624178
|
|
mican
|
|
|
tak i mě počastovala výměna ventilátoru
- i když si myslím že sem na ruce šikovnej tak tenhle ježek v kleci byl bolestná záležitost ale nakonec sem ho dal dobrá sranda je že když před výměnou s autem jezdíte je tam silná pravděpodobnost že při šmátrání rukou kolem trubek se pjekně spálíte 
A ve finále když už ventilace funguje a člověk zajásá tak zjistí že to nějako nerozděluje topící výkon tak jak by mělo táááákže mě čeká úprava klapek topení háleluja
tak i mě počastovala výměna ventilátoru
- i když si myslím že sem na ruce šikovnej tak tenhle ježek v kleci byl bolestná záležitost ale nakonec sem ho dal :-d dobrá sranda je že když před výměnou s autem jezdíte je tam silná pravděpodobnost že při šmátrání rukou kolem trubek se pjekně spálíte :-o
A ve finále když už ventilace funguje a člověk zajásá tak zjistí že to nějako nerozděluje topící výkon tak jak by mělo táááákže mě čeká úprava klapek topení háleluja :-p
Přílohy: vymena_ventilatoru_c5.jpg ( 95736b ) - vymena_ventilatoru_c5_I_jauwajs |
|
05.10.2013 19:31 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2624695
|
|
koblih9
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Díky všem,kteří zatím vedli tuto diskuzi.Nefunkční ventilátor opraven na první pokus.Závada-konektor regulátoru,vyhřátý pin(dvojice silových pinů).Vypadá naprosto stejně jako na fotkách na tomto vlákně.Zdá se mi,že toto je nejslabší místo na řetězci: pojistková skříňka-regulátor-ventilátor.
Díky všem,kteří zatím vedli tuto diskuzi.Nefunkční ventilátor opraven na první pokus.Závada-konektor regulátoru,vyhřátý pin(dvojice silových pinů).Vypadá naprosto stejně jako na fotkách na tomto vlákně.Zdá se mi,že toto je nejslabší místo na řetězci: pojistková skříňka-regulátor-ventilátor.
|
|
11.10.2013 14:10 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
|
2626060
|
|
zelvicek
|
|
|
Tak už i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory trošku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohužel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a taktéž nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totožný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, což se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, žádná vůle v ložisku, žádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl ...)
Tak už i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory trošku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohužel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a taktéž nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totožný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, což se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, žádná vůle v ložisku, žádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl ;) ...)
|
|
| |
|
|