| | |
18.03.2009 16:08 -
Hydractive III+ vs. neplus
|
659414
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
testoval někdo rozdíl komfortu jízdy Hydractive III+ vs. Hydractive III - tedy s variabilně nastavovanou tuhostí podvozku a bez?
Je plusko pohodlnějí, páč je auto měkčí a přitvrzuje jenom kdy se něco děje? Je to znát nebo je to detail?
testoval někdo rozdíl komfortu jízdy Hydractive III+ vs. Hydractive III - tedy s variabilně nastavovanou tuhostí podvozku a bez?
Je plusko pohodlnějí, páč je auto měkčí a přitvrzuje jenom kdy se něco děje? Je to znát nebo je to detail?
|
|
18.03.2009 16:27 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659415
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
no ja myslim ze neni mekkci, ale naopak umi byt tvrdsi.
Tzn. rozdil oproti hydractivu "neplus" je ten, ze umi vice ztvrdnout, coz se hodi napr. pri ostrejsim prujezdu zatacky apod.
no ja myslim ze neni mekkci, ale naopak umi byt tvrdsi.
Tzn. rozdil oproti hydractivu "neplus" je ten, ze umi vice ztvrdnout, coz se hodi napr. pri ostrejsim prujezdu zatacky apod.
|
|
18.03.2009 17:13 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659418
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
To jde o to. Na webu jsou sice grafy nastavení tuhosti hydractive soft a hard, ale ne, jak je nastavenej neplus HA.
Z toho nastavení by to asi vyplynulo (i kdy já bych typnul, e neplus bude nastavenej někde mezi soft a hard + jako zlatá střední cesta).
Ale taky mě zajímá, jak je to s jízdním komfortem - testoval jste to někdo? Projíděl s autem s i bez plus?
To jde o to. Na webu jsou sice grafy nastavení tuhosti hydractive soft a hard, ale ne, jak je nastavenej neplus HA.
Z toho nastavení by to asi vyplynulo (i kdy já bych typnul, e neplus bude nastavenej někde mezi soft a hard + jako zlatá střední cesta).
Ale taky mě zajímá, jak je to s jízdním komfortem - testoval jste to někdo? Projíděl s autem s i bez plus?
|
|
18.03.2009 17:16 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659419
|
|
Darja
|
|
|
Me to jako nejaky extra rozdil neprislo. Je pravda, ze rezim "sport" je sakra znat... z auta je nemec
Me to jako nejaky extra rozdil neprislo. Je pravda, ze rezim "sport" je sakra znat... z auta je nemec
|
|
18.03.2009 18:52 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659421
|
|
jumep
|
|
|
tak tak, z auta je nemec, minule som lietal lebo som nic nestihal a zapal som sport, a skoro som si vybil zuby v meste, velmo rychlo som to prepol s5
tak tak, z auta je nemec, minule som lietal lebo som nic nestihal a zapal som sport, a skoro som si vybil zuby v meste, velmo rychlo som to prepol s5 :)
|
|
18.03.2009 20:14 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659423
|
|
tief
|
|
|
Mne osobne prislo "neplus" viac uhoupane ako "plusko" zase plusko je istejsie v zakrutach, pri prudkom brzdeni a roznych krkolomnych manevroch.
Mne osobne prislo "neplus" viac uhoupane ako "plusko" zase plusko je istejsie v zakrutach, pri prudkom brzdeni a roznych krkolomnych manevroch.
|
|
19.03.2009 08:00 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659438
|
|
máca
|
|
|
Já jezdím na plusko v serpentinách a tam je to sakra znát.Řekla bych,e v těch zatáčkách to auti opravdu dobře sedí i ve vyí rychlosti.V tomto terénu to vyuívám dost.Ve městě to nevyuívám,to je zbytečné,to bych řekla,e zase lépe jede bez pluska,vdy c5tka si to vyrovnává sama ne,dle potřeby.
Já jezdím na plusko v serpentinách a tam je to sakra znát.Řekla bych,e v těch zatáčkách to auti opravdu dobře sedí i ve vyí rychlosti.V tomto terénu to vyuívám dost.Ve městě to nevyuívám,to je zbytečné,to bych řekla,e zase lépe jede bez pluska,vdy c5tka si to vyrovnává sama ne,dle potřeby.
|
|
19.03.2009 10:33 -
Re: Hydractive III+ vs. neplus
|
659452
|
|
máca
|
|
|
alx napsal(a): ano tak nejak to je, C5 s H 3+ si sama zavira a otevira ventil pro "pridavnou" kouli (nevim jak to spravne nazvat ). Cili teoreticky by jsi to v tech serpentinach asi zapinat ani nemusela, protoze pokud zatacky budes rezat, tak se o to system postara dle stylu jizdy sam.
To já vím,e bych nemusela, ale fakt mi ta jízda připadá lepí,autí lépe sedí.
ano tak nejak to je, C5 s H 3+ si sama zavira a otevira ventil pro "pridavnou" kouli (nevim jak to spravne nazvat :) ). Cili teoreticky by jsi to v tech serpentinach asi zapinat ani nemusela, protoze pokud zatacky budes rezat, tak se o to system postara dle stylu jizdy sam. :palec
To já vím,e bych nemusela, ale fakt mi ta jízda připadá lepí,autí lépe sedí.
|
|
| |
|
|