 | |  |
28.11.2017 19:34 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113760
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ok dík
Ok dík :-d
|
|
28.11.2017 21:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113825
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
urcite by jsi mel namerit 5v na snimac polohy a tesne po otoceni klice cca 5 vterin PWN pro rizeni motoru (3x oklepe ventil)
urcite by jsi mel namerit 5v na snimac polohy a tesne po otoceni klice cca 5 vterin PWN pro rizeni motoru (3x oklepe ventil)
|
|
28.11.2017 22:49 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113879
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Na snímac polohy 5v mám ....myslel jsem, e tam má jít mimo jine z kolíků na třetí pozici..... i12v..... po zapnutí klíčku ale jak říká to si řídí řídící jednotka
Na snímac polohy 5v mám ....myslel jsem, e tam má jít mimo jine z kolíků na třetí pozici..... i12v..... po zapnutí klíčku ale jak říká to si řídí řídící jednotka
|
|
29.11.2017 07:07 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113929
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
piny 3 a 2 jsou PWM motoru
piny 1,4,5 jsou snimani polohy (5-0v,1-5v,4 informace o poloze cca 0.5-4.5v)
piny 3 a 2 jsou PWM motoru
piny 1,4,5 jsou snimani polohy (5-0v,1-5v,4 informace o poloze cca 0.5-4.5v)
|
|
24.01.2018 23:18 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3126915
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Měl bych dotaz na zkuenějí ohledně EGRu.
Mám přístup na Citroen Service com, zadám VIN VF7RW4HTH9L534512, označím EGR a ukáe se EGR ventil 1618T1 bez uvedení výrobce, mistr google podle tohoto čísla píe Pierburg, myslíte e je to on? 
Více hlav víc ví.
Měl bych dotaz na zkuenějí ohledně EGRu.
Mám přístup na Citroen Service com, zadám VIN VF7RW4HTH9L534512, označím EGR a ukáe se EGR ventil 1618T1 bez uvedení výrobce, mistr google podle tohoto čísla píe Pierburg, myslíte e je to on? :nevim
Více hlav víc ví. ;-)
|
|
25.01.2018 08:25 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3126930
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
origo se v prvovyrobe dava Pierburg
to cislo podle ktereho to hledas na netu je dobre ale vsechny eshopy si to prevedou na dil ktery maji (Pierburg,DRI,Valeo a nevim co jeste)
ja tyhle dily beru v Citroenu,mozna drazsi,ale klidne spani a vedomi ze to nebudu muset dolovat ven protoze nefunguje je k nezaplaceni
origo se v prvovyrobe dava Pierburg
to cislo podle ktereho to hledas na netu je dobre ale vsechny eshopy si to prevedou na dil ktery maji (Pierburg,DRI,Valeo a nevim co jeste)
ja tyhle dily beru v Citroenu,mozna drazsi,ale klidne spani a vedomi ze to nebudu muset dolovat ven protoze nefunguje je k nezaplaceni ;)
|
|
25.01.2018 08:43 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3126932
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
Ok to je v pripade ze Pierburg bude Pierburg a nema s tim spolecneho jen ten napis
Ok to je v pripade ze Pierburg bude Pierburg a nema s tim spolecneho jen ten napis ;)
|
|
25.01.2018 14:09 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3126966
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
U se Ti něco takového stalo ? Samozřejmě neberu v potaz pochybné eshopy... Třeba EGR vdy objednám z německého Stahlgruberu a a je to Valeo pro 1,6HDi, Delphi pro RHR nebo Pierburg pro bi-turbo. Vdy je EGR shodný s originálem.
U se Ti něco takového stalo ? Samozřejmě neberu v potaz pochybné eshopy... Třeba EGR vdy objednám z německého Stahlgruberu a a je to Valeo pro 1,6HDi, Delphi pro RHR nebo Pierburg pro bi-turbo. Vdy je EGR shodný s originálem.
|
|
25.01.2018 17:09 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3126980
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
bohuzel ani,stalo..jinak bych to nepsal 
od Stahlgruberu je to den ode dne horsi...navic mam v citroenu na EGR lepsi cenu nez od nich..kazdy si mysli jak je to ve znacce drahy..staci porovnat a opak je pravdou...proto berun tyhle veci jen tam a mam opravdu klid..sam vys jak u nekterych motoru je egr pristupny..takove biturbo je toho zdarnym prikladem a zadarmo to opakovat opravdu na podruhe nechci
bohuzel ani,stalo..jinak bych to nepsal :(
od Stahlgruberu je to den ode dne horsi...navic mam v citroenu na EGR lepsi cenu nez od nich..kazdy si mysli jak je to ve znacce drahy..staci porovnat a opak je pravdou...proto berun tyhle veci jen tam a mam opravdu klid..sam vys jak u nekterych motoru je egr pristupny..takove biturbo je toho zdarnym prikladem a zadarmo to opakovat opravdu na podruhe nechci
|
|
25.01.2018 22:27 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3127034
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Díky za rady, reakce a potvrzení značky Pierburg. 
No na nettu je k sehnání od 3500,- a po 4300,- v Hulíně, slevy v Citroenu ádné jakoto obyčejný smrtelník nemám , tudí jsou tyto ceny o 3000,- od Citroenu hodně lákavé, nicméně a budu měnit, koupím ve značce.
Díky za rady, reakce a potvrzení značky Pierburg. ;-)
No na nettu je k sehnání od 3500,- a po 4300,- v Hulíně, slevy v Citroenu ádné jakoto obyčejný smrtelník nemám :-((((, tudí jsou tyto ceny o 3000,- od Citroenu hodně lákavé, nicméně a budu měnit, koupím ve značce. :palec
|
|
03.08.2019 12:54 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3232624
|
|
asusasus
|
Město: Cirkvice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdarec chlapi na C5 II 2.0Hdi 100kw mi diag diagnotikovala problem s EGR 2 chybky, zaseknuty ventil a nejaky dalí problem s EGR, to jsem nelenil objednal ventil nový a po montai to u diagnostikuje DELPHI jen jednu chybu na EGR. Netuí někdo co se to tam vlastně děje? Díky Vám za radu
Zdarec chlapi na C5 II 2.0Hdi 100kw mi diag diagnotikovala problem s EGR 2 chybky, zaseknuty ventil a nejaky dalí problem s EGR, to jsem nelenil objednal ventil nový a po montai to u diagnostikuje DELPHI jen jednu chybu na EGR. Netuí někdo co se to tam vlastně děje? Díky Vám za radu
|
|
06.08.2019 18:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3233003
|
|
jumep
|
|

|
je egr ventil a egr ventil na sani
vie sa pekne zlomit kablik toho ventilu (podtlakovy ventil nad kompresorom)
a tiez je obcas potrebne po vymene ten ventil naucit, pripadne podla rocniku upgradnut jednotku motora
je egr ventil a egr ventil na sani
vie sa pekne zlomit kablik toho ventilu (podtlakovy ventil nad kompresorom)
a tiez je obcas potrebne po vymene ten ventil naucit, pripadne podla rocniku upgradnut jednotku motora
|
|
10.08.2019 21:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3233553
|
|
asusasus
|
Město: Cirkvice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Jeste jednou dik za radu, musel se fakt egr ventil nahrat do jednotky
Jeste jednou dik za radu, musel se fakt egr ventil nahrat do jednotky
|
|
14.04.2025 19:05 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3391451
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 264 |
|
|
Ahoj, mam dotaz za kamarada. Zacalo mu obcas skubat auto, ztrati vykon na chvili. Je to na motoru 2.0 Hdi 103kw RHF, original egr ventil byl Delphi, zkusil ho vymenit za druhovyrobu Delphi a stav se jeste zhoril. Vratil ho tedy zpet. Chci se zeptat, zda nekdo ma na tomto motoru vyzkousenou nejakou znacku z druhosky, ktera funguje, slysel, ze Pierburg je v pohode, tak jestli ma nekdo osobni zkusenost. Diky.
Ahoj, mam dotaz za kamarada. Zacalo mu obcas skubat auto, ztrati vykon na chvili. Je to na motoru 2.0 Hdi 103kw RHF, original egr ventil byl Delphi, zkusil ho vymenit za druhovyrobu Delphi a stav se jeste zhoril. Vratil ho tedy zpet. Chci se zeptat, zda nekdo ma na tomto motoru vyzkousenou nejakou znacku z druhosky, ktera funguje, slysel, ze Pierburg je v pohode, tak jestli ma nekdo osobni zkusenost. Diky.
|
|
| |
|
|