 | |  |
23.10.2023 15:53 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3369923
|
|
Zbyňa3
|
Město: Šumperk, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 31 |
|

|
Nedá se někde objednat celý tento díl nový? Našel jsem pouze obrázek obrázek na jiné auto, ale nemůžu najít na C5 III 2011 ...
Nedá se někde objednat celý tento díl nový? Našel jsem pouze obrázek obrázek na jiné auto, ale nemůžu najít na C5 III 2011 ...
Přílohy: Screenshot_2023-10-23-15-41-55-202_com.android.chrome.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 383117b ) - Staženo:36x. |
|
16.12.2024 17:41 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3387952
|
|
AlexJ406
|
Město: Zlin, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím, také mě potkalo prosakující gufero na volantové hřídeli serva a nikde jsem tu ve vlákně nenašel informaci, že na vyřešení tohoto problému nemusí být vždy nutné povolovat nápravnici a vyndávat řízení ven. Stačilo pouze odpojit trubky, vyndat těsnící gumu z kabiny, odšroubovat vrchní část serva a vyndat to ven. Je tam málo místa, tak se to určitě nerozebírá a neskládá tak pohodlně, jako když je řízení venku, ale pro mě to byla určitě pohodlnější varianta, než vyndávat ven celé řízení. Vychází to tam na milimetry, ale alespoň u mé C5 II, 1.6 HDI to šlo. Nevím jestli jsem první, kdo to takto dělal, ale minimálně to tu nikdo nezmínil, tak se to může někomu hodit.
Zdravím, také mě potkalo prosakující gufero na volantové hřídeli serva a nikde jsem tu ve vlákně nenašel informaci, že na vyřešení tohoto problému nemusí být vždy nutné povolovat nápravnici a vyndávat řízení ven. Stačilo pouze odpojit trubky, vyndat těsnící gumu z kabiny, odšroubovat vrchní část serva a vyndat to ven. Je tam málo místa, tak se to určitě nerozebírá a neskládá tak pohodlně, jako když je řízení venku, ale pro mě to byla určitě pohodlnější varianta, než vyndávat ven celé řízení. Vychází to tam na milimetry, ale alespoň u mé C5 II, 1.6 HDI to šlo. Nevím jestli jsem první, kdo to takto dělal, ale minimálně to tu nikdo nezmínil, tak se to může někomu hodit.
Přílohy: 20241211_203422.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 2841881b ) - Staženo:28x. 20241211_203549.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 2491306b ) - Staženo:26x. 20241211_204025.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 2685337b ) - Staženo:26x. 20241211_204055.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 3225702b ) - Staženo:27x. |
|
18.12.2024 19:52 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3388051
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
AlexJ406 napsal(a): Zdravím, také mě potkalo prosakující gufero na volantové hřídeli serva a nikde jsem tu ve vlákně nenašel informaci, že na vyřešení tohoto problému nemusí být vždy nutné povolovat nápravnici a vyndávat řízení ven. Stačilo pouze odpojit trubky, vyndat těsnící gumu z kabiny, odšroubovat vrchní část serva a vyndat to ven. Je tam málo místa, tak se to určitě nerozebírá a neskládá tak pohodlně, jako když je řízení venku, ale pro mě to byla určitě pohodlnější varianta, než vyndávat ven celé řízení. Vychází to tam na milimetry, ale alespoň u mé C5 II, 1.6 HDI to šlo. Nevím jestli jsem první, kdo to takto dělal, ale minimálně to tu nikdo nezmínil, tak se to může někomu hodit.
Dělal jsem to tak 2x. Jednou na staré c5 a jednou na X7 .... Problém nastává, když je to u toho ložiska přirostlé korozí a nechce se to tam rozpůlit ....
Dělal jsem to tak 2x. Jednou na staré c5 a jednou na X7 .... Problém nastává, když je to u toho ložiska přirostlé korozí a nechce se to tam rozpůlit ....
|
|
| |
|
|