20.10.2024 10:10 -
Vybíjení baterie
|
3385744
|
|
Tondis
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahoj, mám problém s vybíjením baterie. Auto stojí déle jak den a dva a baterie je KO.
Baterie je originální z autorizovaného servisu, 3 měsíce stará. Alternátor je nově dělaný. Diagnostika nic neukazuje.
Zajímali by mě nejčastějí závady s vybíjením na C5, případně jestli je tu někdo, kdo ji něco takového to řeil. Vím, můe to být cokoliv, ale potřeboval bych poradit něco od čeho se odrazit a začít hledat chybu.
Ahoj, mám problém s vybíjením baterie. Auto stojí déle jak den a dva a baterie je KO.
Baterie je originální z autorizovaného servisu, 3 měsíce stará. Alternátor je nově dělaný. Diagnostika nic neukazuje.
Zajímali by mě nejčastějí závady s vybíjením na C5, případně jestli je tu někdo, kdo ji něco takového to řeil. Vím, můe to být cokoliv, ale potřeboval bych poradit něco od čeho se odrazit a začít hledat chybu.
|
|
20.10.2024 21:22 -
Re: Vybíjení baterie
|
3385757
|
|
Hanz 397
|
|
|
Předpokládám, e v autě je ve originální (ádná dodělávaná elektronika), v OBD zásuvce nemá třeba ELMa atd.
U jsem se setkal s tím, e byly KO vyhřívací rezistory v topení a nedovolili odpadnout relatkum, která je spínají. A to dokázalo vybít baterku. Ta relé bývají v dráku kolem baterky. Jsou tam tři v jedné krabičce a myslím i nějaká pojistka...
Předpokládám, e v autě je ve originální (ádná dodělávaná elektronika), v OBD zásuvce nemá třeba ELMa atd.
U jsem se setkal s tím, e byly KO vyhřívací rezistory v topení a nedovolili odpadnout relatkum, která je spínají. A to dokázalo vybít baterku. Ta relé bývají v dráku kolem baterky. Jsou tam tři v jedné krabičce a myslím i nějaká pojistka...
|
|
| |