Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 75 76 77 78
06.06.2024 22:34 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3380973
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já s bosalem také zkušenosti - nevím s jakým je to už dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spíš záleží na stavu ostatních komponentů
Všechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, že se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - už delší dobu běží technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Většinou dá max kolem 50000...

07.06.2024 18:53 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3381007
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Já s bosalem také zkušenosti - nevím s jakým je to už dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spíš záleží na stavu ostatních komponentů
Všechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, že se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - už delší dobu běží technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Většinou dá max kolem 50000...


No já mám na 3.0 HDI přes 50000km přejetý interval a upravený ( resetovaný ) interval -hodnoty dobré jen ,,překročený interval” - po tomto zákroku se jednotka ,, smířila “ s údaji , nehlásí žádné chyby , regeruje jako nový FAP , emise jako u nového FAPU ( téměř nulové hodnoty , výfuk čistý ) Na 150 je to trošku horší - některé jdou některé ne ( asi podle jednotky) ale vždy je důležité jaké hodnoty to vykazuje 🤗 Jinak se chystám předělat ten origo na dělený aby se dal klasicky čistit 🤫jsem šetřivý člověk a nechce se mi dát asi 60000,- za fap když nemusím

11.06.2024 23:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3381133
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
nejde o to po kolika ale jak ( ale jaké jsou hodnoty emisí) - když zresetuji hodnoty( nastavím že výměna FAP) nastaví si jednotka v mapě interval

Tak mohu doplnit svoji informaci o konkrétní výsledek ze včerejší STK a emisí: změřená kouřivost je 0,00 a koncovka výfuku je jako vždy absolutně čistá. Od výměny FAP jsem najel zatím jen 10000 km.

12.06.2024 19:40 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3381202
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
Tak mohu doplnit svoji informaci o konkrétní výsledek ze včerejší STK a emisí: změřená kouřivost je 0,00 a koncovka výfuku je jako vždy absolutně čistá. Od výměny FAP jsem najel zatím jen 10000 km.


Biturba nekouří 👍 ještě se mi nstalo aby byly problémi na emisích s biturbama ( a trílitrama)

25.08.2024 12:56 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3384272
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dnes na mně vyskočila hláška "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám že bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Než to vyhodilo hlášku tak regenerace byla každých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo že bylo auto bez výkonu a já myslel že to dělá turbo což možná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo že chce regenerovat ale už to nevyšlo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádrže že funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i když tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádrže jsou taky OK - a to až do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik

Dnes jsem si ještě všimnul že je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím že praskla a pak se snížil výkon a ucpal filtr, nebo je to až důsledek toho že se ucpal filtr a proto tlakem praskla?

díky

25.08.2024 21:16 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3384299
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
scratcher napsal(a):
Dnes na mně vyskočila hláška "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám že bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Než to vyhodilo hlášku tak regenerace byla každých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo že bylo auto bez výkonu a já myslel že to dělá turbo což možná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo že chce regenerovat ale už to nevyšlo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádrže že funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i když tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádrže jsou taky OK - a to až do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik

Dnes jsem si ještě všimnul že je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím že praskla a pak se snížil výkon a ucpal filtr, nebo je to až důsledek toho že se ucpal filtr a proto tlakem praskla?

díky


V prvé řadě oprav hadici smaž chyby a zkus to projet - ten FAP a chyba je důsledek - příčina ucpání ( pokud nebude chyba v aditivaci a proběhne nucenka tak potom koukni na hodnoty - teď to nemá cenu 😉

26.08.2024 08:57 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3384300
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
V prvé řadě oprav hadici smaž chyby a zkus to projet - ten FAP a chyba je důsledek - příčina ucpání ( pokud nebude chyba v aditivaci a proběhne nucenka tak potom koukni na hodnoty - teď to nemá cenu 😉


jj, hadici mám objednanou tak musím počkat až dorazí a uvidím. Když to vemu zpětně jak se to stalo, tak sem cítil za jízdy menší škubnutí ale to sem myslel že byla jen díra na silnici nebo tak a auto jelo pořád ještě OK (to možná ta hadice praskla). a pak když sem jel dál tak po nějaký době chtěl začít regenerovat a to vypadalo nadějně ale neprošlo to a pak se to snažilo ještě párkrát a to už pak hodil error o ucpání filtru a už byl nouzový režim a snížení výkonu. zatím díky

03.09.2024 11:10 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3384567
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak po výměně hadice to vypadá OK, regenerace proběhla sama po ujetí asi 50km. A hodnoty vypadají OK - jsou podobné jako v minulosti.
Co se ale neustále vrací je chyba P2408 víčko nádrže, prošel jsem kabely z něj až k PC aditivace a ty přerušené nejsou, takže hodnoty by měl ten PC dostávat. Když víčko vyndám tak měřím odpor 15ohm, když ho vrátím tak je 20kOhm (ale někde jsem četl že by měl být 165kOhm - jen nevím zda je to přímo k tomuto senzoru a není to pro jiný)?

|< < 1 ... 75 76 77 78


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator