| | |
06.12.2019 08:36 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250079
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Stejné mi říkal i DanV. S tím "sytičem", takže to nejspíše není závada, ale "vlastnost". Prý do pozdějších ročníků dávali i vývěvu jako u nafty. Dlouho jsem hledal, ale nakonec jsem jeden takový motor i našel. Bohužel se s tím tedy musím smířit a vždy raději počkat
Stejné mi říkal i DanV. S tím "sytičem", takže to nejspíše není závada, ale "vlastnost". Prý do pozdějších ročníků dávali i vývěvu jako u nafty. Dlouho jsem hledal, ale nakonec jsem jeden takový motor i našel. Bohužel se s tím tedy musím smířit a vždy raději počkat
Přílohy: Screenshot_2019-12-05-16-34-29-800.jpeg ( 456113b ) - |
|
06.12.2019 11:12 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250105
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Jardo vývěva tam není, neptej se mě jak je to možné,ale . Schavlně jsem se oblékl a šel se na to podívat. Z posilovače to jde jen na "náhubek" na sání. s tím ViNem by to chtělo ještě někoho se podívat jestli i on tam má v service tu vývěvu psanou.
Jardo mrkni na přilohy, fotil jsem jak připojení tak i nálitek na straně vačky kde má být vývěva
edit: tak jsem koukal i na jinou v6 která to nemá a podle vin je taky v nabídce a tedy možnost objednat.
Jardo vývěva tam není, neptej se mě jak je to možné,ale :nevim . Schavlně jsem se oblékl a šel se na to podívat. Z posilovače to jde jen na "náhubek" na sání.:nevim s tím ViNem by to chtělo ještě někoho se podívat jestli i on tam má v service tu vývěvu psanou.
Jardo mrkni na přilohy, fotil jsem jak připojení tak i nálitek na straně vačky kde má být vývěva
edit: tak jsem koukal i na jinou v6 která to nemá a podle vin je taky v nabídce a tedy možnost objednat.
Přílohy: vývěva.jpg ( 143780b ) - IMG_20191206_105410.jpg ( 2038643b ) - připojení posilovače IMG_20191206_105305.jpg ( 2106078b ) - strana vačky |
|
06.12.2019 11:31 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250118
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
děkuji
děkuji
|
|
08.12.2019 11:04 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250308
|
|
jumep
|
|
|
tiez hovoris ze ti to nerobi stale, tvrdy pedal je ze je bez podtlaku posilovac, ono ten ventil nestoji vela, ja by som ho vymenil na skusku
tiez hovoris ze ti to nerobi stale, tvrdy pedal je ze je bez podtlaku posilovac, ono ten ventil nestoji vela, ja by som ho vymenil na skusku
|
|
08.12.2019 12:09 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250320
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..taky si myslim
..taky si myslim
|
|
08.12.2019 17:49 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250447
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Dobrá dobrá, dám na rady zkušenějších. Zítra skočím do citroenu objednat ventil.
Dobrá dobrá, dám na rady zkušenějších. Zítra skočím do citroenu objednat ventil. :palec
|
|
05.02.2020 13:51 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3257601
|
|
fastarrow
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Ahojte, chtěl jsem se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím, že po výměně bzrdového třmenu šel pedál více dolů (což je asi logicke protože píste "chodil"). Nicméně když zašlápnu pedál velkou silou a mám na startováno, tak se pedal začne pomalu propadat. Jinak za běžného provozu to nepoznám.
Zajímavé je, že při vypnutém motoru se ten pedál nepropadá, nebo nejsem schopen vyvinout takovou sílu?
Bude vadný brzdový válec? Proč při vypnutém motoru se nepropadá a při nastartovaném ano? Nebo do toho zasahuje ABS a je problém tam?
- Nemám ESP.
- celé roky po vypnutí motoru se ztratí podtlak v posilovači brzd, takže funguje až když motor jede (toto neřeším)
- bzdy jsem znovu odvzdušnil (mechanicky). Byly bez vzduchu
Je to brzdovým válcem?
Nebo podtlakové ventilky?
Díky
Ahojte, chtěl jsem se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím, že po výměně bzrdového třmenu šel pedál více dolů (což je asi logicke protože píste "chodil"). Nicméně když zašlápnu pedál velkou silou a mám na startováno, tak se pedal začne pomalu propadat. Jinak za běžného provozu to nepoznám.
Zajímavé je, že při vypnutém motoru se ten pedál nepropadá, nebo nejsem schopen vyvinout takovou sílu?
Bude vadný brzdový válec? Proč při vypnutém motoru se nepropadá a při nastartovaném ano? Nebo do toho zasahuje ABS a je problém tam?
- Nemám ESP.
- celé roky po vypnutí motoru se ztratí podtlak v posilovači brzd, takže funguje až když motor jede (toto neřeším)
- bzdy jsem znovu odvzdušnil (mechanicky). Byly bez vzduchu
Je to brzdovým válcem?
Nebo podtlakové ventilky?
Díky
|
|
05.02.2020 15:49 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3257624
|
|
fastarrow
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 56 |
|
|
A žiješ ještě?? příspěvek z roku 2012 a mně to dělá teď to samé....
¨
tomikm napsal(a): nevím jak moc se ti pedál propadává, ale mě, když při stojím na brzdě a tlačím na ni silou, tak pedál klesne na podlahu, jako by propouštěl hl. brzd. válec. Kapalina mi neuniká, zavzdušněný okruh není. Dělá mi to celé 4roky, co auto mám. Brzdí perfektně, na STK jsou brzdy také skvělé, tak to neřeším. Nejsem až takový odborník na ABS, ale v duchu si říkám, že to asi takhle má být z výroby.
A žiješ ještě?? :-)))) příspěvek z roku 2012 a mně to dělá teď to samé....
¨
|
|
12.02.2020 22:20 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3259007
|
|
Daniels
|
Město: 38601, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Podělim se s vámi o svou zkušenost.
Měl sem ten samý problém, pokud byl motor studený tak se mi občas stalo, že byl brzdový pedál zcela tuhý ( téměř nešlo zastavit)
Po pročtení pár diskusi jsem vyměnil podtlakový ventil. Bohužel beze změny. Nakonec pomohlo vyměnit celé podtlakové čerpadlo a je po problému 🙂 Tak snad to nekomu pomůže.
Podělim se s vámi o svou zkušenost.
Měl sem ten samý problém, pokud byl motor studený tak se mi občas stalo, že byl brzdový pedál zcela tuhý ( téměř nešlo zastavit)
Po pročtení pár diskusi jsem vyměnil podtlakový ventil. Bohužel beze změny. Nakonec pomohlo vyměnit celé podtlakové čerpadlo a je po problému 🙂 Tak snad to nekomu pomůže.
|
|
20.04.2020 22:16 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3267013
|
|
vapnov
|
|
|
Prosím, měl bych dotaz k podtlakovýmu čerpadlu - vývěvě a jeho sítku. Pod ventilkem žádné nemám, nebo je někde až po sundání celého čerpadla ? Kdysi na jiném C5 jsem pumpu zkoušel sundat z vačky a vůbec mi sundat nešla. Jde mi o to, že ventilek dost cvaká a pumpa neudělá podtlak víc jak -0,6 bar a taky za dost dlouhou dobu cca 20 sekund.
Prosím, měl bych dotaz k podtlakovýmu čerpadlu - vývěvě a jeho sítku. Pod ventilkem žádné nemám, nebo je někde až po sundání celého čerpadla ? Kdysi na jiném C5 jsem pumpu zkoušel sundat z vačky a vůbec mi sundat nešla. Jde mi o to, že ventilek dost cvaká a pumpa neudělá podtlak víc jak -0,6 bar a taky za dost dlouhou dobu cca 20 sekund.
|
|
21.04.2020 10:30 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3267090
|
|
vapnov
|
|
|
po zhasnutí motoru to ještě minimálně dvakrát brzdí dobře, po nějaké době stání je brzda před stratem tvrdá a hned po nastartování se posilovač chytne (cca 2-4 vteřiny). Podtlak se v systému drží (měřeno za zásobníkem podtlaku před ventily na EGR a klapku), klesá dost pomalu, určitě víc jak pět minut, přesně jsem to neměřil.
Co mě ještě zarazilo je, že při běžícím motoru a sešlápnutí brzdy tlak klesne jen minimálně, ale po uvolnění pedálu klesne klidně o 0,1bar a trvá mu to tak pár vteřin než se vrátí tam kde byl. S tím sundáním vývěvy, je na to třeba víc síly po povolení dvou desítek z boku ?
po zhasnutí motoru to ještě minimálně dvakrát brzdí dobře, po nějaké době stání je brzda před stratem tvrdá a hned po nastartování se posilovač chytne (cca 2-4 vteřiny). Podtlak se v systému drží (měřeno za zásobníkem podtlaku před ventily na EGR a klapku), klesá dost pomalu, určitě víc jak pět minut, přesně jsem to neměřil.
Co mě ještě zarazilo je, že při běžícím motoru a sešlápnutí brzdy tlak klesne jen minimálně, ale po uvolnění pedálu klesne klidně o 0,1bar a trvá mu to tak pár vteřin než se vrátí tam kde byl. S tím sundáním vývěvy, je na to třeba víc síly po povolení dvou desítek z boku ?
|
|
14.05.2020 21:51 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3269890
|
|
vapnov
|
|
|
Díky za rady jruze, rozebral jsem to a sítko bylo v pohodě čisté, jen ten kdo to servisoval přede mnou byl asi extra pečlivka a dosedací plochy namazal nějakým černým silikonem který krom toho že na hliníku z 99% nedržel, se navíc vymáčknul i do toho kanálu k sítku - takže jako by ucpané bylo , podtlak je teď celkem ok 0,8 bar na volnoběh, a 0,9 v otáčkách. Myslím, že ty přesný dosedací plochy vůbec nedávají šanci tam nějaký tmel dávat. Ještě se zeptám na spojovací plochy pohonu vývěvy a váčky, na vývěvě je na nich vidět cca 0,5 mm opotřebení - vytlačení. Je to běžné ?
Díky za rady jruze, rozebral jsem to a sítko bylo v pohodě čisté, jen ten kdo to servisoval přede mnou byl asi extra pečlivka a dosedací plochy namazal nějakým černým silikonem který krom toho že na hliníku z 99% nedržel, se navíc vymáčknul i do toho kanálu k sítku - takže jako by ucpané bylo :-) , podtlak je teď celkem ok 0,8 bar na volnoběh, a 0,9 v otáčkách. Myslím, že ty přesný dosedací plochy vůbec nedávají šanci tam nějaký tmel dávat. Ještě se zeptám na spojovací plochy pohonu vývěvy a váčky, na vývěvě je na nich vidět cca 0,5 mm opotřebení - vytlačení. Je to běžné ?
|
|
28.08.2024 11:00 -
Re: po startu tvrdá brzda a nebrzdí
|
3384356
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím,
řeším stejnou věc na C5 III benzín 2.0 RFJ. Občas po nastartování je pedál tvrdý, jako bez posilovače.
Mám automat, takže nastartuji, sešlápnu brzdu (to vypadá vše OK), zařadím D, popojedu a brzdy prakticky nebrzdí. Děje se to jenom někdy, skoro mám pocit, že hlavně za velkého tepla. Dříve se to nestávalo, takže to není vlastnost (jak někdo naznačuje v předchozím vláknu), ale vada.
Podle serviceboxu je u benzínu 2.0 pouze brzdový válec, posilovač a přípojka podtlaku brzdy (trubkohadice) 4578H7 která se nedá objednat. Máte někdo nějaký nápad ?
Děkuji.
Zdravím,
řeším stejnou věc na C5 III benzín 2.0 RFJ. Občas po nastartování je pedál tvrdý, jako bez posilovače.
Mám automat, takže nastartuji, sešlápnu brzdu (to vypadá vše OK), zařadím D, popojedu a brzdy prakticky nebrzdí. Děje se to jenom někdy, skoro mám pocit, že hlavně za velkého tepla. Dříve se to nestávalo, takže to není vlastnost (jak někdo naznačuje v předchozím vláknu), ale vada.
Podle serviceboxu je u benzínu 2.0 pouze brzdový válec, posilovač a přípojka podtlaku brzdy (trubkohadice) 4578H7 která se nedá objednat. Máte někdo nějaký nápad ?
Děkuji.
|
|
| |
|
|