| | |
05.04.2019 18:22 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3214923
|
|
MartinP.
|
|
|
vdo,tohle je rt3
vdo,tohle je rt3
|
|
05.04.2019 20:29 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3214939
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vim ze je na obrazku RT3 ale nebylo jasne co mas v aute
ano vymenit to jde,ale musis vymenit kabelaz a LCD,radio musi byt VAN
vim ze je na obrazku RT3 ale nebylo jasne co mas v aute
ano vymenit to jde,ale musis vymenit kabelaz a LCD,radio musi byt VAN
|
|
05.04.2019 20:32 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3214940
|
|
MartinP.
|
|
|
takze komplet,schnanim nejakyho androida primo do c5 ale nic jsem nenasel
takze komplet,schnanim nejakyho androida primo do c5 ale nic jsem nenasel
|
|
28.01.2020 09:14 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256544
|
|
karoh
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Dobrý den, nemá někdo ve své soukromé sbírce schéma pinů na konektorech pro autorádio Clarion PU-230B (E), RD3-00, 286-9487-20, 96 466 553 ZK ??
Mám ho namontované ve své C5 I a chci ho nahradit jiným.
Děkuji mnohokrát - pokud někdo má, prosím zaslat na j.horak737@gmail.com
Dobrý den, nemá někdo ve své soukromé sbírce schéma pinů na konektorech pro autorádio Clarion PU-230B (E), RD3-00, 286-9487-20, 96 466 553 ZK ??
Mám ho namontované ve své C5 I a chci ho nahradit jiným.
Děkuji mnohokrát - pokud někdo má, prosím zaslat na j.horak737@gmail.com
|
|
28.01.2020 19:40 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256649
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to standartni zapojeni ISO konektoru
je to standartni zapojeni ISO konektoru
|
|
29.01.2020 06:33 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256695
|
|
karoh
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Děkuji za odpověď. Nejedná se mi vak ani tak o zapojení pro repro a napájení, ale hlavně o ovládaní z volantu.
Pokud toto zapojení máte, moc prosím, zalete na můj e-mail: j.horak737@gmail.com
Děkuji
Děkuji za odpověď. Nejedná se mi vak ani tak o zapojení pro repro a napájení, ale hlavně o ovládaní z volantu.
Pokud toto zapojení máte, moc prosím, zalete na můj e-mail: j.horak737@gmail.com
Děkuji
|
|
29.01.2020 07:05 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256697
|
|
NMC
|
|
|
.link.
https://www.c5club.cz/diskuze/single/3074498-re-neoriginalni-autoradio-do-c5-i/
|
|
11.11.2020 14:29 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3290193
|
|
tommy.bos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Kdy tak se jetě zkus zeptat tady: https://
Kdy tak se jetě zkus zeptat tady: https:// :D
|
|
27.07.2023 13:45 -
C5 I 2002 android radio
|
3365080
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Pěkný den vem,
Navazuji na diskusi
.link.
připojil sem si nové rádio s androidem a mám pár problémů
v rámci manuálu vidím popsané konektory ISO jako
A - TEL MUTE - nezapojeno
B - Data
C - Data/
D - +VAN
E - +12 SW
F - N.C. - nezapojeno
G - Back up
H - GND
připojil jsem nové android autoradio
A - nezapojeno na přechodce není drátek
B - nezapojeno na přechodce není drátek
C - nezapojeno na přechodce není drátek
D - lutá B+12V (je to správně?)
E - modrá ANT (je to správně?)
F - oranová ILL (není zapojeno v auto konektoru take to je jedno)
G - červená ACC (je to správně?)
H - černá GND (to je jasný)
jde mi o to e původní origo rádio se zapnulo a vypnulo v reakci na klíček
u nového to je ale tak, e se rádio zapne v podstatě při jakékoli změně na elektronice např (odemknutí auta dálkovým ovladačem) co pokud jde člověk k autu ok, ale při odchodu z auta to není příjemné, nevypne se ani v reakci na vytaení klíčku, ale a po rozpojení relátka po určité době kdy se vypne el v autě (je slyet cvaknutí)
mám předpokládám přehozeno nějaké napájení, ví někdo jaké je správné zapojení? abych nemusel měřit nebo dělat cestu pokus omyl?
druhá věc je jetě připojení ovládání z volantu, dráty Key1, Key2, Back z autorádia mám nyní nezapojeny a podle internetu by měly mít co dočinění právě s analogovým ovládáním na volantu, ví někdo jak?
třetí věc je e autorádio s androidem 12 má nějaké menu s údaji o vozidle, které hlásí e není připojené dá se nějak připojit?
Díky za rady
Pěkný den vem,
Navazuji na diskusi
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/660642-autoradio-s-cd-funkce-mute-pro-handsfree/
připojil sem si nové rádio s androidem a mám pár problémů
v rámci manuálu vidím popsané konektory ISO jako
A - TEL MUTE - nezapojeno
B - Data
C - Data/
D - +VAN
E - +12 SW
F - N.C. - nezapojeno
G - Back up
H - GND
připojil jsem nové android autoradio
A - nezapojeno na přechodce není drátek
B - nezapojeno na přechodce není drátek
C - nezapojeno na přechodce není drátek
D - lutá B+12V (je to správně?)
E - modrá ANT (je to správně?)
F - oranová ILL (není zapojeno v auto konektoru take to je jedno)
G - červená ACC (je to správně?)
H - černá GND (to je jasný)
jde mi o to e původní origo rádio se zapnulo a vypnulo v reakci na klíček
u nového to je ale tak, e se rádio zapne v podstatě při jakékoli změně na elektronice např (odemknutí auta dálkovým ovladačem) co pokud jde člověk k autu ok, ale při odchodu z auta to není příjemné, nevypne se ani v reakci na vytaení klíčku, ale a po rozpojení relátka po určité době kdy se vypne el v autě (je slyet cvaknutí)
mám předpokládám přehozeno nějaké napájení, ví někdo jaké je správné zapojení? abych nemusel měřit nebo dělat cestu pokus omyl?
druhá věc je jetě připojení ovládání z volantu, dráty Key1, Key2, Back z autorádia mám nyní nezapojeny a podle internetu by měly mít co dočinění právě s analogovým ovládáním na volantu, ví někdo jak?
třetí věc je e autorádio s androidem 12 má nějaké menu s údaji o vozidle, které hlásí e není připojené dá se nějak připojit?
Díky za rady :-)
Přílohy: chrome_0WOtyhlqqf.jpg ( 366527b ) - chrome_tOCwiAAGJi.jpg ( 192492b ) - chrome_xRAjh20QNg.png ( 901610b ) - |
|
29.07.2023 22:15 -
Re: C5 I 2002 android radio
|
3365162
|
|
NMC
|
|
|
Neoriginální rádio nemůe k C5 I napřímo připojit, potřebuje pasivní nebo aktivní redukci. Ve se řeilo ve vlákně:
.link.
Neoriginální rádio nemůe k C5 I napřímo připojit, potřebuje pasivní nebo aktivní redukci. Ve se řeilo ve vlákně:
https://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/167035-neoriginalni-autoradio-do-c5-i/10/
|
|
01.08.2023 09:00 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365284
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
díky za spojení diskuse .. větinu u jsem vyřeil .. pro ostatní změřil jsem, e je prohozen D,G lutá a červená, zbytek je asi správně.. dalí věc je e rádio se po 2minutách vytaení klíčku a poslední interakce s autem která dělá něco s elektřinou (např zamknutí) vypne, chápu tedy e pokud nepořídím adaptér je toto jediné moné chování, auto má kadopádně nějakou vlastní logiku s nakládání s elektřinou tzn jestli prohození vodičů něco zásadního udělalo je otázka
a jestli tedy správně chápu pokud bych koupil .link. s propojovacím kabelem .link. nedostanu kompletní canbus ale pouze ovládání z origo volantu, je to tak? nebo bude fungovat i něco dalího? Nejedná se tedy o canbus v pravém slova smyslu?
jetě tip s kamerou, červený drátek vedoucí v rámci dlouhého propojováku cinch a ke kameře jsem napojil na růový vodič s označením back na rádiu, po připojení následně sepne kameru viz obrázek, mohlo by se někomu hodit
díky za spojení diskuse :-) .. větinu u jsem vyřeil .. pro ostatní změřil jsem, e je prohozen D,G lutá a červená, zbytek je asi správně.. dalí věc je e rádio se po 2minutách vytaení klíčku a poslední interakce s autem která dělá něco s elektřinou (např zamknutí) vypne, chápu tedy e pokud nepořídím adaptér je toto jediné moné chování, auto má kadopádně nějakou vlastní logiku s nakládání s elektřinou tzn jestli prohození vodičů něco zásadního udělalo je otázka
a jestli tedy správně chápu pokud bych koupil https://www.carmedia.cz/adapter-ctspg006-ovladani-peugeot/ s propojovacím kabelem https://www.carmedia.cz/propojovaci-konektor-pro-adaptery-na-volant/ nedostanu kompletní canbus ale pouze ovládání z origo volantu, je to tak? nebo bude fungovat i něco dalího? Nejedná se tedy o canbus v pravém slova smyslu?
jetě tip s kamerou, červený drátek vedoucí v rámci dlouhého propojováku cinch a ke kameře jsem napojil na růový vodič s označením back na rádiu, po připojení následně sepne kameru viz obrázek, mohlo by se někomu hodit
Přílohy: chrome_Js7Z7237H2.png ( 367617b ) - |
|
01.08.2023 11:58 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365307
|
|
NMC
|
|
|
1. C5 I s rádiem komunikuje přes VAN, nikoli CAN bus
2. úkolem adaptéru Connects2 je dekódovat povely z VAN bus Citroenu do neoriginálního rádia přes standardní ISO konektor (na klíčkem spínané napětí 12V) a přes dalí nestandardizované konektory podle typu autorádia (ovládání od volantu). Pozor, na výstupu D z C5 je signál VAN sběrnice. Nejedná se u ádné "prohozené" napájení - viz připojený soubor.
Univerzální propojovací kabel by na ovládání z volantu mohl fungovat. Docela by mně to zajímalo, jestli Číňani drí nějaký standard. Mohl bys sem vloit schéma připojení, dodané s rádiem (pokud tedy ovládání od volantu má tvé rádio umoňovat)?
1. C5 I s rádiem komunikuje přes VAN, nikoli CAN bus
2. úkolem adaptéru Connects2 je dekódovat povely z VAN bus Citroenu do neoriginálního rádia přes standardní ISO konektor (na klíčkem spínané napětí 12V) a přes dalí nestandardizované konektory podle typu autorádia (ovládání od volantu). Pozor, na výstupu D z C5 je signál VAN sběrnice. Nejedná se u ádné "prohozené" napájení - viz připojený soubor.
Univerzální propojovací kabel by na ovládání z volantu mohl fungovat. Docela by mně to zajímalo, jestli Číňani drí nějaký standard. Mohl bys sem vloit schéma připojení, dodané s rádiem (pokud tedy ovládání od volantu má tvé rádio umoňovat)?
Přílohy: autoradio ISO.pdf ( 171410b ) - |
|
01.08.2023 23:35 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365426
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
1 asi chápu, ale proto se ptám na rozdíly, pro nemechanika je to sloitějí se do problematiky dostat, co tedy funguje přes tento konkrétní +VAN ví někdo? přes CAN bus chápu e řada aut umí posílat více informací tam i zpět, tady tedy jen s connects2 klíček a ovládání pod volantem nebo jetě něco?
2 změřil jsem červenej G - v pdf 7 - a je tam 12V i po 2minutách (o moc dýl jsem neměřil) tzn chápu e se jedná o stálé napětí, pak sem změřil lutej D v pdf 4 a tam je 12V jenom 2 minuty po poslední interakci s autem, tzn nejedná se o standardní zapojení kdy červenej je klíček a lutej je stálá baterka, ostatně tak je i označeno na koncovce k rádiu červenej je tam označenej jako - acc a lutej - B+12V, chápu e +VAN přenáí víc informací, a e "klíček" dělá a aktivní adaptér connects2, vyvstává otázka jaké je korektní zapojení bez aktivního adaptéru, logicky bych doel e je tedy "prohozeno" protoe +VAN se po 2 minutách vypne nejedná se tedy o stálé +12V .. jetě je teda otázka co je modrej E resp 5 - typicky se jedná asi o napájení antény, tady je to popsáno jako +12V SW - měřil sem to ale mám pocit e tam buď 12V nebylo nebo se to chovalo stejně jako +VAN teď u nevím asi to jetě přeměřím jak se v tom budu vrtat
ovládání z volantu se mi zatím nijak nepovedlo, přemýlím jestli se s tím budu trápit nebo pořídím nějaký univerzál, který se dá napojit bez connects2 (přece jen 1200 je víc jak 1/3 rádia ) dám tomu asi jetě pár dní, určitě by pomohlo jestli někdo nějak řeil tak přidat jak vyřeil
1 asi chápu, ale proto se ptám na rozdíly, pro nemechanika je to sloitějí se do problematiky dostat, co tedy funguje přes tento konkrétní +VAN ví někdo? přes CAN bus chápu e řada aut umí posílat více informací tam i zpět, tady tedy jen s connects2 klíček a ovládání pod volantem nebo jetě něco? :-)
2 změřil jsem červenej G - v pdf 7 - a je tam 12V i po 2minutách (o moc dýl jsem neměřil) tzn chápu e se jedná o stálé napětí, pak sem změřil lutej D v pdf 4 a tam je 12V jenom 2 minuty po poslední interakci s autem, tzn nejedná se o standardní zapojení kdy červenej je klíček a lutej je stálá baterka, ostatně tak je i označeno na koncovce k rádiu červenej je tam označenej jako - acc a lutej - B+12V, chápu e +VAN přenáí víc informací, a e "klíček" dělá a aktivní adaptér connects2, vyvstává otázka jaké je korektní zapojení bez aktivního adaptéru, logicky bych doel e je tedy "prohozeno" protoe +VAN se po 2 minutách vypne nejedná se tedy o stálé +12V .. jetě je teda otázka co je modrej E resp 5 - typicky se jedná asi o napájení antény, tady je to popsáno jako +12V SW - měřil sem to ale mám pocit e tam buď 12V nebylo nebo se to chovalo stejně jako +VAN teď u nevím asi to jetě přeměřím jak se v tom budu vrtat
ovládání z volantu se mi zatím nijak nepovedlo, přemýlím jestli se s tím budu trápit nebo pořídím nějaký univerzál, který se dá napojit bez connects2 (přece jen 1200 je víc jak 1/3 rádia :D ) dám tomu asi jetě pár dní, určitě by pomohlo jestli někdo nějak řeil tak přidat jak vyřeil :-)
Přílohy: iloveimg-compressed.zip ( 3710727b ) - android 1DIN piny |
|
02.08.2023 18:03 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365472
|
|
NMC
|
|
|
To autorádio vypadá docela chytře, má tam i vyvedenou CAN sběrnici, kterou ovem C5I pro rádio nepouívá. Má i vyvedené KEY-1 a KEY-2, take adaptér Connects2 by mohl fungovat. Ovem pokud adaptér nechce, tak jej musí stejně připojit přes drátovou redukci:
.link.
a přijde o klíčkem spínané napájení, take musí rádio vypínat ručně, protoe bude připojené pouze na permanentních 12V.
To autorádio vypadá docela chytře, má tam i vyvedenou CAN sběrnici, kterou ovem C5I pro rádio nepouívá. Má i vyvedené KEY-1 a KEY-2, take adaptér Connects2 by mohl fungovat. Ovem pokud adaptér nechce, tak jej musí stejně připojit přes drátovou redukci:
https://www.c5club.cz/profiles/NMC?kod=32&ids=NMC&gal=112380739#pc
a přijde o klíčkem spínané napájení, take musí rádio vypínat ručně, protoe bude připojené pouze na permanentních 12V.
|
|
24.06.2024 08:05 -
Neoriginální autorádio do C5 I
|
3381930
|
|
NMC
|
|
|
Pořídil jsem CarPlay autorádio na Aliexpresu od výrobce Podofo - známého dodavatele levných náhrad originálních autorádií. Velikost 1 DIN s předsunutým 6,9" IPC dotykovým displejem, systém Android. Namontováno do auta s pouitím adaptéru Connects2 a kabeláe pro čínská autorádia (Key1 + Key2). Zvuk solidní (vícepásmový ekvalizér), CarPlay z iPhone funguje přes USB i Bluetooth. RDS na rádiu OK. Ovládání od volantu se autorádio naučí z originální páčky pod volantem a funguje. Handsfree OK. Dodáno s couvací kamerou, ale tu jsem zatím nepouil. Měla by fungovat pomocí spínače zpátečky. Cena necelých 2000 Kč.
Zatím ve podle očekávání, uvidíme, jestli to vydrí.
Pořídil jsem CarPlay autorádio na Aliexpresu od výrobce Podofo - známého dodavatele levných náhrad originálních autorádií. Velikost 1 DIN s předsunutým 6,9" IPC dotykovým displejem, systém Android. Namontováno do auta s pouitím adaptéru Connects2 a kabeláe pro čínská autorádia (Key1 + Key2). Zvuk solidní (vícepásmový ekvalizér), CarPlay z iPhone funguje přes USB i Bluetooth. RDS na rádiu OK. Ovládání od volantu se autorádio naučí z originální páčky pod volantem a funguje. Handsfree OK. Dodáno s couvací kamerou, ale tu jsem zatím nepouil. Měla by fungovat pomocí spínače zpátečky. Cena necelých 2000 Kč.
Zatím ve podle očekávání, uvidíme, jestli to vydrí.
Přílohy: Podofo_CarPlay.JPG ( 413734b ) - Podofo_Radio.JPG ( 432363b ) - |
|
| |
|
|