| | |
03.02.2020 08:26 -
Re: Výměna motoru
|
3257119
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Dik, to se bude hodit. Koukam, ze u vsech modelu je pocitano max nejakych 17 hodin.
Dik, to se bude hodit. Koukam, ze u vsech modelu je pocitano max nejakych 17 hodin.
|
|
03.02.2020 12:20 -
Re: Výměna motoru
|
3257133
|
|
jruze
|
|
|
Tak mně vychází dem.montá motoru na x7 2.0HDI 8.30 HOD - normočas z pracovních postupů. tak já nevím
Tak mně vychází dem.montá motoru na x7 2.0HDI 8.30 HOD - normočas z pracovních postupů.;-) tak já nevím
|
|
03.02.2020 18:13 -
Re: Výměna motoru
|
3257298
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ja nakonec menil cely motor kus za kus, proto ten dotaz. Bohuzel servis, ac se tvari, ze citroeny zna, tak moc teda ne, takze jsem si moc nepomohl.
Kazdopadne vyreseno, podarilo se stahnout cenu za servis nekam do skoro rozumnych mezi, diky moc. Ted tedy musim resit problem s vysokym tlakem paliva, coz vede k nouzovemu rezimu, ale to zase v jinem vlakne..
Ja nakonec menil cely motor kus za kus, proto ten dotaz. Bohuzel servis, ac se tvari, ze citroeny zna, tak moc teda ne, takze jsem si moc nepomohl.
Kazdopadne vyreseno, podarilo se stahnout cenu za servis nekam do skoro rozumnych mezi, diky moc. Ted tedy musim resit problem s vysokym tlakem paliva, coz vede k nouzovemu rezimu, ale to zase v jinem vlakne.. :)
|
|
05.02.2020 12:00 -
Re: Výměna motoru
|
3257593
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Panove, jeste upresnim pro kompletni obrazek - dohromady servis odpracoval 46hod. V tom bylo nasledujici:
- diagnostika potkaneho motoru = demontaz hlavy
- po sehnani mnou noveho motoru demontaz stareho a nahozeni noveho
- vymena spojkove sady
- vymena naplni
- vymena pneu
Ta demontaz hlavy do doby, kdy se sehnal druhy motor bylo cca 12 hod, takze dalsi demontaz + montaz skutecne jim vysla na 30-35 hod. Stejne docela hodne.
Panove, jeste upresnim pro kompletni obrazek - dohromady servis odpracoval 46hod. V tom bylo nasledujici:
- diagnostika potkaneho motoru = demontaz hlavy
- po sehnani mnou noveho motoru demontaz stareho a nahozeni noveho
- vymena spojkove sady
- vymena naplni
- vymena pneu
Ta demontaz hlavy do doby, kdy se sehnal druhy motor bylo cca 12 hod, takze dalsi demontaz + montaz skutecne jim vysla na 30-35 hod. Stejne docela hodne.
|
|
05.02.2020 14:18 -
Re: Výměna motoru
|
3257608
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Klusee napsal(a): Ta demontaz hlavy do doby, kdy se sehnal druhy motor bylo cca 12 hod,
12,9 hodin píou v normočasech "kompletní výměna hlavy" - odstrojení, demontá, montá, nastrojení ...
12,9 hodin píou v normočasech "kompletní výměna hlavy" - odstrojení, demontá, montá, nastrojení ... ;-)
|
|
17.05.2022 22:01 -
Re: Výměna motoru
|
3340999
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ahojte, potrebujem poradi. Vyvrela mi chladiaca kvapalina, následne bolo odhalené e do vody tlakuje veža co2. Rozobrala sa hlava - tlakové skúky vporiadku-hlava rovná , taktie výmenník egr bol odskúaný. Dalo sa nové tesnenie, poskladalo sa to ale problém pretrváva naďalej. Co2 tlakuje do vody, voda je inak čistá bez oleja a olej bez vody. Má niekto skúsenos, ostáva u len blok motora? Ďakujem
Ahojte, potrebujem poradi. Vyvrela mi chladiaca kvapalina, následne bolo odhalené e do vody tlakuje veža co2. Rozobrala sa hlava - tlakové skúky vporiadku-hlava rovná , taktie výmenník egr bol odskúaný. Dalo sa nové tesnenie, poskladalo sa to ale problém pretrváva naďalej. Co2 tlakuje do vody, voda je inak čistá bez oleja a olej bez vody. Má niekto skúsenos, ostáva u len blok motora? Ďakujem
|
|
19.05.2022 13:09 -
Re: Výměna motoru
|
3341100
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Nikto nič? Aspoň či sú motory 4HT, 4HU, 4HR, 4H01 rovnaké a vhodne pre moje auto. Ďakujem
Nikto nič? Aspoň či sú motory 4HT, 4HU, 4HR, 4H01 rovnaké a vhodne pre moje auto. Ďakujem
|
|
08.04.2024 12:53 -
Re: Výměna motoru
|
3377856
|
|
NMC
|
|
|
Ahoj, pravděpodobně mi přeskočil rozvodový řemen. Pokud je motor potkaný, je ve hře i výměna motoru. Motor je 1,8i r.v.2001 a má kód 6FZ. Vzhledem k tomu, e moc těchto motorů z C5 v inzerci není, dal by se pouít 6FZ z Xsary? Těch je k dispozici poměrně dost.
Ahoj, pravděpodobně mi přeskočil rozvodový řemen. Pokud je motor potkaný, je ve hře i výměna motoru. Motor je 1,8i r.v.2001 a má kód 6FZ. Vzhledem k tomu, e moc těchto motorů z C5 v inzerci není, dal by se pouít 6FZ z Xsary? Těch je k dispozici poměrně dost.
|
|
09.04.2024 11:03 -
Re: Výměna motoru
|
3377918
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
To se jetě vyplatí do tak starého auta ?
To se jetě vyplatí do tak starého auta ?
|
|
09.04.2024 13:46 -
Re: Výměna motoru
|
3377925
|
|
NMC
|
|
|
Tak otázka nestojí. Přítelkyně zamítla likvidaci auta bez pokusu o vzkříení. A navíc jednoduché benzíny stoupají na ceně (alespoň pro mě), auto není rezavé, hydraulika OK. Určitě se to pro normálního člověka nevyplatí, ale nové stroje obsahují takové nesmysly, e se mi z nich nedělá dobře. A navíc na nové nemám a ojeté bych řeil zase od začátku.
Prosím, jestli někdo ví něco bliího o kompatibilitě 6FZ z C5 a Xsary - přivítám jakoukoli informaci.
Tak otázka nestojí. Přítelkyně zamítla likvidaci auta bez pokusu o vzkříení. A navíc jednoduché benzíny stoupají na ceně (alespoň pro mě), auto není rezavé, hydraulika OK. Určitě se to pro normálního člověka nevyplatí, ale nové stroje obsahují takové nesmysly, e se mi z nich nedělá dobře. A navíc na nové nemám a ojeté bych řeil zase od začátku.
Prosím, jestli někdo ví něco bliího o kompatibilitě 6FZ z C5 a Xsary - přivítám jakoukoli informaci.
|
|
09.04.2024 22:24 -
Re: Výměna motoru
|
3377941
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vzhledem k tomu, e kód motoru je stejný, tak by mělo být i elezo. Samozřejmě, budou jiné dráky, asi i některé periferie a můe být i jiné řízení toho motoru, ale elezo bude určitě stejné...
Vzhledem k tomu, e kód motoru je stejný, tak by mělo být i elezo. Samozřejmě, budou jiné dráky, asi i některé periferie a můe být i jiné řízení toho motoru, ale elezo bude určitě stejné...
|
|
| |
|
|