| | |
09.02.2019 19:53 -
Dekarbonizace motoru
|
3206784
|
|
pavouk77
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
pánové dotaz narazil jsem na to to .link.
jaký je vá názor nejsou to je vyhozené peníze ?
pánové dotaz narazil jsem na to to https://dekarbonizacecz.cz/
jaký je vá názor nejsou to je vyhozené peníze ?
|
|
09.02.2019 20:55 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206793
|
|
oprasnik
|
|
|
U podle webu bych té firmě nevěřil. Chyby v četině netoleruji a firma která si nedá udělat korekci webu,nemá mou důvěru.Jakou asi můe odvádět práci? Z chemického hlediska je to blbost. Motor na to není stavěný. To můj názor
U podle webu bych té firmě nevěřil. Chyby v četině netoleruji a firma která si nedá udělat korekci webu,nemá mou důvěru.Jakou asi můe odvádět práci? Z chemického hlediska je to blbost. Motor na to není stavěný. To můj názor
|
|
10.02.2019 08:28 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206865
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Mě by zajímalo jak to funguje, jak vlastně ty usazeniny z toho dostanou, a kam se třeba ten bordel z ventilů dostane. Snad to neproenou spalovacím prostorem ve válcích. Podle mne je to zase lákadlo na hloupé aby z nich vytáhli peníze.
Mě by zajímalo jak to funguje, jak vlastně ty usazeniny z toho dostanou, a kam se třeba ten bordel z ventilů dostane. Snad to neproenou spalovacím prostorem ve válcích. Podle mne je to zase lákadlo na hloupé aby z nich vytáhli peníze.
|
|
10.02.2019 13:42 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206882
|
|
tief
|
|
|
Je to ptakovina, stejne muzes sam strikat do sani vodu rozprasovacem a zauctovat si to podle velikosti motoru a za prachy co si zaplatis jit do hezke restaurace Jinak cela ta stranka je blabol ...
Je to ptakovina, stejne muzes sam strikat do sani vodu rozprasovacem :) a zauctovat si to podle velikosti motoru :) a za prachy co si zaplatis jit do hezke restaurace :) Jinak cela ta stranka je blabol ...
|
|
11.02.2019 13:54 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206969
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Pri kazdem tankovani pridat 2T olej(mineral nebo polosynt low smoke)pomer 1:200 a problem s krarbonem nemas!
Pri kazdem tankovani pridat 2T olej(mineral nebo polosynt low smoke)pomer 1:200 a problem s krarbonem nemas!;-)
|
|
11.02.2019 14:40 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206972
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
pavouk77 napsal(a): pánové dotaz narazil jsem na to to .link.
jaký je vá názor nejsou to je vyhozené peníze ?
V podstatě stejná věc se řeila zde: (jen se to ti zloději snaí prodat jiným způsobem, pod upravenou legendou). .link.
Citace z jejich stránek: "Kdy přidáme kyslíko-vodíkový plyn do spalovacího procesu ve válcích, vytvoříme čistou, bohatou palivovou směs." ehm... kyslíko-vodíkový plyn, tedy vodní páru? (ji psal tief) To jsou fakt borci, e tím opláchnou i turbo.
Kupuj poctivě aditivovanou naftu, kdy by ti to bylo málo, přidávej jetě aditiva, např. VIF a určitě té vnitřní "čistotě" motoru prospěje mnohem více, ne tihle arlatáni.
V podstatě stejná věc se řeila zde: (jen se to ti zloději snaí prodat jiným způsobem, pod upravenou legendou). http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2480971-vodik/
Citace z jejich stránek: "Kdy přidáme kyslíko-vodíkový plyn do spalovacího procesu ve válcích, vytvoříme čistou, bohatou palivovou směs." ehm... kyslíko-vodíkový plyn, tedy vodní páru? (ji psal tief) To jsou fakt borci, e tím opláchnou i turbo. :D
Kupuj poctivě aditivovanou naftu, kdy by ti to bylo málo, přidávej jetě aditiva, např. VIF a určitě té vnitřní "čistotě" motoru prospěje mnohem více, ne tihle arlatáni.
|
|
11.02.2019 15:32 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3206985
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jetě bych k tomu vodíku přidal ten zázračný magnet na hadici s palivem a bude to teprve dokonalý vůz co jezdí za minium paliva 🤣
.link.
Jetě bych k tomu vodíku přidal ten zázračný magnet na hadici s palivem a bude to teprve dokonalý vůz co jezdí za minium paliva 🤣
https://101offers.eu/products/zc/24/fusion_fuelsaver/1/index.html
|
|
11.02.2019 18:59 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3207058
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Dekarbonizace se provádí speciální látkou zvanou Dihydrogen monoxid vstřikovanou ve formě aerosolu do sání motoru. Je to velice nebezpečná látka, v některých případech můe i zabíjet, manipulace s ní vyaduje velkou opatrnost!!! Kadoročně je příčinou úmrtí mnoha lidí ...
Dekarbonizace se provádí speciální látkou zvanou Dihydrogen monoxid vstřikovanou ve formě aerosolu do sání motoru. Je to velice nebezpečná látka, v některých případech můe i zabíjet, manipulace s ní vyaduje velkou opatrnost!!! Kadoročně je příčinou úmrtí mnoha lidí ... ;-) :-p :-d
|
|
16.01.2021 17:10 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3296914
|
|
Lion
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Přidám svoji zkuenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neproel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkuenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , e to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých reimech otáček. U během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestoe jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a prunosti. Měřením emisí jsem proel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepila take jsem byl velmi spokojen.
Jene : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čitění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjitěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjitěna naraená pička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řeil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, e se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. A bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor lapal jak hodinky. Tolik moje zkuenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... Pokud to někdo chce pouít tak preventivně u motoru s niím nájezdem ne se vytvoří vrstva karbonu.
Přidám svoji zkuenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neproel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkuenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , e to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých reimech otáček. U během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestoe jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a prunosti. Měřením emisí jsem proel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepila take jsem byl velmi spokojen.
Jene : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čitění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjitěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjitěna naraená pička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řeil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, e se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. A bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor lapal jak hodinky. Tolik moje zkuenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... :-(((( Pokud to někdo chce pouít tak preventivně u motoru s niím nájezdem ne se vytvoří vrstva karbonu.
|
|
18.01.2021 09:42 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3297067
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tady na tom motoru nebyla dekarbonizace dělaná nikdy a na skoro 300000 to není úplně zadělaný... 🤔
Stačí to, co pořád vem říkám. S autem jezdit... Ono od toho vlastně je.
Jen tak mimochodem je to 1,6THP...
Tady na tom motoru nebyla dekarbonizace dělaná nikdy a na skoro 300000 to není úplně zadělaný... 🤔
Stačí to, co pořád vem říkám. S autem jezdit... Ono od toho vlastně je.
Jen tak mimochodem je to 1,6THP...
Přílohy: IMG_20201215_214930.jpg ( 1963361b ) - IMG_20201215_214959.jpg ( 1659916b ) - |
|
19.01.2021 21:36 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3297468
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Lion napsal(a): Přidám svoji zkuenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neproel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkuenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , e to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých reimech otáček. U během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestoe jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a prunosti. Měřením emisí jsem proel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepila take jsem byl velmi spokojen.
Jene : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čitění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjitěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjitěna naraená pička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řeil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, e se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. A bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor lapal jak hodinky. Tolik moje zkuenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... Pokud to někdo chce pouít tak preventivně u motoru s niím nájezdem ne se vytvoří vrstva karbonu.
A krom toho braglu, cos popsal, ten karbon logicky musí pokračovat do katalyzátoru a DPF.
Jediná dekarbonizace, které bych byl ochoten věřit, je ta, jak prská čistící médium do zavřených válců a vdy ten bordel odsaje.
Ale neslyel jsem zatím ádné přímé zkuenosti a já pokusy dělat nebudu
Tak jestli někdo máte zkuenosti, doplňte
A krom toho braglu, cos popsal, ten karbon logicky musí pokračovat do katalyzátoru a DPF.
Jediná dekarbonizace, které bych byl ochoten věřit, je ta, jak prská čistící médium do zavřených válců a vdy ten bordel odsaje.
Ale neslyel jsem zatím ádné přímé zkuenosti a já pokusy dělat nebudu:)
Tak jestli někdo máte zkuenosti, doplňte:)
|
|
21.01.2021 19:34 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3297649
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Já na tom byl asi před 3 roky-jak se tu psalo napojili přístroj co vyvíjí nějakou páru a ta se tlačí za filtrem do sání při různých otáčkách motoru.Popravdě nebyl poznat extra rozdíl před a po "aplikaci".Při cestě zpět mi odela klima take jsem řeil něo jiného .Moná jak tu někdo zmínil napojit na diagnostiku nebo předem udělat měření emisí a po vyčitění motoru to poměřit znovu a porovnat.U hodně starých aut bych to asi neriskoval právě skrz to e se můe odloupnout kousek karbonu a udělat paseku v motoru.Ikdy mi kluci tvrdili e to ten karbon rozeere a z výfuku vyjde ve skupenství plynném
Já na tom byl asi před 3 roky-jak se tu psalo napojili přístroj co vyvíjí nějakou páru a ta se tlačí za filtrem do sání při různých otáčkách motoru.Popravdě nebyl poznat extra rozdíl před a po "aplikaci".Při cestě zpět mi odela klima take jsem řeil něo jiného :D .Moná jak tu někdo zmínil napojit na diagnostiku nebo předem udělat měření emisí a po vyčitění motoru to poměřit znovu a porovnat.U hodně starých aut bych to asi neriskoval právě skrz to e se můe odloupnout kousek karbonu a udělat paseku v motoru.Ikdy mi kluci tvrdili e to ten karbon rozeere a z výfuku vyjde ve skupenství plynném :-d
|
|
21.01.2021 22:04 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3297664
|
|
Cert
|
|
|
Dekarbonizace Tec 2000 vyřadit nádr do jiné baňky ponořit podávací čerpadlo s tím Tec nechat na volnoběh celý 0.5l cca 35 min samozřejmě propojit přívodní se zpáteční hadicí do nádre já tedy jetě na konci dolevam 0.3dcl vifu tak e to běí asi 45 min korekce vstřiku stejne a to 2 byli na odpis dal jsem to na YouTube
A ten kdo říká e RHR 2.0 16V HDI 100kw 2006 nemá podávací čerpadlo tak le já ho včera měnil mám teda PC siemens ale prostě tam je
Dekarbonizace Tec 2000 vyřadit nádr do jiné baňky ponořit podávací čerpadlo s tím Tec nechat na volnoběh celý 0.5l cca 35 min samozřejmě propojit přívodní se zpáteční hadicí do nádre já tedy jetě na konci dolevam 0.3dcl vifu tak e to běí asi 45 min korekce vstřiku stejne a to 2 byli na odpis dal jsem to na YouTube
A ten kdo říká e RHR 2.0 16V HDI 100kw 2006 nemá podávací čerpadlo tak le já ho včera měnil mám teda PC siemens ale prostě tam je
|
|
22.01.2021 12:51 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3297698
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Cert napsal(a): Dekarbonizace Tec 2000 vyřadit nádr do jiné baňky ponořit podávací čerpadlo s tím Tec nechat na volnoběh celý 0.5l cca 35 min samozřejmě propojit přívodní se zpáteční hadicí do nádre já tedy jetě na konci dolevam 0.3dcl vifu tak e to běí asi 45 min korekce vstřiku stejne a to 2 byli na odpis dal jsem to na YouTube
A ten kdo říká e RHR 2.0 16V HDI 100kw 2006 nemá podávací čerpadlo tak le já ho včera měnil mám teda PC siemens ale prostě tam je
Lidi, já si nemůu pomoci, ale tohle je typické chování "internetového trolla".
Čerstvý účet, hned okomentováno co lo. A vechno blbě tak, aby pozvedl pár lidí ze idle.
Ty blbosti píe záměrně. Asi bych mu přikrtil přívod, a si jde opruzovat jinam. Třeba na Facebook, tam jich úřaduje dostatečné mnoství, ve kterém se hravě ztratí.
Lidi, já si nemůu pomoci, ale tohle je typické chování "internetového trolla". :-((((
Čerstvý účet, hned okomentováno co lo. A vechno blbě tak, aby pozvedl pár lidí ze idle.
Ty blbosti píe záměrně. Asi bych mu přikrtil přívod, a si jde opruzovat jinam. Třeba na Facebook, tam jich úřaduje dostatečné mnoství, ve kterém se hravě ztratí.
|
|
15.02.2024 12:13 -
Re: Dekarbonizace motoru
|
3374931
|
|
Avenger1
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Caute, uvazujem o dekarbonizacii vodikom. Snazim sa zistit o tom co najviac, tu na fore o tom moc nepisete.
Mam C5 III kombi rocnik 2011, 175 000km, 2.0TDI 120kw 163k, mam na tom chip na 130kw , krutiaci z 340 na 410 NM. Pred dvomi rokmi som len len ze presiel cez Emisnu.
V par servisoch uz pouzivaju vodikovy mechanizmus slovenskej firmy na dekarbonizaciu, co by vzhladom k tomu ako to funguje nemusel byt velky risk.
Tu prikladam video: .link. a .link.
Mate niekto realnu skusenost s tymto? V citroene v servise ked som sa na to pytal tak vravel ze pri tomto najazde by este nemusel byt motor nejak zaneseny karbonom, aj ked si myslim ze isto tam daco je.
Zvazujem to, ale zisli by sa mi nejake rady od vas ak mate nejake infosky k tomu.
Caute, uvazujem o dekarbonizacii vodikom. Snazim sa zistit o tom co najviac, tu na fore o tom moc nepisete.
Mam C5 III kombi rocnik 2011, 175 000km, 2.0TDI 120kw 163k, mam na tom chip na 130kw , krutiaci z 340 na 410 NM. Pred dvomi rokmi som len len ze presiel cez Emisnu.
V par servisoch uz pouzivaju vodikovy mechanizmus slovenskej firmy na dekarbonizaciu, co by vzhladom k tomu ako to funguje nemusel byt velky risk.
Tu prikladam video: https://www.youtube.com/watch?v=0thWRSPa5Nk a https://www.youtube.com/watch?v=RCYOuWZAo_M
Mate niekto realnu skusenost s tymto? V citroene v servise ked som sa na to pytal tak vravel ze pri tomto najazde by este nemusel byt motor nejak zaneseny karbonom, aj ked si myslim ze isto tam daco je.
Zvazujem to, ale zisli by sa mi nejake rady od vas ak mate nejake infosky k tomu.
|
|
| |
|
|