Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Dekarbonizace motoru
09.02.2019 19:53 - Dekarbonizace motoru 3206784
pavouk77
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 18
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pánové dotaz narazil jsem na to to .link.
jaký je vᚠnázor nejsou to je vyhozené peníze ?

09.02.2019 20:55 - Re: Dekarbonizace motoru 3206793
oprasnik
Město: Nova Vcelnice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Už podle webu bych té firmě nevěřil. Chyby v češtině netoleruji a firma která si nedá udělat korekci webu,nemá mou důvěru.Jakou asi může odvádět práci? Z chemického hlediska je to blbost. Motor na to není stavěný. To můj názor

10.02.2019 08:28 - Re: Dekarbonizace motoru 3206865
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mě by zajímalo jak to funguje, jak vlastně ty usazeniny z toho dostanou, a kam se třeba ten bordel z ventilů dostane. Snad to neproženou spalovacím prostorem ve válcích. Podle mne je to zase lákadlo na hloupé aby z nich vytáhli peníze.

10.02.2019 11:42 - Re: Dekarbonizace motoru 3206875
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Mě by zajímalo jak to funguje, jak vlastně ty usazeniny z toho dostanou, a kam se třeba ten bordel z ventilů dostane. Snad to neproženou spalovacím prostorem ve válcích. Podle mne je to zase lákadlo na hloupé aby z nich vytáhli peníze.


Něco jsem zaslechl že se to dělá ale je na to nějaké zařízeníčko a čistí to nělakou sodou (jen z doslechu nic bližšího nevím)

10.02.2019 13:42 - Re: Dekarbonizace motoru 3206882
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Je to ptakovina, stejne muzes sam strikat do sani vodu rozprasovacem a zauctovat si to podle velikosti motoru a za prachy co si zaplatis jit do hezke restaurace Jinak cela ta stranka je blabol ...

11.02.2019 13:54 - Re: Dekarbonizace motoru 3206969
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pri kazdem tankovani pridat 2T olej(mineral nebo polosynt low smoke)pomer 1:200 a problem s krarbonem nemas!

11.02.2019 14:40 - Re: Dekarbonizace motoru 3206972
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
pavouk77 napsal(a):
pánové dotaz narazil jsem na to to .link.
jaký je vᚠnázor nejsou to je vyhozené peníze ?


V podstatě stejná věc se řešila zde: (jen se to ti zloději snaží prodat jiným způsobem, pod upravenou legendou). .link.

Citace z jejich stránek: "Když přidáme kyslíko-vodíkový plyn do spalovacího procesu ve válcích, vytvoříme čistou, bohatou palivovou směs." ehm... kyslíko-vodíkový plyn, tedy vodní páru? (již psal tief) To jsou fakt borci, že tím opláchnou i turbo.

Kupuj poctivě aditivovanou naftu, když by ti to bylo málo, přidávej ještě aditiva, např. VIF a určitě té vnitřní "čistotě" motoru prospěješ mnohem více, než tihle šarlatáni.

11.02.2019 15:32 - Re: Dekarbonizace motoru 3206985
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ještě bych k tomu vodíku přidal ten zázračný magnet na hadici s palivem a bude to teprve dokonalý vůz co jezdí za minium paliva 🤣
.link.

11.02.2019 18:59 - Re: Dekarbonizace motoru 3207058
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dekarbonizace se provádí speciální látkou zvanou Dihydrogen monoxid vstřikovanou ve formě aerosolu do sání motoru. Je to velice nebezpečná látka, v některých případech může i zabíjet, manipulace s ní vyžaduje velkou opatrnost!!! Každoročně je příčinou úmrtí mnoha lidí ...

16.01.2021 17:10 - Re: Dekarbonizace motoru 3296914
Lion
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Přidám svoji zkušenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neprošel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkušenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , že to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých režimech otáček. Už během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestože jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a pružnosti. Měřením emisí jsem prošel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepšila takže jsem byl velmi spokojen.
Jenže : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čištění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjištěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjištěna naražená špička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řešil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, že se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. Až bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor šlapal jak hodinky. Tolik moje zkušenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... Pokud to někdo chce použít tak preventivně u motoru s nižším nájezdem než se vytvoří vrstva karbonu.

18.01.2021 09:42 - Re: Dekarbonizace motoru 3297067
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tady na tom motoru nebyla dekarbonizace dělaná nikdy a na skoro 300000 to není úplně zadělaný... 🤔
Stačí to, co pořád všem říkám. S autem jezdit... Ono od toho vlastně je.
Jen tak mimochodem je to 1,6THP...

Přílohy:
IMG_20201215_214930.jpg ( 1963361b ) -
IMG_20201215_214959.jpg ( 1659916b ) -

19.01.2021 21:36 - Re: Dekarbonizace motoru 3297468
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 310
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Lion napsal(a):
Přidám svoji zkušenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neprošel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkušenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , že to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých režimech otáček. Už během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestože jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a pružnosti. Měřením emisí jsem prošel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepšila takže jsem byl velmi spokojen.
Jenže : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čištění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjištěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjištěna naražená špička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řešil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, že se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. Až bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor šlapal jak hodinky. Tolik moje zkušenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... Pokud to někdo chce použít tak preventivně u motoru s nižším nájezdem než se vytvoří vrstva karbonu.


A krom toho braglu, cos popsal, ten karbon logicky musí pokračovat do katalyzátoru a DPF.

Jediná dekarbonizace, které bych byl ochoten věřit, je ta, jak prská čistící médium do zavřených válců a vždy ten bordel odsaje.

Ale neslyšel jsem zatím žádné přímé zkušenosti a já pokusy dělat nebudu
Tak jestli někdo máte zkušenosti, doplňte

21.01.2021 19:34 - Re: Dekarbonizace motoru 3297649
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já na tom byl asi před 3 roky-jak se tu psalo napojili přístroj co vyvíjí nějakou páru a ta se tlačí za filtrem do sání při různých otáčkách motoru.Popravdě nebyl poznat extra rozdíl před a po "aplikaci".Při cestě zpět mi odešla klima takže jsem řešil něo jiného .Možná jak tu někdo zmínil napojit na diagnostiku nebo předem udělat měření emisí a po vyčištění motoru to poměřit znovu a porovnat.U hodně starých aut bych to asi neriskoval právě skrz to že se může odloupnout kousek karbonu a udělat paseku v motoru.Ikdyž mi kluci tvrdili že to ten karbon rozežere a z výfuku vyjde ve skupenství plynném

21.01.2021 22:04 - Re: Dekarbonizace motoru 3297664
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Dekarbonizace Tec 2000 vyřadit nádrž do jiné baňky ponořit podávací čerpadlo s tím Tec nechat na volnoběh celý 0.5l cca 35 min samozřejmě propojit přívodní se zpáteční hadicí do nádrže já tedy ještě na konci dolevam 0.3dcl vifu tak že to běží asi 45 min korekce vstřiku stejne a to 2 byli na odpis dal jsem to na YouTube

A ten kdo říká že RHR 2.0 16V HDI 100kw 2006 nemá podávací čerpadlo tak lže já ho včera měnil mám teda PC siemens ale prostě tam je

22.01.2021 12:51 - Re: Dekarbonizace motoru 3297698
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Dekarbonizace Tec 2000 vyřadit nádrž do jiné baňky ponořit podávací čerpadlo s tím Tec nechat na volnoběh celý 0.5l cca 35 min samozřejmě propojit přívodní se zpáteční hadicí do nádrže já tedy ještě na konci dolevam 0.3dcl vifu tak že to běží asi 45 min korekce vstřiku stejne a to 2 byli na odpis dal jsem to na YouTube

A ten kdo říká že RHR 2.0 16V HDI 100kw 2006 nemá podávací čerpadlo tak lže já ho včera měnil mám teda PC siemens ale prostě tam je


Lidi, já si nemůžu pomoci, ale tohle je typické chování "internetového trolla".

Čerstvý účet, hned okomentováno co šlo. A všechno blbě tak, aby pozvedl pár lidí ze židle.
Ty blbosti píše záměrně. Asi bych mu přiškrtil přívod, a si jde opruzovat jinam. Třeba na Facebook, tam jich úřaduje dostatečné množství, ve kterém se hravě ztratí.

15.02.2024 12:13 - Re: Dekarbonizace motoru 3374931
Avenger1
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 29

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Caute, uvazujem o dekarbonizacii vodikom. Snazim sa zistit o tom co najviac, tu na fore o tom moc nepisete.
Mam C5 III kombi rocnik 2011, 175 000km, 2.0TDI 120kw 163k, mam na tom chip na 130kw , krutiaci z 340 na 410 NM. Pred dvomi rokmi som len len ze presiel cez Emisnu.
V par servisoch uz pouzivaju vodikovy mechanizmus slovenskej firmy na dekarbonizaciu, co by vzhladom k tomu ako to funguje nemusel byt velky risk.
Tu prikladam video: .link. a .link.

Mate niekto realnu skusenost s tymto? V citroene v servise ked som sa na to pytal tak vravel ze pri tomto najazde by este nemusel byt motor nejak zaneseny karbonom, aj ked si myslim ze isto tam daco je.
Zvazujem to, ale zisli by sa mi nejake rady od vas ak mate nejake infosky k tomu.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator