| | |
16.11.2023 16:59 -
problemy s com2000
|
3370853
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
prestaly me fungovat vsechny prepinace pod volantem....vyvijelo se to postupne....nejprve blbla packa blinkru, prepinac obrysu/tlumenych..byly odrene kontakty..vyreseno trvalym spojenim polohy 0 a aktivace denniho sviceni. Chvili byl klid. Po case behem jizdy zacala poblikavat tlumeny svetla a zacalo se ozyvat "priskrceny" pipani comu2000 po dobu poblikavani. Trvalo treba 1-2 vteriny a potom zase klid 1 den. Interval se zkracoval az chrceni pipaku bylo trvale a umrely vsechny packy pod volantem. Musel jsem vypnout motor. Od te doby jsou packy na 90% mrtve..presneji kdyz neni klic ve spinacce anebo je v pozici 0...tak jde rozsvitit dalkove, zapnout obrys a tlumene svetla/ propojka zrusena/, jednotlive otrit predni sklo, jde ovladat radio a pocitac...ALE nejde setrit zadni sklo a nejdou ostrikovace......vse prestane fungovat, kdyz se klic otoci do pozice 1 a 2 ..pak nefunguje NIC. Navic po vypnuti motoru na dele jak 1-2 hodiny nejde nastartovat. Starter toci, ale motor nenaskoci..obcas napise immobilisser faulty....musi se klic vytahnout...zamcit/odemcit a potom uz naskoci normalne. Po vypnuti motoru,klic zustane v pozici 0..stale packy nefunguji. Jakmile se klic vytahne..ve spinacce cvakne/mechanicky...z commu se ozve gong jako kdyz se aktivuje automatika na svetla a sterace se presunou do pozice na vymenu steracu...jdou packou vratit. Diagnostika rika, ze bez klice comm2000 nevykazuje zadnou zavadu a BSI ho take vidi a je bez chyb. Lze otestovat vsechny funkce pacek a tlacitek commu2000 v diagnostice bez chyb, vsechny packy funguji.
Otocim klic do pozice 1..2... a ihned hlaska ztrata komunikace s comm2000 a BSI hlasi "trvala chyba komunikace s comm2000"...dle schematu ma COMM 2 napajeni... jedno STANDBY a provozni.....myslim, ze jakmile se prepne do provozniho rezimu komunikace mezi COMm a BSI skonci....bohuzel netusim ci vinou..jestli BSI nebo COMMU..netusi nekdo kde muze byt problem? Napadlo me jestli rele v BSI, ktere pripojuje pres pojistku F16 napajeni COMMU/CV00/ ma prechodak, ale potom by nefunfovaly i jine veci...napajeni pokracuje i do BM34. Kontroloval jsem pojistku v BSI a taky kontakty na konektorech 16V GR na BSI a 6V GR na COMMU a jsou v poradku....take me napadlo, jestli po otoceni klice na sbernici VAN CAR1, kde je COMM2000, BSI a BM34 a pocitac airbagu, nezacne nekdo "zurive" vysilat a ostatni se nedostanou ke "slovu" ikdyz je BSI arbitr....anebo je v poloze klice 1..2 COMM2000 bez napajeni.....uvitam kazdy napad, pred vymenou COMMu nebo BSI...jen dodam, ze po startu se zapnou tlumeny svetla a je nastaveny automat. stirani skla....
prestaly me fungovat vsechny prepinace pod volantem....vyvijelo se to postupne....nejprve blbla packa blinkru, prepinac obrysu/tlumenych..byly odrene kontakty..vyreseno trvalym spojenim polohy 0 a aktivace denniho sviceni. Chvili byl klid. Po case behem jizdy zacala poblikavat tlumeny svetla a zacalo se ozyvat "priskrceny" pipani comu2000 po dobu poblikavani. Trvalo treba 1-2 vteriny a potom zase klid 1 den. Interval se zkracoval az chrceni pipaku bylo trvale a umrely vsechny packy pod volantem. Musel jsem vypnout motor. Od te doby jsou packy na 90% mrtve..presneji kdyz neni klic ve spinacce anebo je v pozici 0...tak jde rozsvitit dalkove, zapnout obrys a tlumene svetla/ propojka zrusena/, jednotlive otrit predni sklo, jde ovladat radio a pocitac...ALE nejde setrit zadni sklo a nejdou ostrikovace......vse prestane fungovat, kdyz se klic otoci do pozice 1 a 2 ..pak nefunguje NIC. Navic po vypnuti motoru na dele jak 1-2 hodiny nejde nastartovat. Starter toci, ale motor nenaskoci..obcas napise immobilisser faulty....musi se klic vytahnout...zamcit/odemcit a potom uz naskoci normalne. Po vypnuti motoru,klic zustane v pozici 0..stale packy nefunguji. Jakmile se klic vytahne..ve spinacce cvakne/mechanicky...z commu se ozve gong jako kdyz se aktivuje automatika na svetla a sterace se presunou do pozice na vymenu steracu...jdou packou vratit. Diagnostika rika, ze bez klice comm2000 nevykazuje zadnou zavadu a BSI ho take vidi a je bez chyb. Lze otestovat vsechny funkce pacek a tlacitek commu2000 v diagnostice bez chyb, vsechny packy funguji.
Otocim klic do pozice 1..2... a ihned hlaska ztrata komunikace s comm2000 a BSI hlasi "trvala chyba komunikace s comm2000"...dle schematu ma COMM 2 napajeni... jedno STANDBY a provozni.....myslim, ze jakmile se prepne do provozniho rezimu komunikace mezi COMm a BSI skonci....bohuzel netusim ci vinou..jestli BSI nebo COMMU..netusi nekdo kde muze byt problem? Napadlo me jestli rele v BSI, ktere pripojuje pres pojistku F16 napajeni COMMU/CV00/ ma prechodak, ale potom by nefunfovaly i jine veci...napajeni pokracuje i do BM34. Kontroloval jsem pojistku v BSI a taky kontakty na konektorech 16V GR na BSI a 6V GR na COMMU a jsou v poradku....take me napadlo, jestli po otoceni klice na sbernici VAN CAR1, kde je COMM2000, BSI a BM34 a pocitac airbagu, nezacne nekdo "zurive" vysilat a ostatni se nedostanou ke "slovu" ikdyz je BSI arbitr....anebo je v poloze klice 1..2 COMM2000 bez napajeni.....uvitam kazdy napad, pred vymenou COMMu nebo BSI...jen dodam, ze po startu se zapnou tlumeny svetla a je nastaveny automat. stirani skla....
|
|
18.11.2023 09:32 -
Re: problemy s com2000
|
3370930
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
update...jak jsem zjistil do comu vedou 2 napajeci draty....jeden naprimo z baterie kvuli imobilizeru a druhy pres rele ktere ovlada BSI...tak jsem si myslel, ze BSI rele pripoji po otoceni klice z 0 do 1 nebo 2 pozice....divne je ze na obou privodech je stale napeti i pri vytahnutem klici...klakson netroubi vubec.....P.S. pry castym duvodem NEREAKCE na dotazy je pry podezreni, ze servis zde vyzvidaji "rozumy"....tak nejsem zadny servis a nezivim se tim!...auto jsem koupil pred 19 lety a najel 400kkm a protoze vetsina servisu jsou grazlove a zlodeji musel jsem se spoustu veci naucit delat sam....snazim se o to i ted...vim jak by to dopadlo v autor. servisu...nejprve nekolik hodin "diagnostiky" min. 5000Kc a po te "dobra" rada....vymenit COM + BSI ...30 tacu + prace takze cca 40 tisic...u 20let stareho auta me to prijde absurdni....a jeste nejsem psychicky pripraveny ho kvuli tomu strcit do srotu...je to zaslouzily clen rodiny
update...jak jsem zjistil do comu vedou 2 napajeci draty....jeden naprimo z baterie kvuli imobilizeru a druhy pres rele ktere ovlada BSI...tak jsem si myslel, ze BSI rele pripoji po otoceni klice z 0 do 1 nebo 2 pozice....divne je ze na obou privodech je stale napeti i pri vytahnutem klici...klakson netroubi vubec.....P.S. pry castym duvodem NEREAKCE na dotazy je pry podezreni, ze servis zde vyzvidaji "rozumy"....tak nejsem zadny servis a nezivim se tim!...auto jsem koupil pred 19 lety a najel 400kkm a protoze vetsina servisu jsou grazlove a zlodeji musel jsem se spoustu veci naucit delat sam....snazim se o to i ted...vim jak by to dopadlo v autor. servisu...nejprve nekolik hodin "diagnostiky" min. 5000Kc a po te "dobra" rada....vymenit COM + BSI ...30 tacu + prace takze cca 40 tisic...u 20let stareho auta me to prijde absurdni....a jeste nejsem psychicky pripraveny ho kvuli tomu strcit do srotu...je to zaslouzily clen rodiny:-((((
|
|
18.11.2023 12:43 -
Re: problemy s com2000
|
3370931
|
|
miskod
|
|
|
Mam jeden navyse, keby si ho chcel skusit
Mam jeden navyse, keby si ho chcel skusit
|
|
18.11.2023 13:05 -
Re: problemy s com2000
|
3370938
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
miskod napsal(a): Mam jeden navyse, keby si ho chcel skusit
a vedel by jsi typ ?
ten co tam mam podle diagnostiky je v priloze a podle VIN je to varianta 6242H4
a vedel by jsi typ ?
ten co tam mam podle diagnostiky je v priloze a podle VIN je to varianta 6242H4
Přílohy: com.jpg ( 1703529b ) - |
|
19.11.2023 21:33 -
Re: problemy s com2000
|
3370998
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tomcatt napsal(a): update...jak jsem zjistil do comu vedou 2 napajeci draty....jeden naprimo z baterie kvuli imobilizeru a druhy pres rele ktere ovlada BSI...tak jsem si myslel, ze BSI rele pripoji po otoceni klice z 0 do 1 nebo 2 pozice....divne je ze na obou privodech je stale napeti i pri vytahnutem klici...klakson netroubi vubec.....P.S. pry castym duvodem NEREAKCE na dotazy je pry podezreni, ze servis zde vyzvidaji "rozumy"....tak nejsem zadny servis a nezivim se tim!...auto jsem koupil pred 19 lety a najel 400kkm a protoze vetsina servisu jsou grazlove a zlodeji musel jsem se spoustu veci naucit delat sam....snazim se o to i ted...vim jak by to dopadlo v autor. servisu...nejprve nekolik hodin "diagnostiky" min. 5000Kc a po te "dobra" rada....vymenit COM + BSI ...30 tacu + prace takze cca 40 tisic...u 20let stareho auta me to prijde absurdni....a jeste nejsem psychicky pripraveny ho kvuli tomu strcit do srotu...je to zaslouzily clen rodiny
je super ze se poustis do neceho o cem toho moc nevis...COM mam v podstate jen 5 dulezitych vodicu a to je napajeni a VAN ,popripade CAN dle typu a to napajeni tam opravdu neni kvuli immobilizeru ...
s vymenou si dej pozor co menis,neni COM jako COM a to ze vypada stejne nezname ze ti bude fungovat
chce to diagnostiku nez toho poseres vic nez je to ted...
je super ze se poustis do neceho o cem toho moc nevis...COM mam v podstate jen 5 dulezitych vodicu a to je napajeni a VAN ,popripade CAN dle typu a to napajeni tam opravdu neni kvuli immobilizeru :D ...
s vymenou si dej pozor co menis,neni COM jako COM a to ze vypada stejne nezname ze ti bude fungovat
chce to diagnostiku nez toho poseres vic nez je to ted...
|
|
20.11.2023 10:01 -
Re: problemy s com2000
|
3371000
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
autodiag napsal(a): je super ze se poustis do neceho o cem toho moc nevis...COM mam v podstate jen 4 dulezite vodice a to je napajeni a CAN a to napajeni tam opravdu neni kvuli immobilizeru ...
s vymenou si dej pozor co menis,neni COM jako COM a to ze vypada stejne nezname ze ti bude fungovat
chce to diagnostiku nez toho poseres vic nez je to ted...
tak Tvoje "reakce" je typicky o nicem jako vzdy...pouha exhibice vlastni nezvladnute jesitnosti....za ty roky jsem si vsimnul, ze s tim mas problem....nikdy to neni odpoved cloveka znaleho/majici odborny nazor za ktereho se rad vydavas...takovy typ Hanzlik.."mate stesti, ze jdu kolem...rikaji o me ze jsem odbornik.."...pote co zbytecne rozebral celyho trabose...podobnych "odborniku" jsem za profesni zivot potkal spoustu...v hlave nic moc, ale hlasite davaji najevo ze vedi vsechno....jsou jich plne servisy......cest pritomnym vyjimkam, kteri nemaji potrebu se predvadet a vyznaji se...a casto poradi..nasmeruji...atd...
ted k veci mila "autodiagnostiko"....kdyby jsi cetl pozorne cely text a pochopil jej tak by jsi vedel, ze vim naprosto PRESNE typ comu, ktery potrebuji..pridal jsem i obrazky s cisly..to zvladas vid ? A dale ...je kravina, ze do comu vedou jen 4 dulezity draty, dle Tebe napajeni a CAN... ve skutecnosti vedou tam obe zbernice jak CAN- snimac natoceni volantu a take VAN CAR1 pres kterou komunikuje zbytek comu...takze min 8 dratu + 2 od anteny u klice
a dale co jsi nepochopil ..souvislost imobilizeru a napajeni...v comu je VF prijimac dalkace z nehoz data prevede prave com pres VAN CAR1 do BSI....ktere potrebuje prave imobilizer, proto je com nepajeny stale......CAN v comu se napaji az v pozici 2.....jestli s timto odbormym "usudkem" lezes do auta..tak potes koste .....ale chapu, ze za prepnuti svetel ci jinych kravin v diagu presto dokazes smele fakturovat...to se nevylucuje....P.S. hlavne si proboha usetri prednasku z Wiki, ze VAN je CAN ....to si umi kazdy....ano ideove je to take diferencni sbernce,/stejne jako RS422/485/ ale protokol a "modulace" dat je zcela odlisna.....ale to urcite vis, kdyz jsi ta autodiagnostika ale jinak chapu snahu fakturovat za domaci ukol se nekdy koukni na zadni stranu comu typu 6264H4 a budes prekvapeny kolik je tam zasuvek a dratku je jich vic nez 4 !!
tak Tvoje "reakce" je typicky o nicem jako vzdy:-d...pouha exhibice vlastni nezvladnute jesitnosti....za ty roky jsem si vsimnul, ze s tim mas problem....nikdy to neni odpoved cloveka znaleho/majici odborny nazor za ktereho se rad vydavas...takovy typ Hanzlik.."mate stesti, ze jdu kolem...rikaji o me ze jsem odbornik..":-))))...pote co zbytecne rozebral celyho trabose...podobnych "odborniku" jsem za profesni zivot potkal spoustu...v hlave nic moc, ale hlasite davaji najevo ze vedi vsechno....jsou jich plne servisy......cest pritomnym vyjimkam, kteri nemaji potrebu se predvadet a vyznaji se...a casto poradi..nasmeruji...atd...
ted k veci mila "autodiagnostiko"....kdyby jsi cetl pozorne cely text a pochopil jej tak by jsi vedel, ze vim naprosto PRESNE typ comu, ktery potrebuji..pridal jsem i obrazky s cisly..to zvladas vid ? A dale ...je kravina, ze do comu vedou jen 4 dulezity draty, dle Tebe :-d napajeni a CAN... ve skutecnosti vedou tam obe zbernice jak CAN- snimac natoceni volantu a take VAN CAR1 pres kterou komunikuje zbytek comu...takze min 8 dratu + 2 od anteny u klice
a dale co jsi nepochopil ..souvislost imobilizeru a napajeni...v comu je VF prijimac dalkace z nehoz data prevede prave com pres VAN CAR1 do BSI....ktere potrebuje prave imobilizer, proto je com nepajeny stale......CAN v comu se napaji az v pozici 2.....jestli s timto odbormym "usudkem" lezes do auta..tak potes koste .....ale chapu, ze za prepnuti svetel ci jinych kravin v diagu presto dokazes smele fakturovat...to se nevylucuje....P.S. hlavne si proboha usetri prednasku z Wiki, ze VAN je CAN ....to si umi kazdy....ano ideove je to take diferencni sbernce,/stejne jako RS422/485/ ale protokol a "modulace" dat je zcela odlisna.....ale to urcite vis, kdyz jsi ta autodiagnostika;-) ale jinak chapu snahu fakturovat :-d za domaci ukol se nekdy koukni na zadni stranu comu typu 6264H4 a budes prekvapeny kolik je tam zasuvek a dratku :-o je jich vic nez 4 !!:-d
|
|
20.11.2023 16:21 -
Re: problemy s com2000
|
3371004
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
9 prisvevku o hovne a ted jeste todle....
a ano na jeden vodic jsem zapomel ,takze tam nejsou 4 ale je jich 5 ,jenze ja psal ze dulezite vodice jsou v podstate 4 a to tak skutecne je..cili studovat by jsi mel pravdepodobne asi ty
myslim ze by sis nemel plest pojmy jako immobilizer,BSI a RF prijem pro central...RF opravdu nema s imobilizeren nic spolecneho,pouze ti prubudi BSI a otevre dvere
nemel by sis take plest sbernice a jak jsem psal je tam jen jedna,neni nutne aby tam byli CAN i VAN
Nevim tedy jestli ideove ale technicky a principielne jsou site CAN i VAN shodne datove sbernice,je jina datova veta a neni takova propustnost..detailu te na tvou zadost usetrim
tak k tomu domacimu ukolu,dekuji ze me ukolujes nemam cele dny co delat tak jsem rad ze mohu neco delat...
pises neco o 8 dratech + civka ke cteni ID46...mno ja ti nevim konektor ma 6 pinu,zapojenych 5, stejne jako ten na civku...jenze civka ma vodice zapojene jen dva at pocitam jak pocitam nejak ti tech 10 vodicu nevychazi ..
navic znovu se vratim k tomu co jsem napsal "dulezitych vodicu jsou 4" ,snimac nepocitam ten te tam vzdy stejne jako airbagy
typ kery jsi nekdy vycetl neni az tak dulezity,tapove je com200 stejny,diference je ve vybave daneho auta, vlastni sw a take HW osazeny dil jako takovy
z hloubi duse a srdce a meho svedomi se ti omlouvam za svou hlubokou neznalost..bav se dal
jestze jednou se omlouvam ze jsem si take dovolil reagovat a snazil se te uchranit pred vlastni neznalosti,preji hezky den
:-)))):-)))):-))))
9 prisvevku o hovne a ted jeste todle....
a ano na jeden vodic jsem zapomel ,takze tam nejsou 4 ale je jich 5 :D ,jenze ja psal ze dulezite vodice jsou v podstate 4 a to tak skutecne je..cili studovat by jsi mel pravdepodobne asi ty
myslim ze by sis nemel plest pojmy jako immobilizer,BSI a RF prijem pro central...RF opravdu nema s imobilizeren nic spolecneho,pouze ti prubudi BSI a otevre dvere
nemel by sis take plest sbernice a jak jsem psal je tam jen jedna,neni nutne aby tam byli CAN i VAN
Nevim tedy jestli ideove ale technicky a principielne jsou site CAN i VAN shodne datove sbernice,je jina datova veta a neni takova propustnost..detailu te na tvou zadost usetrim ;)
tak k tomu domacimu ukolu,dekuji ze me ukolujes nemam cele dny co delat tak jsem rad ze mohu neco delat...
pises neco o 8 dratech + civka ke cteni ID46...mno ja ti nevim konektor ma 6 pinu,zapojenych 5, stejne jako ten na civku...jenze civka ma vodice zapojene jen dva at pocitam jak pocitam nejak ti tech 10 vodicu nevychazi :D ..
navic znovu se vratim k tomu co jsem napsal "dulezitych vodicu jsou 4" ,snimac nepocitam ten te tam vzdy stejne jako airbagy
typ kery jsi nekdy vycetl neni az tak dulezity,tapove je com200 stejny,diference je ve vybave daneho auta, vlastni sw a take HW osazeny dil jako takovy
z hloubi duse a srdce a meho svedomi se ti omlouvam za svou hlubokou neznalost..bav se dal :D
jestze jednou se omlouvam ze jsem si take dovolil reagovat a snazil se te uchranit pred vlastni neznalosti,preji hezky den
|
|
20.11.2023 21:55 -
Re: problemy s com2000
|
3371048
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
evidentne Te oslovila moje veta o grazlem a podvodnicich v servise..potrefena husa....vid...?
meles kraviny jako vzdy ....uz davno me pobavilo jak jsi zkousel delat chytryho ohledne impedanci vstupu procesoru atd...evidentne to nemas vystudovane ..nemas o tom ani paru...ale fakturujes.... v tomto soucasnem state nic vyjimecneho...
velkoryse jsi prehledl, ze jsi nedokazal zpracovat obrazek s presnym typem comu vid....proc ma asi citroen typy rozliseny dodatecnym kodem...to neni jako kdyz jsi jdes koupit rohliky a proste reknes chci 10 rohliku.....ten kod definuje presnou specikaci....
takze polopate pro Tebe hanacky "znalce"
sbernice jsou tam obe..zkus nekoho poprosit at Ti to ukaze na schematu....aby jsi ho nemel vzhuru nohama....
com je s BSI propojen PRES OBE sbernice CAN i VAN CAR1....
snazil jsem se Ti popsat proces odemceni a kudy jdou data do imobilizeru...nepobral jsi to opet......
blekotal jsi neco o 4 dulezitych dratech ..OPET kecy
kdyz je auto zamcene ci bez klice CAN do comu je vypnuta ....funguje POUZE VAN CAR1 ..prave kvuli odemceni.....
hele "diagnostiko" dela ti evidentne problem i proste scitani.....proto jsou Tve "reakce" vzdy pouhe prazdne kecy
budeme pocitat ty vodice spolu OK...let's go
na comu je vzadu celkem 5 zasuvek koukni na obrazek a ...priprav prsty ..jedeme zleva...
2V MR 2 draty airbag
6V MR 2 draty antena na spinacce
6V GR 2 draty napajeni
2 draty VAN CAR1 !!!! jeste jednou VAN CAR1
1 drat GND
6V BE 2 draty CAN
1 drat napajeni
1 GND
2V MR 2 draty airbag
takze za domaci ukol mas soucet 2+2+2+2+1+2+1+1+2 = ??
v nasich koncinach je to 15 dratu.....kolik je to v Olomouci.....??
takze u Tebe plati hodne kecu a kde nic tu nic....opet jsi dokazal ze o tom nic nevic.
CAN a VAN jsou shodne POUZE ze je to diferencial..netusis co to je, ale to neva....tim podobnost konci..protokol je JINY a hlavne kodovani...VAN ma kodovani dat typ Manchester..opet netusis co to je.....CAN tohle z principu postrada...kecy o propustnosti jsou kecy z WIKI....
Tvoje napuchle ego je pro Tebe dostatecnym trestem....chudaci v Tvem okoli....
P.S. vsiml jsem si Te uz pred 15 -17lety ..to jsi se tenkrat pokousel obirat clubaky o prachy za cestinu do navigace...snad to bylo 2000Kc.....rekl jsem tohle bude VSUDA...vsude byl a vsechno zna....a dostal jsi tradici....
jinak pocital jsem s tim, ze se ozves a konfrontacne...Ty si proste nemuzes pomoct....ale jak jsem uz rekl blbouni me nemohou rozhodit......servisy jsou jich plne.....sance narazit na hnupa je tedy vysoka.....
evidentne Te oslovila moje veta o grazlem a podvodnicich v servise..potrefena husa....vid...?
meles kraviny jako vzdy ....uz davno me pobavilo jak jsi zkousel delat chytryho ohledne impedanci vstupu procesoru atd...evidentne to nemas vystudovane ..nemas o tom ani paru...ale fakturujes.... v tomto soucasnem state nic vyjimecneho...
velkoryse jsi prehledl, ze jsi nedokazal zpracovat obrazek s presnym typem comu vid....proc ma asi citroen typy rozliseny dodatecnym kodem...to neni jako kdyz jsi jdes koupit rohliky a proste reknes chci 10 rohliku.....ten kod definuje presnou specikaci....
takze polopate pro Tebe hanacky "znalce" :-d
sbernice jsou tam obe..zkus nekoho poprosit at Ti to ukaze na schematu....aby jsi ho nemel vzhuru nohama....
com je s BSI propojen PRES OBE sbernice CAN i VAN CAR1....
snazil jsem se Ti popsat proces odemceni a kudy jdou data do imobilizeru...nepobral jsi to opet......
blekotal jsi neco o 4 dulezitych dratech ..OPET kecy
kdyz je auto zamcene ci bez klice CAN do comu je vypnuta ....funguje POUZE VAN CAR1 ..prave kvuli odemceni.....
hele "diagnostiko" dela ti evidentne problem i proste scitani.....proto jsou Tve "reakce" vzdy pouhe prazdne kecy
budeme pocitat ty vodice spolu OK...let's go
na comu je vzadu celkem 5 zasuvek koukni na obrazek a ...priprav prsty ..jedeme zleva...
2V MR 2 draty airbag
6V MR 2 draty antena na spinacce
6V GR 2 draty napajeni
2 draty VAN CAR1 !!!! jeste jednou VAN CAR1
1 drat GND
6V BE 2 draty CAN
1 drat napajeni
1 GND
2V MR 2 draty airbag
takze za domaci ukol mas soucet 2+2+2+2+1+2+1+1+2 = ??
v nasich koncinach je to 15 dratu.....kolik je to v Olomouci.....??:-d
takze u Tebe plati hodne kecu a kde nic tu nic....opet jsi dokazal ze o tom nic nevic.
CAN a VAN jsou shodne POUZE ze je to diferencial..netusis co to je, ale to neva....tim podobnost konci..protokol je JINY a hlavne kodovani...VAN ma kodovani dat typ Manchester..opet netusis co to je.....CAN tohle z principu postrada...kecy o propustnosti jsou kecy z WIKI....
Tvoje napuchle ego je pro Tebe dostatecnym trestem....chudaci v Tvem okoli....:-(
P.S. vsiml jsem si Te uz pred 15 -17lety ..to jsi se tenkrat pokousel obirat clubaky o prachy za cestinu do navigace...snad to bylo 2000Kc.....rekl jsem tohle bude VSUDA...vsude byl a vsechno zna....a dostal jsi tradici....
jinak pocital jsem s tim, ze se ozves a konfrontacne...Ty si proste nemuzes pomoct:nevim....ale jak jsem uz rekl blbouni me nemohou rozhodit......servisy jsou jich plne.....sance narazit na hnupa je tedy vysoka.....
Přílohy: koukej na to kamo COM2000.jpg ( 118658b ) - |
|
| |
|
|