| | |
15.08.2023 14:39 -
Re: Po opravě nestartuje / C5 II 1.6HDi
|
3366365
|
|
Venouch
|
Město: Liberec 30, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
autodiag napsal(a): neni to vec nazoru ani nahledu,je to vec ciste reality
delej jak myslis,radu jsi dostal,jsou to tve penize i tve auto ..
PS: jak vypada pootocena vacka na valci ?
Jsem myslel e odborník pochopí co ve zkratce znamená na jednom válci, myslím e není potřeba rozepisovat více. Téma není zaloeno na dohadování. Jen mě zajímá proč a co se stalo e to přestalo jet ale ve bylo popsané u dříve. Některé díly jsem vyměnil protoe kdy u to bylo rozdělané a byly velké vůle na rolničkách na nadzdvihátkách tak proč bych je nevyměnil, bylo podezření na prasklý řetěz, dobře nepotvrzeno ale proč by se nedal nový kdy je to rozdělané a mělo to něco najeto a tak to beru se vím. Na ve diagnostika neodpoví.
:palec Jsem myslel e odborník pochopí co ve zkratce znamená na jednom válci, myslím e není potřeba rozepisovat více. Téma není zaloeno na dohadování. Jen mě zajímá proč a co se stalo e to přestalo jet ale ve bylo popsané u dříve. Některé díly jsem vyměnil protoe kdy u to bylo rozdělané a byly velké vůle na rolničkách na nadzdvihátkách tak proč bych je nevyměnil, bylo podezření na prasklý řetěz, dobře nepotvrzeno ale proč by se nedal nový kdy je to rozdělané a mělo to něco najeto a tak to beru se vím. Na ve diagnostika neodpoví.
|
|
15.08.2023 16:31 -
|
3366366
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi nejsem odbornik,za me je vacka potocena nebo ne,nic mezitim a to znamena ze pro kazdy valec ,pojem otocena vacka na valci neznam,resp ano ale to uz je ta zminema vacka na nekolik casti,to pak dava smysl
kdyz s diagnostikou umis rekne ti spoustu veci
je pekne ze te neco zajima ale uvedom si ze diskuzni skupina ani facebook ci podobne nenahradi fyzickou kontrolu