Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Nefunkční přední stěrače
|< < 1 2
10.06.2018 20:37 - Re: Nefunkční přední stěrače 3163248
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pro info....
Stěrače vyřešeny, vadna rídici jednotka v Levem motoru stěrače

10.12.2018 16:03 - Re: Nefunkční přední stěrače 3195844
Wengi
Město: Bánovce n. Bebravou, Auto: C6 2,2Počet příspěvků: 19
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím vospolok.
Mal som podobnú poruchu, nebudem teda zaklada nové vlákno.
Symptóny poruchy: samovožné a náhodné spustenie sa stieračov po zapnutí kžúčika, alebo naštartovaní. Počet "kmitov" takisto náhodný - jeden, dva niekedy hneď do parkovacej polohy, niekedy po chvíli . Stalo sa , že sa spustili aj po vypnutí kžúča, ale len do doby kým sa uspali počítače.

Na páčku reagovali korektne, fungovali na dve rychlosti, reagovali aj na hustotu dažďa skrátením intervalu.
Diagnostika (Diagbox): test akčných členov z BSI - reagovalo to korektne. Z BSM cez test akčných členov : chyba komunikácie.
Denník závad z diagnostiky: nestále sa opakujúce chyby komikácie cez LIN.

Viac som okolo toho nechodil. Zohnal som staršie z C6, oba namontoval (baterka odpojená) a zatiaž je to ok.

Otázka pre skúsenejších: dajú sa vymontované motočeky nejako otestova mimo auta ?
Po prejdení Citroeňáckých fór som čakal, že budú zatopené, ale nič- pootvoril som kryt riadiacej jednotky na žavom motorčeka a vyzerá ako keby práve zišiel z linky.

06.05.2023 16:03 - Re: Nefunkční přední stěrače 3360610
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím.Mám tu malý tip pro někoho komu by se stalo co mně že vám přestane fungovat jeden anebo oba stěrače.Je potřeba sundat ramínka steračů,celé to odkrytovat( těsnící gumy a plast u čelního okna) motorek je uložený v kapse a drží 3 šroubky,pak už jen odpojit konektor.Jak je ta hřídelka tak ze zadní strany je plastový kryt na 3 torxech pod ním je mechanizmus co bude totálně zasranej.Chce to jen pořádně vyčistit,namazat a zase složit(pozor na těsnení pod hřídelkou)Ještě dovětek pokud vytáhnete jedne motorek tak druhý stěrač automaticky nefunguje Jinak za hodinku i s montáží není co dělat

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator